ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ Ταύτισε το μέλλον σου με την μεγαλύτερη βιομηχανία της ελληνικής οικονομίας.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
The Greek Network of Rural Accommodation
I.I.E.K DATA Τμήμα: Μαγειρικής Τέχνης Μάθημα: Στοιχεία Κοστολόγησης
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
2.1. Ορισμός ξενοδοχειακού προϊόντος.  Το ξενοδοχείο προϊόν είναι κάθε αγαθό και υπηρεσία που πωλεί ένα ξενοδοχείο, το οποίο αποτελεί -από την πλευρά.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΝΟΜΟΘΕΤΙΚΕΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ 2
Παράγοντες που επηρεάζουν τη Σύνθεση του μενού 3
Τεχνολογία Β΄ Γυμνασίου
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Τεχνολογία Εστιατορικής Τέχνης
Μάθημα: Μπαρ - Φλαμπέ Ενότητα: 2 Προσωπικό του Μπαρ.
Οργάνωση και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων
ΜΑΝΑΤΖΜΕΝΤ ΚΑΤΑΣΚΗΝΩΣΕΩΝ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
ΤΑΞΗ Β΄ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΛΕΞΟΠΟΥΛΟΥ ΜΑΡΙΕΤΤΑ
ΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΤΜΗΜΑ:ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΜΑΪΟΣ 2013 ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ:
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
ΣΚΛΗΡΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΔ 1η :ΜΑΘΗΜΑ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ
ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ
1ος ΚΥΚΛΟΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ
Π. Μαυρογένης 1 Ηλεκτρονικά συστήματα και δίκτυα διανομής τουριστικού προϊόντος / υπηρεσιών  ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Αναφέρει τους λόγους που οδήγησαν.
Το Αθλητικό Προϊόν και τα Ιδιαίτερα Χαρακτηριστικά του
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΥΘΗΝΗ ΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
Survey123® System Η “φωνή” του πελάτη σας. Διευθύνετε ένα Resort, ένα City Hotel, ή ένα Κρουαζιερόπλοιο; Είστε υπεύθυνος Marketing σε ξενοδοχειακή μονάδα;
ΤΟΜΕΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Π. Μαυρογένης Πλεονεκτήματα, Εξελίξεις και Τάσεις στη Μηχανογράφηση των επισιτιστικών τμημάτων πωλήσεως ΣΤΟΧΟΙ Ο μαθητής να: 1. Αναφέρει τα πλεονεκτήματα.
5ο πεδίο Το πέμπτο επιστημονικό πεδίο περιλαμβάνει τις Επιστήμες Οικονομίας και Διοίκησης. Μπορούν να το δηλώσουν όλοι οι υποψήφιοι αρκεί να επιλέξουν.
Υπηρεσίες Υποδοχής του Ξενοδοχείου Γεώργιος Απλαδάς Τμήμα Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων Χειμερινό
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΗΣ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥ Ν.ΚΑΒΑΛΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ & ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Φοιτήτρια: Αντωνιάδου Νικολέτα.
Ηλεκτρονικές υπηρεσίες επιχειρήσεων / οργανισμών ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6.
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Η διοίκηση επισιτιστικών επιχειρήσεων ή η διεύθυνση επισιτιστικών τμη­μάτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης ασχολείται.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΜΑΝΑΤΖΕΜΕΝΤ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ. ΚΥΡΙΟΤΕΡΑ ΤΜΗΜΑΤΑ Διεύθυνση Δωματίων και Υποδοχής πελατών Άμεση υπηρεσία που ξεκινά από την άφιξη ως την αναχώρηση των πελατών.
ΟΡΙΣΜΟΣ Λογιστική είναι ο κλάδος της εφαρμοσμένης Οικονομικής επιστήμης που ασχολείται με την ανάλυση, κατάταξη, καταγραφή και συσχέτιση των οικονομικών.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 6 ΕΙΔΗ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΜΕ ΚΙΝΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ, ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ Πηγή: Κοκκώσης, Χ., Τσάρτας, Π. και Γκριμπά, Ελ.
16:50. ΣΤΟΧΟΙ Μετά το πέρας του μαθήματος ο μαθητής να αναφέρει: 1. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΚΑΛΟΥ ΜΑΓΕΙΡΑ. 2. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΕΝΑΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ ΝΑ ΕΡΓΟΔΟΤΗΘΕΙ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΘΕΜΑ : ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟΥ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ – ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΠΑΝΤΟΣΙΤΗ ΙΩΑΝΝΑ Α.Μ: 401.
«Οι αντικειμενικοί σκοποί της Ολικής Ποιότητας στον Τουρισμό»
Επιχειρησιακή Στρατηγική
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
ΣΤΟΧΟΙ Να μπορούν οι μαθητές:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΠΙΣΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ Ι 4ο εξάμηνο ΛΕΟΝΤΙΤΣΗ ΛΟΥΚΙΑ
ΜΕΡΟΣ ΙV: Καθοριστικοί παράγοντες και Εμπόδια υιοθέτησης ΤΠΕ
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Σχέδιο προσέγγισης και υλοποίησης online μαθημάτων
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Εισηγητής: Κωνσταντίνος Τσαγκαράκης. Καθορισμός Τιμών Υπνοδωματίων (1/6) Οι κατώτατες τιμές των ξενοδοχειακών επιχει- ρήσεων καθορίζονται με Υπουργικές.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Η έννοια της επιχείρησης
«Προοπτικές Απασχόλησης στον κλάδο του Τουρισμού»
Λογιστική Κόστους Εισαγωγή.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
Διαχείριση ποιότητας στον Τουρισμό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1 ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΔΟΜΗ κ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΓΑΒΡΗΛΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΑΣΠΑΙΤΕ ΤΜΗΜΑ Γ1

