Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
European Citizenship Learning to get-Learning to give.
Advertisements

Τι είναι το Σχέδιο Εργασίας (Project) και τι μέθοδος Project;
 Ερώτημα – Προβληματισμός: Περιέργεια- Πρόκληση-Εξερεύνηση  Χρόνος για ποιοτική εργασία μαθητών  Συζήτηση τρόπων εργασίας -σκέψης μαθητών Παρέμβαση.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πόση ενέργεια ξοδεύει η γειτονιά μου, Πόσο συμμετέχω εγώ σε αυτό? ΣΥΝOΠΤΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ & ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΙΑΣ ΕΕ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Σωφρ. Χατζησαββίδης Η διδασκαλία της Πρώτης Γραφής και Ανάγνωσης
Κριτική παιδαγωγική & δημιουργία σχολικού κήπου
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Ε. Ε. ανά τρίωρο
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
Δόμηση και αποδόμηση κειμένων εκπαιδευτικής πολιτικής
ΚΛΑΔΟΙ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ
Κριτική ανάγνωση κειμένων
project: οψεις της ψυχολογιας
Αλέξης Κόκκος. 1. Επικοινωνία στη μητρική γλώσσα 2. Επικοινωνία στις ξένες γλώσσες 3. Μαθηματική ικανότητα και βασικές ικανότητες στην επιστήμη και την.
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΠΟ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ Αντωνία Παπαδάκη Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ν.Πέλλας.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
«ΗΓΕΤΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ»
1.4 Ο πολιτικός - Οι ιδιότητες του πολιτικού
ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΒΙΒΛΙΟΥ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006 ΕΚΘΕΣΗ ΒΙΒΛΙΟΥ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ 1 ΟΥ ΓΕΛ ΕΠΑΝΟΜΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΛΣΑ ΒΑΡΔΑΚΑ.
Η Παιδαγωγική ως επιστήμη
Εβδομάδα Βιβλίου 1-8 Φεβρουαρίου 2008 Έκθεση Βιβλίου - Αφιέρωμα στο Ταξίδι Επίσκεψη του συγγραφέα Σάκη Σερέφα Θέμα: Λογοτεχνία, ένα ταξίδι στον κόσμο της.
Υπερφυσικό και κοινωνικές πρακτικές Λαϊκή πίστη και κοινωνική οργάνωση. Ευάγγελος Αυδίκος.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
Ιστορία της φιλοσοφίας: Σωκράτης, Πλάτων, Αριστοτέλης Σ. Σταυριανέας Τμήμα Φιλοσοφίας Παν/μίου Πατρών 14/10/2015.
ΓΕΛ ΦΙΛΟΘΕΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ.
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΠΕ. Γιατί και πώς; Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ Θεσσαλίας.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΝΕΑΣ ΓΕΝΙΑΣ ΙΔΡΥΜΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ & ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΕΘΝΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΕ ΝΕΑ.
ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ Ενότητα 1: Εισαγωγή στην έννοια της Φιλοσοφίας του Δικαίου Διδάσκων: Μιχαήλ Παρούσης, Αναπλ. Καθηγητής Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών.
Είναι άδικο: M ία π ροσέγγιση της έννοιας της αδικίας μέσα από μια αφήγηση Νηπιαγωγός : Αμαλία Παππά 10 ο Ολοήμερο Νηπιαγωγείο Θήβας.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Ένα εννοιολογικό πλαίσιο για τη Διδακτική της Πληροφορικής.
Πώς επιτυγχάνεται η μάθηση καλύτερα;
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
Διαφωτισμος-Μοντεσκιε
Ερμηνευτική προσέγγιση
Μαρξισμός και ιστοριογραφία
Ανακαλυπτική μάθηση Γνώση προϊόν του μαθητή Διαδικασία ανακάλυψης η έρευνα για τον εντοπισμό του ακαθορίστου Μέσα από τα ερεθίσματα που του δίνει ο εκπαιδευτικός.
Υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί: Ζάχος Δημήτριος, Ταφραλή Ελένη Ε΄ ΤΑΞΗ ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 5: «Η εκκλησία του Χριστού μπαίνει στην ιστορία». Βασικό θέμα: «Η γενέθλια.
Ποιοτική μεθοδολογία έρευνας στη Διδακτική των Μαθηματικών
5/2017 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ/ 8 Φιλίππα Χατζησταύρου Συμπεριφορισμός.
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Τζων Λοκ Λήδα Ευαγγελινού Β1.
