2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ρήμα Υποκείμενο Αντικείμενο Κατηγορούμενο
Advertisements

Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
Μια ιστορία που γράφτηκε
Νερό το Πολύτιμο!!! Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης 2ου Λυκείου Ορεστιάδας
Πολλαπλασιαστική συσχέτιση •Δύο ή περισσότερες ιδιότητες μπορούν να επιδρούν «πολλαπλασιαστικά» σε μια τρίτη. •Στην περίπτωση αυτή έχουμε δυο ανεξάρτητες.
Γνωριμία με το ρήμα, το υποκείμενο, το αντικείμενο και το αντικείμενο
Pamukkale.
Ρήμα – Υποκείμενο –Κατηγορούμενο Συνδετικά ρήματα
Ο κύκλος του νερού. για τη Β΄ Δημοτικού
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΜΑΣ …
Αναμνήσεις του καλοκαιριού
Το απίστευτο ταξίδι μιας σταγόνας νερού!
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΝΕΡΟΥ.
Ελάχιστο Κοινό Πολλαπλάσιο
ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
ΟΙ ΟΝΟΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ
Το λεξιλόγιο του νερού νερό.
ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ Μια ιστορία που γράφτηκε
Τα μέρη του λόγου επόμενο πληροφορίες επίρρημα ουσιαστικό επίθετο
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Βροχή ΤΟ ΝΕΡΟ σταγόνα Βροχή χαλάζι χιόνι.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: Θανάσης Θεοφιλόπουλος
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
‘’ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ’’
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2.Η Μαρία έκλεισε την πόρτα.
ΤΟ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ONOMATIKEΣ ΦΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΦΡΑΣΕΙΣ
ΟΧΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
Εργασία στο μάθημα της Α.Α Ομάδα : Καψάλη Φωτεινή Μπαζούκη Βικτώρια Νούνη Ελισάβετ Γιανακάκης Χρήστος Ρουκάς Δημήτρης.
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΣΟΦΟΚΛΕΟΥΣ Αντιγονη, Γ΄ επεισοδιο, στ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πότε πάνω, πότε κάτω, κύκλους κάνουν οι σταγόνες.
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Υποκείμενο-Ρήμα-Αντικείμενο-Κατηγορούμενο
Βιολογία Γ’ Γυμνασίου Γενικής Παιδείας
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΑΓΝΗΤΙΣΜΟ ΣΤΟΝ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ -
Ο ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Κάλεσα τον υδραυλικό με σκοπό να μας φτιάξει τη βρύση.
Συντακτικό αρχαίας ελληνικής
για να σχηματίσω τη λέξη
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
SILK 40 ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου ΤΑΞΗ Α’.
Β1.2 Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
«Μεταγλωσσική ανάπτυξη στο νηπιαγωγείο: ευαισθητοποίηση ως προς τα μορφολογικά στοιχεία της γλώσσας».
Μεταγράφημα παρουσίασης:

2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας Ενότητα Ρώτα το νερό … τι τρέχει Το νερό συστήνεται

Το νερό είναι πηγή ζωής. Το νερό είναι ωφέλιμο. Το νερό γίνεται χαλάζι. Το νερό γίνεται ατμός. Κατηγορούμενο είναι η λέξη που φανερώνει πως το υποκείμενο ενός ρήματος είναι κάτι, έχει μια ιδιότητα ή ένα χαρακτηριστικό ή βρίσκεται σε μια κατάσταση.

Τα ρήματα που συνδέουν το υποκείμενο με το κατηγορούμενο λέγονται συνδετικά. Τέτοια ρήματα είναι: γίνομαι, φαίνομαι, είμαι, μοιάζω, ονομάζομαι κτλ. Το κατηγορούμενο βρίσκεται στην ίδια πτώση με το υποκείμενο, δηλαδή στην ονομαστική.

Ο ωκεανός είναι απέραντος. Υ Ρ Κ Υ Ρ Κ Το νερό δροσίζει τους ανθρώπους. Υ Ρ A Οι σταγόνες έγιναν ένα κάτασπρο σύννεφο. Υ Ρ Κ Ο δρόμος ήταν βρεγμένος. Υ Ρ Κ Το ποτάμι δε φαίνεται ορμητικό. Υ Ρ Κ Ένα χιονάνθρωπο έφτιαξαν τα παιδιά. A Ρ Υ

ωφελώ οφείλω χρησιμεύω σε κάποιον ή σε κάτι ωφελώ : οφείλω : χρωστώ κάτι σε κάποιον ωφελώ οφείλω ωφέλιμος αυτός που είναι χρήσιμος οφειλέτης αυτός που χρωστάει κάτι ωφέλεια η χρησιμότητα, το κέρδος Οφειλή ό,τι χρωστάει κανείς ανώφελος αυτός που δεν είναι χρήσιμος όφελος το κέρδος