ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ!!!
Advertisements

ΣΤΟΠ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΜΦΙΚΛΕΙΑΣ ΠΟΤΕ ΚΑΘΙΕΡΩΘΗΚΕ Η 21η ΜΑΡΤΙΟΥ ΩΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ: Η Παγκόσμια Ημέρα κατά της εξάλειψης των φυλετικών.
ΓΛΩΣΣΑ Ορισμός Χαρακτηριστικά Παράγοντες γλωσσικής ποικιλίας
Ρατσισμός.
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ DEA ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΑΠΘ ΔΡ. ΘΕΟΛΟΓΙΑΣ ΑΠΘ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ.
ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟΣ Ορισμός: O αναλφαβητισμός ορίζεται ως η ανικανότητα γραφής και ανάγνωσης ενός απλού κειμένου σε μία έστω γλώσσα.
ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΗ Ορισμός: Σταθερές αντιλήψεις που υιοθετούμε άκριτα, ασυναίσθητα σχετικά με χαρακτηριστικά ορισμένων ομάδων.
Στο σχολείο όπως και στην κοινωνία οφείλουμε να καλλιεργούμε σχέσεις αλληλεγγύης και ανθρωπισμού. Η χρήση σωματικής ή λεκτικής, ψυχολογικής ή άλλης μορφής.
21 Μαρτίου Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού.
Η Αποδοχή της διαφορετικότητας Άτομα με αναπηρία που προέκυψε
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΒΑΚΑΛΗ ΝΕΚΤΑΡΙΑ ΔΑΟΥΛΤΖΗ ΠΑΥΛΟΣ ΔΗΜΑΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
Ομαδική εργασία power point των:
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Ο.Κ.Ρ O ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Σέβομαι τη διαφορετικότητα
ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Β’4 (φυλετικός)
ΘΕΜΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
ΧΡΟΝΙΑ UNESCO.
Ρατσισμός.
«ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ: ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ»
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
Ρατσισμός Ορισμός, Αίτια, Συνέπειες, Λύσεις. Ορισμός  Απόψεις και πράξεις που ανακλούν την πεποίθηση ότι η ανθρωπότητα διαιρείται σε διακριτές βιολογικές.
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
Ξενοφοβια – Χρωμοφοβια Ρατςιςμος
ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ Α. Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΡΙΣΤΕΑ ΓΙΑΝΝΟΥ ΣΩΣΩ ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΣΠΑ ΙΑΚΩΒΟΥ
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
21 Μάρτη : Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού και των διακρίσεων
Ο ρατσισμός επιστρέφει Από τις αρχές της δεκαετίας του ’90 και από το 2000 όλο και εντονότερα η Ευρώπη ξαναβλέπει μπροστά της εφιάλτες ενός παρελθόντος,
Εμείς κι ο Ρατσισμός Μοιάζουμε γιατί διαφέρουμε και η διαφορετικότητα
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ. ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πρόλογος Παρά την ανάπτυξη της επιστήμης, παρά τη διάδοση της γνώσης και τη ορθολογική οργάνωση των λαών. Παρά τις διακηρύξεις.
ΤΟΠΟΣ : ΓΕΛ ΛΥΚΟΒΡΥΣΗΣ ΧΡΟΝΟΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ :20 ΜΑΡΤΙΟΥ 2015 ΔΕΙΓΜΑ :140 ΜΑΘΗΤΕΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ :ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΚΩΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΑ ΚΟΛΥΒΑ.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΘΕΜΑ : ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΣΧΟΛ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ - ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Ρατσισμός u Φυλετικός u Κοινωνικός u Αίτια u Συνέπειες u Λύσεις.
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Μάθημα: Πολιτική Παιδεία
Ρατσισμός Πολυπολιτισμικότητα και Ελληνικό Σχολείο:
ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ-ΛΥΚΕΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Γ΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ,
ΟΜΑΔΑ1 - ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ ΜΑΡΙΑ ΣΟΥΡΤΖΙΝΟΥ ΤΖΕΝΗ ΣΤΑΜΟ ΕΛΕΝΗ ΦΩΤΙΑΔΗ
της έννοιας ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ μια διαγραμματική παρουσίαση
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Ο όρος ρατσισμός στην κυριολεκτικά σημαίνει το μίσος ή τον φόβο για άτομα που ανήκουν σε φυλές διαφορετικές από τη δική μας, καθώς και την εχθρική.
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ.
Ρατσισμός & Προκατάληψη
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
2ο ΓΕΛ ΑΛΙΜΟΥ ''ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗΣ'' ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Υπεύθυνη καθηγήτρια: ΚΥΡΙΑΚΗ ΚΕΦΑΛΑ.
ΝΕΟ ΛΥΚΕΙΟ Έννοια και Σκοποί του Νέου Λυκείου
Ρατσισμός - Διαφορετικότητα
Λέγεται ότι το έχει γράψει ένα παιδί από την Αφρική και προτάθηκε από τα Ηνωμένα Έθνη ως το καλύτερο ποίημα του
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ-ΞΕΝΟΦΟΒΙΑ Α.ΓΟΥΛΟΣΠΥΡΟΥ.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας.
Με την ποίηση πολεμάμε τον ρατσισμό
ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Πελτέκης Χρήστος Α’4.
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Ρατσισμός ; Ένα συνήθης φαινόμενο βίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΙΓAIΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Ι. ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ Θεολόγος Καθηγητής DEA Εκκλησιαστικής Ιστορίας ΑΠΘ Δρ. Θεολογίας ΑΠΘ E- mail: gzee11@otenet.gr akalamatas@sch.gr

