Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Ένας άντρας μέσα σε ένα αερόστατο συνειδητοποιεί ότι έχει χαθεί
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Στο διάλειμμα.
Ευχούλα-Ελπίδα-Αγάπη-Αυγούλα
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Ο ΝΑΒΙΝΤ ΔΕΝ ΕΙΡΘΕ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ
Μια ιστορία που γράφτηκε
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
5ο Δημοτικό Σχολείο Δάφνης ΣΤ΄ ΤΑΞΗ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Στο σούπερ μάρκετ. Σήμερα οι φίλοι μας είναι στο σούπερ μάρκετ και ψωνίζουν: -Λοιπόν τι χρειαζόμαστε; Για κοίτα την λίστα -Για να δούμε...γάλα, γιαούρτια,
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Άρης το σαλιγκάρι Άντον Κρινγκς.
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Το φθινόπωρο μέσα από τα μάτια των παιδιών
Mώλος: O υγρότοπος της περιοχής μου
Βλέπω την ιστορία Δραστηριότητες Διαδίκτυο Χριστίνα Οικονόμου.
ΖΩΓΡΑΦΙΖΩ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΧΑΡΗ
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Αν μ’αγαπάς κι ειν’ όνειρο
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
Όλα τώρα γύρω μου γελούνε κι απ’ αγάπη τώρα με μεθούνε σαν φιλώ γλυκά τα δυο σου χείλη που `ναι σαν τριαντάφυλλα τ’ Απρίλη.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Ο Πάνος στη «Στοιχειωμένη αίθουσα» δήλωσε για τον Ιορδάνη: «Αυτός έχει τσακωθεί με τη Γραμματική, όπως και με κάθε άλλο μάθημα εκτός από τα Μαθηματικά.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΙΓΜΕΣ MASTER TEMPO FEAT KIM.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
1ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΡΔΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ Ε΄ ΤΑΞΗ
Κώστα νομίζω η μέρα δεν είναι καλή σήμερα. Κοίταξε τον ουρανό
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
Είμαστε μια τάξη πολύ πολύ εντάξει…
Ιδιωτικό Δημοτικό Σχολείο ΔΔΜΝ Ναυστάθμου Κρήτης
U 4 energy ΔΗΜΟΤΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΡΥΣΟΧΩΡΙΟΥ ΠΕΜΠΤΗ ΤΑΞΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΑΞΗ.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Το μικρό ελεφαντάκι Ένα παραμύθι για μικρά παιδιά
Εργασία από τους μαθητές της Δ΄ τάξης:
ΤΑ ΤΡΙΑ ΑΛΦΑ!!~!! ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΑΚΗ ΕΛΙΑΝΝΑ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Αγαπημένο μου παιδί....
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Το παραμύθι του Β1 πετάω κι εγώ Είμαι λυπημένο. Το δρώμενο του Β1 Φοβάμαι Γιατί κλαίει; Τι ωραία που πετάμε.
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΟΛΑ ΚΑΛΑ. Ο Τσάρλυ, ο Κοκκινομάλλης κι ο Πρέστον ένιωσαν μεγάλη έκπληξη όταν ο κύριος Έντουαρτς ήρθε να τους αναζητήσει στην αίθουσα κράτησης. Ο Τσάρλυ.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΟΥ ΖΩΟ Ο ΚΑΪΖΕΡ ΜΟΥ!!!
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Emotions
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΓΡΑΜΜΟΥΛΗΣ ΚΙ Η ΦΩΝΟΥΛΑ ΕΦΤΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ 1o Δημ. Σχ. Καρδίας Β΄ τάξη 2014-15

Ο Γραμμούλης και η Φωνούλα έφτασαν στην Καρδία του νομού Θεσσαλονίκης Ο Γραμμούλης και η Φωνούλα έφτασαν στην Καρδία του νομού Θεσσαλονίκης. Πήγαν κα- τευθείαν στο σχολείο γιατί εκείνη την ώρα τα παιδιά είχαν μάθημα. -Νάτοι! Ήρθαν! φώναξε ο Παύλος που τους είδε πρώτος από το παράθυρο. Βγήκαν όλοι στην αυλή και τους υποδέχτηκαν με μεγάλη χαρά! -Ωραίο που είναι το σχολείο σας! Χωρίς ορόφους και σκάλες, είπε η Φωνούλα με τη γλυ- κιά της φωνή. -Ναι, είμαστε τυχεροί, είπε η Χριστίνα.

