Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ : 2012-2013. Η βία είναι μια εκδήλωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, που έχει συχνά απασχολήσει θεωρητικούς και ειδικούς. Η αύξηση.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Όλοι μπορούμε να λύσουμε τα προβλήματά μας συζητώντας !
5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
Ειρήνη Κορδερά Ψυχολόγος MSc Υγείας MSc Παιδιών και Εφήβων.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ντία Γερμανού, Δασκάλα ΙΒ΄Δημοτικό Σχολείο Πάφου.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
O σχολικός εκφοβισμός Ανοιχτοί Ορίζοντες.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
OXI στην Ενδοσχολική Βία!!! Μίλα μη φοβάσαι..
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗΣ Ενδοοικογενειακή βία – Επιδημιολογικά στοιχεία  1 : 3 γυναίκες έχει υποστεί σωματική ή σεξουαλική κακοποίηση κατά τη.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Πρόληψη & αντιμετώπιση Ερασμία Φείδη Ψυχοπαιδαγωγός – Αναπληρώτρια Επιστημονικά Υπεύθυνη Κέντρου Πρόληψης «Σχεδία»
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Παρεμβάσεις ενάντια στο σχολικό εκφοβισμό Εντοπίζονται σε τρία επίπεδα: Στοχευμένες παρεμβάσεις Ολιστικές παρεμβάσεις ή παρεμβάσεις βασισμένες στο σχολείο.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΥΠΟΕΝΟΤΗΤΑ: AITIA KAI ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΜΠΡΙΓΚΕΛ ΣΕΛΕΝΙΤΣΑ
ΨΗΦΙΑΚΗ ΠΑΡΕΝΟΧΛΗΣΗ – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΒΙΑ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
ΠΡΟΛΗΨΗ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ:
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
Η ομάδα:Βία στα σχολεία…
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ – ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ(bullying)
Bullying Τρόποι Πρόληψης και Αντιμετώπισης
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΒΟΛΟΥ
CYBER BULLYING.
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Project Όνομα: Μαρία – Ηλέκτρα Γοντσιτοπούλου Τάξη: Β’1
TROLL GAMERS ΘΕΜΑ: Ο ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Ε4 ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
3ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΕΡΑΚΑ, 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2013
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Ερευνα για την σχολικη βια
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ « Η ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΜΕ ΑΦΟΡΑ»
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Διαδικτυακός Εκφοβισμός (Cyberbullying)
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ :

Η βία είναι μια εκδήλωση της ανθρώπινης συμπεριφοράς, που έχει συχνά απασχολήσει θεωρητικούς και ειδικούς. Η αύξηση των κοινωνικών και οικονομικών προβλημάτων συμβαδίζει με την αύξηση της βίας. Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας η διαπροσωπική βία θα ανέλθει το 2020 από τη 19η στην 12η θέση ως αιτία θανάτου παγκοσμίως ( θάνατοι το χρόνο ή 1400 κάθε μέρα). Η βία εκδηλώνεται και με νέους τρόπους όπως ο διαδικτυακός εκφοβισμός (cyber bullying), μέσω της δημοσίευσης προσωπικού υλικού του ατόμου, χωρίς την έγκρισή του, με σκοπό τον εξευτελισμό. Η οικογένεια και το σχολείο φαίνεται να πλήττονται περισσότερο από τα φαινόμενα βίας. Θύμα οικογενειακής βίας θεωρείται το κάθε πρόσωπο, μέλος στην οικογένεια, στην οποία τελέσθηκε η βίαιη πράξη. Σύμφωνα με το φαύλο κύκλο της βίας, τα θύματα βίας μεταβιβάζουν τη βία γενεαλογικά, γίνονται δηλαδή οι αυριανοί θύτες, στο σχολικό περιβάλλον και στη οικογενειακή τους ζωή.

