Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΕΣΤΙΑΣΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Βόλος 18 / 12 / 2013 Τα σχολεία πρωταγωνιστές στην έρευνα: μια καινοτόμος σύμπραξη Σχέσεις σχολείου-οικογένειας/
Σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου εκπαιδευτικού και εποπτικού υλικού για μαθητές με αναπηρίες ΗΜΕΡΙΔΑ Η ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΣΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ.
Από την διεκπεραίωση στη θεραπεία Η εμπειρία της μετάβασης από τους ατομικούς ρόλους των ειδικών στην δυναμική της Διεπιστημονικής Ομάδας στο Ελληνικο.
ΣΧΠ102 To σχολικό περιβάλλον και η οργάνωση του στο Δημοτικό Σχολείο Στέλιος Ορφανός Χειμερινό Εξάμηνο 2009.
Επιμορφωτικό σεμινάριο Ελκυστικό περιβάλλον μάθησης της Χειροσφαίρισης στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Τρίτη 12 Μαρτίου, ώρα 12:00 Αθλητικό και Πολιτιστικό.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ Σάββατο 22 Φεβρουαρίου 2014 Μονάδα Μεθοδολογίας, Πολιτικών και Πρακτικών.
ΟΜΙΛΗΤΕΣ- ΠΡΟΕΔΡΕΙΑ Neskovic Vojislava , Anaesthetist, MD, PhD, DEAA, Military Medical Academy, Belgrade, Serbia Αμπατζίδου Φωτεινή, Πνευμονολόγος-Εντατικολόγος,
Η φωνή του εκπαιδευτικού
Σχεδιασμός Πρότυπου Διαδικτυακού Μαθήματος
Ταυτοποίηση – Μοντελοποίηση & Μεταφορά Καλών Πρακτικών Βιώσιμου Τουρισμού Για την προώθηση Νέων Δράσεων Ημερομηνία: Μαΐου Τόπος Διεξαγωγής: Αγρόκτημα.
Αθήνα, 27/06/2013 ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ (T.E.I.) ΑΘΗΝΑΣ Παρουσίαση των ΠΜΣ του ΤΕΙ Αθήνας ΓΡΑΦΕΙΟ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ Τ.Ε.Ι. ΑΘΗΝΑΣ.
ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ.  Κ ανένα παιδί απ’ έξω  Ό λα τα παιδιά ενταγμένα στη μαθησιακή διαδικασία εκπαιδευτικός συνδιαμορφωτής του υλικού  Ο.
[ ] Ανοικτά Μαθήματα ocw-project.upatras.gr.
«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
 Η Εθνική Πινακοθήκη δημιουργήθηκε κατόπιν δωρεάς του νομικού Αλεξάνδρου Σούτσου, που το 1896 άφησε την περιουσία του στο κράτος με σκοπό τη δημιουργία.
Αξιολόγηση Σεμιναρίου με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή και Στοματική Υγεία» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου 2013 Αντιγόνη Λυμπέρη Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ Αθήνας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
ΥΠ.Ε.Π.Θ./ Γ΄ Κ.Π.Σ./ ΕΠΕΑΕΚ II/ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ – ΘΡΑΚΗΣ Πρόγραμμα: «Ένταξη παιδιών παλιννοστούντων.
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
Τίτλος Ημερίδας: «Η υποστήριξη των ατόμων με Ειδικές Ανάγκες» Παρασκευή, 15 Δεκεμβρίου 2006, 9: :00 στο Ξενοδοχείο PARK, Διεύθυνση: Λεωφόρο Αλεξάνδρας.
ΗΜΕΡΙΔΑ Η Ηλεκτρονική Μάθηση στην Εκπαίδευση και Δια Βίου Κατάρτιση των Α.Μ.Ε.Α. Τρίτη 2 Νοεμβρίου 2010, Συνεδριακό Κέντρο Ε.Κ.Ε.Φ.Ε. «Δημόκριτος» Τίτλος.
Τρίπλα πάσα σουτ : το ποδόσφαιρο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα για Διευθυντές Σχολικών Μονάδων
Αμφιθέατρο Τμήματος Οικονομικών Επιστημών 22 Νοεμβρίου 2013, 17:00-21:30 Συνδιοργάνωση Ημερίδας με Τίτλο: «Η βιωσιμότητα, η εξυγίανση και η ανάπτυξη της.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
«Προαγωγή Ψυχικής Υγείας παιδιών/εφήβων και των οικογενειών τους»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ: «Μορφές Επιθετικότητας & Εκφοβισμού στο Σχολείο»
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ Προσέλευση, Έναρξη ημερίδας, Καλωσόρισμα, Παρουσίαση Ομιλητών, Χαιρετισμός από τον κ. ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣΠ.Ε.Φ. ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ.
HEAL-Legal Υπηρεσία Νομικής Συμβουλευτικής σε Θέματα Πνευματικής Ιδιοκτησίας που αφορούν στα Ελληνικά Ακαδημαϊκά Ιδρύματα Άννα Φράγκου Πανεπιστήμιο Μακεδονίας.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Συνδιοργάνωση: Σχολικός Σύμβουλος Φυσικής Αγωγής Β’ Αθήνας Παιδιατρικό Κέντρο Αθηνών-Ομίλου Ιατρικού Αθηνών Κέντρο Δηλητηριάσεων, Γενικού Νοσοκομείου «Π.
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΕ ΚΑΙ ΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. Β΄ ΑΘΗΝΑΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ.
Click to edit Master subtitle style 6/3/2015 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ, ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ.
“ Εμπλουτίζοντας το μάθημα της Φυσικής Αγωγής με τις ΤΠΕ”
ΤΙΤΛΟΣ ΚΑΛΗΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ
Ερευνητικές Εργασίες Α’ Τάξη Γενικού Λυκείου Παντελής Μάναλης Υπεύθυνος Π.Ε. στη Δ/νση Δ/θμιας Εκ/σης Πειραιά.
ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
1 Τ.Ε.Ι. ΚΑΒΑΛΑΣ Σ.Δ.Ο. Τμήμα: Διαχείριση Πληροφοριών Ον.Επ.: Μπίκος Κωνσταντίνος Μάντη Χρυσάνθη Χατζημάρκου Αθηνά Καπίταλη Ζωή Εισηγητής: Χατζής Θέμα:
Επιμορφωτικό -Βιωματικοσεμινάριο Η χειροσφαίριση στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση Τρίτη 16 Δεκεμβρίου2014, ώρα 12:00 3ο Δημοτικό Σχολείο Υμηττού ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
1 Συνολικός προϋπολογισμός έργου «Διεύρυνση Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Πανεπιστήμιο Μακεδονίας (2004 – 2006)» € Συνολικός προϋπολογισμός για.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Αλβανόπουλος Γεώργιος Σχολικός Σύμβουλος 4ης Περιφέρειας
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Συνάντηση γνωριμίας με τους γονείς της Α΄ Γυμνασίου, 20 Οκτωβρίου 2014.
Η Διδασκαλία της Αγγλικής σε Μικρά Παιδιά Πράξη «ΝΕΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΞΕΝΟΓΛΩΣΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΣΕ ΠΡΩΙΜΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΗΛΙΚΙΑ»
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Ψυχολογίας
Διδασκαλείο Δ.Ε. ¨Αλέξανδρος Δελμούζος¨ Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Αιγαίου.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών «Ο ρόλος των Επιμορφωτών B» Παιδαγωγικό Ινστιτούτο.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ & ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ Σεμινάριο με θέμα : ‘Ο ρόλος των εκπαιδευτικών στην πρόληψη.
Ελεύθερη συμμετοχή Συνδιοργάνωση: Δημοτικό Σχολείο-Γυμνάσιο Αμαρουσίου Ελληνικής Παιδείας Πανελλήνια Ένωση Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής Σχολικός.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Επιμορφώνοντας τους εκπαιδευτικούς για το πολυπολιτισμικό σχολείο: καινοτόμες πρακτικές και πρώτες εκτιμήσεις ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ Σάββατο 5 Νοεμβρίου 2011 Αμφιθέατρο Πνευματικού Κέντρου Δήμου Αθηναίων Ακαδημίας 50 ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ Δράση: Επιμόρφωση εκπαιδευτικών και μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας

