 Ξεκινάμε με μια υπόθεση εάν για το παραδοσιακό ή εθνικό (με την έννοια της ιθαγένειας όπως ορίζεται από το ΕΚΚ), ή έννοια της οικογένειας και των παραδοσιακών.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ancient Greek for Everyone: A New Digital Resource for Beginning Greek Unit 4: Conjunctions 2013 edition Wilfred E. Major
Advertisements

13ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛΕΙΟ ΧΑΛΑΝΔΡΙΟΥ ΑΘΗΝΑ, ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ COMENIUS “ΠΑΙΞΕ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ” Σχολικό έτος th PRIMARY SCHOOL CHALANDRI,
Πολιτική Συμμετοχή στο Ίντερνετ και Διπλωματία των Πολιτών Ρωμανός Γεροδήμος Online Mobilisation and Citizen Diplomacy Roman Gerodimos.
Γειά σας. Say: take a pencil. Πάρε ένα μολύβι. Nick, give me my book.
Γειά σας.
 Oρισμός trafficking  Tρόποι μελέτης του και προβλήματα.
11 PRIMARY SCHOOL OF THESSALONIKI GREECE COMENIUS THE IMPORTANCE OF GAMES IN GREEK SOCIETY.
Lesson 47-48a: Furniture JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Center for Collaboration and Exchange (cce): Ένα εργαλείο για την υποστήριξη κοινοτήτων δράσης Χ. Κυνηγός, Ε. Τρούκη, Ν. Γιαννούτσου, Μ. Φουντάνα, Τ. Αθανασίου.
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
 Aν και το διεθνικό έχει συνδεθεί με τις συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, σε πολλές περιπτώσεις έχει συνδεθεί με απειλές.
ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΙΝΗΜΑ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ ΦΥΡΚ 295: ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΚΡΑΤΟΣ Παπαγεωργίου Γ. Εαρινό
WRITING TEACHER ELENI ROSSIDOU ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
ΗΥ Παπαευσταθίου Γιάννης1 Clock generation.
ΜΑΘΗΜΑ 9 Η ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ ΕΧΕΙ ΦΥΛΟ. NANCY GREEN ΚΕΦ. 5 ΑΠΟ ΤΟΝ ΜΕΤΑΝΑΣΤΗ ΣΤΗ ΜΕΤΑΝΑΣΤΡΙΑ.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
Διοίκηση Απόδοσης Επιχειρηματικών Διαδικασιών Ενότητα #5: Key result indicators (KRIs), Performance Indicators (PIs), Key Performance Indicators (KPIs)
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CulturalID) Διδάσκων:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κόσμος της τέχνης (Danto) Διδάσκων: Καθηγητής Χρήστος Α. Δερμεντζόπουλος.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ Εισαγωγή στην Ανθρωπολογία της Τέχνης Κουλτούρα, πολιτισμός και εθνική ταυτότητα (CULTURE &I DENTITY.
 Το παρόν εκπαιδευτικό υλικό υπόκειται σε άδειες χρήσης Creative Commons.  Για εκπαιδευτικό υλικό, όπως εικόνες, που υπόκειται σε άλλου τύπου άδειας.
 Σήμερα θα ασχοληθούμε με θέματα ταυτότητας.  Αλλά τι είναι η ταυτότητα; Τι εννοούμε με τον όρο/ έννοια ταυτότητα;  Σε τι αναφερόμαστε όταν μιλάμε.
Lesson 1a: Let’s Get Started JSIS E 111: Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
Θεωρητικοποιώντας τις Σαπουνόπερες. 1. ιστορική προέλευση 2. Χαρακτηριστικά των σαπουνόπερων (genre characteristics): Daytime soaps vs prime time series.
Ψηφιακά Παιχνίδια και μάθηση Δρ. Νικολέτα Γιαννούτσου Εργαστήριο Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας.
Η σύγχρονη παιδαγωγική σκέψη βρίσκεται ανάμεσα σε δύο ρεύματα, της κοινωνικής ανανέωσης και της κοινωνικής συντήρησης. Τα νέα άτομα στη διαδικασία της.
