SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’ 1 2013.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Στη διδακτική διαδικασία ο διδάσκων θέτει στόχους, στη συνέχεια μεριμνά για την επίτευξή τους και τέλος αξιολογεί το έργο του, το υλικό.
Advertisements

Παπαπέτρου Στέλιος Βασιλείου Έλενα Γκλιάου Μαρία Κυριάκου Κυριακή
Ερευνητική Εργασία Παραδοσιακή & Ηλεκτρονική Επικοινωνία 11 ο ΓΕΛ Θεσσαλονίκης
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
Σχέδιο Δράσης Σ.Δ.Ε. Αγρινίου
Δημιουργία Ιστολόγιου στο Blogger
Μαρία Κουφέλου Μαρία Παυλή Θάλεια Τσουκαρέλλη Όλγα Δουγραματζή
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Διαδίκτυο Ευχή ή κατάρα; PESTALOZZI
Τ Υ Π Ο Σ Η αλήθεια για τις σελίδες του. Χρωματισμένη πληροφόρηση • Σχεδόν όλες οι Ελληνικές εφημερίδες δεν προσφέρουν αμερόληπτη και αντικειμενική πληροφόρηση.
FACEBOOK • Το Facebook χώρος κοινωνικής δικτύωσης που ξεκίνησε το Φεβρουαρίου του 2004 από το δημιουργό του Mark Zuckerberg που ήταν μέλος του πανεπιστημίου.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
Τα προβλήματα της ελληνικής τηλεόρασης
Tο project από τα μάτια των μαθητών ΕΓΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΜΑΘΗΜΑ Το καλοκαίρι του 2011, όταν άκουγα στην τηλεόραση για ένα καινούριο μάθημα– την ερευνητική.
Το Διαδίκτυο στη ζωή μας!
Ασφαλής διακίνηση στο Διαδίκτυο
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Συνάντηση 6η: Συνέντευξη Ιάσονας Λαμπριανού.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ONLINE ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ Παρουσιάζουν οι μαθητές: Γ Ι Ο Υ Λ Η Λ Ι Ο Υ Ν Η
Ηλεκτρονικές συναλλαγές. Το θέμα που μας ανατέθηκε στο μάθημα του Project είναι οι ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάθαμε τι είναι και ότι μας προσφέρει ποικίλες.
Τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Τα Ενδιαφέροντα των Νέων Σχέση των νέων με το internet Ονοματεπώνυμο: Χριστοδούλου Δημήτριος Τάξη: Β΄4 Μάθημα: project Υπεύθυνος μαθήματος: Μάμαλης Σπύρος.
Κύριο θέμα της εργασίας ήταν η διάκριση των ερωτήσεων. Οι ερωτήσεις διακρίνονται σε κλειστού τύπου ( πολλαπλής επιλογής, σύντομης απάντησης ) και ανοιχτού.
ΟΜΑΔΑ ΑΘΗΝΑ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΓΙΟΥΒΑΝΑΚΗ ΣΩΤΗΡΗΣ ΣΑΛΑΜΠΑΣΗΣ
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Αξιοποίηση – αξιολόγηση δικτυακών χώρων Ιστοσελίδες – ιστοχώροι - πύλες.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (ΜΜΕ)
Τα blogs στην ζωή μας. Υπάρχουν πολλών ειδών ιστολόγια. Η πλειοψηφία τους είναι προσωπικά, όπου εκφράζονται καθαρά προσωπικές απόψεις και συνήθως ο συγγραφέας.
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΟΜΑΔΑ:Ε.Π.Ε.Σ.Α Ανθή, Σέλφο, Ελένη, Παναγιώτα, (Έφη).
2η περίοδος επιμόρφωσης Β' επιπέδου - ΓΕΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ 1 Τι είναι το web 2.0; Γιατί είναι τόσο σημαντικό για την εκπαίδευση;
ΟΜΑΔΑ:ΦΑΝ ΦΑΤΑΛ ΓΕΩΡΓΙΑΔΟΥ ΦΡΟΣΣΩ ΔΙΣΚΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΔΙΤΣΟΛΑ ΕΛΕΝΗ ΣΤΟΥΓΙΑΝΝΗ ΕΛΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΥΠ.ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΤΡΑΨΙΩ ΤΗ ΑΘΗΝΑ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΝΑΟΥΣΑΣ.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Μ.M.E. ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΙΝΟΥ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΥΓΕΙΑΣ η ελληνική πραγματικότητα η ελληνική πραγματικότητα Λέλα Κεσίδου Δημοσιογράφος.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων Πολιτισμού και Αθλητισμού Κατανοώντας τις συνέπειες μίας θετικής ψηφιακής ταυτότητας Έφηβοι και online φήμη.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
ΑΣΦΑΛΗΣ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΘΕΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΦΗΜΗ
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ.
Μεθοδολογία Έρευνας Διάλεξη 9η Σύνταξη Πτυχιακής Εργασίας
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Β Τι είναι οι εφαρμογές διαδραστικής επικοινωνίας και τι είναι κοινωνικό δίκτυο Στόχοι.
3ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής 2o Δημοτικό Σχολείο Κρύας Βρύσης Πέλλας “Η Τάξη του Μέλλοντος” Ηλεκτρονική Εφημερίδα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Κοινωνικά Δίκτυα στο Internet
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΜΕΣΑ ΔΙΚΤΥΩΣΗΣ
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
2η Κοινότητα Ανιχνευτών Αιγίου
Κριτήρια επιλογής του θέματος
Διδακτική της ιστορίας με ΤΠΕ 3ο μάθημα
Το φυλλάδιο της εταιρείας σας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

