1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
Advertisements

3o Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «ΠΩΛΗΣΕΙΣ: ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΑΤΩ – ΠΑΝΩ» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: e-Invoicing, Υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τιμολόγησης PRESENTER: William Δράκος.
ΚΟΣΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ Γεωργία Αποστολοπούλου Κέρκυρα 2004.
Κεφάλαιο 8 Πειρατεία Λογισμικού Πληροφορική Α’ Γυμνασίου Κεφάλαιο 8.
Marketing ( newsletters)
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Διαδικασία Διεξαγωγής Ηλεκτρονικών Δημοπρασιών. Παραδοσιακή διαδικασία διοργανωτή Στάδιο 1 Απόφαση Αγοράς μέσω διαγωνισμού Στάδιο 6 Στάδιο 6 Αξιολόγηση.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΩΝ-ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ • ΑΡΓΥΡΟΠΟΥΛΟΥ.
Αρχειοθέτηση του Ιστού Nordic Web Archive Toolset Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες : Σ. Καπιδάκης, Μ. Γεργατσούλης Μαρίνα Κομπολύτη Εαρινό εξάμηνο 2003/2004.
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ εργασία στο μάθημα Ψηφιακές Βιβλιοθήκες του Στ΄ εξαμήνου Διδάσκων: κ. Καπιδάκης Η Ψηφιακή Βιβλιοθήκη του ΕΚΕΒΙ Την εργασία.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ Θέμα: Διοίκηση ανάπτυξης μη-κερδοσκοπικού ιστόπεδου (ιστόπεδου Δήμου Αγ.Παρασκευής)
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η Πύλη για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Αθήνα 21Μαρτίου 2005 Ημερίδα για τις Λαϊκές Βιβλιοθήκες Βιβλιοθήκες και Κοινωνία της Πληροφορίας Πλήθος πληροφοριών (επιλογή.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Διάγραμμα 1.1: Δίκτυο εφοδιαστικής αλυσίδας
η σημασία & ο ρόλος τους»
ΤΜΗΜΗ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΘΕΜΑ: iVia ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΗΓΗΣ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ: ΜΩΡΑΪΤΗ.
NewsML - News Markup Language Ζούτσου Κυριακή Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας.
Ακαδημαϊκή Ηλεκτρονική Δημοσίευση: η σημερινή κατάσταση και μια αναφορά των project που ασχολούνται με αυτή Κάτση Εγλεντίνα (Β )
TA E-BOOKS ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΡΟΚΙΔΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ-ΔΙΟΝΥΣΙΑ ΤΣΙΛΙΓΙΑΝΝΗ ΣΟΦΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
ACLS History e-book project Ζήσου Γεωργία Λάζαρη Μαύρα Ρίζου Κατερίνα.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΑΜΠΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Β ΚΑΛΩΤΑ ΑΝΝΑ Β
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ Εργασία 6ου εξαμήνου ΑΡΧΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΡΑΚΑΤΣΑΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΜΠΑΜΠΑΤΣΙΚΟΣ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ International Consortium for the Advancement of Academic Publication (ICAAP) Μάθημα: Ηλεκτρονική.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
WEBLOGS «push-button publishing» Ηλεκτρονική δημοσίευση....με το πάτημα ενός κουμπιού Ζαρβαλά Χαρίκλεια Ιούνιος 2005.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «Επιστήμη της Πληροφορίας-Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Ομαδική Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ΄ Εξαμήνου: «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ – ΔΙΟΙΚΗΣΗ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΗΛΙΟΠΟΥΛΟΥ ΗΡΩ Α.Μ.: Β ΠΙΤΣΟΥΝΗ ΔΗΜΗΤΡΑ Α.Μ.: Β ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΣΣΑΝΔΡΑ Α.Μ.: Β
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
Μια διαπίστωση που αποδίδεται στον Seymour Papert Μας δίδεται η δυνατότητα, να επαναφέρουμε στην ζωή από τον 19ο αιώνα, έναν πιλότο, έναν χειρουργό και.
Εργασία στο μάθημα Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκων Καθηγητής:Σαράντος Καπιδάκης.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
Κατηγορίες Εφαρμογών Πολυμέσων. Ανάλογα με τον τρόπο διανομής –Οπτικοί Δίσκοι –Περίπτερα (Kiosks) –Πραγματικού χρόνου (on line) –Διαδίκτυο (Internet)
CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY CALIFORNIA DIGITAL LIBRARY ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟ Μαρία Καραδήμα Μαρία Καραδήμα.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
THE ANTIQUITY PROJECT GALLERY ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟ ΚΑΡΑΚΙΤΣΟ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ.
Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης «Ασφάλεια Ψηφιακά Διαδεδομένων Πληροφοριών στην Ηλεκτρονική Διδασκαλία» ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΣΙΦΛΙΔΟΥ ΕΥΘΥΜΙΑ ΥΔΡΑΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΚΑΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΒΛΙΣΙΔΟΥ ΕΥΔΟΚΙΑ ΚΕΡΚΥΡΑ, ΙΟΥΝΗΣ 2006.
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΕΚΔΟΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ ΑΠΟ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΛΙΟΝΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Β
Προώθηση / Επικοινωνία
 Ηλεκτρονικό κείμενο ονομάζουμε ένα κείμενο που έχει ψηφιοποιηθεί.  Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ψηφιοποίηση του ήχου, της εικόνας και της οπτικο-ακουστικής.
ΑΤΕΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ Τμήμα Τυποποίησης & Διακίνησης Προϊόντων ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΣΤΑΣΕΩΝ ΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΝΩΠΩΝ ΟΠΩΡΟΚΗΠΕΥΤΙΚΩΝ: «ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ.
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Σχέσεις με την Κοινότητα
ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας Μάθημά: Ηλεκτρονική δημοσίευση Τίτλος εργασίας: Newsletters: ηλεκτρονική δημοσίευση στο χώρο των βιβλιοθηκών Εισήγηση: Σ. Καπιδάκης Σύνταξη: Μαρία Σίδερη