Day 45: I want a new computer JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek Sample of modern Greek alphabet, M. Adiputra,
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΠΜΣ Ευρωπαϊκή Κοινωνική Πολιτική Ευρωπαϊκές Πολιτικές Μετανάστευσης και Κοινωνικής Ενσωμάτωσης Θεματική ενότητα 2 ου εξαμήνου / 3 τρίωρα σεμινάρια.
From Applying Theory to Theorising Practice Achilleas Kostoulas Epirus Institute of Technology.
Αυτο-εντύπωση & Τρόπος Ζωής (Self-Concept & Lifestyle)
ΕΤΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΑΣΠΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΠΟΡΑΣ RICHARD CLOGG Φοιτητριες: ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ.
The most popular game in Greece
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων
Φάσμα παιδαγωγικής ανάπτυξης
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΘΕΩΡΙΕΣ ΜΑΘΗΣΗΣ Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης
Ψηφιακeς ιδEες και αξIες
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Αγωγή Ειρήνης και Διαπολιτισμική Αγωγή
JSIS E 111: Intensive Elementary Modern Greek
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΤΣΑΡΔΑΝΙΔΗΣ Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μεσογειακών Σπουδών
Το χάρτινο θέατρο εμφανίζεται στη Ευρώπη στα τέλη του 18ου αιώνα
Adjectives Introduction to Greek By Stephen Curto For Intro to Greek
Μουσενίκας Δημήτριος Βλάχος Χριστόδουλος
Το ιερό δισκοπότηρο της ΙΕ γλωσσολογίας
Αναστοχασμός και συλλογισμός
Ποιος: ταυτότητα του ομιλητή Τι: φύση της γλώσσας (γνώση/ χρήση)
Κώστας Κανάκης Πανεπιστήμιο Αιγαίου
Η Περιβαλλοντική Αγωγή εισήλθε στα εκπαιδευτικά συστήματα πολλών κρατών από την ανάγκη ανταπόκρισης στις όλο και αυξανόμενες πιέσεις της οικολογικής κρίσης.
Postgraduate Courses related to Clinical Criminology and Legal Psychology - Italy WE CAN – ΜΠΟΡΟΥΜΕ! Cyberbullying – Κυβερνοεκφοβισμός Δίκτυο Δράσης για.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
Study in Holland: open to international minds
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
Study in Holland: open to international minds
Η Συμμετοχή των Μεταναστών στη Δημόσια Ζωή: Εμπειρίες από την Ελλάδα και την Ευρώπη Immigrant Participation in Public Life: European & Greek experiences.
Class X: Verbal Roots and Imperfect © Dr. Esa Autero
3Ω 17 V A3 V3.
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Διαπολιτισμική Προσέγγιση και Παγκοσμιοποίηση
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Ο Γαλιλαίος και οι παρατηρήσεις του
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Ξεκινάμε με μια υπόθεση εάν για το παραδοσιακό ή εθνικό (με την έννοια της ιθαγένειας όπως ορίζεται από το ΕΚΚ), ή έννοια της οικογένειας και των παραδοσιακών έμφυλων ρόλων και σεξουαλικότητας ήταν μέρος της εθνικής ιδεολογίας, τι γίνεται με το διεθνικό σινεμά;  Εάν μέρος του τελευταίου είναι οικογένειες σε διασπορά, η αμφισβήτηση του οικείου (σπίτι/οίκος) και της ταυτότητας, πώς μετασχηματίζονται η παραπάνω έννοιες;

 Υπήρξε έντονο φεμινιστικό ενδιαφέρον για τα προϊόντα της λαϊκής κουλτούρας  Αυτό οδήγησε σε επανεξέταση των έργων προς και από γυναίκες σε σχέση με γυναίκες, και συνακόλουθη μεταβολή ή των κανόνων των κινηματογραφικών σπουδών.

