Τα ψάθινα καπέλα.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

Δ’ Τάξη Ενότητα 13: Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίδιοι
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Ποιο δελτίο καιρού ταιριάζει
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
«Γραμματική Ε΄ και Στ΄ Δημοτικού»
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Πάσχα!.
ΑΓΑΠΗ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
ΕΙΔΙΚΕΣ ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ
ΠΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΩ Βασικές δεξιότητες μελέτης. Β. Βασιλείου.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
εγώ, εσύ, αυτός-η-ο, στον Ενικό αριθμό,
Για το σχολιασμό της αφήγησης παρατηρώ:
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
Μερικές φορές ....
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
1.Να λειτουργούν τα φρένα, το τιμόνι, το κουδούνι, τα φώτα και αν πλησιάζει να νυχτώσει. 2.Να έχεις τουλάχιστον ένα αριστερό καθρέφτη στο ποδήλατό σου.
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
9 ο Δημοτικό Σχολείο Νέας Ιωνίας ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ - ΑμΕΑ Αφιέρωμα στην Από την ΣΤ΄ Τάξη Σχολ. Έτους Ιουνίου 2014 Σύνταξη κειμένων: κ. Μπλούκα.
Greek II LECTURE 6 MRS DOXA EFSTATHIOU. 1.Θα περάσουν το Πάσχα στην Καλαμπάκα. 2. Η Καλαμπάκα είναι στη Θεσσαλία. 3. Η Ηρώ. 4. Τα Μετέωρα είναι ψηλοί.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Ένα γράμμα για την Ιωάννα Χατσίκου Ιωάννα
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
Ένα Σύντομο Σεμινάριο Ανθρώπινων Σχέσεων
Ο Dalai Lama είπε «Διαβάστε το για να δείτε αν όντως ισχύει για εσάς!»
Καλά αλλά γρήγορα γιατί έχω κανονίσει να βγω με τους φίλους μου.
Χρόνοι Κοντίδου Θέμις – Ε΄2.
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Η ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΚΑΡΔΙΑ Θυμίσαμε στα παιδιά τη προηγούμενη δραστηριότητα μας με τα διαφορετικά είδη καρδιών και προτείναμε να προσθέσουμε μία ακόμη καρδιά ξεχωριστή.
Future events (revision) Health and body
Όνομα: Χρίστος Νικολάου Τάξη: Ε’
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΓΑΠΗ. . .;
Τα ζώα που ζουν κοντά μας
At a restaurant Talking about future plans
Ευθύς λόγος.
 «Ηλεκτρονικός υπολογιστής και διαδίκτυο: Σύγχρονες Εξαρτήσεις;» Πρακτικές Συμβουλές Τίτλος: Calibri, μέγεθος 40, έντονα, πλάγια, χρώμα γραμμάτων απόχρωση.
ΑΝΤΩΝΙΟΥ ΓΙΩΤΑ 24/9/2015 Ε’1.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
ΚΟΡΙΝΘΟΣ Μανώλης Δ`1.
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΤΟΜΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Πόσο συχνά τον/την βλέπω Όνομα και ηλικία Πού μένει;
Μαθαίνω τους χρόνους των ρημάτων με τη Ριρή
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου Αμφιλοχίας Γλώσσα Ε΄ ¨Πώς δίνω οδηγίες¨
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα ψάθινα καπέλα

Μαργαρίτα Λυμπεράκη

Λόφος Λυκαβητού

Φάληρο

Ντικ

Οβίδα

Τσαλαπετεινός

Χρόνοι των ρημάτων Ενεστώτας Αόριστος Παρατατικός Παρακείμενος Υπερσυντέλικος Εξακολουθητικός Μέλλοντας Στιγμιαίος Μέλλοντας Συντελεσμένος Μέλλοντας

Σάβατο →Σάββατο διάλειμα →διάλειμμα γράμα →γράμμα περιβάλον →περιβάλλον παπού →παππού συνενοηθήκαμε→συνεννοηθήκαμε Θεσαλονίκη →Θεσσαλονίκη κατειλημένες →κατειλημμένες θάλασα →θάλασσα έκληση →έκκληση απορίψουμε →απορρίψουμε

