Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
20 Ερωτήσεις ΦΤΩΧΙΑ.
Advertisements

Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
 Τα απορρίμματα σχετίζονται με φαινόμενα απειλητικά για την Δημόσια Υγεία όταν η διάθεσή τους δεν είναι ταχεία και σωστή.
28. «Περίλυπος εστίν η ψυχή μου έως θανάτου»
ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΚΕΡΙΑ.
Σχεδιασμός με κολάζ.. Φαγητό καθ` οδόν. Φαγητό = ένα τεράστιο θέμα.
ΑσφαλΕΙς ΕργασΙες Συντηρησης
Τα Δικαιώματα των Παιδιών
Παγκόσμια ημέρα του παιδιού
ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΜΕ ΑΠΟΣΤΟΛΗ…
Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ
Μαρία Βανδουλάκη Αντριάνα Ντίνι Άννα Παπαβενετίου
Σημασία της ενδυμασίας στη ζωή μας Συντάκτριες: Κωνσταντίνα Βέργου, Σοφία Βέργου, Ελένη Καρβουνίδου, Εύη Τοψαχαλίδου.
Το Ναγκασακι μετα το Πυρηνικο Ολοκαυτωμα.
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Πόλεμος και Ειρήνη: Πόλεμος:.
Η νομοθεσία και η διοίκηση εκσυγχρονίζονται κεφ. 23
ΣΤΡΑΤΕΥΣΗ-ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΘΗΤΕΙΑ
Επιμέλεια Ξενοφώντος Μάριος Καμπούρης Χρυσόστομος
Αρχαία ελληνικά ιερά Ο χώρος και η χρήση.
ΣΤΕΜΝΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΚΑΤΕΡΙΝΑ Β4  Πρόσφατα, ολόκληρο το τμήμα μας, το Β4, έγινε μια μικρή ομάδα ντέντεκτιβ!  Επισκεφθήκαμε το Βυζαντινό Μουσείο.
ΤΑ ΣΠΗΛΑΙΑ ΜΙΛΟΥΝ Η ΣΠΗΛΙΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΑΝ ΈΝΑ ΒΙΒΛΙΟ.
ΛυΧΝΑΡΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΝ ΓΙΑ ΤΟ ΦΩΤΙΣΜΟ του ΧΩΡΟυ.
ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ Ι - Το περιβάλλον εργασίας
ΒΥΖΑΝΤΙΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΠΛΙΑΚΑ ΡΑΦΑΕΛΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΧΑΝΤΖΑΡΑ Β4’
Σωτήρης Θεοχάρης Ορφέας Λιακόπουλος
Η Ζωή Στην Εύκρατη Ζώνη.
Αποστολή στο Βυζαντινό Μουσείο
ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΩΡΙΑ SOS ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΟΙΚΙΑΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΣΤΥΛΛΗ ΣΤΕΦΑΝΙΑΣ- ΕΙΡΗΝΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΑΘΗΝΑ ΠΕΪΟΥ.
Στις αρχές του 4 ου αιώνα βρέθηκαν τα λείψανα ανθρώπινων σκελετών, πλήθος αγγείων, λυχνάρια, μεταλλικά αντικείμενα και νομίσματα διάσπαρτα που χρονολογούνταν.
Τυχερά παιχνίδια και Τζόγος στο διαδίκτυο
“Οδηγίες για τη διατήρηση των οπτικοακουστικών υλικών της Βιβλιοθήκης του Κογκρέσου” Γκουτή Αγοραστή Ευαγόρου Αθηνούλα Κονταξάκη Στυλιανή.
16. Η Εκκλησία ως κιβωτός φυλάει την αλήθεια
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣΜΑ ΤΩΝ ΑΙΩΝΩΝ
ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ
Ο προφήτης Μιχαίας: το όραμα της παγκόσμιας ειρήνης
Πολιτική Διεθνούς Ανάπτυξης και Βοήθειας της Ε. Ε Γκότση Παναγιώτα Παπαλεξίου Βασιλική.
Π ΟΛΙΤΙΚΉ Π ΑΙΔΕΙΑ Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ. 1 Καζάκου Γεωργία, ΠΕ09 Οικονομολόγος.
ΜΑΡΙΑ ΝΑΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ.  Υγεία: η κατάσταση της πλήρους σωματικής, ψυχικής και κοινωνικής ευεξίας και όχι μόνο η απουσία ασθένειας ή αναπηρίας.
ΦΥΤΟΦΑΡΜΑΚΑ Μια εργασία των : Βασιλείου ΔημήτρηΔημητρούλη ΖήνωναΤσάνη ΒασίληΜιχαήλ Παναγιώτη.
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ-ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ρύπανση εσωτερικών χώρων και περιβαλλοντικές παράμετροι διατήρησης της υλικής πολιτιστικής κληρονομιάς.
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΧΡΟΝΟΓΡΑΦΗΜΑΤΑ.
Διατήρηση της Υλικής Πολιτιστικής Κληρονομιάς
ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ Με την εργασία ασχολήθηκαν οι μαθητές: Αλέξανδρος Φράγκος, Γαβριήλ Χαϊδεμένος, Κώστας Σταθόπουλος, Χρηστογιάννης Πρεβεζάνος, Kωνσταντίνος Χρυσανθακόπουλος.
Οι Ελληνεσ Δημιουργουν Αποικιεσ
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
Δάσκαλος στην… πρίζα ή όχι;
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ισότητα Mind Mosaic Από τις μαθήτριες: Καραγιωργάκη Κατερίνα, Κυπραίου Αγγελική, Πολίτη Κατερίνα, Τσαγκαράκη Μαρία.
Μελλοντική ύπαρξη νερού-Λειψυδρία
Μας προσκαλούν οι καμπάνες στη φάτνη της Βηθλεέμ,
Aliens Οδηγίες Play.
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
ΤΕΛΗ & ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ 2016.
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Α’ Γενικού Λυκείου και ΕΠΑ.Λ.
Ατυχήματα στο σπίτι και σε δημόσιους χώρους
ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ, ΜΙΧΑΙΑΣ ΕΙΡΗΝΗ
Μάθημα: Οικιακή Οικονομία
Πολιτική Παιδεία Α’ Λυκείου Διδάσκων: Κοψιδάς Οδυσσέας
Ε΄ Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θες/νίκης
Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Άσκηση στην Ιστορία Πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι κατέφυγαν στη σπηλιά είναι ότι πιθανόν υπήρχε πόλεμος ή ακραίες καιρικές συνθήκες και έψαχναν καταφύγιο.
Γιατι ζηταμε ΕΙΡΗΝΗ.
ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ Θ.Α.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κατά τη γνώμη μας, αυτή η ομάδα ανθρώπων κατέφυγε σε αυτό το σπήλαιο είτε λόγω πολέμου, είτε λόγω κινδύνου επιβίωσης από ακραίες κακές καιρικές συνθήκες ή άλλη φυσική καταστροφή.

