Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Εισαγωγή-Παρουσίαση Κώστας Αναγνώστου Τμήμα Πληροφορικής Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Ποιος είμαι Μηχ. Η/Υ Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών, 1997 Μηχ. Η/Υ Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών, 1997 MSc Information Systems Engineering, UMIST, 1998 MSc Information Systems Engineering, UMIST, 1998 PhD in Computer Science (Visualisation of 4D data) Πανεπιστήμιο Warwick, 2001 PhD in Computer Science (Visualisation of 4D data) Πανεπιστήμιο Warwick, 2001 Microsoft Games Studio (Rare), Αγγλία, Research and Development, μέχρι το 2006 (Conker: Live and Reloaded, Kameo, Perfect Dark Zero, Forza 2) Microsoft Games Studio (Rare), Αγγλία, Research and Development, μέχρι το 2006 (Conker: Live and Reloaded, Kameo, Perfect Dark Zero, Forza 2) Διδάσκων στο Τμήμα Πληροφορικής : Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού, Εικονική Πραγματικότητα, Γραφικά με Υπολογιστές, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας Διδάσκων στο Τμήμα Πληροφορικής : Τεχνολογίες Ψυχαγωγικού Λογισμικού, Εικονική Πραγματικότητα, Γραφικά με Υπολογιστές, Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Παιχνίδια στο Πανεπιστήμιο; Γιατί μας ενδιαφέρει να δούμε τα παιχνίδια σε ακαδημαϊκό επίπεδο; Νέο μέσο ψυχαγωγίας με τεράστια απήχηση Νέο μέσο ψυχαγωγίας με τεράστια απήχηση Βιομηχανία παραγωγής που συναγωνίζεται τον κινηματογράφο σε έσοδα Βιομηχανία παραγωγής που συναγωνίζεται τον κινηματογράφο σε έσοδα Πολλά και μεγάλα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα Πολλά και μεγάλα κοινωνικά και ηθικά ζητήματα Εφαρμογές στην υγεία, στρατό, κυβερνητικές και μη οργανώσεις, εκπαίδευση, μάρκετινγκ, πολιτική και θρησκευτική προπαγάνδα Εφαρμογές στην υγεία, στρατό, κυβερνητικές και μη οργανώσεις, εκπαίδευση, μάρκετινγκ, πολιτική και θρησκευτική προπαγάνδα Μορφή τέχνης του 21 ου αιώνα Μορφή τέχνης του 21 ου αιώνα Διασκεδαστικός τρόπος να μάθεις! Διασκεδαστικός τρόπος να μάθεις!
Μόνο βιντεοπαιχνίδια; Χρησιμοποιώ τον όρο βιντεοπαιχνίδια πολύ γενικά
Αντικείμενα του μάθηματος Ιστορία και εξέλιξη του ψυχαγωγικού λογισμικού Ιστορία και εξέλιξη του ψυχαγωγικού λογισμικού Η κατάσταση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σήμερα Η κατάσταση της βιομηχανίας βιντεοπαιχνιδιών σήμερα Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών και κοινωνικά θέματα Εναλλακτικές εφαρμογές βιντεοπαιχνιδιών και κοινωνικά θέματα Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών Σχεδιασμός βιντεοπαιχνιδιών Ομάδα ανάπτυξης Ομάδα ανάπτυξης Τεχνολογία Λογισμικού Τεχνολογία Λογισμικού Ανάπτυξη περιεχομένου Ανάπτυξη περιεχομένου Σύγχρονες τεχνικές γραφικών Σύγχρονες τεχνικές γραφικών
Υλικό για μελέτη «Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη», Κώστας Αναγνώστου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2009 «Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη», Κώστας Αναγνώστου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 2009 Διαφάνειες του μαθήματος Διαφάνειες του μαθήματος Thinking gamer’s Blog ( Thinking gamer’s Blog ( Videogames Laboratory ( Videogames Laboratory (
Θέματα για συζήτηση/γνωριμία Πόσοι παίζουν παιχνίδια; Πόσοι παίζουν παιχνίδια; Ποιο είναι το αγαπημένο σας είδος/πλατφόρμα; Ποιο είναι το αγαπημένο σας είδος/πλατφόρμα; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα αποδεκτό μέσο ψυχαγωγίας; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα αποδεκτό μέσο ψυχαγωγίας; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα εθιστικό χάσιμο χρόνου; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι ένα εθιστικό χάσιμο χρόνου; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι μέσο έκφρασης/τέχνης; Πόσοι θεωρούν ότι τα παιχνίδια είναι μέσο έκφρασης/τέχνης; Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι διαφορές μεταξύ βιντεοπαιχνιδιών και άλλων μέσων ψυχαγωγίας; Ποιες θεωρείτε ότι είναι οι διαφορές μεταξύ βιντεοπαιχνιδιών και άλλων μέσων ψυχαγωγίας;
Ερωτήσεις;