 Θεωρία της αντανάκλασης, δεκ (Molly Haskell, Marjorie Rosen): ο κινηματογράφος αντανακλά την πραγματικότητα, όπως μεταχειρίζεται και τοποθετεί τις γυναίκες. Μιλάνε για γυναικείου τύπους και ιστορικές περιόδους αναπαραστάσεις (βωβός-σεβασμός, δεκ ανεξάρτητη γυναίκα, , βιασμός)  Ο κινηματογράφος δεν αντανακλά γλώσσα αλλά δημιουργεί μια γλώσσα που συνδέεται με οικονομικό και πολιτισμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο οι αναπαραστάσεις των γυναικών έχουν δομικές θέσεις όχι πάντα χωρίς αντιφάσεις (femme fatale) (Claire Johnston, τέλη 1970)

 H περιγραφή των έμφυλων διαδικασιών της επιθυμίας της θέασης και της ταύτισης μεταφράζονται στον κινηματογράφο στο δίπολο, γυναίκα-εικόνα/ άνδρας- φορέας βλέμματος  Γυναίκα ως θέαμα  Τι γίνεται με το γυναικείο ή το gay κοινό- μελόδραμα  Αρχίζουν και αναδεικνύονται οι αντιφάσεις και οι πολυσημίες της πρόσληψης που δεν είναι μια ενιαία διαδικασία (δηλ. δεν έχουμε ομοιογενές κοινό)  Όχι απλή μίμηση αλλά διαπραγμάτευση της αποκωδικοποίησης της εικόνα (γυναίκες δημιουργοί ή ως μέρος της βιομηχανίας, πολιτισμός και κινηματογραφική παραγωγή και πρόσληψη κτλ)

 Γεννημένος στη Γερμανία από Τούρκους γονείς  Στις ταινίες του αυτός ο διχασμός ανάμεσα σε πατρίδα –χώρα καταγωγής και χώρα προέλευσης είναι κεντρικό και αφορά όχι μόνο του Τούρκους τις Γερμανίας αλλά και άλλες μεταναστευτικές κοινότητες

 Golden Bear Berlinale in 2004,  FIPRESCIPrize,  European Film Awards  German Film Awards.

 Ταινίες με ξεκάθαρη αφήγηση  Καλή κινηματογράφηση με παραδοσιακό τρόπο  Θέματα που μπορεί να αγγίζουν την αγάπη για το εξωτικό χωρίς όμως να τα εξωτικοποιεί  Ο ίδιος μιλάει για ‘δειγματισμό’ (samling) στο έργο του‘I’m a kid of the hip-hop culture. I sample what I need  and the rest I don’t’ (Akin 2005),

 Στο σινεμά με προφορά ο Nacify υπογραμμίζει ότι η προσέγγιση της πατρίδας γίνεται με διαφορετικούς τρόπους, που αγγίζουν τις διαφορετικές εμπειρίες της διασποράς, της εξορίας, του εθνοτικού.  Το σινεμά του Ακίν μοιάζει να πλησιάζει το τελευταίο (ethnic cinema). Το έργο του εντάσσεται μέσα στο Heimat film genre του γερμανικού κινηματογράφου που αναπτύχθηκε με τον επαναπατρισμό των Γερμανών μετά το Β’ΠΠ

 Παρόλο όμως που τα παραπάνω φιλμ αναζητούσαν την πατρίδα την έβλεπαν σε ένα ιδεαλιστικό πλαίσιο ενώ η πατρίδα του Ακλι και μέσα στο πλαίσιο του διεθνικού είναι ένα ερωτηματικό  Ethnic identity deals with the conflict between descent relations, emphasizing  bloodline and ethnicity, and consent relations, stressing self-made contractual  affiliations’ (Naficy 2001: 15).