Χαιρετισμοί Τα όρια της επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών: ατομικές προϋποθέσεις και περιορισμοί πλαισίου Ζωή Παπαναούμ, Καθηγήτρια, ΑΠΘ Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών:Βασικές Αρχές Σχεδιασμού και Υλοποίησης Παναγιώτης Αναστασιάδης, Αναπληρωτής Καθηγητής, Πανεπιστήμιο Κρήτης Επιμορφώνοντας εκπαιδευτικούς της μειονοτικής εκπαίδευσης στη Θράκη: προβληματισμοί και αποτιμήσεις Αλεξάνδρα Ανδρούσου, Επίκουρη Καθηγήτρια, ΕΚΠΑ Συζήτηση Διάλειμμα

Οι δυνατότητες και οι ιδιαιτερότητες της ηλεκτρονικής εξ αποστάσεως επιμόρφωσης Κωνσταντίνος Μπίκος, Αναπληρωτής Καθηγητής, ΑΠΘ Η ενδοσχολική επιμόρφωση στο πολυπολιτισμικό σχολείο: μεθόδευση και αποτελέσματα Μαρία Λιακοπούλου, Διδάκτωρ Παιδαγωγικής, ΑΠΘ Οι επιμορφώσεις που υλοποιήθηκαν, από τη σκοπιά των επιμορφωτών Παρεμβάσεις Συζήτηση Συμπεράσματα- Λήξη

ιστοσελίδα ηλεκτρονική διεύθυνση