Υφή-Texture.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Τι χαρακτηριστικά έχουν τα Υλικά Σώματα;
Advertisements

Οι καλύτερες φωτογραφίες του Διαδικτύου Η καλύτερη θέα (εξωτερική)‏ Με βαθμολογία 88,6%
ΤΕΧΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.
ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΡΟΟΠΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ
Ι. Α. e- Portfolio Είναι παιχνίδια…
HENRI MATISSE
Ο Πάμπλο Πικάσο Παρουσίαση Τραλαλα.....
ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ & Η ΤΕΧΝΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Η πνευματικότητα του καλλιτέχνη
Μάθημα: Ερευνητική Εργασία ( Project ) Τμήμα : ΒPr ~ 3
Τρόποι ηλέκτρισης ενός σώματος
6.1 ΦΩΣ: ΟΡΑΣΗ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Η ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
«Ανάπτυξη στάσεων και συμπεριφορών που διακρίνουν το δημοκρατικό πολίτη". ΘΕΜΑ : «Σκέφτομαι δημοκρατικά, δημιουργώ εικαστικά» Μετά από μελέτη και έρευνα.
Πώς εκφράζουν τις ιδέες τους σήμερα
Γραμμή.
Διαχείριση αντικειμένων ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΜΕ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.
Αρχές Δικαίου Επιχειρήσεων Διάλεξη 11 η Νικόλαος Καρανάσιος Βιομηχανική Ιδιοκτησία.
Η ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΟ ΕΡΓΟ ΕΝΌΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΖΩΓΡΑΦΟΥ
+ Τμήμα A’3 Γυμνάσιο Αγίου Νεοφύτου «Σύγχρονη συνάντηση με την παράδοση»
Παρουσίαση και στάδια δημιουργίας εργασιών από τα παιδιά της Ειδικής Μονάδας Χρυσή Κούμνα Καθηγήτρια Τέχνης.
Δημιουργική Απασχόληση
6.4 ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ & ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΣ
ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΤΕΧΝΗ ΣΤΟΧΟΙ
Διδακτική Πρόταση 5: Πηγές, ερωτήματα και τεκμήρια
ΤΕΧΝΗ καινοτομώ και δημιουργώ. Σεμινάρια Μνημειακής Τέχνης Με στόχο την αισθητική διαμόρφωση του περιβάλλοντα σχολικού χώρου. Οι καθηγητές παρακολούθησαν.
ΥΛΙΚΑ ΣΥΣΚΕΥΑΣΙΑΣ.
Revelation Natural Art. εργαλείο γραφικών γενικής χρήσης με πολλαπλές σχεδιαστικές δυνατότητες δυνατότητες δημιουργικής γραφής σύνθεσης πρωτότυπων ιστοριών.
Κινηματογράφος : Προβάλλοντας με δυο διαστάσεις τρισδιάστατα όντα και αλλάζοντας μέγεθος. Κινηματογραφιστές.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Museum Entrance Είσοδος στην Πινακοθήκη μας! Αίθουσα Ι Αίθουσα ΙΙ Αίθουσα IV Αίθουσα ΙΙΙ Πινακοθήκη Δ΄ τάξης Δημοτικού Σχολείου Ευκαρπίας.
Τα μαθηματικα στην τεχνη και στη φυση
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
Φυσικό περιβάλλον Ανθρωπογενές περιβάλλον.
54Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
8° Εργαστηριακό Μάθημα Θέμα: Ήχος.
ΔΑΣΚΑΛΑ : ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
Διδακτική Πληροφορικής Ενότητα 3: Η Πληροφορική στην Εκπαίδευση. Διδάσκων: Γεώργιος Σούλτης, Επίκουρος Καθηγητής. Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής, Τεχνολογικής.
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Βρούζη Αγγελική Μακρίδης Οδυσσέας Μάλλιου Αγγελική Μαστοράκης Γιώργος
Η Χρυσή Τομή Στη Ζωγραφική
Σμαράγδα Χρυσοστόμου Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Μουσικής Παιδαγωγίας και Διδακτικής, ΤΜΣ, ΕΚΠΑ Συνεργάτης ΙΤΥΕ «Διόφαντος» Συντονίστρια της Ομάδας Αισθητικής.
Μαθέα Άννα Μπρουκάκη Ελισάβετ Παπαδοπούλου Ερμιόνη Παπαδόπουλος Κυριάκος Χατζηϊωάννου Παναγιώτης 25/2/ ο Γενικό Λύκειο Καβάλας ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
§Από την δεκαετία του ‘60 κάποιοι σκέφτονται ότι ο υπολογιστής μπορεί να αποτελέσει ένα θαυμάσιο εκπαιδευτικό εργαλείο.
ΠΑμπλο Πικασο.
Ίνες-κλωστές- υφάσματα Περιεχόμενα Το ύφασμα στη ζωή μας Κλωστές Ύφασμα Βαμβάκι Λινάρι Μαλλί Μετάξι Υφή υφασμάτων Σχέδια υφασμάτων.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ & ΧΑΡΑΚΤΙΚΗΣ ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ.
Α.Ε.Π.Π. ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗΣ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΦΥΣΣΑΛΙΔΑΣ (Bubble Sort) ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΣΑΒΒΟΥΛΙΔΗΣ
 Με τον όρο Τέχνες εννοείται η ανθρώπινη δραστηριότητα ή δημιουργία που είναι σημαντική εξαιτίας της έλξης που προκαλεί στις ανθρώπινες αισθήσεις, διεγείροντας.
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
ΑΙΣΘΗΤΗΡΙΑ ΟΡΓΑΝΑ - ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ
Βαθμός Απολυτηρίου Επίδοση κατά το σχολικό έτος : 90%
Μουσικό Σχολείο Σερρών Μάθημα: Βιολογία Τάξη: Α΄ Λυκείου
Τεχνικές-Εφαρμογές Υφαντικής
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Ηλεκτροστατικές Αλληλεπιδράσεις
Τα Βασικά δόγματα Γιώργος Λεπίδας Γ΄2.
ΧΑΡΑΚΤΙΚΗ ΜΕ ΑΠΛΑ ΥΛΙΚΑ
ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟΒΟΛΗ ΟΥΣΙΩΝ
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
Φρούτα και ζωγραφική.
Προηγούμενες γνώσεις που θα χρειαστώ...
VINCENT VAN GOGH (ΒΙΝΤΣΕΤ ΒΑΝ ΓΚΟΓΚ Έτος γέννησης: 30 Μαρτίου 1853
A A.1 ΤΙΤΛΟΣ: ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΣΚΟΠΟΣ:
Χαρακτική: νέες τεχνολογίες, μέσα και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Υφή-Texture

