h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ ΕΠΑΛ Μεσσήνης Σχ. έτος 2012-2013 Ερευνητική Εργασία Α’ τάξης «Η διαφήμιση στη ζωή μας» h ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ στην ζωη μαΣ
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!! ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΟΜΑΔΩΝ –ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΜΕ !!!!!!!
ΜΕΤΑ ΜΑΘΑΜΕ ΓΙΑ ………… H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο. Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Η διαφήμιση στο ιντερνέτ Ο έλεγχος στην διαφήμιση Οι τύποι διαφήμισης Ομάδες στόχου Στόχοι διαφήμισης Αξιολόγηση διαφήμισης
H εξέλιξη της διαφήμισης μέσα στον χρόνο ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ
Τα χαρακτηριστικά μιας διαφήμισης Α Ι D A
Η διαφήμιση στο ιντερνέτ
Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΣΤΗΝ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική
ΕΥΡΕΣΗ ΟΜΑΔΩΝ ΣΤΟΧΟΥ Ποιους θα αφορά το προϊόν: ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά Άλλα χαρακτηριστικά
ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων)
ΜΕΣΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα) Συσκευασία Εκδηλώσεις
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ τέχνη, εφευρετικότητα, δημιουργικότητα Προσκλήσεις 17 Νοέμβρη Ημερολόγιο 2013 ΕΠΑΛ
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΕΝΤΥΠΟ ) ΕΙΔΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΙΔΟΣ ) Πληροφοριακή Ανταγωνιστική Συγκριτική Όχι συγκριτική Υπενθυμίσεως Επανενισχύσεως Συνεργατική ΟΜΑΔΕΣ ΣΤΟΧΟΥ (ΠΟΙΑ ΕΊΝΑΙ Η ΟΜΑΔΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗΣ ) ΠΟΙΟΥΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ……………………………………………………………….. ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΤΟΧΟΥ γίνεται με βάση : δημογραφικά χαρακτηριστικά ψυχογραφικά χαρακτηριστικά ΣΤΟΧΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ) Αύξηση Πωλήσεων (ποσοστό πωλήσεων………….) ΚΟΣΤΟΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΣΗΜΕΙΩΣΤΕ ΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΠΟΣΟ ) Υλικά Μισθοί ΚΛΠ (……………….) ΜΕΣΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ Επιλογή μέσου (με βάση ΚΟΣΤΟΣ και ΧΡΟΝΟΣ) ΜΕΣΑ:(ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΕΣΟ ) Τηλεόραση, ΙΝΤΕΡΝΕΤ , Ραδιόφωνο , Υπαίθρια διαφήμιση (αφίσα-πανώ) Περιοδικά Εφημερίδες Επιστολές Κινητή διαφήμιση Κινηματογράφος Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Έκθεση στο σημείο αγοράς Ειδική διαφήμιση (ημερολόγια-μικροαντικείμενα Εκδηλώσεις ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ (ΚΥΚΛΩΣΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΣΑΣ ) ΚΑΚΗ ΜΕΤΡΙΑ ΚΑΛΗ ΠΟΛΎ ΚΑΛΗ
Για την υλοποίηση: Οι μαθητές: Μαδάι Α., Μπαχούμα Β., Ντερβίσι Μ., Παπακωνσταντίνου Π., Τούσα Ε., Ψυχογιός Γ., Μαρκόπουλος Δ., Κοκάι Μ., Κορμπάν Ι., Καπώνη Δ., Αποστολόπουλος Δ., Κάτσου Δ. Οι εκπαιδευτικοί: Αρβανίτη Δήμητρα Ραβάνη Ιωάννα Χαντζής Θανάσης
ΤΕΛΟΣ Η διαφήμιση είναι ενημέρωση ΌΧΙ παραπλάνηση