1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του
2 Είναι μαζική Είναι παγκόσμια προμηθευτές αγοραστές Έχει εξατομικευμένες παραμέτρους Είναι δυναμική Περιέχει μια μεγάλη γκάμα από πιθανά προϊόντα και υπηρεσίες Η αγορά του τουρισμού ταιριάζει στο Internet
3 Οι υπηρεσίες και τα προϊόντα τουριστικού περιεχομένου, είναι από τα πρώτα σε ζήτηση στην αγορά του διαδικτύου
4 Είδη της πληροφορίας: Τουριστικές Ξενοδοχεία - καταλύματα Μέσα μεταφοράς (Αφιξη, εσωτερικές μετακινήσεις) Δημόσιες υπηρεσίες εξυπηρέτησης Υγεία Διαδικαστικά θέματα (π.χ.visa)
5 Είδη της πληροφορίας: Οικονομικές (σωστές αλλά όχι ακριβείς) Πολιτιστικές Μουσεία Αρχαιολογικοί χώροι Ιστορικά μνημεία - Θρησκευτικοί χώροι Εκδηλώσεις Γεωμορφολογικές - φύση Εναλλακτικές μορφές τουρισμού
6 Η μορφή της πληροφορίας Κείμενο Χάρτες Φωτογραφίες Γραφικά Βίντεο Μορφή της πληροφορίας:
7 Επιλογή της πληροφορίας: Με βάση το target group Είδος τουρισμού (Εσωτερικός-Εξωτερικός) Ηλικία Το σκοπό επίσκεψης του site Διερεύνηση για απόφαση της επίσκεψης Aναζήτηση ξενοδοχείου Εθνικότητα
8 Επιλογή της πληροφορίας: Με βάση τον επιχειρηματικό στόχο Πωλήσεις προϊόντων Πώληση διαφημιστικής προώθησης
9 Επιλογή Ύφους Γλώσσaς (-ών) παρουσίασης
10 Η πληροφορίες είναι Στατικές Δυναμικές => Πηγές συλλογής των πληροφοριών Επαλήθευση ορθότητας
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 Visit.gr
24 Αυτόματη αναζήτηση
25
26 Η μεταφορά και παρουσιάση υλικού με τουριστικό και πολιτιστικό περιεχόμενο σε ένα δικτυακό τόπο, είναι ένα επίπονο εγχείρημα με πολλές παραμέτρους, το οποίο απαιτεί συνεχή ενημέρωση και προσαρμογή τόσο στα (συνεχώς μεταβαλόμενα) δεδομένα όσο και στις απαιτήσεις εκείνων που προσδοκούμε να το χρησιμοποιήσουν.