ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 Αντωνίου Αλέξανδρος Κερασίδου Βασιλική

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Ο Σύνδεσμος Μυοπαθών Κύπρου και τα άτομα με αναπηρία.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Στο διάλειμμα.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Σ.Κ.Α.Β.Ε.. Έπαθα Σ.Κ.Α.Β.Ε.; Πολύ φοβάμαι ότι, αν αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στα παρακάτω, όπως εγώ, τότε είτε χρειάζεστε διακοπές, είτε μια σύνταξη.
Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού έφερε στο μυαλό μου πολλές αναμνήσεις όταν ήρθε στα χέρια μου …. Το συμμάζεμα της σοφίτας του σπιτιού μου έφερε στο.
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
ΕΡΕΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Έχεις δύο επιλογές! από το
Η Φ ι λ ί α.
Lord Robert Baden Powell of Gilwell. TΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΜΗΝΥΜΑ Αγαπητοί μου πρόσκοποι, είμαι 80 ετών (πώς σας φαίνεται;) αλλά δεν μπορώ να πω ότι αισθάνομαι.
Ας μιλήσουμε για τη φιλία!!!
Το Τουβλο.
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Δραστηριότητα 12‘Σκέψου και Παρουσίασε τον Εαυτό σου’ Οδηγίες Συμπλήρωσε τα πεδία Ονειρεμένη Καριέρα Καριέρα ‘Όλα Καλά’ Μέτρια Καριέρα Υποχρεωτική Καριέρα.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ ΜΕ ΛΕΝΕ ΑΓΓΕΛΑ ΚΟΥΠΑΝΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ 12 ΕΤΩΝ.... ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΩ ΣΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΕΣ ΧΙΧΙΧΙ... ΤΑ ΛΕΜΕ!!!
Η ΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ 07:34.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου
Τί κάνει ένα παιδί, όταν λέει ψέματα; Καλύπτει:
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Καθηγήτρια: Μαρία- Βενετία Αποστολοπούλου. Μεγάλωσα και από φέτος θα φοιτώ στο Γυμνάσιο!!!
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
ΕΝΤΑΞΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΟΡΑΣΗΣ
Αγαπημένο μου παιδί....
ΤΑΞΗ:Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΕΥΚΗΣ
Μην τολμήσεις και μιλήσεις γιατί θα σου κάνουμε χειρότερα! Πρέπει να μας φοβάσαι!
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Έχω κάτι … διαφορετικό??. ’διαφορετικός «το να είσαι …’διαφορετικός’…» 14 ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών Επιμέλεια από την εκπαιδευτικό της Στ2 τάξης: Μέλλου.
ΔΙΑΜΑΝΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ ΣΧΟΛΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΑΣΚΗΣΗ ΠΡΑΞΗΣ ΕΙΚΟΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Η΄ Εξάμηνο Τμήματος Χρηματοοικονομικής.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΦΙΛΙΑ Η έννοια της φιλίας Οι διαφορές φιλίας-παρέας
Αγαπημένο μου παιδί....
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Όνομα μαθητή: Ελισσάβετ Δουλοπούλου
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
Γνωριμία με τα άτομα με ειδικές ανάγκες
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ Ελισάβετ Κατσαούνη Ανδριάνα Κοιλιά
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α1 Αντωνίου Αλέξανδρος Κερασίδου Βασιλική ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ : Αντωνίου Αλέξανδρος Κερασίδου Βασιλική

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑμεΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΚΙΝΗΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΜΚ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ; ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ; ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ; ΤΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ; ΠΩΣ;

Η αναπηρία αφορά λειτουργικούς περιορισμούς που δυσκολεύουν την πλήρη συμμετοχή του ατόμου στην καθημερινή ζωή. Οι λειτουργικοί αυτοί περιορισμοί μπορεί να είναι σωματικοί, διανοητικοί ή συσχετισμένοι με κάποιο πρόβλημα υγείας. Η αναπηρία μπορεί να χωριστεί στις πιο κάτω διαφορετικές ομάδες. Κινητικά ανάπηροι Άτομα με κινητικές δυσκολίες Τυφλά άτομα Άτομα με μειωμένη όραση Κωφοί Άτομα με προβλήματα ακοής Μαθησιακές δυσκολίες Διανοητικά προβλήματα

ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ Η ανικανότητα αναφέρεται στη σχέση του ατόμου με το περιβάλλον και την κοινωνία, που είναι έτσι σχεδιασμένο ώστε να περιορίζονται οι ευκαιρίες ισότιμης συμμετοχής του στη ζωή. Ο βαθμός ανικανότητας εξαρτάται από την έλλειψη διευκολύνσεων που ένα άτομο με αναπηρία αντιμετωπίζει στο διάβα του.

ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΟΙ Τα μεγαλύτερα εμπόδια για τα άτομα με αναπηρία ή ανικανότητα, είναι οι εικασίες, οι μύθοι, η προκατάληψη και η νοοτροπία των ανθρώπων. Σαν κοινωνία και σαν άτομα, θα έχουμε φθάσει σε ικανοποιητικό βαθμό συμπεριφοράς προς τους συνανθρώπους μας ΑμεΑ ,όταν περνώντας δίπλα τους δεν θα κοιτάξουμε λοξά ή κρυφά.

ΕΜΠΟΔΙΑ ΓΙΑ ΑΜΕΑ ΦΥΣΙΚΑ ΕΜΠΟΔΙΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΧΩΡΙΣ ΡΑΜΠΕΣ ΣΚΑΛΟΠΑΤΙΑ ΑΠΟΤΟΜΕΣ ΡΑΜΠΕΣ ΧΑΜΗΛΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΧΟΝΤΡΕΣ ΜΟΚΕΤΕΣ Ή ΧΑΛΙΑ ΠΟΜΟΛΑ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΒΟΗΘΗΤΙΚΕΣ ΧΕΙΡΟΛΑΒΕΣ

ΕΜΠΟΔΙΑ ΛΟΓΩ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑ ΕΛΛΕΙΨΗ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗΣ ΕΙΚΑΣΙΕΣ ΌΤΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΕΊΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΓΝΟΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΑ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΗΣ ΑΠΟΚΡΥΨΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΠΡΟΣΩΡΙΝΕΣ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ! ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΠΟΔΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟ ΧΕΡΙ ΔΙΑΣΤΡΕΜΑ ΚΛΕΙΣΜΕΝΟ ΜΑΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΩΤΙΤΙΔΑ

ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ!! ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ; ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ ΧΕΡΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΩ ΚΑΛΑ, ΠΑΩ ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΜΙΛΑΩ ΣΙΓΑ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΕΞΟΥΝ ΑΧ ! ΑΣ ΓΙΝΩ ΚΑΛΑ!!!

ΜΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕ ΚΟΙΤΑΝΕ ΕΤΣΙ; ΑΚΟΥΣΑ ΕΝΑΝ ΠΕΡΑΣΤΙΚΟ. -ΚΡΙΜΑ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕΙ!!!! - ΔΕ ΒΛΕΠΕΙΣ ΡΕ ΣΤΡΑΒΟΥΛΙΑΚΑ; - ΚΑΘΑΡΙΣΕ ΡΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΣΟΥ!!! - ΔΕΝ ΕΦΑΓΕΣ ΣΗΜΕΡΑ; ΦΩΝΑΞΕ!!!

ΜΑ ΤΙ ΛΕΝΕ!!! ΔΕ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΕΙΜΑΙ!!! ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΛΥΠΟΥΝΤΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΣΒΑΛΟΥΝ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΕΙΡΩΝΕΥΟΝΤΑΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ

ΕΙΔΑ ΔΙΠΛΑ ΜΟΥ ΕΝΑ ΠΑΙΔΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΙ. ΔΕΝ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΑ, ΜΟΥ ΦΑΝΗΚΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ. ΔΕΝ ΣΧΟΛΙΑΣΑ, ΘΥΜΗΘΗΚΑ ΕΜΕΝΑ. ΔΕΝ ΕΙΡΩΝΕΥΤΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΗΞΕΡΑ. ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ!!!! ΗΤΑΝ ΕΓΩ!! ΕΓΩ ΗΜΟΥΝ ΑΥΤΟΣ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΙΔΙΟΙ!!! ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΘΡΩΠΟΙ !!!

ΑΧ! ΤΙ ΓΛΥΚΟΥΛΙ!!! ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΑΚΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ!!! ΤΙ ΧΑΡΙΤΩΜΕΝΟ!!! Ο ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ ΛΕΕΙ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ: - ΒΟΗΘΗΣΤΕΜΕ ΡΕ ΝΑ ΒΓΩ ΣΤΗΝ ΑΥΛΗ! ΑΜΕΣΩΣ! ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΜΑ!!! ΠΩΣ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΣΕ ΠΙΑΣΩ; ΕΝΤΑΞΕΙ;

ΒΟΗΘΗΣΑ ΠΟΛΛΟΥΣ!!! ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΠΟΥ ΖΑΛΙΖΟΝΤΑΝ! ΤΗ ΒΑΓΓΕΛΙΩ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟ ΧΕΡΙ ΤΗΣ! ΤΗ ΘΕΟΔΩΡΑ ΠΟΥ ΣΤΡΑΜΠΟΥΛΙΞΕ ΤΟ ΠΟΔΙ ΤΗΣ! ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΛΕΞΗ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΠΙΑΣΕ Η ΜΕΣΗ ΤΟΥ! ΤΗ ΓΙΑΓΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΑΡΘΡΙΤΙΚΑ!