ΣΤΟΧΟΙ Επιδιώκουμε οι μαθητές να μπορούν Να ορίζουν την έννοια του ξενοδοχειακού προϊόντος Να διακρίνουν τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και τα χαρακτηριστικά τους Να καθορίζουν τα σημεία πώλησης των Ξ.Ε. Να εκθέτουν τις ιδιαιτερότητες της δομής και οργάνωσης, των εργασιακών σχέσεων, αγαθών, υπηρεσιών, πελατών των Ξ.Ε. Να αναφέρουν τα βασικά δικαιολογητικά για την νόμιμη λειτουργία μιας Ξ.Ε. Να αξιολογούν τις αρνητικές επιπτώσεις της “παραξενοδοχείας”

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΣΟΔΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΠΕΛΑΤΗ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΣΟΔΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΑΓΑΘΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΙΟΝ

ΕΡΩΤΗΜΑ Ποια τα σημαντικά πλεονεκτήματα μιας περιοχής, για να εγκατασταθεί μια ξενοδοχειακή μονάδα;

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΠΡΟΙΟΝ ΣΗΜΕΙΟ ΠΩΛΗΣΗΣ ΑΜΕΤΑΘΕΤΟ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΞΕ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΦΥΣΙΚΟ ΚΑΛΛΟΣ ΚΛΙΜΑ

Ερώτημα Τι νομίζεται ότι είναι ξενοδοχειακό προϊόν; Ερώτημα Τι νομίζεται ότι είναι ξενοδοχειακό προϊόν;

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ανάλογα με την μορφή ΚΥΡΙΕΣ Ξ. Ε. Ξενοδοχεία Ξενοδοχεία επιπλωμένων διαμερισμάτων Ξενοδοχεία μικτού τύπου Μοτέλ /Motel Ξενοδοχεία ιαματικών πηγών/ Υδροθεραπευτήρια Ορεινά ξενοδοχεία/ χιονοδρομικά κέντρα Ξενώνες Bungalows Booking.com online ξενοδοχειακές κρατήσεις ΜΗ ΚΥΡΙΕΣ Ξ.Ε Ενοικιαζόμενα δωμάτια Πανσιόν Κατασκηνώσεις Μετακινούμενα ξενοδοχεία (κρουαζερόπλοια, κλινάμαξες) camping greece, camping Griechenland, grecia

Ανάλογα με το χρόνο λειτουργίας 1.Εποχιακά 2.Διαρκούς λειτουργίας

Ανάλογα με τον τόπο εγκατάστασης 1. Αστικά 2. Παραθεριστικά

ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ Ξ.Ε.

ΤΜΗΜΑ ΔΩΜΑΤΙΩΝ

ΤΜΗΜΑ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΟΥ

Ερωτήματα Τι εννοούμε με το όρο “παραξενοδοχεία”; Ποιες οι συνέπειες του φαινόμενου;