SAFE SEARCH Αμπαμπέι Κριστίνα, Αραπάι Ερίσα, Βίλα Ντενάντα, Γεροντίδη Φωτεινή Νεφέλη Α’

4 ο ΕΠΑ.Λ. ΑΘΗΝΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ. Β’ Τετράμηνο «Κοινωνική Δικτύωση» ΟΜΑΔΑ: «Ερευνητές Αιτίας» Αμπαμπέι Κριστίνα Αραπάι Ερίσα Βίλα Ντενάντα Γεροντίδη Νεφέλη

Safe Search “Safe Search” είναι το όνομα της ομάδας μας, καθώς ο σκοπός της είναι να ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα του κάθε τρόπου ενημέρωσης. Μελετήσαμε τους τρόπους ενημέρωσης και αποφασίσαμε να εξετάσουμε πόσο αξιόπιστες είναι και να σας δημοσιεύσουμε τα αποτελέσματα της έρευνας. Safe search (= ασφαλής αναζήτηση)

Αξιοπιστία των πληροφοριών στην κοινωνική δικτύωση Καταιγισμός Πληροφοριών Παραπληροφόρηση Μ.Μ.Ε. Ανάγκη του ανθρώπου για ενημέρωση “Google” και άλλοι αναζητητές πληροφορίας“Google” και άλλοι αναζητητές πληροφορίας Αξιοπιστία – ανακριβείς πληροφορίες Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums” π.χ. “facebook”Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums” π.χ. “facebook” Τηλεόραση Ραδιόφωνο Εφημερίδα

ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΑ Κοινωνικό Πολιτικό Νομικό Οικονομικό Φυσικό Πολιτισμικό Τεχνολογικό

Καταιγισμός Πληροφοριών Όταν μας έρχονται πληροφορίες από παντού και για τα πάντα είναι φυσικό κάποιες να μην συνδέονται και να μην συμφωνούν μεταξύ τους. Λαμβάνουμε πληροφορίες πιστεύοντας ότι ενημερωνόμαστε, αλλά ποιος μας εγγυάται ότι αυτές οι πληροφορίες είναι έγκυρες; Επομένως είναι φυσικό να χανόμαστε στον κόσμο των πληροφοριών, απλά μπορούμε να επιλέγουμε μερικούς τρόπους ενημέρωσης να κάνουμε τη σύγκριση και να βγάζουμε τα συμπεράσματά μας.

Ανάγκη του ανθρώπου για ενημέρωση Ο άνθρωπος από μόνος του είναι κοινωνικό ον και έχει την ανάγκη να ενημερώνεται για την οικονομία, για τους νόμους, το περιβάλλον, την πολιτική, την τεχνολογία και γενικότερα την κοινωνία μας. Αυτή μας η ανάγκη λοιπόν μας οδηγεί στην αναζήτηση πληροφοριών, που κάποιες φορές μπορεί να αποδεικνύονται λανθασμένες. Σκοπός της παρουσίασης είναι να σας ενημερώσουμε για τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα κάθε μέσου ενημέρωσης για κάθε “περιβάλλον”, έτσι, ώστε να σας είναι εύκολο να λαμβάνετε τις πληροφορίες που σας χρειάζονται με μεγαλύτερη ασφάλεια.