ΔΕΝ ΠΟΝΕΣΕ ΚΑΝΕΙΣ, ΤΟΥΣ ΡΩΤΗΣΑ, ΠΡΟΣΕΞΑ, ΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΑΝ. ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΓΙΑΤΡΟΣ ΑΛΛΑ ΡΩΤΩ. ΔΕΝ ΝΤΡΑΠΗΚΑ, ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ. ΔΕ ΦΟΒΗΘΗΚΑ,ΑΠΛΑ ΒΟΗΘΗΣΑ. ΜΕ ΕΧΟΥΝ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΙ ΕΜΕΝΑ. ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΜΟΡΦΑ!!!

ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΑΝΑΠΗΡΙΚΟ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ, ΔΕΝ ΜΟΡΕΙ ΝΑ ΑΝΕΒΕΙ, ΑΧ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ!! ΚΑΝΤΟ ΟΠΩΣ ΠΡΙΝ!!! ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ!!!

ΠΩΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΩ!!! ΡΩΤΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΠΑΝΤΑ! -ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΒΟΗΘΕΙΑ; ΞΑΝΑΡΩΤΩ ΜΕ ΕΥΓΕΝΕΙΑ(ΌΠΩΣ ΠΑΝΤΑ) -ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ; - ΕΝΤΑΞΕΙ ΦΙΛΕ; - ΓΕΙΑ ΣΟΥ!

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΞΕΡΟΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ: ΜΙΛΑΩ ΣΤΟ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΥΝΟΔΟ Η ΒΟΗΘΟ. ΠΡΟΣΦΕΡΩ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΠΙΜΕΝΩ. ΝΙΩΘΩ ΑΝΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΓΧΟΣ. ΡΩΤΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΟΝΟ ΑΝ ΕΊΝΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ.

ΛΙΓΑ ΑΚΟΜΗ……. ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΕΙΡΑΨΙΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ. ΌΤΑΝ ΣΥΝΑΝΤΙΟΜΑΣΤΕ ΝΕ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΟΠΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ, ΛΕΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΊΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ. ΟΙ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΑΜΕΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΝΤΑΙ ΣΑΝ ΕΝΗΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΝ ΠΑΙΔΙΑ.

ΚΑΙ…… ΔΕΝ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ Ή ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟ ΚΑΡΟΤΣΙ. ΌΤΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΜΕ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΣΤΗΝ ΟΜΙΛΙΑ, ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΚΟΝΤΑ, ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥ ΜΑΣ ΛΕΝΕ.

ΠΡΟΣΟΧΗ!!!!! ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΥΠΟΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ Ή ΑΚΟΥΣΑΜΕ ΑΛΛΑ ΖΗΤΑΜΕ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΚΑΙ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΑΠΛΑ ΑΚΟΥΜΠΑΜΕ ΤΟ ΑΤΟΜΟ ΑΠΑΛΑ ΣΤΟΝ ΩΜΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΙΤΑΜΕ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΙΛΩΝΤΑΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΑΡΓΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΧΕΙΛΙΩΝ ΜΑΣ.

ΟΛΟΙ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΩΣΕΙ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΝΙΩΣΕΙ ΑΒΟΛΑ ΓΥΡΩ ΑΠΌ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ…ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΜΕ ΑΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΠΏΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΜΕ, ΠΏΣ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΤΟΥΜΕ Ή ΠΏΣ ΝΑ ΦΕΡΘΟΥΜΕ. ΑΠΟΛΥΤΑ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ!!

ΤΩΡΑ ΟΜΩΣ ΞΕΡΩ!!! ΑΠΛΑ ΡΩΤΑΜΕ!!!!

ΑΑΑ!!!! ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΑΣΩ!!!!! ΔΕΝ ΠΑΡΚΑΡΩ ΣΤΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ. ΔΕΝ ΚΛΕΙΝΩ ΤΙΣ ΕΙΔΙΚΕΣ ΡΑΜΠΕΣ. ΚΑΤΑΓΡΑΦΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΠΩΣ ΧΑΛΑΣΑΝ Ή ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ. ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΤΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΩ.

ΘΥΜΑΜΑΙ…. ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΤΕΡΙΤΣΕΣ.. ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΝΑΡΘΗΚΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ…. ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΙΑΣΤΕΙ Η ΜΕΣΗ ΜΟΥ… ΠΟΥ ΕΙΧΑ ΠΑΘΕΙ ΨΥΞΗ… ΠΟΥ ΕΙΧΑ……..ΕΙΧΑ……ΕΙΧΑ…… ΕΠΑΘΑ ΚΑΙ ΕΜΑΘΑ

ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ….. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!!!! ΑΜΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ.. ΡΩΤΑΩ ΒΡΕ ΑΔΕΡΦΕ!!!! ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ !!!!!!

ΤΕΛΟΣ