2 Electronic publishing, Newsletter Electronic publishing: έκδοση με την οποία οι πληροφορίες διανέμονται με τη βοήθεια ενός δικτύου υπολογιστών ή παράγεται με συγκεκριμένη μορφή για την χρήση με υπολογιστή. Electronic publishing: έκδοση με την οποία οι πληροφορίες διανέμονται με τη βοήθεια ενός δικτύου υπολογιστών ή παράγεται με συγκεκριμένη μορφή για την χρήση με υπολογιστή. Newsletter: Δημοσίευση που κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μικρής έκτασης που περιέχει νέα για ένα συγκεκριμένο ακροατήριο ή σκοπό. Newsletter: Δημοσίευση που κυκλοφορεί ανά τακτά χρονικά διαστήματα, μικρής έκτασης που περιέχει νέα για ένα συγκεκριμένο ακροατήριο ή σκοπό.

3 Είδη Newsletter Advertorial: στόχο έχουν την ενημέρωση των αναγνωστών αλλά και την προώθηση και πώληση προϊόντων. Advertorial: στόχο έχουν την ενημέρωση των αναγνωστών αλλά και την προώθηση και πώληση προϊόντων. Editorial: στοχεύουν να ενημερώσουν τους αναγνώστες για τρέχοντα θέματα ή να τους παράσχουν ορισμένες συμβουλές. Το διαφημιστικό υλικό υπάρχει σε πολύ μικρό ποσοστό και είναι διαχωρισμένο από τα κυρίως άρθρα. Editorial: στοχεύουν να ενημερώσουν τους αναγνώστες για τρέχοντα θέματα ή να τους παράσχουν ορισμένες συμβουλές. Το διαφημιστικό υλικό υπάρχει σε πολύ μικρό ποσοστό και είναι διαχωρισμένο από τα κυρίως άρθρα. Διαφημιστικά: σκοπό έχουν την προώθηση προϊόντων μιας εταιρείας. Τα χαρακτηρίζει η συντομία, καταλαμβάνουν το πολύ μια ή δυο σελίδες, καθώς οι αναγνώστες - πελάτες ενδιαφέρονται να βρουν γρήγορα και εύκολα εκπτώσεις, νέα προϊόντα ή τις προσφορές που τους συμφέρουν. Διαφημιστικά: σκοπό έχουν την προώθηση προϊόντων μιας εταιρείας. Τα χαρακτηρίζει η συντομία, καταλαμβάνουν το πολύ μια ή δυο σελίδες, καθώς οι αναγνώστες - πελάτες ενδιαφέρονται να βρουν γρήγορα και εύκολα εκπτώσεις, νέα προϊόντα ή τις προσφορές που τους συμφέρουν.

