ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αποφάσεις Τιμολόγησης
Advertisements

ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΔΡΟΥΝ ΣΤΗ ΖΗΤΗΣΗ ΤΩΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ
Τμηματοποίηση της Αγοράς
Προώθηση / Επικοινωνία
Το Πλάνο / Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ : ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΜΕΣΟΛΟΓΓΙΟΥ
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Προώθηση / Επικοινωνία
Οργάνωση και Διοίκηση Αθλητισμού Ορισμός της Αθλητικής Βιομηχανίας
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Το Μίγμα Μάρκετινγκ Κ. Αλεξανδρής.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Tο Περιβάλλον του Μάρκετινγκ
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Μάνατζμεντ και Μάρκετινγκ Αθλητικών και Αναψυχικών Διοργανώσεων (Events) Κ. Αλεξανδρής.
Στοιχεία Επιχειρηματικότητας
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ Δ.Π.Θ.
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
Τμηματοποίηση Αγοράς, Στόχευση, Διαφοροποίηση και Τοποθέτηση προϊόντος (Adapted from: Μπαλτας & Παπασταθοπούλου, 2003, Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011,
1 Διάλεξη 4 η (2015 – 16) Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ - ΧΡΗΜΕ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΘΕΡΙΝΟ ΕΞΑΜ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
Τουριστική Διαφήμιση & Δημόσιες Σχέσεις Διάλεξη 1 η Το Συνολικό Επικοινωνιακό Πλέγμα στον Τουρισμό.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΑΤΗΡΙΟΥ ΥΓΡΩΝ ΚΑΥΣΙΜΩΝ
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Κανάλια διανομής και παγκόσμιες αγορές
Μάρκετινγκ Αθλητισμού & Αναψυχής
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Ομφάκινον Ομφάκινον.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 3
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Τμηματοποίηση της αγοράς, στόχευση και τοποθέτηση
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ Κ. Αλεξανδρής

Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες

Στοιχεία του Μάρκετινγκ Παραδοσιακό Μείγμα Μάρκετινγκ των Προϊόντων Προϊόν Τιμή Κοστολόγηση Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής Προώθηση + Διευρυμένο Μείγμα Μάρκετινγκ για τις Υπηρεσίες Ανθρώπινο Δυναμικό Λειτουργική Διαδικασία Φυσική Απόδειξη / Περιβάλλον

Προϊόν Το σύνολο των Χαρακτηριστικών του Προϊόντος και τα Οφέλη που Αποκομίζουν οι Καταναλωτές Υποστηρικτικό Προϊόν Χειροπιαστό Προϊόν Κύριο Προϊόν

Τα Επίπεδα του Προϊόντος Κύριο Προϊόν (π.χ. Ψυχαγωγία) Χειροπιαστό Προϊόν (π.χ. Αθλητικές Εγκαταστάσεις) Υποστηρικτικό Προϊόν (π.χ., Αναψυκτήριο)

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΟ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟΣ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΗ

Τιμή / Τιμολόγηση Τρεις είναι οι βασικές μέθοδοι κοστολόγησης: α) βασισμένοι στην εταιρεία (κόστος παραγωγής και διανομής) β) στους ανταγωνιστές, γ) βασισμένοι στον πελάτη και την ζήτηση.

Τοποθεσία / Κανάλια Διανομής Η διαδικασία (τοποθεσία) διανομής των προϊόντων / υπηρεσιών με στόχο την αγορά από τους καταναλωτές.

Κανάλι Διανομής Διαθεσιμότητα Προσιτότητα Ώρες Λειτουργίας Τοποθεσία

Προώθηση Οι στόχοι α) Βελτιώσουν την ενημέρωση β) Προσελκύσουν το ενδιαφέρον των καταναλωτών γ) Αναπτύξουν την επιθυμία για αγορά δ) Παρακινήσουν τον καταναλωτή να αγοράσει

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΦΥΛΛΑΔΙΑ ΑΦΙΣΕΣ

ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ EVENTS SOCIAL MEDIA

Προσωπικό ΠΡΟΣΟΝΤΑ ΤΥΠΙΚΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΞΕΛΙΞΨΗ

Φυσικό / Υλικό Περιβάλλον; Όραση: Φωτισμός, Αρχιτεκτονική, Τοποθεσία, Χρώματα Ακοή: Μουσική, Ανακοινώσεις

Αφή: Χειραψίες, Δείγματα δωρεάν, Επισκέψεις Όσφρηση: Αρώματα

Λειτουργική Διαδικασία Η τμηματοποίηση, Η κατανομή ευθυνών Ο καθημερινός προγραμματισμός

Το Περιβάλλον του Μάρκετινγκ Εσωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με το εσωτερικό του οργανισμού. Εξωτερικό περιβάλλον: Παράγοντες που σχετίζονται με δυνάμεις που περιβάλλουν τον οργανισμό και την κοινωνία.