 Σχολιάστε πως παρουσιάζεται η οικογένεια των Τούρκων μεταναστών στη Γερμανία  Παρατηρείστε την αναπαράσταση των φύλων. › Πώς δίνεται η σχέση ανάμεσα αφιλόξενη- χώρα υποδοχής/ φιλόξενη –χώρα καταγωγής? Είναι ίδια η σχέση που αναπτύσσουν τα διαφορετικά φύλα;

 Στη διεκδίκηση των LGBT κινημάτων ο κινηματογράφος και η διαμόρφωση της εικόνας στην πολιτική των ταυτοτήτων έπαιξε σημαντικό ρόλο  Mέσα στις στρατηγικές ανάδειξης αυτών των ταυτοτήτων τη δεκ του 1970 ο ομοφυλοφιλικός ακτιβισμός ήθελε να αναδείξει νέα ταυτότητες καταφεύγοντας συχνά στη στρατηγική ουσιοκρατία που δημιουργεί ολότητες και ομοιογένειας παραβλέποντας την πολυσημία που υπάρχει και τους συσχετισμούς που δημιουργεί

 Ως μια προσπάθειας διαφυγής από τα προβλήματα ουσιοκρατίας εμφανίστηκε o queer κινηματογράφος που προσπαθούσε να μη ταυτιστεί με τον ομοφυλοφιλική αλλά να εξετάσει αμφισβητώντας και προκαλώντας τις κατηγορίες του φύλου 

 «New Queer Cinema makes use of postmodern ideas and aesthetic styles (as  does queer theory itself). The films also regularly explore sexuality in relation  to gender, race, class, age, etc.- in order to show how other discourses of social  difference inflect our understanding of sexuality. In most of these films there is a  focus on permeable formal boundaries – the crossing of styles and genres.  New Queer Cinema simultaneously draws on minimalism and excess, appropriation  and pastiche, the mixing of Hollywood and avant-garde styles, and  even the mix of fictional and documentary style»

 Εξετάζει τα θέματα φύλου/σεξουαλικότητας, πολιτικής και μετανάστευσης  Ο ίδιος τονίζει,  What I am trying to grapple with now is whether my sexuality has any relevance  to the broader world. How does it allow certain insights (...) I want to  use these formal devices, that outlook and sensibility to look at a wider  society (...) It’s taking on taboos, saying the unsayable – to me that’s what  queerness is.  (Giannaris in Bell et al. 1992: 35)

 Ερασιτέχνες και επαγγελματίες ηθοποιοί  cinema-verite (πραγματικότητα/φαντασία, σχέση βλέμματος σκηνοθέτη/χαρακτήρων)

 Σχολιάστε τι στοιχεία queer cinema μπορείτε να βρείτε είτε σε επίπεδο αφήγησης είτε σε επίπεδο κινηματογραφικής γλώσσας

 It is precisely because these films problematize  aspects of identification and pleasure that can come out of watching them,  that they also problematize the idea of a single, homogeneous and heteronormative  Greek community as a natural point of reference. Greece is not  one – neither as it shapes the identity positions of those shown in these  films nor of those seeing them. Greece is not the origin or the utopian  return destination of an idealistic migratory journey, but a Greece is posited  as the radically altered point of reference. It is, subtly, surreptitiously, magnificently,  a new queer(ed) Greece that emerges to frame these films.

 Βλέπουμε ότι στο διεθνικό σινεμά οι κατηγορίες του φύλου, οικογένειας και σεξουαλικότητας χρησιμοποιούνται και παραμένουν σημαντικές για να προκαλέσουν την κυρίαρχη αντίληψη και αφήγηση, να επανοηματοδοτήσουν, όπου είναι δυνατόν ή να διαπραγματευτούν την πιθανότητα του νέου

 Φεμινισμός και κινηματογράφος, ομοφυλοφιλικός ακτιβισμός και κινηματογράφος, queer cinema,  Η περίπτωση του Ακίν και το γερμανικό σινεμά της Heimat, ο Γιάνναρης και σεξουαλικότητα και μετανάστευση