Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων
Advertisements

Θα έχετε δει ότι στον κόσμο υπάρχουν μικρά γραφεία.
ΤΑΞΗ Α’ Παιχνίδια που ταξιδεύουν Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου
Ενότητα 13. Μες το Μουσείο Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Γράφουμε λεζάντες
Ενότητα 6 Είμαστε έτοιμοι; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Τα δικαιώματα των παιδιών
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ «ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ»
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΜΕΛΕΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΛΛΑΠΛΗΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗΣ Howard Gardner Θέμα: Ανακύκλωση.
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
Ενότητα 20: Παραδοσιακά Επαγγέλματα
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Ενότητα 8 Υποενότητες 1,2 Γλωσσοδέτες
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
“ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΤΑΜΩΝ” ΤΜΗΜΑ ΓΕΩΓΡΑΦΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Τάξη Δ’ Ενότητα 4 Στάση Βροχοσταλίδων Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Στάση Βροχοσταλίδων (συνέχεια)
Χρησιμοποίησέ το ξανά … και ξανά … και ξανά
Ενότητα 4 Σκουπίδια στη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Η εικονογραφικη μεθοδοΣ
Ενότητα 5 Πάμε για ψώνια; Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΘΥΜΗΣΟΥ ΣΩΜΑ ΑΠΌ ΤΟΝ Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗ!!!.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ενότητα 20 Ζώα υπό εξαφάνιση Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
ΜΑΘΗΤΗΣ: ΔΙΚΑΙΟΣ ΚΕΡΚΟΥΛΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ ΗΜ/ΝΑΙ: 16/2/15
Τι σκέφτονταν οι άνθρωποι την Εποχή του Χαλκού;
ΓΟΥΛΑ ΜΑΡΙΑ ΔΑΣΚΑΛΑ 1ου ΔΗΜ. ΣΧ. ΜΟΥΡΙΚΙΟΥ
Παρουσίαση του βιβλίου …………..
24/4/2015B' ΤΑΞΗ Το εσωτερικό του Η/Υ1 Το εσωτερικό του Η/Υ.
Γεωλογία – Γεωγραφία Β ΄ Γυμνασίου
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Περιφερειακό Δημοτικό Σχολείο Μουταγιάκας 3ο Συνέδριο Ελληνικών Α΄ τάξης Ενότητα 7: Καράβια Μάθημα: Ένα γράμμα για την Ιωάννα Παρουσίαση από τις δασκάλες:
Σχέδιο Μαθήματος στα Ελληνικά Ενότητα 4: Το σύννεφο έφερε βροχή. Μάθημα: Χωρίς φως,σελ Επεξεργασία του Φφ.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
Η Δομή του Εκπαιδευτικού Υλικού Για τη διδασκαλία της Γλώσσας στην Γ΄ τάξη του Δημοτικού χρησιμοποιείται το παρακάτω υλικό: Βιβλίο του Μαθητή, 3 τεύχη.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΤΙΤΛΟΣ POSTER ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ
Το Εικονογραφημένο Βιβλίο στην Προσχολική Εκπαίδευση
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ετοιμασίες για το ταξίδι (1)
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
Σταθερά ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ
Διδασκαλία παραγράφου στο μάθημα της Γεωγραφίας
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
Πάμε για ψώνια; (5) Βιβλίο σελ.47
Χατσίκου Ιωάννα Η παρέα Αντίο θάλασσα Α α Βιβλίο μαθητή Χατσίκου Ιωάννα
Με το σεις και με το σας (3)
Αποτελεσματικές Στρατηγικές Μάθησης
Γ6.5 Εισαγωγή, Επεξεργασία και Διαγραφή εγγραφών σε πίνακα
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Εκπαιδευτικός: Μελέκ Ιμάμ Επ. Υπεύθυνη: Μαρία Ζωγραφάκη
B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2 Κωδικοποίηση 9/12/2018 B' ΤΑΞΗ ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΚΟΣΜΟΣ 2.
Ενότητα Γ6.6 (Δημιουργία Φόρμας Εισαγωγής Δεδομένων )
Ενότητα Γ6.14 (Δημιουργία Ερωτημάτων από δύο Συσχετιζόμενους Πίνακες )
Τίτλος με διάταξη εικόνων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενότητα 2 Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου

Χάρτης της Λευκωσίας Ποιος ποταμός διασχίζει τη Λευκωσία;

Γνωρίζετε άλλα ποτάμια της Κύπρου ή της περιοχής σας;

Από πού ξεκινούν και πού τελειώνουν όλα τα ποτάμια; Πηγή Πορεία Εκβολή

Γράψτε στο τετράδιό σας κάποια χαρακτηριστικά των ποταμών που κυλούν.

«Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα» Όταν τελειώσει η ανάγνωση από τη δασκάλα, κάθε ομάδα θα ανακοινώσει τα εξής: Κεντρικό θέμα του ποιήματος: Κεντρικός ήρωας του ποιήματος: Ο τίτλος ταιριάζει στο ποίημα; Γιατί; Ποιον άλλον τίτλο θα μπορούσαμε να δώσουμε στο ποίημα;

«Το ποτάμι τρέχει να συναντήσει τη θάλασσα» Κατά τη σιωπηρή ανάγνωση να υπογραμμίσετε τα χαρακτηριστικά του ποταμού που φαίνονται στο ποίημα. Θα σας βοηθήσουν οι ερωτήσεις: Πώς έμοιαζε το ποτάμι; Ποιο ήταν το σχήμα του; Συζητήστε στην ομάδα τα χαρακτηριστικά που σημειώσατε κι αν συμφωνείτε προσθέστε τα στο τετράδιό σας.

Εικόνες του ποιήματος Χωρίζουμε το ποίημα στις ομάδες. Κάθε ομάδα να βρει τις εικόνες που βρίσκονται στο κομμάτι της και να τις σημειώσει στο τετράδιο. Δώστε έναν τίτλο στις εικόνες που σημειώσατε.

Βιβλίο Μαθητή σελ. 36, ασκ. 1, 2 Αφού τις συμπληρώσει ο καθένας, γίνεται έλεγχος στον πίνακα

Με τι μοιάζει το κορμί του ποταμού; Μοιάζει πότε σαν ίσια τεντωμένη γραμμή πότε σαν περισπωμένη και πότε σαν ατέλειωτος μαίανδρος. Με ποιες άλλες λέξεις θα μπορούσαμε να αντικαταστήσουμε τη λέξη σαν; λες και όπως μοιάζει με

Βιβλίο Μαθητή σελ. 37, άσκ. 3

Βιβλίο Μαθητή, σελ. 37 άσκ.4