Ερωτηματολόγιο Α ναρωτηθήκατε ποτέ πώς έφτασε σε εμάς αυτό το προϊόν, αυτό το δημόσιο αγαθό που λέγεται βιβλίο,που κρατάμε στα χεριά μας ; ΝΑΙ 64%

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
Advertisements

«Μαθητές σε εθελοντική δράση» 2 ο Γυμνάσιο Καλλιθέας.
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/ Junior Achievement Greece
ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ
ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΛΕΥΚΑΔΙΤΗΣ.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
Ακαδ. ‘Ετος Α Ρ Χ Ι Τ Ε Κ Τ Ο Ν Ι Κ Ο Σ Σ Χ Ε Δ Ι Α Σ Μ Ο Σ 9: Α Σ Τ Ι Κ Ο Σ Σ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
Προτεινόμενες αλλαγές στο Λύκειο
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Ασκήσεις Συνδυαστικής
ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΑΞΙΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΗΓΕΜΟΝΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΒΑΣΗ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ. Η συγκυρία των Βουλευτικών Εκλογών 2007.
ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ «Ι.Μ.ΔΕΛΑΣΑΛ» - ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ -
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Η ΓΙΟΡΤΗ ΤΟΥ ΜΠΑΜΠΑ.
  Ενιαίο  Αναμορφωμένο  Εκπαιδευτικό  Πρόγραμμα Ε. Α. Ε. Π (961)
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
Τ ρ ί γ ω ν α Ιωάννης Τάσιου.
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΓΚΟΥΓΚΟΥΣΤΑΜΟΣ ΘΩΜΑΣ
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Μέρος Α: Προσανατολισμοί - Μαθήματα Τάξη γενικής παιδείας 35 ώρες εβδομαδιαίως.
ΗΜΕΡΙΔΕΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ ΝΕΟΕΚΛΕΓΕΝΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΔΗΜΩΝ ΕΙΣΗΓΗΤΉΣ Η. Λίτσος, Μηχανικός Παραγωγής, στέλεχος Ε.Ε.Τ.Α.Α.
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Εκπαίδευση Ενηλίκων στις Νέες Τεχνολογίες Πρόγραμμα "ΗΡΩΝ" 1 ος χρόνος Χρήστος Ι. Μηλιτσόπουλος Καθηγητής Β/θμιας - ΠΕ19 Εκπ/τής Ενηλίκων.
ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΕΒΑΣΜΟΣ – ΕΥΘΥΝΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ Τελετή Έναρξης Προγράμματος.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
8ο Ενιαίο Λύκειο Ηρακλείου
Οργάνωση προσώπων και μέσων ειδικού σκοπού. ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΙΔΡΥΣΗΣ ΔΙ.Κ.ΚΕ.Μ. Θεσσαλονίκη 9 Ιουλίου 2014 Δημιουργία του ΔΙΚΤΥΟΥ Κοιν.Σ.Επ. Κεν. Μακεδονίας,
Ασύρματα δίκτυα στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας» ΑΒΕΡΚΙΟΣ ΒΑΦΕΙΑΔΗΣ ΕΥΔ ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας Αθήνα,
«Δρω εθελοντικά για ένα Αειφόρο Περιβάλλον, για ένα καλύτερο αύριο»
Georgakopoulou Anna. Εμείς«Ανήκειν;»και βέβαια«Ανήκειν»
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
Σελ. 6Ο από το Επιλέγω και Πραγματοποιώ η ασκ. 2 Υπεύθυνος Καθηγητής: Γ.Καπετανάκης Τμήμα: Α1 Ημερομηνία: 10/12/14.
Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού Διεύθυνση Μέσης Εκπαίδευσης Κοινωνικός αποκλεισμός: Σεβασμός – Ευθύνη - Αλληλεγγύη Γεωργία Κούμα ΕΜΕ Φιλολογικών Μαθημάτων.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
15 ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ Μαθαίνω για το ΕΣΠΑ Από τις μαθήτριες της Γ΄τάξης Σκριάπα Γεωργία Τσιακλάγκανου Ελένη.
A Β για το φως και τη σκιά Ένα αλφάβητο.
Έφηβοι και Διατροφή.
Κολύμβηση στο Δημοτικό
Ματίνα Αλεξίου Ανθή Χαλού Βασίλης Ζαχόπουλος Θοδωρής Μορέλλας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΥΡΙΝΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ Νόμος 4186/ Εισήγηση: Τζαννή Βασιλική Κυριλλίδου Φωτεινή.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΥΑΣ Β’ τάξη Σχ
Τα υπέρ και τα κατά Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
α. ο μ υ θ ο ς τ η ς π ε ρ σ ε φ ο ν η ς β. ο μ υ θ ο ς τ ο υ ε γ κ ε λ α δ ο υ γ. ο μ υ θ ο ς τ η ς α ρ α χ ν η ς.
Διδάσκων: Αριστοτέλης Παπαδόπουλος Ημερομηνία διδασκαλίας: 22/4/2016 Σχολικό έτος: Μάθημα: Πολιτική Παιδεία Τάξη: Α’ Λυκείου Τίτλος μαθήματος:7.8.
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ Ετήσιο Πρόγραμμα Παιδαγωγικής Κατάρτισης / Ε.Π.ΠΑΙ.Κ.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ: Η Κρυμμένη Δύναμη
Η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
5o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΟΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΘΕΜΑ: ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ Βασίλης Κ. Λευτέρης Μ . Γκόρικ Χ.
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Το Πανεπιστήμιο των Ορέων σε συνεργασία με το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης – Ιατρική σχολή, το Εθνολογικό Μουσείο Θράκης, το Δήμο Αλεξανδρούπολης και.
Γενικό Λύκειο Ανδραβίδας Σχολικό έτος:
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
Το Πανεπιστήμιο των Ορέων, ιδρύθηκε με σκοπό να επιτύχει και επέτυχε ένα δυναμικό άνοιγμα της ακαδημαϊκής κοινότητας προς την κοινωνία. Τα τελευταία δέκα.
για να σχηματίσω τη λέξη
Εργασία στο μάθημα της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής 2 Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ ΤΑΞΗ Γ1 ΘΕΜΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Κ.ΣΤΡΑΤΗΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ερωτηματολόγιο Α ναρωτηθήκατε ποτέ πώς έφτασε σε εμάς αυτό το προϊόν, αυτό το δημόσιο αγαθό που λέγεται βιβλίο,που κρατάμε στα χεριά μας ; ΝΑΙ 64%

