Κάνε τη ζωή σου comic «Μια μέρα στο σχολείο» Εργασία στο μάθημα της πληροφορικής Σχολικό έτος : 2009 - 2010
Γιατί πρέπει να ερχόμαστε τόσο πρωί στο σχολείο; Γιατί πρέπει να ερχόμαστε τόσο πρωί στο σχολείο; Νυστάζω!
Μαθηματικά νομίζω… Τι έχουμε 1η ώρα;
Λευτέρη , να πας να ζητήσεις εκδρομή . Έχει καλή μέρα Φιλία, ένα τοστ Λευτέρη , να πας να ζητήσεις εκδρομή . Έχει καλή μέρα Άσε με κάτω… Θα γράψουμε διαγώνισμα τελικά;;; Καλά, πάλι τσακώνονται αυτοί;;;
Πόσες φορές θα σας πω να μη φέρνετε κινητά στο σχολείο; Και τι άλλα;;; Ωχ, κλείνω κλείνω…
Και ακόμα είμαστε στην 1η ώρα. Αλήθεια, τι μάθημα έχουμε τώρα ; Πως θα περάσει και τούτη η μέρα;;; μαθηματικά
Γιατί δε ξεκινάμε τα μαθήματα μετά τις 9;; Χχχχοοοψιιιιιιιι!!! Χχχχοοοψιιιιιιιι!!! Χχχχοοοψιιιιιιιι
Κάθε δευτεροβάθμια εξίσωση έχει δύο λύσεις… Αχ, πάλι πονάει το κεφαλάκι μου!!!
Όταν η διακρίνουσα είναι μεγαλύτερη του μηδενός…. Μετά έχουμε γυμναστική! ουφ!!! Εμένα τα μαθηματικά είναι το καλύτερό μου μάθημα
Καταλάβατε παιδιάαα;;; Κυρία, εγώ δε κατάλαβα…. Τι δε κατάλαβες πάλι;;;;
Πόση ώρα θέλουμε για το διάλειμμα άραγε;;;
Ας ξυπνήσει κάποιος τους υπόλοιπους Διάλειμμα!!! Διάλειμμα!!! Ας ξυπνήσει κάποιος τους υπόλοιπους
Καλά, δε παίζει αυτό που έμαθα!!! Μπλα μπλα μπλα Έλα ρε φίλε… Αμάν αυτά τα αγόρια! Καλά, δε παίζει αυτό που έμαθα!!! Μπλα μπλα μπλα Ωχ, έχουμε γυμναστική σήμερα και δε φοράω φόρμα
Πόσες φορές σας έχω πει να φοράτε φόρμα όταν έχετε γυμναστική; Μα , κύριε… Μην τυχόν και χαλάσετε το στυλ σας!!! Δεν είχε προλάβει να στεγνώσει…
Μήπως να φύγουμε την τελευταία ώρα;;; Μμμ…
Μα, που πήγαν όλοι;;;
Η εργασία αυτή αποτελεί δραστηριότητα που διεξήχθη στα πλαίσια του μαθήματος της Πληροφορικής για τη Γ’ γυμνασίου , με σκοπό να μπορέσουν οι μαθητές να αξιοποιήσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητες που έχουν αποκτήσει για τη δημιουργία και παρουσίαση συνθετικών εργασιών.
Διαλέξαμε η εργασία μας να έχει θέμα το σχολείο μας, επιδιώκοντας να κρατήσουμε ζωντανές τις αναμνήσεις μας από τη ζωή μας στο Γυμνάσιο και αποφασίσαμε να το κάνουμε αυτό με ένα πιο ανάλαφρο, κωμικό, διασκεδαστικό και κυρίως αυτοσαρκαστικό τρόπο. Φτιάξαμε λοιπόν αυτό το Ηλεκτρονικό Comic με ήρωες ΕΜΑΣ. Συμπεριλάβαμε ενδεικτικά κάποιους από τους καθηγητές μας, αφού πρώτα ζητήσαμε την άδειά τους, καθώς και αρκετούς άλλους μαθητές του γυμνασίου , μια και το σενάριο το απαιτούσε.
Σενάριο: Σολάκης Κωνσταντίνος , Τερζάκης Γιάννης Λήψη φωτογραφιών: Πιτροπάκη Κατερίνα, Σμυρνάκη Καλλιόπη, Στρατάκη Βασιλεία, Επεξεργασία φωτογραφιών : Πιτροπάκη Κατερίνα , Στρατάκη Βάσω Στην εργασία αυτή συμμετείχαν επίσης οι : Στρατάκη Μαρία , Στρατάκης Ιωάννης, Σφακιάνακη Μαριάννα, Σφακιανάκης Γεώργιος, Τοψής Αλέξανδρος Πρωταγωνιστές: όλοι οι μαθητές του Γ4 και πολλοί άλλοι μαθητές του σχολείου μας η καθηγήτρια μαθηματικών Κασσαπάκη Ευαγγελία Γενική επιμέλεια και συντονισμός έργου: Σαϊτάκη Αγγελική ΠΕ19
Στάδια Υλοποίησης Δραστηριότητας Δημιουργία σεναρίου Σύλληψη των επιμέρους σκηνών με φωτογραφική μηχανή Επεξεργασία όλων των φωτογραφιών με ελεύθερο λογισμικό επεξεργασίας εικόνας Gimp, προκειμένου οι μαθητές να εμφανίζονται ως χαρακτήρες comics. 4. Αναζήτηση στο διαδίκτυο κατάλληλων ήχων και τραγουδιών που ακούγονται σε αυτή εδώ την παρουσίαση. 5. Τελική επεξεργασία σε ειδικό λογισμικό παρουσιάσεων. Το τραγούδι που ακούγεται είναι το «Τα μαθητικά τα χρόνια»
Ευχαριστούμε Με αγάπη από το Γ4