4 Πλεονεκτήματα Είναι προσωποποιημένο (personalized). Δημιουργείται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μιας και είναι προσαρμοσμένο σε αυτές Είναι προσωποποιημένο (personalized). Δημιουργείται σύμφωνα με τις ανάγκες των χρηστών μιας και είναι προσαρμοσμένο σε αυτές Είναι εύχρηστο. Φθάνει απευθείας στον χρήστη αντί να υποχρεώνεται να το αναζητήσει μέσα στο χάος του Internet Είναι εύχρηστο. Φθάνει απευθείας στον χρήστη αντί να υποχρεώνεται να το αναζητήσει μέσα στο χάος του Internet Είναι γρήγορο και άμεσο. Διαβάζοντας μόνο το θέμα (subject) ή τις πρώτες γραμμές του μηνύματος, ο παραλήπτης του μπορεί αμέσως να εκτιμήσει αν τον ενδιαφέρει Είναι γρήγορο και άμεσο. Διαβάζοντας μόνο το θέμα (subject) ή τις πρώτες γραμμές του μηνύματος, ο παραλήπτης του μπορεί αμέσως να εκτιμήσει αν τον ενδιαφέρει Αυξάνει τη δημοτικότητα ενός site. Με ένα Newsletter υπενθυμίζουμε συνεχώς στο κοινό την ύπαρξή μας και το έργο μας Αυξάνει τη δημοτικότητα ενός site. Με ένα Newsletter υπενθυμίζουμε συνεχώς στο κοινό την ύπαρξή μας και το έργο μας Παρέχει φιλτραρισμένη πληροφορία με υψηλότερη χρηστικότητα και αξιοπιστία Παρέχει φιλτραρισμένη πληροφορία με υψηλότερη χρηστικότητα και αξιοπιστία Δημιουργεί νέο δωρεάν διαφημιστικό χώρο. Έτσι, μέσα από το πληροφοριακό υλικό που περιέχει το Newsletter, ο εκδότης του μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Δημιουργεί νέο δωρεάν διαφημιστικό χώρο. Έτσι, μέσα από το πληροφοριακό υλικό που περιέχει το Newsletter, ο εκδότης του μπορεί να προωθήσει αποτελεσματικότερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του Έχει πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής Έχει πολύ χαμηλό κόστος παραγωγής

5 Περιεχόμενο ενός Newsletter Διαγωνισμοί (ΑΣΕΠ) Διαγωνισμοί (ΑΣΕΠ) Νέα μιας εταιρίας, οργανισμού Νέα μιας εταιρίας, οργανισμού Διαφημίσεις Διαφημίσεις Λίστες με συμβουλές Λίστες με συμβουλές Κριτικές βιβλίων, προϊόντων Κριτικές βιβλίων, προϊόντων Frequently Asked Questions Frequently Asked Questions Οδηγός διασκέδασης, μόδας Οδηγός διασκέδασης, μόδας

6 Μορφή Απλό κείμενο (plain text) Απλό κείμενο (plain text) HTML HTML PDF PDF

7 Διανομή και διάθεση των Newsletters Στην έντυπη μορφή του η διανομή και διάθεση γίνεται ταχυδρομικά ή με την τοποθέτηση τους σε ειδικό χώρο, να τα προμηθεύεται μόνος του ο χρήστης Στην έντυπη μορφή του η διανομή και διάθεση γίνεται ταχυδρομικά ή με την τοποθέτηση τους σε ειδικό χώρο, να τα προμηθεύεται μόνος του ο χρήστης Στην ηλεκτρονική του μορφή η διάθεση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή από την ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού ή εταιρίας Στην ηλεκτρονική του μορφή η διάθεση γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή από την ηλεκτρονική σελίδα του οργανισμού ή εταιρίας Newsletter

8 Βασικά στάδια σύνταξης ενός Newsletter 1. Ο σκοπός και στόχοι του ενημερωτικού δελτίου να είναι ξεκάθαροι 2. Ποιο είναι το ακροατήριο στο οποίο απευθύνεται 3. Αποφάσεις πριν την παραγωγή 4. Το περιεχόμενο του να έχει συνηθισμένα χαρακτηριστικά γνωρίσματα 5. Σύνταξη 6. Αρχειοθέτηση παλιότερων τευχών 7. Αξιολόγηση

9 Newsletters & Βιβλιοθήκες Έντυπη μορφή

10 Ηλεκτρονική δημοσίευση στον χώρο των βιβλιοθηκών 1/2 Ηλεκτρονική μορφή

11 Ηλεκτρονική δημοσίευση στον χώρο των βιβλιοθηκών 2/2

12 Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα για την παραγωγή Newsletter Λογισμικό Ανοιχτού Κώδικα για την παραγωγή Newsletter h=soft&words=newsletter

13 Συμπεράσματα Μπορεί ένα δελτίο ενημέρωσης να επιδράσει στην προσέλευση του κοινού των βιβλιοθηκών? Μπορεί ένα δελτίο ενημέρωσης να επιδράσει στην προσέλευση του κοινού των βιβλιοθηκών? Έρευνες το κατατάσσουν στα «ισχυρά χαρτιά» δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού Έρευνες το κατατάσσουν στα «ισχυρά χαρτιά» δημοσίων σχέσεων ενός οργανισμού