Τι είναι η υφή: Ο τρόπος με τον οποίο πλέκονται μεταξύ τους οι ίνες από τις οποίες δημιουργείται το ύφασμα: πυκνή/αραιή ύφανση ο τρόπος με τον οποίο διατάσσονται τα μόρια ή και τα κύτταρα κάθε σώματος ή οργανισμού, π.χ του ξύλου/του μετάλλου/ του χαρτιού σύσταση. η αίσθηση που δημιουργείται από την επαφή μας με υλικό σώμα: βελούδινη/απαλή.

Αναφέρετε υλικά-στοιχεία της φύσης με διαφορετική υφή: 1. 2. 3. 4. 5. 7. 8. 9.

Αισθητηριακές Εμπειρίες Να δοθούν σε ομάδες μαθητών αντικείμενα ή φωτογραφίες αντικειμένων με διαφορετική υφή: Τι παρατηρούν; Τι αγγίζουν; Σύγκριση των αντικειμένων μεταξύ τους. Άσκηση Ζωγραφίστε την υφή που παρατηρείτε σε κάθε αντικείμενο με τη χρήση διαφορετικών γραμμών.

Ποικιλία γραμμών για να καθορίσουν τις διαφορετικές υφές των κοχυλιών

Δημιουργία υφής μέσα από το σχέδιο

Υφή από πηλό

Υφή από πηλό

Μεταφορά του σχεδίου του μαθητή σε πηλό με υφή

Μεταφορά του σχεδίου του μαθητή σε πηλό με υφή

Μεταφορά του σχεδίου του μαθητή σε πηλό με υφή

Υφή από χαρτί

Μεταφορά των υφών που παρατηρούνται στην εικόνα με τη χρήση διαφορετικών υλικών.

Τρόποι συλλογής διαφορετικών αντικειμένων, με διαφορετικό χρώμα, διαφορετική υφή και πως μεταφέρονται σε ύφασμα.

Τύπωμα με bubble wrap

Παραδείγματα Καλλιτεχνών που χρησιμοποιούν την υφή στο εικαστικό τους έργο. Πικάσο Matisse Vincent Van Gogh El Anatsui Michael Brennand-Wood Άσκηση: Ερευνήστε μέσα από βιβλία/ διαδίκτυο κτλ καλλιτέχνες που χρησιμοποιούν την υφή στο έργο τους. Με ποιους τρόπους την χρησιμοποιούν;

Πάμπλο Πικάσο Ο πρώτος καλλιτέχνης που χρησιμοποίησε την τεχνική του κολάζ στη ζωγραφική του.

Πάμπλο Πικάσο

Εργασία μαθητών επηρεασμένη από τον Πικάσο Πάμπλο Πικάσο

Γλυπτά του Πάμπλο Πικάσο

Εργασίες μαθητών με τη χρήση της χαρτοσακούλας

Κολάζ μαθητών επηρεασμένα από τον Κυβισμό και το έργο του Πικάσο

Μεταφορά ενός έργου Τέχνης από μαθητές χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά για να πετύχουν διαφορετική υφή.

Σχέδια του Vincent Van Gogh Μεταφορά μιας εικόνας αποτυπώνοντας την υφή μέσα από τη χρήση διαφορετικών γραμμών. Σχέδια του Vincent Van Gogh

El Anatsui

El Anatsui

El Anatsui

El Anatsui

El Anatsui

El Anatsui

Έργα μαθητών με τη χρήση ανακυκλώσιμων υλικών για πετύχουν διαφορετική υφή

Michael Brennand-Wood http://brennand-wood.com/exhibitions.html

Michael Brennand-Wood Εργασία μαθητών εμπνευσμένη από το έργο του καλλιτέχνη

Michael Brennand-Wood

Michael Brennand-Wood

Εργασίες μαθητών επηρεασμένα από το έργο του Michael Brennand-Wood

Εργασίες μαθητών επηρεασμένα από το έργο του Michael Brennand-Wood

Εικαστικά Ημερολόγια- Υφή

William Moriss