Εσωτερικό Περιβάλλον Υπηρεσίες και Προϊόντα Οργανωτική Δομή Προσωπικό και Χαρακτηριστικά του Απόδοση του Οργανισμού Προμηθευτές Κανάλια Διανομής Οικονομικοί Ενδιάμεσοι Ενδιάμεσοι του Μάρκετινγκ Πελάτες

Εξωτερικό Περιβάλλον Ανταγωνισμός Κοινωνικό / Δημογραφικό Περιβάλλον Πολιτικό Περιβάλλον Οικονομικό Περιβάλλον Τεχνολογικό Περιβάλλον

Τμηματοποίηση της Αγοράς

Τμηματοποίηση της Αγοράς «Η διαδικασία της κατάτμησης μιας ετερογενής αγοράς σε ομάδες που αποτελούνται από άτομα με κοινά χαρακτηριστικά». Η τμηματοποίηση επιτρέπει τους υπεύθυνους μάρκετινγκ να αναπτύξουν στρατηγικές για να ικανοποιήσουν τις ανάγκες κι επιθυμίες συγκεκριμένων καταναλωτών.

Τμηματοποίηση της Αγοράς Μεταβλητές της Τμηματοποίησης Process for Market Segmentation Step 1: Identify Bases for Segmenting the Market The first step in the segmentation process is deciding what criteria you will use to distinguish between different groups of consumers. Your objective is to group consumers who share common characteristics that are meaningful to the design, delivery, promotion, or pricing of the service. What are the primary criteria used to distinguish between consumers? [Click] Segmenting Criteria Demographics - what does term “demographic” mean? The science of vital statistics What are vital statistics? Age, gender, family size, income, occupation, education, ethnicity, etc.[Click] Geography - division of market based on regional descriptors Nations, states, counties, cities, etc. Zip code Psychographics - division of market based on personality characteristics, motives, opinions What personality characteristics may be of interest to leisure service marketers? Risk taking, adventurous, health conscious Motives - escape, entertainment, vicarious achievement, action, etc. Behaviors - divide market based on frequency of usage, level of participation Examples for leisure services Level of participation: season ticket holder, partial season package, single game Frequency of usage: daily workouts, 3 days a week, 1 time a week After deciding what criteria will be used to segment a market, the next step in the process is developing profiles of different segments.[Click] Δημογραφική Γεωγραφική Ψυχογραφική Με βάση τη Συμπεριφορά

Τμηματοποίηση της Αγοράς Ανάπτυξη Δεικτών Μέτρησης της Ελκυστικότητας των Ομάδων Στόχου Step 3: Develop Measures of Segment Attractiveness [Click] Attractiveness is assessed by: 1. Measurability Degree to which the size of a segment can be measured. Do the members of a particular segment have the resources (purchasing power) to consumer your leisure service. If cannot determine size of a segment, not sure if investment in marketing is worthwhile 2. Accessibility Segment is only attractive if the promotional vehicles reach the customers in the segment. Example DCR provides services to community, but not sure that current advertising reaches community 3. Substantiality Must be sure that a segment is large enough for leisure service to invest marketing costs Food service that deliver hot breakfasts to people at work. 4. Actionability The degree effective programs can be designed for attracting and servicing segments. Example - DCR renting outdoor equipment to community (besides advertising -hours of operation, training with equipment, etc.) Μέγεθος: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα είναι αρκετά μεγάλη για να επιτρέψει το κέρδος Προσδιορισμός: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να εντοπιστεί Δυνατότητα Προσέγγισης: Ο βαθμός στον οποίον η ομάδα μπορεί να προσεγγισθεί για να αναπτύξουμε την επικοινωνία Δυνατότητα Ανάπτυξης Ενεργειών: Ο βαθμός στον οποίον μπορούμε να αναπτύξουμε κατάλληλα προγράμματα για την συγκεκριμένη ομάδα

Τοποθέτηση Προϊόντος / Υπηρεσίας Ο στόχος είναι να διαφοροποιηθεί το προϊόν οπό τον ανταγωνισμό Κριτήρια / Στρατηγικές Τοποθέτησης : Ποιότητα (υψηλής / χαμηλής ποιότητας) Τιμή (φθηνό / ακριβό προϊόν) «Προσωπικότητα» του Προϊόντος (π.χ., οικογενειακό – σπορ, απόδοση – σχεδιασμός, κλασικό – μοντέρνο, κτλ.) Επιμέρους Χαρακτηριστικά του Προϊόντος (π.χ., αθλητικές εγκαταστάσεις ενός ξενοδοχείου) Οφέλη / ανάγκες που ικανοποιεί (π.χ., αναψυχή – υγεία - χαλάρωση ) Χαρακτηριστικά πελατών (π.χ., άτομα – σχολεία – ομάδες) έναντι άλλου προϊόντος (π.χ., απευθείας σύγκριση)