Β ρισκετε σωστή την πρόταση: Εθελοντική επιστροφή των βιβλίων σε άριστη κατάσταση, για την επαναχρησιμοποίηση τους; ΝΑΙ 86%

Γ ια ποιο λόγο επέστρεψαν τα περσινά τους βιβλία μόνο το 1/3 των μαθητών: α) Αδιαφορήσαν και τα πέταξαν; 40% β) Ελλιπής οργάνωση; 30% γ) Έπρεπε να υπάρχει κάποιο ηθικής άξιας κίνητρο; 30%

Δ ίνω βιβλίο στο διάδοχο μου – παίρνω βιβλίο από τον προκάτοχο μου – όλοι κερδισμένοι! Προωθεί το νέο θεσμό ως σύνθημα; ΝΑΙ 85%

Ε ίναι όσο ποτέ άλλοτε επιτακτική η ανάγκη επαναχρησιμοποίησης των σχολικών βιβλίων βάζοντας ένα λιθαράκι, στο μέτρο που μας αναλογεί, λόγω οικονομικής κρίσης; ΝΑΙ 85%

Ζ υμώνονται και καλλιεργούνται οι παραγκωνισμένες ανθρωπιστικές αρετές: αγάπη, σεβασμός, αλληλεγγύη, συνεργασία, αξιοπιστία, δικαιοσύνη, Εθελοντισμός ΝΑΙ 85 %

Η υλοποίηση του προγράμματος επαναχρησιμοποίησης των σχ. Βιβλίων ενισχύει την ανταγωνιστικότητα της Ελληνικής Οικονομίας με σημαντικά οφέλη για το περιβάλλον; ΝΑΙ 85 %

Θ ωρακίζεται το Εθελοντικό Πρόγραμμα επαναχρησιμοποίησης των σχ. Βιβλίων με τη συχνή παρότρυνση των καθηγητών και τν γονέων προς τους μαθητές; ΝΑΙ 85%

