Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 9 η.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αμπαλάκης Στέλιος Διδακτικοί σκοποί  Στο σύνταγμα κάθε χώρας καθορίζονται οι γενικοί σκοποί της εκπαίδευσης  Με βάση τον γενικό σκοπό.
Advertisements

ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
ΗΜΕΡΙΔΑ «Λόγος και Αντίλογος για την Επιλογή και Αξιολόγηση των Εκπαιδευτικών : Τάσεις και Προβληματισμοί» Σάββατο, 13 Απριλίου 2013 Ανάπτυξη Μηχανισμών.
Γιώργος Γιαλλουρίδης, Παναγιώτης Χριστοδούλου Λεμεσός 2006
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΜΕΣΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Σκοταράς Νικόλαος, Σχ. Σύμβουλος ΠΕ12, Δρ. Ε.Μ.Π Ιστοσελίδα :
ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΗΘΟ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΜΑΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
1 Η σύνδεση των γλωσσών με χώρες και πολιτισμούς και οι συνέπειές της στις στάσεις και τα κίνητρα για εκμάθηση: συμπεράσματα μιας έρευνας σε μαθητές 5.
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
Πληροφορίες στο διαδίκτυο. Δραστηριότητα: Ας βοηθήσουμε τη Γεωργία και τον Παντελή.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Συνεργατική τέχνη, αφήγηση και συμπεριληπτική εκπαίδευση
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου. Another Brick in the Wall v=M_bvT-DGcWw When we grew up and went to school, there were certain.
Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης
Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 10 η. Δεδομένα από: Hajisoteriou, C. (2009) Inching towards Interculturalism: a Trajectory Study of Cypriot Multicultural.
Κυπριακή Εκπαιδευτική Αποστολή
ΚΩΣΤΑΣ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΣ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ Π.Ε.
1 ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛIΤΙΣΜΟΥ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Ανδρέου Μπέττυ Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος Σύμβουλος Γλωσσικού μαθήματος ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006 ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2006.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΡΑΦΑΕΛΛΑ Β’
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
Ερευνητικές εργασίες Πλαίσιο εφαρμογής – Επιλογή θέματος.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Γυμνάσιο-Λύκειο Γραβιάς «Ο λόγος στους μαθητές»
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΙΑ Η κοινωνία προσπαθεί να καλλιεργήσει τη φιλαναγνωσία παιδιών και ενηλίκων με διάφορους τρόπους.
Διδακτική Πληροφορικής
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Μάριος Κουκουνάρας - Λιάγκης Λέκτορας Διδακτικής των Θρησκευτικών Μάθημα 6 Το εκπαιδευτικό έργο και οι γενικές όψεις και συνθήκες της εκπαίδευσης.
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
Εκπαιδευτική Ημερίδα ΑΚΙΔΑ « Σχολική Ηγεσία » 14/3/2013, CIIM Λευκωσία Δρ Μάριος Στυλιανίδης.
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΠΕ. Γιατί και πώς; Γεωργία Παντίδου, Φιλόλογος, M.Ed., Επιμορφούμενη Επιμορφώτρια Β΄ Επιπέδου ΠΑΚΕ Θεσσαλίας.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Αυτονομία σχολικής μονάδας στο κυπριακό εκπαιδευτικό συγκείμενο Δρ Θεόδωρος Θεοδώρου Παρουσίαση στο συνέδριο «Εκπαιδευτική διοίκηση και ηγεσία στην Κύπρο.
Σχολική επίδοση και μειονότητες
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Μάριος Κουκουνάρας-Λιάγκης Μάθημα 6
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στην Προσχολική Εκπαίδευση
Το σχολείο που ήταν οι δικοί μου, το σχολείο που είμαι και το σχολείο που θα ήθελα να είμαι. Ο σκοπός αυτής της ερευνητικής εργασίας είναι οι μαθητές.
Ο Σωκρατικός διάλογος και η μαιευτική μέθοδος.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
33o Δημοτικό Σχολείο Πάτρας Παιδαγωγική συνάντηση: «Δε φοβάμαι στο σχολείο» Εκπαιδευτική έρευνα Οι γονείς του 33ου Δημοτικού Σχολείου εκφράζουν τις απόψεις.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Εισήγηση Δρ. Δ. Δαποντας.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
ΜΑΘΗΜΑ: ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Δ. ΠΟΤΑΡΗ ΕΤΟΣ:
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Εκπαίδευση και μειονότητες
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗΣ ΕΤΕΡΟΤΗΤΑΣ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Δρ. Χριστίνα Χατζησωτηρίου Συνάντηση 9 η

