Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ!
Αριάδνη Σαχίνογλου, Α’ Γυμνασίου
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Συγχώρα με, Αγάπη μου, που Ζούσα Πριν σε Γνωρίσω
BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
Το Μάννα Κάθε φορά που κάνω κάποια σκέψη, αν δεν θα έπρεπε να την αναλύσω, θα έγραφα απλώς: Το μοναδικό φαγητό, που σύντομα πιστεύω ότι θ’ αντικαταστήσει.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το κοριτσάκι με τα σπίρτα
Α΄ Προς Κορινθίους Επιστολή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
2 ο Γυμνάσιο Καλαμάτας ΕΣΥ καθορίζεις τη ζωή σου στους εικονικούς κόσμους Safer Internet Day 2008.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα με φόντο φωτογραφίες από την Κίνα!
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Αυτό το ΤΑΝΤΡΑ ήρθε από την Ινδία. Δεν πειράζει αν είσαι ή οχι προληπτικός, αξίζει ο κόπος να διαβάσεις...OK? Αυτό είναι ένα Tantra Totem Nepalese για.
Αν το διαγράψεις αυτό μετά το διάβασμα… θα περάσεις ένα χρόνο κακής τύχης ! *** Αλλά… αν το στείλεις σε (2 τουλάχιστον) φίλους… θα έχεις 3 χρόνια καλής.
«Για σκέψου...» Πατήστε το κουμπί του ποντικιού ή Page Down...
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα …. - Αδάμ πέρνα αυτήν την κοιλάδα… Ο Θεός του είπε: Ο Αδάμ ρώτησε: - τι είναι η κοιλάδα, Κύριε?
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Η κατάσταση στην εκπαίδευση υποψηφίων οδηγών:
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Έχεις δύο επιλογές! από το
Δυσνόητα Ένα πρωί στη λίμνη, ο σύζυγος επιστρέφει μετά από πολλές ώρες ψαρέματος και παίρνει έναν υπνάκο στο φορτηγάκι. Η σύζυγος, αν και δεν.
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ!!!!!
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!
Το Τουβλο.
ΑΝΕΡΓΟΣ Ενας άνεργος κάνει αίτηση στή Microsoft για την θέση ενός εργάτη καθαριότητας.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Συνεντευξη απο τη γιαγια μου για την παιδικη της ηλικια
Π.Π.Γ. ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
Ο ΑΥΤΟΚΡΑΤΟΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΜΙΚΡΟΣ ΣΟΦΟΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Η ΩΡΑΙΑ ΚΟΙΜΩΜΕΝΗ Πωλίνα Συμεωνίδου Β 5. Σε ένα μακρινό βασίλειο ήταν ένας βασιλιάς και μια βασίλισσα ως τώρα άτεκνοι. Λίγο καιρό μετά απέκτησαν ένα πανέμορφο.
Το πρωί, πολύ πριν φέξει, ο Ιησούς βγήκε έξω και πήγε σ΄ένα ερημικό μέρος, και εκεί προσευχόταν.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Το παραμύθι μας Γ
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
Παρέμβαση σε μαθητές Α’Λυκείου
ΑΝΕΡΓΟΣ.
ΑΝΕΡΓΟΣ.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΑΝΕΡΓΟΣ.
Για να βάλω λίγο νόημα παραπάνω στη ζωή
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Ευσταθία Μπολιεράκη ε
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Και ο θεός δημιούργησε τον άντρα…
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Ένα ανοιξιάτικο πρωινό ένας λαγός είχε βγει έξω από την φωλιά του και έτρωγε φρέσκο χορταράκι. Καθώς έτρωγε, είδε μια χελώνα να περνάει λίγο πιο μακριά.
Τεστ μόνο για τους πολύ έξυπνους
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ και περνά πολλές ώρες μαζί του αρνούμενη να παίζει με κανέναν άλλον. Η μητέρα της, όμως, δεν συμφωνεί με αυτήν την επλογή της κόρης της. Προσπαθεί με κάθε τρόπο να πείσει τον άντρα της για την απομάκρυνση του ρομπότ και στο τέλος το καταφέρνει. Μια μέρα ο πατέρας της Γκλόρια, την πήρε απο το σπίτι για να παρακολουθήσουν ένα θέατρο. Όταν επέστρεφαν, ο Ρόμπι έλειπε και στην θέση του είχαν φέρει ένα μικρό σκυλάκι. Η Γκλόρια αντέδρασε αμέσως και από τότε το χαμόγελο έσβησε από τα χείλη της. Η μητέρα της σκέφτηκε να πάνε στην Νέα Υόρκη όμως και εκεί το μυαλό της Γκλόριας εξακολούθησε να είναι στο Ρομπι. Τότε ο πατέρας της σκέφτηκε να της αποδείξουν οτι τα ρομπότ είναι απλώς σίδερα για να σταματήσει να ψάχνει τον Ρόμπι. Εκεί όμως, ύστερα από συνεννόηση του πατέρα της βρήκε τον Ρόμπι ο οποίος της έσωσε τη ζωή και η μητέρα της δέχτηκε μετά απο αύτο να τον κρατήσουν.

