ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κυκλοφοριακή αγωγή Ένα πρόγραμμα για να μάθουμε να κυκλοφορούμε με ασφάλεια. Β΄ Δημοτικού 12ου Δημοτικού Σχολείου Βόλου Υπεύθυνοι προγράμματος : Θωμάς.
Advertisements

«ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ»
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
Μια πόλη για τους πεζούς
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κυκλοφοριακή Αγωγή.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΑΙΤΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΙ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΟΥΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ 3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΝΔΟΥ
Εργασία του τμήματος Στ1 Σχολική χρονιά
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οδική συμπεριφορά μαθητών: οι μαθητές ως οδηγοί και ως επιβάτες - διαμόρφωση κυκλοφοριακής συνείδησης.» Σχολικό έτος
Ηλικιωμένοι και Οδήγηση Ι.Στ. Παπαδόπουλος. Η Τρίτη Ηλικία δεν είναι απαγορευτική για οδήγηση Οι ηλικίες ετών συμμετέχουν με μεγαλύτερα ποσοστά.
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Λ.Τ. ΚΑΡΥΑΣ ΛΕΥΚΑΔΑΣ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕCOMOBILITY. ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΠΟΣΟΣΤΑΕΡΩΤΗΣΗ 1 Με τι συνηθίζετε να πηγαίνετε στο σχολείο; Α) με τα πόδια Β) με το αυτοκίνητο Γ) με λεωφορείο.
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ ΝΑΚΟΣ ΘΟΔΩΡΗΣ
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
Εργασία Οικιακής Οικονομίας ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
1η Ερώτηση Ποιος και πότε δημιούργησε τον πρώτο κινητήρα εσωτερικής καύσης; Οττο 1876 Καρλ Μπεντς 1855 Γκότλιμπ Ντάιμλερ 1901 Ρούντολφ Ντίζελ 1830.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Παραδείγματα για τον λόγο που υπάρχουν νόμοι
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
Φροντίζω τον εαυτό μου Κίνδυνοι τροχαίων ατυχημάτων από
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΟΣ
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Άντρη Ορθοδόξου Μιχαήλ
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ με ασφάλεια στο δρόμο»
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Κινητά Τηλέφωνα -Ασφάλεια-
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΟΔΙΚΟ ΤΡΟΧΑΙΟ ΑΤΥΧΗΜΑ Ως «οδικό τροχαίο ατύχημα” χαρακτηρίζεται κάθε σωματική βλάβη ατόμου από τη δράση τροχοφόρου κινούμενο σε δημόσιο δρόμο.
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΜΗΜΑ:Γ2 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ: ΜΟΥΜΟΥΛΙΔΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ ΑΓΑΠΩ ΕΞΥΠΝΑ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΟΡΩΝ ΓΙΑ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΜΕ ΣΤΟΧΟ ΤΗ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Δημήτριος Δ. Θεοδωρακόπουλος Εργαστήριο Συγκοινωνιακών.
Πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων Το 1896 καταγράφηκε ο πρώτος θάνατος λόγω οδικού δυστυχήματος. Κατά τη διερεύνηση του δυστυχήματος, ο ιατροδικαστής είχε τότε.
Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Υποχρεωτική διακοπή πορείας. Κλειστή οδός για όλα τα οχήματα και προς τις δύο κατευθύνσεις. ΣΤΟΠ, Αστυνομία Τέλος οδού.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
25 ψηλότερες αιτίες οδικών ατυχημάτων.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
ΟΔΗΓΙΕΣ ΑΠΟΦΥΓΗΣ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΡΟΧΑΙΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Όνομα: ????????????????? Θέμα: Κυκλοφοριακή αγωγή
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
ΟΔΗΓΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΛΚΟΟΛ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΟΥΣΙΕΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ Μαρία Νταή Β 4