Εκθέσεις από τα Ευρωπαϊκά Παρατηρητήρια ECRI (1999; 2001; 2006)  Αυξημένη προσοχή από το Υ.Π.Π. σε θέματα διαπολιτισμικότητας (Σχολική χρονιά : «Πολυπολιτισμικά Ενωμένη Ευρώπη και Διαφορετικότα» ως υπό έμφαση στόχος).  Το Υ.Π.Π. αναφέρει πως (λόγω της φύσης του Κυπριακού Συντάγματος) σε σχολεία με μεγάλο ποσοστό Τουρκοκύπριων μαθητών προωθείται η διδ/λία στην Τουρκική γλώσσα.  Απαρχή του διαλόγου σχετικά με την κατάλληλότητα της διδ/λίας του μαθήματος της Ιστορίας σε μια πολυπολιτισμική κοινωνία.  Μη-υποχρεωτική παρακολούθηση του μαθήματος των Θρησκευτικών. Πολλές φορές στιγματοποίηση και απόρριψη των μαθητών αυτών από τη σχολική κοινότητα. Εναλλακτικά μαθήματα δεν είναι διαθέσιμα.

Εισηγήσεις από ECRI Περιορισμός των αναπαραστάσεων που προωθούν την προκατάληψη και την έλλειψη ανοχής, κυρίως στον τομέα της εκπαίδευσης. επιμόρφωση εκπ/κών σε θέματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων. επιμόρφωση εκπ/κών αναφορικά στη διδασκαλία σε πολυπολιτισμικές τάξεις. επιμόρφωση εκπ/κών στη διδ/λία των ελληνικών ως δεύτερη γλώσσα. Διδασκαλία σε γλώσσες πέραν των ελληνικών αλλά παράλληλα με τα ελληνικά, ως την επίσημη γλώσσα διδασκαλίας.

Δραστηριότητα Ι Συζητήστε στις ομάδες σας πιθανά προβλήματα που παρουσιάζονται στη διατύπωση και εφαρμογή εκπαιδευτική πολιτικής σε θέματα Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης.

Εμπόδια στην Υλοποίηση της Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης Απόψεις Κύπριων Εκπαιδευτικών Δεδομένα από: Hajisoteriou, C. (2009) Inching towards Interculturalism: a Trajectory Study of Cypriot Multicultural Educational Policy in the Context of the European Union, Unpublished PhD Thesis, University of Cambridge.

Ανεπαρκής Πολιτική από Υ.Π.Π. Ελλειπής, μη ικανοποιητική. Ότι χρειάζεται ακόμα επιπρόσθετη έτσι, θέλει εμπλουτισμό, θέλει καλό προγραμματισμό, χρειάζεται μια σωστή μελέτη και πιστεύω ότι για να πετύχαινε τούτη η πολιτική, έπρεπε να προηγηθεί έρευνα, να έχουμε κάποια δεδομένα και πάνω στα δεδομένα να ξεκινήσουμε διαδικασίες, όχι έτσι απλά. Δηλαδή βλέπω ότι υπάρχουν κενά, υπάρχουν αδυναμίες στο όλο σύστημα. (Εκπ/κός– Πάφος) Για να είμαι ειλικρινής νομίζω ότι είναι περιορισμένη η προσπάθεια που έγινε γιατί ουσιαστικά δεν έγιναν ανοίγματα ιδεολογικά όσον αφορά την εκπαίδευση. Θεωρώ ότι από εκεί ξεκινά το πρόβλημα. Και από τη στιγμή που δεν επιτρέπεις ιδεολογικές αλλαγές όσον αφορά το ρόλο της εκπαίδευσης, από εκεί και εκεί περιορίζεσαι όσον αφορά τις δράσεις σου. Δηλαδή αν θεωρήσουμε ότι έχει ο κάθε άνθρωπος το δικαίωμα να αποκτά τη γλώσσα του, από τη στιγμή που η εκπαίδευσή σου και το πλαίσιο της εκπαίδευσής σου όπως καθορίζεται από το αναλυτικό είναι μονοπολιτισμικό, τι ανοίγματα να κάνεις ας πούμε. Να πεις της Ρωσικής πρεσβείας να σου φέρει τα δικά της βιβλία στο σχολείο. Μάλλον δεν θα της πεις. Ή θα διορίσεις ξένους εκπαιδευτικούς; Δεν θα το κάνεις. Άρα από τη στιγμή που υπάρχει η εθνική ιδεολογία η οποία καθορίζει το πλαίσιο λειτουργίας της εκπαίδευσης, νομίζω εκεί δεν επιτρέπονται πολλαπλές αλλαγές. (Εκπ/κός-Λευκωσία)