 Δύο αστροναύτες πάνε στον πλανήτη Ερμή. Είναι η δευτερη αποστολή καθώς η πρώτη έχει αποτύχει. Έχουν στείλει ένα ρομπότ να βρει σελήνιο για να καταφέρουν να επιβιώσουν, όμως αυτό δεν επιστρέφει. Μην ξέροντας τι να κάνουν βρίσκουν κάτι παλιά ρομποτ από την πρώτη αποστολή στην αποθήκη και αφού βλέπουν ότι είναι εντάξει ακόμα, καταλαβαίνουν ότι λειτουργούν μόνο αν κάποιος ανέβει στην πλάτη τους. Έτσι μην μπορώντας να κάνουν κάτι ανεβαίνουν στα ρομπότ και ετοιμάζονται για την '' μεγάλη έξοδο ''. Βγαίνοντας έξω συναντούν το ρομπότ και καταλαβαίνουν ότι κάτι περίεργο του συμβαίνει. Αναλύοντας τους τρεις νόμους της ρομποτικής συνηδειτοποιούν ότι κάτι το έκανε να προστατέψει τον εαυτό του και να αθετήσει την εντολή που του δόθηκε καθώς αυτή δεν ήταν και πολύ επιτακτική. Μετά από ώρα σκέψης και βλέποντας ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι για να αλλάξουν την εντολή που έδωσαν στο ρομπότ αποφασίζουν να αυξήσουν τον κίνδυνο για να επιστρέψει το ρομπότ σ ' αυτούς. Όμως αυτό δεν απέδωσε και σκέφτηκαν ότι αν του πουν ότι βρίσκονται σε κίνδυνο θα καταφέρουν να τον " ξυπνήσουν " και τελικά το παίρνουν πίσω, σώζονται και εξασφαλίζουν και την επομένη αποστολή.

 Ο Πάουελ και ο Ντόνοβαν βρίσκονται στο διαστημικό σταθμό και μπροστά στο νέο τους δημιούργημα, το ρομπότ QT-1. Ένα ρομπότ καινούριας τεχνολογίας με λογική. Αυτό ξεκίνησε να αμφισβητεί την δημιουργία του από τον άνθρωπο και έδινε πίστη μόνο στον '' κύριο " ο οποίος είχε δημιουργήσει και τους ανθρώπους και αμφισβητούσε την ύπαρξη της γης. Οι άνθρωποι δεν ήξεραν τι να κάνουν. Ο Κιούτι δεν πίστευε ότι και αν του έλεγαν και πήρε και τα υπόλοιπα ρομπότ με το μέρος του. Τώρα πια οι άνθρωποι δεν είχαν καμιά αξία. Ήταν απλά βοηθητικά όντα. Όμως ο Κιούτι με τις εντολές του " Κυρίου " απέτρεψε την αστρική καταιγίδα που έπρεπε να αποκρουστεί καλύτερα απ ' ότι ένας άνθρωπος θα μπορούσε. Έτσι ο Πάουελ και ο Ντόνοβαν ένιωσαν ανακούφιση και πάλι φάνηκαν άξιοι. Αποχωρούν από τον σταθμό για άλλη αποστολή.

 Ο Ντόνοβαν και ο Πάουελ βρίσκονται στον διαστημικό σταθμό και πρέπει να βρουν το πρόβλημα που προκύπτει σε ένα ρομπότ, το οποίο ελέγχει έξι ρομπότ όπως το χέρι μας ελέγχει τα δάχτυλα μας. Παρατηρούν ότι αυτό το ρομπότ κάνει σωστά τη δουλειά του οταν το παρακολουθούν άνθρωποι αλλά όταν σταματήσει η παρακολούθηση κάτι δεν πάει καλά. Το υποβάλουν σε τεστ, όμως όλα είναι μια χαρά. Αφού δεν μπορούν να βγάλουν συμπέρασμα οργανώνουν παρακολούθηση του ρομπότ όλο το 24 ωρο. Κάποια στιγμή καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι το ρομπότ αποσυντονίζεται όταν βρίσκεται σε κίνδυνο όμως δεν ξέρουν το γιατί. Το επόμενο βήμα είναι να βάλουν τις στολές τους και να βγουν έξω. Το κάνουν, όμως προσπαθώντας να δημιουργήσουν κίνδυνο για το ρομπότ παγιδεύονται και δεν μπορούν να απεγκλοβιστούν. Τα ρομπότ δεν μπορούν να τους ακούσουν και την ώρα που φεύγουν ο Πάουελ στόχευσε και έριξε κάτω ένα από τα ρομπότ " δάχτυλα ". Τότε το ρομπότ τους είδε και πλησίασε και ο Πάουελ κατάλαβε ότι όλα αυτά τα έκανε το ρομπότ επειδή του ήταν δύσκολο να ελέγχει έξι " δάχτυλα " τώρα είχε μόνο πέντε και λειτουργούσε άριστα.