h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
«Το παιδικό παιχνίδι από την αρχαιότητα ως σήμερα»
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Στρατηγική Προώθησης.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Προώθηση / Επικοινωνία
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Ατομικό έργo Προτάσεις για τη διδασκαλία του μαθήματος στην Α! τάξη
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
Προώθηση / Επικοινωνία
«Σχέδια μαθήματος, από τον σχεδιασμό στην υλοποίηση» Μαρία Αντωνάτου
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ι Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΧΗΜΕΙΑΣ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τμήμα Βπ– Τομέα Πληροφορικής 1 ου ΕΠΑΛ Λιβαδειάς Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Αθανασίου Παρασκευή ΠΕ19/ Σκίτσος Δημήτριος ΠΕ.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Π. Μαυρογένης Υποστήριξη του μάρκετινγκ της επιχείρησης από το Ο.Π.Σ.Τ.Π. ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Δίνει τον ορισμό του Μάρκετινγκ 2. Περιγράφει πως η διαχείριση.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
17-19 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2012 Χώρος Αρχής Κρατικών Εκθέσεων Μακεδονίτισσα ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ Διεύθυνση Δημοτικής Εκπαίδευσης.
Έλενα Λεβιδιώτη Η ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ.
Περιεχόμενα Πρόλογος (σελίδα 4) Η Διαφήμιση (σελίδα 6)
Μάρκετινγκ και Προώθηση Θεματικό εργαστήριο Πρεσβευτές Μάθησης της Κοινότητας Grant agreement no /
Ποια είναι η εξέλιξη της κατοικίας στο χρόνο;
ΣΚΕΛΕΤΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Παρουσίαση για το μάθημα “Στρατηγική και Οικονομική των Π.Σ.” Καραμιχάλη Ιφιγένεια Κολλιάρου Μαρία-Ελένη.
Η Χορηγία και Εξεύρεση Πόρων Κ. Αλεξανδρής, PhD
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Κυκλοφορώ -πληροφορώ»
Πώς μπορούμε να ταξιδέψουμε στο χώρο και στο χρόνο, βλέποντας μια εικόνα, ακούγοντας έναν ήχο, μυρίζοντας ένα άρωμα, γευόμενοι μια νοστιμιά, αγγίζοντας.
΄΄Γερά δόντια…Καλύτερη υγεία΄΄
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
ΠΡΟΤΥΠΟ –ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΑΝΑΒΡΥΤΩΝ Ταξη: Α 2
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Κουκουρίκου Αρίστη Δασκάλα Βέροια, 2010.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
Αναστάσιος Μιχαηλίδης Λέκτορας Α.Π.Θ. Γεωργικές Εφαρμογές.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
Έρευνα Κοινού στο Δήμο Παύλου Μελά για την καπνιστική συνήθεια (ΕΝΑΡΞΗ – ΛΗΞΗ)
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
Προώθηση / Επικοινωνία
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ – ΤΟΥΡΝΟΥΑ - CAMPS
Τουριστική Διαφήμιση & Δημοσιές Σχέσεις Διάλεξη 7 η : Έλεγχος Αποτελεσματικότητας της Διαφήμισης «Είμαι σίγουρος τι τα μισά λεφτά που ξοδεύω για τη διαφήμιση.
Ερευνητική εργασία Α΄Λυκείου.  Να γνωρίσουμε συγγραφείς της παγκόσμιας λογοτεχνίας μέσα από διάσημα έργα τους στα οποία βασίστηκαν ομώνυμες ταινίες 
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ / ΤΡΟΦΙΜΩΝ Εισήγηση 6 η Δρ. Δημήτριος Π. Πετρόπουλος Οικονομολόγος.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Στρατηγική Προώθησης.
Ανάπτυξη στρατηγικής του προϊόντος
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Ερευνητικη Εργαςια Α1 ΕΠΑΛ ΑΡΤΑΣ
Προγράμματος Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Πληροφορίες στον Παγκόσμιος Ιστός
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
1.4 Επικοινωνία και προβλήματα – Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Το μαρκετινγκ του alia palace
Διαμόρφωση περιβάλλοντος για λειτουργικές εμπειρίες γραφής
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ TV Διείσδυση : 99% % ενεργού κοινού
Εικονογράφηση: Πριάμη Ευγενία
Τα ΜΜΕ και το Διαδίκτυο. Τα σπουδαιότερα ΜΜΕ της εποχής μας Τύπος Εφημερίδες Περιοδικά Ραδιόφωνο Διαδίκτυο Τηλεόραση.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος 2012-2013 Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!! ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!!

ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ………… H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο. Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Η διαφήμιση στο ιντερνέτ Ο έλεγχος στην διαφήμιση Οι τύποι διαφήμισης Ομάδες στόχου Στόχοι διαφήμισης Αξιολόγηση διαφήμισης

H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ

Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Α Ι D A

Η διαφήμιση στο ιντερνέτ

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική

ΕΥΡΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΥ Ποιους θα αφορά το προϊόν: ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά Άλλα χαρακτηριστικά

ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων)

ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα) Συσκευασία Εκδηλώσεις

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ τέχνη, εφευρετικότητα, δημιουργικότητα Προσκλήσεις 17 Νοέμβρη Ημερολόγιο 2013 ΕΠΑΛ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΕΝΤΥΠΟ ) ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΙΔΟΣ ) Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ (ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ) ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ……………………………………………………………….. ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά  ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ) Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων………….) ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ) Υλικά Μισθοί ΚΛΠ  (……………….) ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιλογή μέσου (με βάση ΚΟΣΤΟΣ και ΧΡΟΝΟΣ)  ΜΕΣΑ:(ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΣΟ ) Τηλεόραση, ΙΝΤΕΡΝΕΤ , Ραδιόφωνο , Υπαίθρια διαφήμιση (αφίσα-πανώ) Περιοδικά Εφημερίδες Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα Εκδηλώσεις     ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΑΣ )  ΚΑΚΗ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ 

Για την υλοποίηση: Οι μαθητές: Μαδάι Α., Μπαχούμα Β., Ντερβίσι Μ., Παπακωνσταντίνου Π., Τούσα Ε., Ψυχογιός Γ., Μαρκόπουλος Δ., Κοκάι Μ., Κορμπάν Ι., Καπώνη Δ., Αποστολόπουλος Δ., Κάτσου Δ. Οι εκπαιδευτικοί: Αρβανίτη Δήμητρα Ραβάνη Ιωάννα Χαντζής Θανάσης

ΤΕΛΟΣ Η διαφήμιση είναι ενημέρωση ΌΧΙ παραπλάνηση