Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Εκπαιδευτικά υλικά.
Advertisements

Έκθεση (μάθημα 3ο).
Ανάλυση λευκού φωτός και χρώματα
ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ
ΣΧ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Εισαγωγή στο χειρισμό της φωτογραφικής μηχανής
ΝΥΧΤΕΡΙΝΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΗΣΗ
Χαρακτηριστικά εικόνας
Superior Visualization. Ποια χαρακτηριστικά έχουν σημασία? •Ανάλυση –Ανάλυση είναι η δυνατότητα της απεικόνισης μικρών αντικειμένων και καθορίζεται από.
Κεφάλαιο 11ο Δομικά στοιχεία εφαρμογής πολυμέσων
Οι Η/Υ στον κινηματογράφο
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
Καλές πρακτικές για τη βιντεοσκόπηση Ανοικτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Pinhole Camera ή Κάμερα Μικροσκοπικής Οπής
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ Με τον όρο φωτογραφία αναφερόμαστε γενικά στη διαδικασία δημιουργίας οπτικών εικόνων μέσω της καταγραφής και αποτύπωσης του φωτός, με χρήση.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες: Επεξεργασία φιλμ Επίπεδο γνώσεων: Προχωρημένοι χρήστες.
Εισαγωγικές έννοιες πληροφορικής
Γυμνάσιο Νέας Κυδωνίας
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Έναρξη χρήσης της οθόνης Επίπεδο.
PICTURE START ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ Ν.ΣΕΡΡΩΝ Γραφείο Πολιτιστικών Θεμάτων.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
BRIEF Πρέπει να σχεδιαστεί ένα φωτιστικό εσωτερικού χώρου ειδικά σχεδιασμένο να καλύπτει τις ανάγκες σε φωτισμό των ατόμων που ασχολούνται με μοντελισμό.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Το φως …όπως το εξήγησε ο Maxwell
Αναγνώριση Προτύπων.
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Εισαγωγή στο σενάριο   Τι είναι το σενάριο. Α. H τέχνη του να σκέφτεσαι σε εικόνες. -Προ-σχεδιο της τελικής ταινίας Β.Στο σενάριο δεν μπορείς να περιγράψεις.
Τα στάδια δημιουργίας μιας ταινίας
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημήτρης Γεωργαλίδης.
DLQ Βοήθημα για το μάθημα Ενότητα 2 – Παραγωγή Βοήθημα για τον εκπαιδευτή.
Οδηγίες για τη συγγραφή εργασιών
Λάμπες φθορισμού Σύγκριση λαμπτήρων πυρακτώσεως, φθορισμού και led.
Γρήγορη αναφορά για © 2012 Microsoft Corporation. Με την επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Lync Web App Συμμετοχή σε σύσκεψη Lync με ήχο από τον υπολογιστή.
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Φωτογραφικές μηχανές και φωτογραφίες:
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
Επικοινωνίες δεδομένων
Πανεπιστήμιο Αιγαίου Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Χαρακτηριστικά του ψηφιακού ήχου.
Δομικά στοιχεία πολυμέσων
Εφαρμογές συστημάτων ήχου & εικόνας (Κεφάλαιο 18) Τηλέφωνο 1 Προσωπική επικοινωνία: Ανταλλαγή νέων – ορισμός συναντήσεων – προώθηση σχέσεων Τηλεαπαντητικές.
Μορφοποίηση Παραγράφων
Ο ήχος στη ψηφιακή εποχή.
! Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ ΚΑΙ Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ!☺☻.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
Ήχος & Ήχος στον Κινηματογράφο
Ήχος Ως Δομικό στοιχείο των Πολυμέσων. Ήχος  Διευκολύνει την παρακολούθηση μιας εφαρμογής Ακουστικής απόλαυσης Εντυπωσιασμός μέσω των ηχητικών εφέ 
Κινούμενη Εικόνα - Animation. … κάποτε ήταν το Κινούμενο Σχέδιο  Τα κινούμενα σχέδια είναι ταινίες, στις οποίες πρωταγωνιστούν ζωγραφιστές φιγούρες αντί.
Βασικές αρχές έκθεσης Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Click to add Text Κάμερες και χρώμα Κάμερες και χρώμα.
Ο φωτογραφικός φακός Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
DYNAMIC IDENTITY Αυτό το έργο έχει χρηματοδοτηθεί με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Το έγγραφο αυτό αντικατοπτρίζει τις απόψεις μόνο του συγγραφέα,
Photography Εισαγωγή στην Φωτογραφία
ΣΥΝΕΔΡΙΑΚΟΙ ΧΩΡΟΙ – ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ – ΔΙΕΡΜΗΝΕΙΣ
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 3: Πολυμέσα
ΣΥΝΕΣΤΙΑΚΗ ΜΙΚΡΟΣΚΟΠΙΑ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Analog vs Digital Δούρβας Ιωάννης ΙΩΑΝΝΗΣ ΔΟΥΡΒΑΣ.
Τεχνική ανάλυση του οπτικοακουστικού μέσου
Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΜΗΧΑΝΗ Στα πλαίσια του μαθήματος Φωτογραφίας στο τμήμα Συντήρησης Έργων Τέχνης και Αρχαιοτήτων, στα Δ.ΙΕΚ Σπάρτης Ρήγου Θάλεια.
Πως φτιάχνουμε γραφική παράσταση
Δομικα στοιχεια πολυμΕσων
Τεχνικές κινηματογράφου
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών
Επιστημονική ανάλυση κινηματογραφικών ταινιών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εισαγωγή στο σταδιο της παραγωγής-γυρίσματα Προετοιμαστείτε! Όποιος αποτυγχάνει να προετοιμαστεί, προετοιμάζεται για να αποτύχει!. Επιλογή κάμερας- Μη διστάσετε να επισκεφτείτε forums, να δείτε video tutorials και να διαβάσετε ενδελεχώς το εγχειρίδιο της κάμερας σας. Κάντε τέστ, παίξτε με τις ρυθμίσεις και φορτίστε την το βράδυ πριν το γύρισμα.