«Ένα άτομο υφίσταται μια μορφή βίας αν αυτός/αυτή εκτίθεται επανειλημμένα σε αρνητικές ενέργειες από ένα ή περισσότερα άτομα. Ο εκφοβισμός προϋποθέτει “έναν” θύτη (το άτομο ή την ομάδα που διαπράττει τις αρνητικές ενέργειες ή επιδεικνύει επιθετικότητα) και ένα θύμα ή “στόχο του εκφοβισμού” (το άτομο που υφίσταται την επίθεση). Το θύμα είναι ο στόχος της επίθεσης και παραμένει κοινωνικά αποκλεισμένο και σχετικά αδύναμο απέναντι στην επίθεση αφού δε μπορεί να αντιδράσει στις προκλήσεις του δράστη» Μια σειρά δράσεων αναφορικά με την πρόληψη και τη ψυχοεκπαίδευση σε περιστατικά βίας με τις εξής μορφές:  Πρόληψη στα σχολεία,  Συμβουλευτική γονέων για την πρόληψη της βίας  Ενημέρωση για την αντιμετώπιση των περιστατικών βίας, στους αρμόδιους φορείς όπως η αστυνομία, τα δικαστήρια καθώς και φορείς ψυχικής υγείας  Ψυχοεκπαίδευση – Συμβουλευτική Οικογενειών  Ομάδες Ψυχοεκπαίδευσης Ανδρών με θέμα την ενδοοικογενειακή βία: αυτοβεβαιωτική συμπεριφορά και διεκδίκηση με τρυφερότητα

Ο σημαντικότερος στόχος είναι να εξαλειφθεί η ενδοσχολική βία. Με συστηματική αγωγή και μόρφωση πρέπει να μεταδώσουν οι εκπαιδευτικοί πίστη στις ανθρωπιστικές αξίες. Το σχολείο με τη νέα δημιουργική αγωγή πρέπει να επιβάλλει στους μαθητές σχέσεις αλληλεγγύης. Μέσα στα σχολικά πλαίσια στόχος είναι να αντιμετωπιστεί η σχολική βία με λογική και ηρεμία. Το σχολικό περιβάλλον έχει ως στόχο να προσεγγίζει με κατανόηση τα μαθητικά προβλήματα και να συντείνει στην προσαρμογή όλων των μαθητών στο εκπαιδευτικό σύστημα. Στόχοι του σημερινού σχολείου είναι όχι μόνο η φιλελεύθερη μόρφωση αλλά και η ισότιμη μόρφωση. Έτσι λοιπόν ένα σχολικό σύστημα που δεν δέχεται διακρίσεις αλλά αντιμετωπίζει ισότιμα όλους τους μαθητές τους βοηθά στην κοινωνικοποίηση τους ώστε να εσωτερικεύσουν τις αξίες του σχολικού συνόλου ώστε να ενταχθούν και να αναπτύξουν άριστη μαθητική συμπεριφορά Για να περιοριστεί το φαινόμενο της βίας στη ζωή μας πρέπει : Να αλλάξουν οι αντιλήψεις και οι νοοτροπίες της ανοχής απέναντι στη βία. Να τολμήσει το σχολείο να μιλήσει ανοικτά στα παιδιά ενάντια στη βία και τις αντιλήψεις που την εκτρέφουν Να είναι ακόμα πιο δραστήριοι οι δημόσιοι και οι μη κυβερνητική φορείς στις παρεμβάσεις τους για καταπολέμηση της ενδοοικογενειακής βίας.

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΣΚΗΣΗ ΒΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΕΤΟΙΩΝ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ (ΒΟΥΤΣΙΝΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ)

Αυτά διακηρύσσει η πανίσχυρη Εθνική Ένωση Όπλων, (NRA), η οποία όμως δεν θα τα διακήρυττε σαν ευαγγέλιο, αν δεν εύρισκε ευήκοον ους στην πλειοψηφία των Αμερικανών. Δεν είναι εικασία, είναι γεγονός, ότι μετά από κάθε μαζική δολοφονία αυξάνονται τόσο οι πωλήσεις όπλων, όσο και οι υποστηρικτές της άρσης των όποιων ελάχιστων ελέγχων για την αγορά και κατοχή τους. Το 1990 αποτελούσαν μόνο το 19%, σήμερα αγγίζουν το 60%, και μερικές πολιτείες φτάνουν στο σημείο να προωθούν τη νομιμοποίηση κρυμμένων όπλων ακόμα και στα σχολεία. Το μόνο που βρήκε να πει ο εκτελεστικός διευθυντής της NRA, Larry Pratt μετά το φονικό, ήταν να καταλογίσει ευθύνες στους υποστηρικτές του περιορισμού των όπλων, τους οποίους κατηγόρησε ότι με το να αντιτίθενται στον εξοπλισμό των σχολείων, έβαψαν τα χέρια τους με το αίμα των μικρών παιδιών.