Δημιουργία Πίνακα και εστίαση σε κάποια χαρακτηριστικά

ΤΙΜΟΝΙ ΤΡΟΧΟΙ Υλικό, χρώμα, μέγεθος, σχήμα Μέγεθος, χρώμα, ακτίνες

Πώς περιγράφουμε ένα αντικείμενο Τα στοιχεία της περιγραφής μας οργανώνονται ως εξής: Ξεκινάμε από τα γενικά χαρακτηριστικά και προχωράμε στις λεπτομέρειες (από το γενικό στο ειδικό). Οι λεπτομέρειες αναφέρονται με μια συγκεκριμένη σειρά: π.χ. από έξω προς τα μέσα, από πάνω προς τα κάτω, από αριστερά προς δεξιά, ή και αντίστροφα. Τέλος αναφέρουμε κάποιες δικές μας σκέψεις για το αντικείμενο αυτό, μεταξύ των οποίων είναι και τα συναισθήματά μας, πώς νιώθουμε για το συγκεκριμένο αντικείμενο.

Αγαπημένε μου θείε Γιώργο, Bρήκα επιτέλους το ποδήλατο που θα ήθελα να μου κάνεις δώρο, όπως μου έχεις υποσχεθεί. Tο είδα προχθές στη βιτρίνα ενός καταστήματος και έχω ενθουσιαστεί. Eίναι ακριβώς όπως το ονειρευόμουν. Ποδήλατο για αγώνες, μεγάλο, σύγχρονο σε χρώμα πορτοκαλί και άσπρο. O σκελετός του είναι από αλουμίνιο και φαίνεται πολύ γερός. Oι ρόδες του είναι μεγάλες και χοντρές με λεία επιφάνεια, κατάλληλες για ποδηλατόδρομο. Έχει δύο επιπλέον ρόδες με «τρακτερωτή» επιφάνεια, κατάλληλες για ανώμαλο δρόμο, χωματόδρομο, δρόμο με χαλίκια (ό,τι πρέπει δηλαδή για το χωριό το καλοκαίρι). Στο τιμόνι μπροστά υπάρχουν οι ταχύτητες (δεκαοχτώ ταχύτητες, παρακαλώ!). Oι λαβές του τιμονιού επίσης έχουν ειδική επένδυση για να μη γλιστρούν τα χέρια. H σέλα του είναι πορτοκαλιά δερμάτινη και πολύ άνετη. Σε κάποιο σημείο του σκελετού κάτω από τη σέλα υπάρχει και υποδοχή για δοχείο νερού. Πραγματικά, από τη στιγμή που το είδα δεν μπορώ να το βγάλω από το μυαλό μου. Περιμένω πώς και πώς τη στιγμή που θα ανέβω πάνω του για να πάω βόλτα. Σε παρακαλώ, θείε μου, κανόνισε να έρθεις το συντομότερο, να πάμε να το αγοράσουμε, γιατί φοβάμαι μήπως το πάρει κάποιος άλλος. Σε ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά για το δώρο που θέλεις να μου κάνεις και σε περιμένω με μεγάλη ανυπομονησία. Με πολλή αγάπη, ο Σαββάκης σου! Η Γενική εντύπωση που δίνει Η εξωτερική του περιγραφή – κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό Σχόλια και συναισθήματα

Γράφω σωστά! ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΜΟΥ; ΟΡΓΑΝΩΝΩ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ ΣΕ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΣΕΧΩ ΤΗΝ ΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΣΩΣΤΑ ΤΙΣ ΤΕΛΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩ ΠΟΛΛΕΣ ΔΙΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΛΕΞΕΙΣ (ΔΕΝ ΕΠΑΝΑΛΑΒΑΝΩ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ)

ΔΙΟΡΘΩΝΩ ΤΟ ΓΡΑΠΤΟ ΜΟΥ! Ποιος ήταν ο σκοπός μου; Τον πέτυχα; Οργάνωσα το γραπτό μου σε παραγράφους; Πώς είναι η ορθογραφία; Χρησιμοποίησα σωστά τις τελείες και τα κόμματα; Χρησιμοποίησα πολλές διαφορετικές λέξεις ή έχω επαναλάβει συχνά τις ίδιες λέξεις; Τι μου άρεσε περισσότερο απ’ όσα έγραψα; Τι θα μπορούσα να έχω γράψει καλύτερα; Πώς μπορώ να το γράψω τώρα; Τι θα μπορούσα να γράψω ακόμα; Τι θα μπορούσα να αφαιρέσω; Θα καταλάβουν το κείμενο οι συμμαθητές μου; Ποια σημεία θα τους αρέσουν περισσότερο και ποια λιγότερο; Πώς είναι η εμφάνιση του γραπτού μου; Είναι καθαρό και καλογραμμένο; Μπορεί να το διαβάσει κανείς εύκολα;