-Θα μπορούσαμε να το κάνουμε και πιο όμορφο αλλά δυστυχώς έρχεται κάθε βράδυ ένας γίγα- ντας στο σχολείο μας και κάνει πολλές ζημιές. -Είναι δυνατόν να συμβαίνει κάτι τέτοιο; ρώτησε έκπληκτη η Φωνούλα. -Ναι, δυστυχώς γίνεται, είπε λυπημένα ο Τάσος. Ό,τι φτιάχνουμε εμείς τη μέρα αυτός το κατα- στρέφει το βράδυ. Πετάει σκουπίδια, σπάει μπουκάλια, φέρνει μέσα στην αυλή κάδους σκουπι- διών, γράφει άσχημες κουβέντες στους τοίχους, σπάει τις μπασκέτες…

-Αυτά είναι φριχτά πράγματα, είπε η Φωνούλα. -Κάτι πρέπει να κάνουμε όλοι μαζί. Έχω ένα σχέδιο, αλλά θέλω τη βοήθεια σας, συμπλήρω-σε ο Γραμμούλης. Για να πετύχει όμως, να θυμάστε ότι εσείς δεν θα πρέπει να μιλήσετε κα-θόλου στον γίγαντα. Τα παιδιά συμφώνησαν. Όλο το μεσημέρι κατέστρωναν τις λεπτομέ- ρειες του σχεδίου.

- Αυτό που πρέπει να καταλάβει ο γίγαντας είναι ότι το σχολείο είναι και δικό του. Θέλει κι αυτός ένα όμορφο περιβάλλον για να χαλαρώνει, να παίζει και μπορούμε να γίνουμε όλοι μια παρέα! φώναξε ο Γραμμούλης. -Μ΄αρέσει πολύ αυτό το σχέδιο! Έτσι θα τον κάνουμε φίλο, θα συνεργαστούμε μαζί του,θα έ- χουμε ένα κοινό στόχο! Να κάνουμε το σχολείο μας όμορφο, αναφώνησε η Αριάδνη. -Εγώ φοβάμαι, είπε δειλά η Μυρτώ. -Κι εγώ νομίζω ότι θα θυμώσει και.... -Ούτε που θέλω να σκέφτομαι τι μπορεί να κάνει, συμπλήρωσε ο Στέλιος. -Αυτό δεν θα τ΄αντέξω, είπε η Αγγελική που κόντεψε να βάλει τα κλάματα.

-Ε! Δεν θέλω αρνητικές σκέψεις, φώναξε η Φωνούλα. -Σήμερα κιόλας θα 'ρθουμε το απόγευμα να τον συναντήσουμε, είπε κοφτά ο Γραμμούλης. -Κι ο Θεός βοηθός, συμπλήρωσε ο Γιώργος. Όλο το μεσημέρι η παρέα κατέστρωνε ένα σχέδιο, ψάχνοντας να βρει τρόπους που θα μπορού-σε να χρησιμοποιήσει για να πλησιάσει τον γίγαντα.

Ο Γραμμούλης και η Φωνούλα τους ενθάρρυναν όσο περισσότερο μπορούσαν γιατί η αλήθειαείναι πως ένα τέτοιο σχέδιο θέλει πολύ θάρρος και τόλμη. Γύρω στις έξι το απόγευμα συγκε- ντρώθηκαν οι μικροί μας φίλοι στην αυλή του σχολείου. Ήταν πολύ φοβισμένοι. Είχαν πάρει μαζί τους πολλές μπογιές και χρώματα. Αποφάσισαν να ζωγραφίσουν τον τοίχο που ήταν πο-λύ βρόμικος.

Ο Γραμμούλης που είχε ταλέντο στη ζωγραφική, σχεδίασε με τα μαγικά του χέρια όμορφα δέντρα, λουλούδια, ένα ποτάμι, τον λαμπερό ήλιο, ζώα και παιδιά να παίζουν κι όλοι έβαφαν με απίστευτη χαρά. Η Φωνούλα τραγουδούσε και με τη μελωδική της φωνή τους είχε μαγέψει όλους.

Σε λίγο η γη σείστηκε. Ο γίγαντας ερχόταν. Έμενε στο απέναντι δάσος Σε λίγο η γη σείστηκε! Ο γίγαντας ερχόταν. Έμενε στο απέναντι δάσος. Είχε μακριά μαύρα μαλ- λιά και ήταν άγριος. Τα παιδιά στριμώχτηκαν το ένα δίπλα στο άλλο. Μπαίνοντας στην αυλή μου- γκρισε. -Τι γίνεται εδώ; -Ήρθαμε να ομορφύνουμε το σχολείο μας, είπε με θάρρος ο Γραμμούλης. -Αχ, πιάστηκε το χέρι μου, φώναξε η Φωνούλα. Έλα να μας βοηθήσεις να τελειώσουμε γρήγορα! -Να φύγετε αμέσως! Τώρα κάνω εγώ κουμάντο εδώ! Αυτά στον τοίχο δεν μ΄αρέσουν. Θα τα μου- τζουρώσω. -Μήπως επειδή εσύ δεν ξέρεις να ζωγραφίζεις; Πάρε αυτό το πινέλο, είπε αμέσως ο Γραμμούλης. Είναι μαγικό και θα κάνεις υπέροχες ζωγραφιές. Άλλωστε θα σε βοηθήσουν και τα παιδιά. Ε, τι λέτε; -Ναι, φώναξαν δυνατά όλα μαζί. Θα σε βοηθήσουμε εμείς.

Ο γίγαντας ντράπηκε να παραδεχτεί μπροστά σε όλα τα παιδιά ότι ζήλευε που δεν μπορούσε να σχεδιάσει όπως αυτά. Δίστασε στην αρχή αλλά μετά δειλά δειλά έπιασε το μαγικό πινέλο και ζωγράφισε έναν υπέροχο, καταγάλανο ουρανό. Ενθουσιάστηκε τόσο πολύ που άρχισε να χοροπηδά από τη χαρά του. Τα παιδιά γέλασαν και ολόκληρη η αυλή τραντάχτηκε από τα γέ- λια του γίγαντα. Είχαν γίνει μια χαρούμενη παρέα.

Με όλα αυτά όμως τα σπουδαία και πολύ σημαντικά, πέρασε η ώρα και οι δύο φίλοι μας έπρεπε να φύγουν για την Ξάνθη. Τα παιδιά τους έδειξαν το αερόστατο που είχαν ετοιμάσει ειδικά γι΄αυ- τούς, για να τους ευχαριστήσουν για την πολύτιμη βοήθειά που τους πρόσφεραν. Τους έδωσαν και μια φωτογραφική μηχανή για να βγάλουν φωτογραφίες από ψηλά. Ο γίγαντας φύσηξε δυνατά και το αερόστατο απογειώθηκε. -Είναι μαγικό να ταξιδεύεις με αερόστατο, φώναξε η Φωνούλα καθώς ταξίδευε στον ουρανό της Καρδίας. Τα δευτεράκια παρέα με τον γίγαντα, παρακολουθούσαν για πολλή ώρα τους φίλους τους μέχρι που χάθηκαν στον ορίζοντα.

Β΄ τάξη Κατερίνα Α. Κατερίνα Γ. Βαγγέλης Στέφανος Ηλίας Λευτέρης Νίκη Θράσος Ιωάννα Σταύρος Δέσποινα Λεωνίδας Πέτρος Δημήτρης Σουζάνα Παναγιώτα