Βασικά κάμερας (φακός- σώμα -εγγραφικό μέσο) -Εστιακή απόσταση (απόσταση από το κέντρο του φακού μέχρι το σένσορα της κάμερας) Το μέγεθος του φακού (ευρυγώνιος, κανονικός, τηλεφακός) καθορίζει το κάδρο, το βάθος πεδίου και την παραμόρφωση του αντικειμένου. -Διάφραγμα- Aperture, (πόσο ανοικτός είναι ο φακός και πόσο φως επιτρέπει να μπει) Καθορίζει τη φωτεινότητα του αντικειμένου και το βάθος πεδίου. -Shutter-Ταχύτητα φωτοφράχτη –Καθορίζει την ταχύτητα καταγραφής των εικόνων ανά δευτερολεπτο. -White Balance- Θερμοκρασία χρώματος- το λευκό ώς σημείο αναφοράς -ISO Ευαισθησία σενσορα στην προσληψης κινηματογραφικής εικόνας. -Bάθος πεδίου (η απόσταση ανάμεσα στο κοντινότερο και το μακρύτερο αντικείμενο από το σημείο που εστιάζουμε τα οποία μπορούν να καταγραφούν καθαρά. -Focus ( το επίπεδο στο οποίο οι γραμμές των αντικειμένων φαίνονται καθαρά) Σε κάθε πλάνο σκεπτόμαστε τη σύνθεση, τη φωτεινότητα, το focus. Σε κάθε πλάνο σκεφτομαστε α. Χαρακτήρα, β. Συνθήκη-σύγκρουση και την κατάληξη της σκηνής.

Βασικές αρχές φωτισμού. -Φωτίζοντας το θέμα μας -Φυσικό vs τεχνητό φως. -Φωτισμός τριών σημειων.

Βασίκες αρχές ήχου- sample rate (συχνότητα δειγμάτων, 48κΗΖ, 44.1ΚΗΖ), bit depth (πόση πληροφορία έχει ο ήχος, 16 ή 24 ΒΙΤ) Ο ήχος -συμπληρώνει την εικόνα -απευθύνεται στο συναίσθημα Βασικά στοιχεία ηχητικής μπάντας: Διαλογος, ατμόσφαιρα, ηχητικά εφέ, μουσική. Έλεγχος εξοπλισμού -Έλεγχος πεδίου- τι μπορείς να κάνεις για να μειώσεις εξωτερικό θόρυβο. -Τοποθέτηση και χρήση μικροφώνου και boom (ή σκουπόξυλου) -Προσοχή στην ένταση-levels ήχου -Σωστή χρήση κλακέτας, όπου χρειάζεται. -Χρήση sound report. -Γράφουμε ήχους και ατμόσφαιρα από κάθε χώρο γυρίσματος, για μελλοντική χρήση στο μοντάζ

Coverage- Λάθη ρακόρ Προσέχουμε τις μετακινήσεις αντικειμένων, ποιο χέρι ή πόδι χρησιμοποιήθηκε στην προηγούμενη σκηνή, την ένταση του φωτός, κλπ. Για κάθε σκηνή, φροντίζουμε να έχουμε τουλάχιστον δύο πλάνα (ένα γενικό και ένα κοντινό) για να μπορούμε να επιλέξουμε στο μοντάζ. Το ίδιο ισχύει και για τις λήψεις, χωρίς να φτάνουμε στην υπερβολή.

Mini camera Kit 1. ζευγάρι γάντια εργασίας 2. Λάμπες Αλογόνου Τungsten watt 3. Ταινία ηλεκτρολογική μάυρη 4.Πολύμπριζο ή ταφ 5. Μπαλαντέζα 6. Ξύλινα Μανταλάκια 7.Λευκό χαρτόνι 8. Μαύρο πανί 9. Αλουμινόχαρτο. 10.Hansaplast 11.Ψαλιδι ή κοπίδι 12. Φωσφοριζέ Γιλέκο 13.Ακουστικά 14. Φακός 15. Σκουπόξυλο. 16. Ρυζόχαρτο

-Προετοιμασία με shot list και πρόγραμμα, καλή οργάνωση γυρισμάτων, ομαδοποίηση χώρων και χαρακτήρων, μην εξουθενώσετε το συνεργείο σας. Οργάνωση snacks και αναψυκτικών για το συνεργείο μας. -Κάντε πρόβα και εξηγήστε όσο καλύτερα μπορείτε το χαρακτήρα στον ηθοποιό σας. Αν ξέρεις ποια είναι τα θέλω και οι φόβοι ενός χαρακτήρα τα ξέρεις όλα. Όρισε μια συνθήκη και βάλε τον ηθοποιό να αντιδράσει σε αυτό! -Ανάγνωση -Αναλυση χαρακτήρα. -Πρόβα σκηνής και διάλογος. Δοκιμάστε διαφορετικά πράγματα.