Έλλειψη Χρόνου και Βαρυφορτωμένο Α.Π. Νομίζω τους κάνουμε ίδιους με εμάς για να μην έχουμε προβλήματα συμπεριφοράς ή διαφορετικότητας. Δεν σημαίνει ότι συμφωνώ με τούτο. Συμβαίνει τούτο εξ ανάγκης, διότι αν έχεις μια τάξη που έχει ας πούμε 20 μαθητές και ο ένας ή οι 2 είναι αλλοδαποί για να ακολουθήσεις το πρόγραμμα της ημέρας και να βγάλεις την ύλη σου θα τους συμπεριφερθείς όπως στους υπόλοιπους μαθητές. Όπως είναι πολύ δύσκολο να κάνεις διαφοροποίηση μεταξύ μαθητών από την ίδια χώρα φαντάσου πόσο πιο δύσκολο είναι να κάνεις διαφοροποίηση που να απευθύνεται και σε αλλοδαπούς μαθητές. (Εκπ/κός - Λευκωσία) Mέσα στο Α.Π. τώρα δεν είναι μόνο το αναλυτικό είναι και τα βιβλία, είναι μέρος του Α.Π. τα βιβλία. Που είναι εκεί που δεν σου δίνουν την ευελιξία ότι εγώ μπορεί να πετύχω τους στόχους μου με εντελώς διαφορετική ύλη, αλλά να πετύχω εκείνους τους στόχους. Όχι έρχονται και μετρούν σελίδες και λέει το 20% της ύλης δικαιούσε να αφήσεις έξω, το 20% των σελίδων δηλαδή, όχι των στόχων. Που εγώ μπορεί να πετυχαίνω εκείνο το στόχο με χίλους άλλους διαφορετικούς τρόπους. (Εκπ/κός - Λευκωσία)

Ακατάλληλο Α.Π. Στο θέμα αναλυτικό, σίγουρα είναι δύσκολο δηλαδή και το αναλυτικό που έχουμε τώρα πήρε χρόνια να αποφασίσουν να το αλλάξουν. Δηλαδή παίζουν πάρα πολλοί παράγοντες ρόλο. Απλά πρέπει να αλλάξουν ορισμένα πράγματα. Π.χ. από τη στιγμή που ο γενικός στόχος που σου λέει ότι θέλω πολίτες που να είναι σύμφωνα με τα δημοκρατικά ιδεώδη, τα εθνικόφρονα, το ένα το άλλο, θρησκεία κλπ, τους λέω τους άξονες. Πλέον άμα έχεις τόσους πολλούς μετανάστες, δεν πρέπει να καθορίζεται τόσο έντονα το θέμα θρησκείας για παράδειγμα, γιατί πλέον τίθεται, προς το παρόν μπορούν να το κάνουν γιατί δεν έχουμε τόσους πολλούς αλλόθρησκους στα σχολεία...Δηλαδή πρέπει να αλλάξουν κάποιοι στόχοι και κάποια υπό έμφαση πράγματα που αναφέρονται μέσα. Σε θέματα γλώσσας κλπ και μαθηματικά δεν παίζει ρόλο δηλαδή ο πολιτισμός κλπ. Αλλά υπάρχουν θέματα εδώ και στο αναλυτικό που είναι πολύ λεπτά σημεία που παίζει ρόλο ο πολιτισμός του καθενός και δεν πρέπει να θεωρούμε ότι θα τους κάνουμε όλους όμοιους σύμφωνα με το δικό μας Α.Π. δεδομένου ότι θεωρούμαστε ότι μπαίνουμε και στην Ε.Ε. που λέμε ότι δεχόμαστε, ανοίξαν τα σύνορα και θα έρθουν από διάφορες χώρες. (Εκπ/κός - Λευκωσία)

