Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική Από την Ιστορία στη Φιλοσοφία Ηθική και Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η ιστορική προσέγγιση των Φιλοσοφικών κειμένων. Τι γίνεται με τα –ισμός. Η επικίνδυνη διάσταση Η ακραία εκδοχή της ιστορικής ερμηνείας των Φιλοσοφικών κειμένων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η αμιγής φιλοσοφική προσέγγιση Αυτονομία των κειμένων Αέναα προβλήματα Η φτώχεια της σκέψης των Φιλοσόφων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων «Ατομικές» απαντήσεις σε «ατομικά» ερωτήματα Διαφορετικά ερωτήματα –διαφορετικές απαντήσεις. Διαφορετικοί Φιλόσοφοι ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Μια συμβιβαστική θέση: α) οι φιλόσοφοι στο πλαίσιο της εποχής τους β) τι σημασία έχουν για μας τα όσα έγραψαν ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Πώς διαβάζω τα φιλοσοφικά κείμενα μέσα στο πλαίσιο μιας εποχής Οι λέξεις οι προτάσεις και το κείμενο είναι πράξεις Το περικείμενο και τα διανοητικά συμφραζόμενα μιας εποχής ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Διάλογος με το παρελθόν Διάλογος με το παρόν Πράξη συμμετοχής σ’ έναν διάλογο και σ’ ένα δίκτυο ερωτήσεων. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων K. Skiner υποστηρίζει: Ο συγγραφέας συμμετέχει σ’ ένα διάλογο προσπάθησε να τοποθετήσεις το κείμενό του εντός του περικειμένου ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Σχέση Ηθικής και Πολιτικής Αρκεί μια ετυμολογική ανάλυση των όρων; Βοηθά η αναζήτηση σ’ ένα λεξικό; Και ποιο; ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Λέξεις που παραπέμπουν στις έννοιες Ηθική και πολιτική. Ποια σχέση υπάρχει μεταξύ τους; Είναι έννοιες υπάλληλες, συνάλληλες ή επάλληλες ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική Πολιτική Ηθική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ηθική Πολιτική ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Ας φέρω το θέμα μου σε ένα συγκεκριμένο περικείμενο. Αυτό της εποχής του 17ου και 18ου αιώνα. Αποσπάσματα από Hobbes, Locke, Voltaire, Rousseau. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Αρετή: Μπορώ να ονομάσω αρετή κάτι άλλο εκτός απ’ αυτό που μου κάνει καλό; Τι με ενδιαφέρει που είσαι εγκρατής; Ο σώφρων κάνει καλό στον εαυτό του, ο ενάρετος κάνει καλό στους άλλους Η αρετή στο Machiavelli. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Η έννοια του συμβολαίου Η έννοια της πολιτικής ως τέχνη Ο ένας και οι πολλοί ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Το ηθικό όν. Τι εννοούσε ο Ροβεσπιέρος ότι μόνο στη διάρκεια της επανάστασης το ηθικό ταυτίζεται με το πολιτικό ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Είναι πρόβλημα μόνο αυτής της εποχής; Είναι αέναο φιλοσοφικό πρόβλημα; Υπάρχουν πολλές και διαφορετικές απαντήσεις; Αυτές οι απαντήσεις έχουν κάτι να πουν για την εποχή μας; ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων
ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων Στην εποχή μας στο ερώτημα του 17ου και 18ου αιώνα ποιος και πώς κυβερνά αυτή τη χώρα προστίθεται ποιος κυβερνά αυτό τον κόσμο και πώς τον κυβερνά. ΚΑΡΑΛΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ Σχολική Σύμβουλος Φιλολόγων