Τα χρησιμοποιούσαν για φωτισμό.

Για την διατήρηση της πίστης θρησκείας τους, για να προσεύχονται για τη σωτηρία τους.

Για ενθάρρυνση και ενδυνάμωση της ελπίδας πίστεως τους.

Για απασχόληση και ανάπτυξη της μόρφωσής τους.

Για το κόψιμο υφασμάτων καθώς και άλλων αντικειμένων.

Για τη ζεστασιά μέσα στη σπηλιάδημιουργία ενδυμάτων

Για να μην τα χάσουν μέσα στην καταστροφή ή να μην πέσουν στα χέρια των εισβολέωνανάπτυξη του μελλοντικού πολιτισμού

Για προφύλαξη περιουσιακών στοιχείων

Για φύλαξη αποθήκευση κάθε είδους υγρού.

Για να μην είναι ξυπόλητοι.

Για διαφύλαξη των πολύτιμων αντικειμένων τους οικιακή χρήση

Για να μη χαθούν πολύτιμα έγγραφα νομικού περιεχομένου την ύπαρξη νομοθεσίας στο μελλοντικό πολιτισμό.

Για φύλαξη φαγητού.

Για άμυνα και διάφορες εργασίες.

Νικολαΐδου Ειρήνη Ντίνου Γεωργία