Ελλειπής Επιμόρφωση Εκπ/κών Γιατί σαν και εγώ είναι που ήρθα σε τούτο σχολείο και είδα πιο πολλά πράγματα. Πριν που ήμουν σε άλλο σχολείο, δεν μπορούσα να το αντιληφθώ τούτο. Άρα αν επιμορφωνόμουν από πριν θα μπορούσα να ξέρω ότι υπάρχουν σχολεία, ότι υπάρχουν και τόσοι πολλοί και τι γίνεται, το ότι κατάλαβα είναι από μόνη μου που το κατάλαβα που ήρθα σε τούτο το σχολείο. (Εκπ/κός-Λευκωσία) Δεν έχω ιδιαίτερες γνώσεις να σου πω την αλήθεια και ότι έμαθα πολλά ήταν από πείρας, εντάξει γιατί έχουμε και το κακό εμείς οι δάσκαλοι ότι αν δεν τα αντιμετωπίσεις, δεν θα μελετήσεις και επειδή δεν έρχονται από το υπουργείο να σου πουν θα γίνει επιμόρφωση σε τούτα τα θέματα άρα να έχεις μια επαφή με το θέμα, άρα η επαφή που είχα ήταν τώρα με θέμα εμπειρίας, που παρακάτω λόγω της εμπειρίας αναγκαστικά διαβάζεις κάποια πράγματα. Αλλά αν δεν είχα τούτη τη εμπειρία ίσως να μη μάθαινα ποτέ για το πως αντιμετωπίζεις αλλοδαπούς μαθητές (Εκπ/κός- Λευκωσία)

Έλλειψη Οικονομικών Πόρων Θεωρώ ότι υπάρχει θέληση απλά ίσως είναι κάποιο τροχοπέδη το οικονομικό θέμα. Όταν για την ίδια την εκπαίδευση των παιδιών της χώρας σου δε διαθέτεις αρκετά λεφτά πως είναι δυνατό να εγκρίνεις τα κονδύλια που αφορούν τους μαθητές που είναι από ξένες χώρες. Είναι θέμα πολιτικό. Οπότε μπορεί να υπάρχει θέληση και διάθεση αλλά όταν δεν υπάρχουν πόροι, σταματάς εκεί και αρχίζεις τα πιο λίγα. (Εκπ/κός - Λευκωσία) Πιστεύω οι οικονομικοί παράγοντες οφείλονται, αν κρίνω και από το ότι μειώνονται συνεχώς οι ώρες ενισχυτικής διδασκαλίας μάλλον οικονομικοί γιατί γνωρίζω ότι υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι άνθρωποι οι οποίοι μπορούν να στελεχώσουν μια επιτροπή, ένα σύνδεσμο ή μια ομάδα ανθρώπων που να βοηθήσουν ως προς τη διαπολιτισμικότητα. Πιστεύω είναι οικονομικοί οι λόγοι που σταματούν την προσπάθεια. (Εκπ/κός – Πάφος)

Δραστηριότητα ΙΙ Μελετήστε τα παρακάτω: σελ από την έρευνα: Βασιλείου, Σ. (2005) Η Διαπολιτισμική Εκπαίδευση στην Κύπρο (Μη Δημοσιευμένη Πτυχιακή Έρευνα), Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Θεσσαλονίκη. σελ από την έρευνα: Τριμικλινιώτης, Ν. (2001) Τα Προβλήματα από τη Φοίτηση των Ποντίων στη Δημοτική Εκπαίδευση: Προκαταρκτική Έρευνα και ‘Εκθεση. Συζητήστε και διατυπώστε κάποιες εισηγήσεις για την αποτελεσματική διατύπωση και εφαρμογή Διαπολιτισμικής Εκπ/κής Πολιτικής στην Κύπρο.

Βιβλιογραφία ECRI - European Commission against Racism and Intolerance (1999) Annual Report on ECRI’s Activities Covering a Period from 1 January to 31 December Retrieved January 25, 2006, from ECRI's_work/2Annual_reports/Annual%20Report% asp ECRI's_work/2Annual_reports/Annual%20Report% asp ECRI - European Commission against Racism and Intolerance (2001) Second Report on Cyprus. Retrieved October 10, 2005, from ECRI - European Commission against Racism and Intolerance (2006) Third Report on Cyprus. Retrieved October 24, 2006, from country_approach/Cyprus/Cyprus_CBC_3.asp#TopOfPage country_approach/Cyprus/Cyprus_CBC_3.asp#TopOfPage

Ευχαριστώ!