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Κρατάμε τις αποστάσεις ασφαλείας από το προπορευόμενο όχημα Δεν κάνουμε αντικανονικά προσπεράσματα Σεβόμαστε τα σήματα και τις υποδείξεις των τροχονόμων Δεν οδηγούμε ποτέ υπό την επήρεια αλκοόλ. Το οινόπνευμα μειώνει σημαντικά τα αντανακλαστικά του οδηγού ενώ ταυτόχρονα επιτείνει το βαθμό κόπωσης Τα παιδιά πρέπει πάντα να κάθονται στα ειδικά καθίσματα στις πίσω θέσεις Σταματάμε και ελέγχουμε τις διασταυρώσεις ακόμα και αν έχουμε προτεραιότητα Σε περίπτωση αλλαγής κατεύθυνσης χρησιμοποιούμε πάντα τα ανάλογα “φλας” Ελέγχουμε προσεκτικά από τον καθρέπτη μας πριν αλλάξουμε λωρίδα κυκλοφορίας

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ Φροντίζουμε για τη καλή συντήρηση του οχήματός μας, σύμφωνα με τις οδηγίες του κατασκευαστή και δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή σε ότι αφορά την  κατάσταση των ελαστικών και των φρένων Προσαρμόζουμε την ταχύτητα του οχήματός μας ανάλογα με τις συνθήκες που επικρατούν, όπως π.χ. μεγάλη κυκλοφοριακή κίνηση, κακές καιρικές συνθήκες Εάν οδηγούμε μηχανή φοράμε πάντα το κράνος Δεν χρησιμοποιούμε το κινητό τηλέφωνο την ώρα που οδηγούμε. Οι οδηγοί που μιλούν στο κινητό αντιδρούν κατα μέσο όρο με καθυστέρηση μισού έως ενός τρίτου του δευτερολέπτου, διόλου ευκαταφρόνητος χρόνος αν σκεφτούμε ότι όταν τρέχουμε με ταχύτητα 100χλμ/ώρα η καθυστέρηση αυτή συνεπάγεται 14 επιπλέον μέτρα πριν προλάβουμε να αντιδράσουμε Θυμόμαστε πάντα ότι ο εκνευρισμός είναι ο χειρότερος σύμβουλος…

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ Τα κυριότερα αίτια των τροχαίων ατυχημάτων – δυστυχημάτων, όπως προέκυψε από την αστυνομική τροχονομική έρευνα της Γενικής Αστυνομικής Διεύθυνσης Περιφέρειας Ηπείρου, ήταν:  • Έλλειψη προσοχής κατά την οδήγηση. • Υπερβολική ταχύτητα. • Μη τήρηση απόστασης ασφαλείας.

ΛΟΓΟΙ ΤΡΟΧΑΙΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ Yπερβολική ταχύτητα.  Mη χρήση κράνους κατά την οδήγηση.  Mη χρήση της ζώνης ασφαλείας κατά την οδήγηση. Oδήγηση υπό την επήρεια οινοπνεύματος (μέθη). Kίνηση στο αντίθετο ρεύμα κυκλοφορίας.  Παραβίαση προτεραιότητας.  Χρήση κινητού τηλεφώνου κατά την οδήγηση.  Παραβίαση ερυθρού σηματοδότη.  Αντικανονικό προσπέρασμα. Αντικανονικοί ελιγμοί. 

ΘΑΝΑΤΗΦΟΡΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ

ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ

ΚΩΔΙΚΑΣ ΟΔΙΚΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ- ΚΟΚ  Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας (Κ.Ο.Κ.) είναι το νομοθέτημα που ρυθμίζει τη δημόσια κυκλοφορία οχημάτων, πεζών και ζώων στο οδικό δίκτυο και σε ορισμένους άλλους χώρους. Ο νέος Κ.Ο.Κ. τέθηκε σε ισχύ με τον νόμο 2696 στις 23 Μαΐου 1999. Ο κάθε οδηγός υποχρεούται να τον τηρεί καθώς σε περίπτωση παραβίασης του επιφέρει πρόστιμα, ποινές στο ΣΕΣΟ, μέχρι και φυλάκιση.

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΤΟΣ 2013

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΤΟΣ 2013

ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΕΤΟΣ 2013

ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗ Η παραβίαση ερυθρού σηματοδότη επιφέρει 700 ευρώ πρόστιμο και αφαίρεση άδειας οδήγησης για 60 ημέρες και αφαίρεση άδειας και πινακίδες για 20 μέρες.