 Μία 15χρονη σκοτώθηκε από πυροβολισμούς σε ένα πάρκο του Σικάγο μία εβδομάδα αφού είχε παρελάσει μπροστά στον πρόεδρο των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα κατά τις εκδηλώσεις για την ορκωμοσία του, ανακοίνωσε χθες η αστυνομία. Η Χάντιγια Πέντλετον, μαθήτρια σε λύκειο του Σικάγο, στο Ιλινόι, βρισκόταν την Τρίτη το απόγευμα μαζί με περίπου άλλους δέκα νέους κάτω από ένα υπόστεγο του πάρκου για να προφυλαχθεί από τη βροχή, όταν εμφανίστηκε ένας οπλισμένος άνδρας. Αυτός πυροβόλησε, προκαλώντας τον τραυματισμό άλλων δύο νέων, και στη συνέχεια διέφυγε με ένα αυτοκίνητο.

 Στις 16 Απριλίου 2007, ο Τσο πυροβόλησε και σκότωσε δύο φοιτητές του Βιρτζίνιαστο δωμάτιο του και ταχυδρόμησε ένα φάκελο με οπτικοακουστικό υλικό προς το τηλεοπτικό δίκτυο NBC. Περίπου δύο ώρες μετά, κατευθύνθηκε στις αίθουσες διδασκαλίας όπου πυροβόλησε 59 ανθρώπους, σκοτώνοντας τριάντα. Λίγο πριν συλληφθεί από την αστυνομία αυτοκτόνησε πυροβολώντας τον εαυτό του στο κεφάλι. Τεκ περίπου στις 7.15 το πρωί. Στη συνέχεια επέπστρεψε

Τα σχολεία της βίας στην Αφρική Σε τέτοιο βαθμό είναι τραυματισμένη η ψυχή των παιδιών στη νότια Αφρική ώστε στα παιχνίδια τους στην αυλή του σχολείου είναι αναπαράστασης ληστειών ή βιασμών όπως δείχνει η έρευνα της επιτροπής ανθρώπινων δικαιωμάτων της χώρας που πραγματικά συγκλονίζει. Εκείνο που κάνει τα στοιχειά αυτά ακόμα πιο ανατριχιαστικά είναι ότι τα παιδιά πέφτουν θύματα άσκησης βίας κυρίως στο χώρο του σχολειού τους και μάλιστα από τους ίδιους τους δάσκαλους τους επιτροπή κατέγραψε έναν αριθμό παιχνιδιών που οι μαθητές έπαιζαν κάνοντας ότι το ένα βιάζει το άλλο. Αυτό το παιχνίδι δείχνει την βαναυσότητα στο όποιο έχει φτάσει η νεολαία και ποσό ενδημεί η σεξουαλική βία στη νότια Φαρική.

Στατιστικά στοιχεία  ΙΝΔΙΑ: Το 45% των έγγαμων ανδρών παραδέχτηκαν ότι κακοποιούν σωματικά τις συζύγους τους.  ΑΙΓΥΠΤΟΣ: Το 35% των γυναικών (από αντιπροσωπευτικό δείγμα) έχει παραδεχτεί ότι χτυπήθηκε από τους συζύγους τους.  ΚΕΝΥΑ: Το 42% των γυναικών που συμμετείχαν σε μια έρευνα αναφέρουν ότι συνεχώς κακοποιούνται από τους άνδρες τους.  ΜΕΞΙΚΟ: Το 30% των γυναικών αναφέρουν τουλάχιστον ένα επεισόδιο βίας στην καθημερινή τους ζωή.

Σε ένα σύνολο 1227 μαθητριών που έπεσαν θύματα τέτοιων επιθέσεων περίπου το 9% δέχθηκαν επίθεση από τους δασκάλους τους. Επιτροπή ανθρωπίνων δικαιωμάτων διαπίστωσαν επίσης ότι το 40% των νέων ανθρώπων που συμμετείχαν πάνω στην έρευνα αυτή είχαν πέσει θύματα κάποιας μορφής βίας.Η Guardian τονίζει ότι η βία έχει γίνει τρόπος ζωής για τους νοτιοαφρικανικούς με όπλα ή χωρίς.