Μεθοδολογια εκπαιδευτικης ερευνας
ΨΥΧΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΤΟΥ ΑΝΑΔΥΟΜΕΝΟΥ ΓΡΑΠΤΟΥ ΛΟΓΟΥ
Νεότερη Ηθική Φιλοσοφία
Ευ. Φρυδάκη Καθηγήτρια Παιδαγωγικής
Η στροφή στον αναγνώστη
1. «Αμφιβολίας Εγκώμιον», του Νίκου Δήμου
Παναγιώτης Σαραντόπουλος Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών
Πλαίσιο για την ανάλυση των γραπτών πηγών
Αριστοτέλης: Γνωσιοθεωρία Μεταφυσική
Πολίτη Τριανταφυλλιά 1ο ΔΣ Ελευθερούπολης
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Στη συνέχεια οι μαθητές έγραψαν τις δικές τους σκέψεις..
Μιχάλης Γκριτζάπης Γ1 Σελ.11 ασκ.2
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Η ιστορία του γλωσσικού γραμματισμού.
ΚΑΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟ ΜΟΥΣΕΙΟ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
ΗΘΙΚοσ προβληματισμοΣ & ηθικη επιστημη
Τεχνολογία και Επιστήμη
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η ιστορική προσέγγιση των Φιλοσοφικών κειμένων. Τι γίνεται με τα –ισμός. Η επικίνδυνη διάσταση Η ακραία εκδοχή της ιστορικής ερμηνείας των Φιλοσοφικών κειμένων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η αμιγής φιλοσοφική προσέγγιση Αυτονομία των κειμένων Αέναα προβλήματα Η φτώχεια της σκέψης των Φιλοσόφων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων «Ατομικές» απαντήσεις σε «ατομικά» ερωτήματα Διαφορετικά ερωτήματα –διαφορετικές απαντήσεις. Διαφορετικοί Φιλόσοφοι ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Μια συμβιβαστική θέση: α) οι φιλόσοφοι στο πλαίσιο της εποχής τους β) τι σημασία έχουν για μας τα όσα έγραψαν ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Πώς διαβάζω τα φιλοσοφικά κείμενα μέσα στο πλαίσιο μιας εποχής Οι λέξεις οι προτάσεις και το κείμενο είναι πράξεις Το περικείμενο και τα διανοητικά συμφραζόμενα μιας εποχής ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Διάλογος με το παρελθόν Διάλογος με το παρόν Πράξη συμμετοχής σ’ έναν διάλογο και σ’ ένα δίκτυο ερωτήσεων. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων K. Skiner υποστηρίζει: Ο συγγραφέας συμμετέχει σ’ ένα διάλογο προσπάθησε να τοποθετήσεις το κείμενό του εντός του περικειμένου ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Σχέση Ηθικής και Πολιτικής Αρκεί μια ετυμολογική ανάλυση των όρων; Βοηθά η αναζήτηση σ’ ένα λεξικό; Και ποιο; ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Λέξεις που παραπέμπουν στις έννοιες Ηθική και πολιτική. Ποια σχέση υπάρχει μεταξύ τους; Είναι έννοιες υπάλληλες, συνάλληλες ή επάλληλες ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική Πολιτική Ηθική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ας φέρω το θέμα μου σε ένα συγκεκριμένο περικείμενο. Αυτό της εποχής του 17ου και 18ου αιώνα. Αποσπάσματα από Hobbes, Locke, Voltaire, Rousseau. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Αρετή: Μπορώ να ονομάσω αρετή κάτι άλλο εκτός απ’ αυτό που μου κάνει καλό; Τι με ενδιαφέρει που είσαι εγκρατής; Ο σώφρων κάνει καλό στον εαυτό του, ο ενάρετος κάνει καλό στους άλλους Η αρετή στο Machiavelli. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η έννοια του συμβολαίου Η έννοια της πολιτικής ως τέχνη Ο ένας και οι πολλοί ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Το ηθικό όν. Τι εννοούσε ο Ροβεσπιέρος ότι μόνο στη διάρκεια της επανάστασης το ηθικό ταυτίζεται με το πολιτικό ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Είναι πρόβλημα μόνο αυτής της εποχής; Είναι αέναο φιλοσοφικό πρόβλημα; Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απαντήσεις; Αυτές οι απαντήσεις έχουν κάτι να πουν για την εποχή μας; ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων

ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Στην εποχή μας στο ερώτημα του 17ου και 18ου αιώνα ποιος και πώς κυβερνά αυτή τη χώρα προστίθεται ποιος κυβερνά αυτό τον κόσμο και πώς τον κυβερνά. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων