Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Advertisements

Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
1.3 Ο κοινωνικός περίγυρος – Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Νίκη Κάτσαρη Καθηγήτρια Οικιακής Οικονομίας & Οικολογίας
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
Α ) ΠΟΣΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΘΑΙΝΟΥΝ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟ; Απαντήσεις: Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ο,Ν,Ν,Ο,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ο,Ν,Ν,Ο,Ν,Ο,Ν, Ν,Ν,Ο,Ν,Ο,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ο,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,Ν,
Μελετώντας το πρώτο διάγραμμα όλοι οι ερωτηθέντες απάντησαν ότι μέσα στην οικογένεια υπάρχει διάκριση σε όλους τους τομείς δήλωσαν περισσότεροι ότι.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Άσκηση 6 Α) Να συμπληρώσετε τον πίνακα: μν X=μ 2 -ν 2 Ψ=2μνΖ=μ 2 +ν Β) Να εξετάσετε αν η κάθε τριάδα αριθμών Χ, Ψ, Ζ του πίνακα, μπορεί να είναι.
Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης (β)
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ μμμμμμμμμμμμμμμ.
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Dr
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6ο – ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΠΟΙΗΣΗ
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ
Εφηβεία Η εφηβεία είναι η μεταβατική > περίοδες στην ζωή μας.
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
1o ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ
KOIΝΩΝΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ Μάθημα 6-7
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ Γ’ Λυκείου
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
ΕΡΓΑΣΙΑ PROJECT Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΣ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΜΑΘΗΜΑ 4ο (Κοινωνικές ομάδες)
ΑΥΤΙΣΜΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ.
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Ο ΘΕΣΜΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ Γιάννης Πεχτελίδης 12/4/2017.
Πόσο Ελεύθερες είναι οι Προσωπικές Επιλογές μας
33ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΙΡΑΙΑ
4.1 Κοινωνικοί θεσμοί 4.2 Αναγκαιότητα κοινωνικών θεσμών
ΝΗΠΙΑΚΗ ΗΛΙΚΙΑ (3-5 χρ.).
Θέμα project : Cyberbullying
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5.  Μία διαδικασία μάθησης και μεταβίβασης από γενιά σε γενιά των κανόνων και των αξιών που κάθε κοινωνία θεωρεί αποδεκτά  Δυναμική  Διαρκής.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ORGANIZATIONAL BEHAVIOR – CHAPTER 18 ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ (ORGANIZATIONAL CULTURE)
2 η Εργασία «ΟΙ ΕΜΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ» Πάνος Πλαγάκης Έφη Φλώρου.
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Β’ Τάξη Γενικού Λυκείου
Κοινωνιολογία (Εισαγωγικές έννοιες)
ΔΙΑΛΕΞΗ 1η ΘΕΩΡΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΜΜΕ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Επαγγέλματα Ο όρος επαγγέλματα στη γενικότερη αντίληψη χαρακτηρίζει την κατά κλάδο ή αντικείμενο συνήθη ασκούμενη βιοποριστική ενασχόληση, (εργασία), του.
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Κεφάλαιο 19 Γλώσσες και θρησκείες.
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΙΚΗΣ-ΕΦΗΒΙΚΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
– Η ταυτότητα του ρόλου του φύλου
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Κοινωνικοποίηση Πανταζάκου Χριστίνα

Ορισμός Κοινωνικοποίηση είναι η διαδικασία εκμάθησης και αφομοίωσης εκ μέρους των ατόμων, της κουλτούρας της κοινωνίας μέσα στην οποία γεννιούνται και ζουν. Είναι δηλαδή η διαδικασία με την οποία τα άτομα εντάσσονται και ενσωματώνονται στην κοινωνία τους.

Γιατί είναι σημαντική διαδικασία; Γιατί εξασφαλίζει την ομαλή ένταξη του κάθε ατόμου στην κοινωνία. Το κάθε άτομο μαθαίνει να συμπεριφέρεται σε κάθε περίπτωση ανάλογα με την κοινωνική του θέση.

Γιατί είναι σημαντική διαδικασία; Γιατί διατηρεί την κοινωνική συνοχή και την ομαλή (εύρυθμη) λειτουργία της κάθε κοινωνίας (του ισχύοντος δηλ. κοινωνικού συστήματος).

Φορείς Κοινωνικοποίησης Βασικοί ή Πρωτογενείς Φορείς Οικογένεια Ομάδες Συνομηλίκων Δευτερογενείς Φορείς Σχολείο Μ.Μ.Ε. Θρησκεία Κράτος

Οικογένεια Είναι ο πιο σημαντικός φορέας κοινωνικοποίησης γιατί καλύπτει τα πρώτα χρόνια της ζωής και ασκεί μεγαλύτερη επιρροή στο άτομο Ικανοποιεί βιολογικές, συναισθηματικές και ψυχολογικές ανάγκες του παιδιού

Παρέα Συνομηλίκων Είναι μια κοινωνική ομάδα που δημιουργείται στο σχολείο, στη δουλειά, στη γειτονιά ή αλλού. Τα μέλη της έχουν περίπου την ίδια ηλικία, κοινά ενδιαφέροντα, κοινούς τρόπους ψυχαγωγίας, ισότιμες σχέσεις και αναπτύσσουν συναισθηματικούς δεσμούς μεταξύ τους. Διαμορφώνει τον τρόπο επικοινωνίας, τη σκέψη και τα πρότυπα συμπεριφοράς των παιδιών

Παρέα Συνομηλίκων Στους παρακάτω πίνακες φαίνεται πόσο σημαντική είναι η παρέα για τους νέους Έχεις παρέα; 15-19 20-24 Αγόρια Κορίτσια (Ν=356) (Ν=328) (Ν=117) (Ν=144) Ναι 99,2 95,4 96,6 92,4 Όχι 0,8 4,6 3,4 7,6 Σύνολο 100

Όπως προκύπτει από τον παραπάνω πίνακα και το διάγραμμα, η παρέα συνομιλήκων θεωρείται πολύ σημαντική από τους ίδιους τους νέους

Παρέα Συνομηλίκων Πόσο συχνά συναντιέσαι με την παρέα σου; 15-19 20-24 Αγόρια Κορίτσια (Ν=353) (Ν=313) (Ν=113) (Ν=133) Κάθε μέρα 64,3 34,6 58,4 22,6 2-3 φορές / εβδομάδα 26,4 40,1 29,2 54,1 1 φορά /εβδομάδα 7,9 7,4 3,5 6,8 2-3 φορές / μήνα 1,1 Πιο σπάνια 0,3 2,6 0,9 0,7 Σύνολο 100

Από τον προηγούμενο πίνακα και το διάγραμμα, προκύπτει ότι τα αγόρια κυρίως βλέπουν τους φίλους τους/ παρέες τους καθημερινά, ενώ τα μεγαλύτερα ποσοστά των κοριτσιών συναντουν τους φίλους τους 2-3 φορές την εβδομάδα.

Σχολείο Διευρύνει τον κοινωνικό κόσμο και τις εμπειρίες του παιδιού Αποτελεί οργανωμένο σύστημα παροχής γνώσεων

Θρησκεία Αποτελεί αναπόσπαστο στοιχείο κάθε πολιτισμού και αποτελείται από ένα σύνολο πεποιθήσεων και πρακτικών οι οποίες στηρίζονται στην έννοια του ιερού, όπως κάθε θρησκεία το εννοεί.

Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας Αποτελούν δευτερογενείς, άτυπους φορείς κοινωνικοποίησης Η σχέση είναι απρόσωπη Έχουν μεγάλη επιρροή στη ζωή μας (θετική και αρνητική)

Κράτος Αποτελεί θεσμοθετημένο φορέα κοινωνικοποίησης, ο οποίος: Ασκεί επίδραση στη λειτουργία των σημαντικότερων φορέων κοινωνικοποίησης, όπως η οικογένεια, το σχολείο, τα Μ.Μ.Ε. Διαμορφώνει τα πρότυπα συμπεριφοράς των κυβερνωμένων

Μπορείτε ένα επισκεφτείτε τις παρακάτω ιστοσελίδες για περαιτέρω εμβάθυνση στο αντικείμενο: http://el.wikipedia.org/wiki/Κοινωνικοποίηση