Ι δανικός τρόπος για την επιστροφή των σχ. Βιβλίων είναι: την περίοδο των εξετάσεων κάθε μέρα που γραφούμε ένα μάθημα παραδίδουμε και το αντίστοιχο βιβλίο στον επιτηρητή της τάξης; ΝΑΙ 75%

Κ αιρός είναι να αλλάξει η νοοτροπία της σκανδαλιστικής καταστροφής των σχ. Βιβλίων; ΝΑΙ 80%

Λ ύνεται το μεγάλο κόστος παράγωγης σχ. Βιβλίων.Κάθε χρόνο 30 εκατόμ. Ευρώ; ΝΑΙ 85 %

Μ ια από τις αίτιες καταστροφής των δασών είναι και η κοπή των δέντρων για την παράγωγη χαρτομάζας ; ΝΑΙ 60%

Ν έμονται και καρπώνονται κάθε χρόνο από την παράγωγη και μεταφορά των σχ. Βιβλίων κάποιοι εκτός βεβαία από μαθητές και γονείς; ΝΑΙ 80%

Ξ έρετε ότι για την παράγωγη ενός κύκλου χαρτιού απαιτούντε 3 κιλά ξύλου και μεγάλη ποσότητα ενεργείας; ΝΑΙ 60%

Ο εθελοντισμός είναι ο Δείκτης πολιτισμού μιας χώρας; ΝΑΙ 85%

Π ροτάθηκε από πολλούς μαθητές να υπάρξει κάποιο ηθικό κίνητρο για να έχει βιωσιμότητα το εθελοντικό πρόγραμμα: Α) μια μέρα σχολική άδεια 35% Β) μια μέρα εκδρομή 45% Γ) ένα αναμνηστικό δωράκι 20%

Ρ ουσφέτια εμείς δεν θέλουμε,παρά μόνο δημόσια παιδεία και υγεία και αξιοκρατικά δικαίωμα στην εργασία; ΝΑΙ 85%

Σ υνεκτιμώντας τόσο την αξία και το κόστος παράγωγης του είναι βέβαιο ότι όλοι οι μαθητές επιστρέφουμε τα βιβλία μας; ΝΑΙ 80%

Τ ο βιβλίο δεν αποτελεί μια αποθήκη γνώσεων. Θέλει να εγείρει προβληματισμό,να προκαλέσει γόνιμη συζήτηση; ΝΑΙ 80%

Υ πήρξατε ποτέ έστω και μια φορά εθελοντής κάποιας ομάδας ή οργανισμού; Α) Δεντροφύτευση 25% Β) Αιμοδοσία 25% Γ) Αλλο.. 50%

Φ ιλοδοξούμε ότι αντιλαμβανόμενοι την κρισιμότητα των καιρών η συμμέτοχη των μαθητών θα είναι καθολική; ΝΑΙ 80%

Χ ριστούγεννα αγάπης προσφοράς και αλληλεγγύης ευχόμαστε σε όλους τους μαθητές καθηγητές και γονείς. «Τι σοι προσενέγκωμεν Χριστέ» Αμην!

Ψ ηφίζουμε όλοι το νέο θεσμό επαναχρησιμοποίησης των σχ. Βιβλίων γιατί το θέλουμε και γιατί είναι κοινό όφελος; ΝΑΙ 85%

Ω ς άνεργοι και υπεύθυνοι πολίτες προστατεύουμε το περιβάλλον την οικονομία τον πολιτισμό!

Η 12 μελής ομάδα μαθητών του project: 1)Ανθοπούλου Πετρίνα 2) Γεράκης Αριστείδης 3)Γκαβζίας Αναστάσιος 4)Δημητριάδου Μαρία 5)Ευθυμούδη Λευκοθέα 6) Θωμαϊδου Ιωάννα 7)Κίδας Ραφαήλ 8)Κλης Ιωάννης 9)Κριβονός Αγγελίνα 10)Μαυρίδης Χρήστος 11)Μαυρίδου Πελαγία 12) Μαυροματίδης Γιάννης Οι καθηγητές: 1)Ριζόπουλος Αθανάσιος 2)Παγκόπουλος Αθανάσιος