και κριτική προσέγγιση Ο ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Κοινωνική και κριτική προσέγγιση

ΟΙ ΥΠΟΟΜΑΔΕΣ ΕΡΕΥΝΟΥΝ ΤΟΝ ΡΑΤΣΙΣΜΟ «ΜΑΘΗΤΕΣ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ» Αθηνά Διαμαντή Κάλλια Βιόλατζη Μυρτώ Τζιάκα Βάσω Καραμάνου «ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΡΑΤΣΙΜΟ ΜΕ ΑΛΛΟ ΜΑΤΙ» Μιχαέλα Νικολάου Ουρανία Καραγκάνη Μαρία Σπυρέλλη Ραφαήλ Δημάκης Ιωάννα Ιορδάνου «ΓΙΑΤΙ ΡΑΤΣΙΣΤΕΣ ΚΙ ΟΧΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ;» Ευσταθία Μαντζάρη Ηλιάνα Σαγνού Άλμπι Ιστρέφι Νάσια Τεντολούρη «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΑΠΟΨΗ» Δέσποινα Μάγειρα Μαρία Μαδέλλη Αντζελίνα Ανέμου Γεωργιάννα Μπανταβάνη

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ; Διαφορά και ανισορροπία δύναμης, ανάμεσα σε συγκεκριμένες κοινωνικές ομάδες. Ρατσισμός είναι να θεωρούμε κάποια άλλη ομάδα ανθρώπων ως κατώτερη ή ακόμη και άξια περιφρόνησης, λόγω της φυλετικής ή εθνικής της καταγωγής.

ΤΑ ΑΙΤΙΑ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Αιτία του ρατσισμού είναι συνήθως ένα μίγμα υπεροψίας και φόβου. Δηλαδή, από τη μια πλευρά αισθανόμαστε ότι η δική μας φυλή είναι ανώτερη - πιο καλλιεργημένη, πιο έξυπνη, πιο πολιτισμένη κ.τλ., ενώ από την άλλη αισθανόμαστε ότι η άλλη φυλή με κάποιο τρόπο μας απειλεί: είτε στρατιωτικά, είτε πολιτιστικά, είτε ακόμη και στο επίπεδο εξεύρεσης εργασίας. Το αποτέλεσμα, μέσα μας, είναι να βλέπουμε μια ολόκληρη ομάδα ανθρώπων με εχθρότητα και προκατάληψη.

ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Φυλετικός ρατσισμός: ανάλογα με την εθνικότητα. Κοινωνικός ρατσισμός: ανάλογα με την κοινωνική τάξη, τη μόρφωση, την πολιτική ιδεολογία, το πνευματικό επίπεδο, την οικονομική κατάσταση. Θρησκευτικός, (διαφορετικές πίστεις). Σεξισμός: ανισορροπία δύναμης, υπέρ των ανδρών σε βάρος των γυναικών.

ΤΟ ΣΤΟΙΧΕΙΟ ΤΗΣ «ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΜΕΝΗΣ ΟΡΑΣΗΣ» Ο ρατσισμός ενέχει πάντοτε τον κίνδυνο της διαστρέβλωσης της εικόνας του Άλλου. Στους μεν εαυτούς μας, βλέπουμε μόνο καλά, μόνο αρετές, μόνο μεγαλείο. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποιο ελάττωμα, εύκολα το δικαιολογούμε. Στη δε αντίπαλη φυλή βλέπουμε μόνο πάθη, μόνο πονηρία, μόνο μικρότητα. Αν κατά σύμπτωση προσέξουμε κάποια καλοσύνη, εύκολα την ανάγουμε στην υστεροβουλία.

ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Η μέχρι σήμερα έρευνα έχει καταδείξει ότι: είναι μεροληπτική η αντιμετώπιση των έγχρωμων ανθρώπων από τους λευκούς, υπάρχουν άπειρες εθνικιστικές αντιλήψεις, δεν γίνεται σωστή η αντιμετώπιση μειονοτήτων ή παρεπιδημούντων, των ατόμων δηλαδή που μένουν προσωρινά σ’ ένα τόπο, όπως λόγου χάρη των Τσιγγάνων, των Αλβανών, των ανθρώπων από τριτοκοσμικές χώρες, γενικότερα των μεταναστών, υπάρχει αναβίωση ναζιστικών θεωριών, η αντιμετώπιση της γυναίκας και των κοινωνικών ομάδων με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, (ομοφυλόφιλοι, ναρκομανείς, άτομα με AIDS, άτομα με ειδικές ανάγκες), είναι άκρως ρατσιστική.

Οι συνέπειες όλων των παραπάνω περιπτώσεων είναι οδυνηρές: οικονομική εκμετάλλευση ανθρώπων και λαών, οι άνθρωποι αποδέχονται σκοταδιστικές αντιλήψεις με αποτέλεσμα την παρακώλυση της κριτικής σκέψης, πνευματική ανελευθερία, υπονόμευση της δημοκρατικής λειτουργίας των θεσμών από την κυριαρχία της αδικίας, της αναξιοκρατίας, την περιφρόνηση των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, περιθωριοποίηση ανθρώπων και ομάδων με παρεμπόδιση της δημιουργικής τους συμμετοχής στην κοινωνία, κυριαρχία του φόβου ανάμεσα στους ανθρώπους, συχνό είναι το φαινόμενο των εκδηλώσεων βίας από τους ρατσιστές, ο εθνικισμός μπορεί να οδηγήσει σε πολεμικές συγκρούσεις.

ΤΡΟΠΟΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗΣ ΤΟΥ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ Η παιδεία οφείλει να είναι ανθρωπιστική. Η διαμόρφωση της εθνικής συνείδησης πρέπει να γίνεται στη σωστή της διάσταση. Να γίνει κάποτε κατανοητό ότι οι πολιτισμοί αλληλοσυμπληρώνονται και δεν υπάρχουν στεγανά ανάμεσα τους. Τα Μ.Μ.Ε., οφείλουν να μην καλλιεργούν ρατσιστικές αντιλήψεις, οι πολιτιστικές ανταλλαγές μεταξύ των λαών και η επαφή με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά τους είναι ένα μέσον καταπολέμησης του ρατσισμού. Ο κάθε πολίτης οφείλει να διαθέτει κοινωνική συνείδηση, να μπορεί να θέτει το συλλογικό καλό πάνω από το ατομικό. Η οικογένεια οφείλει να μην περνάει απαρχαιωμένες ιδέες και προκαταλήψεις στα νεαρά μέλη της.