Τηλεόραση

Πλεονεκτήματα Άμεση – έγκαιρη ενημέρωση Απλός, εύληπτος λόγος Ενημέρωση σε σύντομο χρόνο Χρήση εικόνων, βίντεο  παραστατικότερη παρουσίαση “ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Άμεσος διάλογος με το κοινό Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Βρίσκεται σε όλα τα νοικοκυριά

Μειονεκτήματα Καταφεύγει στον ενθουσιασμό Υπερβολές Δύσκολο φιλτράρισμα ειδήσεων σε live καλύψεις γεγονότων Ανταγωνισμός για τηλεθέαση Παραβίαση ιδιωτικής ζωής Ευκολότερη παραπληροφόρηση Παθητικότητα δέκτη

Ραδιόφωνο

Πλεονεκτήματα Άμεση ενημέρωση Απλός, εύληπτος λόγος Ενημέρωση σε σύντομο χρόνο “ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Αμεσότερος διάλογος με το κοινό Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Υπάρχει σε όλα τα νοικοκυριά Ρέων προφορικός ευχάριστος λόγος Ανάπτυξη κρίσης και φαντασίας Δεν απαιτεί προσήλωση

Μειονεκτήματα Απουσία εικόνας Απουσία βίντεο Καλλιτεχνικά κενά

Εφημερίδα

Πλεονεκτήματα Έλλειψη εντυπωσιασμού Αντικειμενικότητα Επαρκέστερη τεκμηρίωση Προσεγμένη σύνταξη Πλούσιο λεξιλόγιο Ακρίβεια – σαφήνεια Ποικιλία θεμάτων Επιλογή του αναγνώστη στην ώρα ενημέρωσης

Μειονεκτήματα Έλλειψη εντυπωσιασμού Δυσκολότερο λεξιλόγιο Χρειάζεται ελεύθερος χρόνος Απαιτείται προσήλωση

Πληροφορίες σε κοινωνικά “forums”

Πλεονεκτήματα Επικοινωνία με άλλους ανθρώπους Κοινωνικοποίηση Πολλαπλές γνώμες, απόψεις πάνω στα θέματα Επαλήθευση πηγής Πληθώρα επιλογών ενημέρωσης Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Ποικιλία θεμάτων

Μειονεκτήματα Εθισμός Επικινδυνότητα ανωνυμίας Υβριστικά σχόλια Κλοπή λογαριασμών Κλοπή προσωπικών στοιχείων για τα διάφορα οφέλη Ανοιχτή πρόσβαση σε σελίδες διαφόρων περιεχομένων

“Google” και άλλοι Αναζητητές (Internet)

Πλεονεκτήματα Άμεση – έγκαιρη ενημέρωση Συνδυασμός εικόνας, ήχου και κειμένου Διαδραστικότητα Επικοινωνία Πληθώρα επιλογών ενημέρωσης Επαρκέστερη τεκμηρίωση Ποικιλία θεμάτων Επιλογή του αναγνώστη στην ώρα ενημέρωσης “Ζωντανές” συνδέσεις με όλο τον κόσμο Λειτουργία επί 24ωρου βάσεως Καθένας δημοσιεύει τις απόψεις του

Μειονεκτήματα Απομόνωση Αλλοτρίωση Εθισμός Κίνδυνοι (ιοί, κλοπές, απάτες) Δυσκολία πρόσβασης

Αξιόπιστες – Ανακριβείς πληροφορίες Ξεχωρίζουμε αν οι πληροφορίες που λάβαμε ήταν πραγματικές από τις πηγές και από την σύγκριση του ίδιου θέματος από πολλά μέσα ενημέρωσης.

Παραπληροφόρηση Μ.Μ.Ε. Πολλές φορές πέφτουμε θύματα των Μ.Μ.Ε. που προσπαθούν να μας πλασάρουν μια δική τους πιασάρικη πραγματικότητα προς όφελος κάποιων μεγαλύτερων σχεδίων. Τηλεόραση, Ράδιο, internet κλπ τι απ’ όλα όσα ακούμε και βλέπουμε ισχύουν;

Καθηγήτριες: Κ. Πάσχου, Κ. Δρυμιλή