ΟΙ ΝΕΟΙ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ Είναι γεγονός ότι οι νέοι της εποχής μας δεν διακατέχονται από προκαταλήψεις και ρατσισμό τόσο όσο σε παλαιότερες εποχές. Αυτό οφείλεται σε: πιο ολοκληρωμένη και σφαιρική παιδεία, ελεύθερη και άμεση επικοινωνία μεταξύ των λαών, ιδιαίτερος ο χαρακτήρας των νέων. Από τη φύση τους οι νέοι είναι ανιδιοτελείς, ιδεολόγοι, ευαίσθητοι και δημοκρατικοί πολιτιστικές ανταλλαγές, αθλητικές συναντήσεις, καλλιέργεια πνεύματος ειρήνης, διεθνείς οργανισμοί (ΟΗΕ, UNICEF, GREENPEACE) συμβάλλουν στην άμβλυνση των διαφορών, την απόρριψη των ρατσιστικών αντιλήψεων και στην προσέγγιση των λαών.

ΜΙΑ ΑΠΟΨΗ Γεννιόμαστε ρατσιστές ή γινόμαστε ρατσιστές; Σίγουρα, όσοι αναζητούν ένα φτηνό άλλοθι στην ακραία κι αδικαιολόγητη συμπεριφορά τους σε οτιδήποτε το διαφορετικό, θα απαντήσουν ασμένως πως ναι, γεννιόμαστε ρατσιστές. Κι άρα, εφόσον ο ρατσισμός είναι τελικά έμφυτος στον άνθρωπο, προς τι η οποιαδήποτε προσπάθεια για εξάλειψη του ή, ακόμη, και για περιορισμό του φαινομένου; Υπάρχουν, ωστόσο, κι αυτοί - ευτυχώς - που βλέπουν καθαρά και που αντιλαμβάνονται ότι ο ρατσισμός είναι επίκτητος κι ότι, τελικά, γινόμαστε ρατσιστές. Θέλετε λόγω παιδείας, ίσως λόγω προκατάληψης, φόβου και ανασφάλειας, απορρίπτουμε το «ξένο» προς ημάς.

MIA ΕΙΚΟΝΑ… ΧΙΛΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ…

ΕΝΑ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΕΝΑ ΠΑΙΔΑΚΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΑ ΗΝΩΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΠΟΙΗΜΑ ΤΟ 2006 «Όταν γεννιέμαι, είμαι μαύρος, Όταν μεγαλώσω, είμαι μαύρος, Όταν κάθομαι στον ήλιο, είμαι μαύρος, Όταν φοβάμαι, είμαι μαύρος, Και όταν πεθαίνω, ακόμα είμαι μαύρος. Κι εσύ, λευκέ άνθρωπε... Όταν γεννιέσαι, είσαι ροζ, Όταν μεγαλώνεις, γίνεσαι λευκός, Όταν κάθεσαι στον ήλιο, γίνεσαι κόκκινος, Όταν κρυώνεις, γίνεσαι μπλε, Όταν φοβάσαι, γίνεσαι κίτρινος, Όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι πράσινος, Κι όταν πεθαίνεις, γίνεσαι γκρί. Και λες εμένα έγχρωμο; Πάντως και οι δύο είμαστε Άνθρωποι...».

ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΙΣ ΡΙΓΕ ΠΙΤΖΑΜΕΣ ΤΟ ΑΓΟΡΙ ΜΕ ΤΙΣ ΡΙΓΕ ΠΙΤΖΑΜΕΣ http://vimeo.com/82459590 http://www.online-movie-films.com/drama/the-boy-in-the-striped-pyjamas-2008/ http://www.kedros.gr/files/TO%20AGORI.pdf