Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ικανότητες Επικοινωνίας
Advertisements

Επικοινωνία & συναισθηματική αγωγή στην οικογένεια
COMMUNICATION SKILLS Παντσίδης Γεώργιος – Μάριος Ζιουμπιλούδης Χρήστος
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
Αποτελεσματικές Τεχνικές Επικοινωνίας
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Συνεργατική Διαχείριση Συγκρούσεων / Κρίσεων Γιάννης Ρουσσάκης.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Το Ταλέντο της Επιτυχίας
 Εκτίμηση Ικανοτήτων  Αντιμετώπιση Άγχους  Σχεδιασμός Παρουσίασης  Οργάνωση της Παρουσίασης  Έλεγχος του Περιβάλλοντος  Πραγματοποίηση Παρουσίασης.
Βασικεσ αρχεσ επικοινωνιακησ αγωγήσ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΔΟΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.
Στο εργαστήριο Τεχνικές Επικοινωνίας. Παίρνοντας ότι καλύτερο από το εργαστήριο •Τολμήστε •Κάντε ερωτήσεις •Μάθετε από τους άλλους •Φυσικός Εαυτός.
Τατουαζ και body-piercings
Αναστάσιος Μιχαηλίδης
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Το Φορτίο Τα πρωτόνια και τα ηλεκτρόνια έχουν ηλεκτρικό φορτίο. Το ηλεκτρικό φορτίο έχει δύο μορφές. Το θετικό και το αρνητικό. Τα ηλεκτρόνια έχουν αρνητικό.
Επικοινωνία στο χώρο εργασίας
Εμπειρίες και Προβληματισμοί σε Μαθητοκεντρικές Μεθόδους Διδασκαλίας
Αντανάκλαση Συναισθήματος
4. Απόψεις και κίνητρα των μαθητών στο μάθημα των Μαθηματικών.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Οθόνες: Δεξιότητες παρουσίασης Επίπεδο.
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Εθνικόν και Καποδιστριακόν Πανεπιστήμιον Αθηνών Μάθημα «Διοίκηση Επιχειρήσεων» Παρασκευή 18 Ιανουαρίου Εισαγωγή στην τεχνική της παρουσίασης.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
Οι βασικές ρουτίνες σκέψης
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Διεθνής Οργάνωση Λεσχών.
Κελεσίδης Βαγγέλης.
ΟΙ «ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ» ΣΤΙΣ ΟΜΑΔΕΣ
Communication in Mother Tongue Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα δημοσίευση(ανακοίνωση) δεσμεύει μόνο.
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Ο ρόλος των γονέων στην ενίσχυση της αυτοεκτίμησης των παιδιών τους 37ο δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δέσποινα Ζηλιασκοπούλου Κλινική ψυχολόγος-
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΙΚΗ ΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΟ ΕΦΗΒΟ ΑΓΟΡΙ - ΚΟΡΙΤΣΙ 5o γενικό λύκειο Ηρακλείου ΔΙΔ. ΕΤΟΣ: Β. ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ Ομάδα εργασίας Μάριος.
ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ 1η ΟΜΑΔΑ Kότσης Βαγγέλης Λεβαντή Κατερίνα
ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΗΜΕΡΑ ΠΡΟΠΟΝΗΣΗΣ Δεξιότητες παρουσιάσεων Monica Hadjichrysanthou Senior Instructor – Communication Department of Humanities.
Συνεργασία Εκπαιδευτικών και Γονέων
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
Ομαδική εργασία Αξιολόγηση VIDEO μικροδιδασκαλίας 3 η ομάδα Αντιπλοίαρχος (ΥΝ) Δ. Κουτσούκου Π.Ν. Πλωτάρχης Β. Σαλάτας Π.Ν. Πλωτάρχης (Ο) Χ. Αθανασούλας.
© 2011 Hilton Worldwide Confidential and Proprietary Δήμητρα Λαμπροπούλου Διευθύντρια Εκπαίδευσης Hilton Athens 0 Καλωσορίσατε στα μονοπάτια απασχολησιμότητας.
Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΗΓΕΣΙΑΣ Οργανωμένο από την Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Ακαδημία Λαϊονικής Επιμόρφωσης Του Π. Θέματος 117 Ελλάδος.
ΚΟΙΝΩΝΙΟΓΛΩΣΣΟΛΟΓΙΑ 4η Θεματική ενότητα Γλώσσα, ταυτότητα και εξουσία Διδάσκων: Γιώργος Ανδρουλάκης ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η Εκπαίδευση του Ασθενή. Στόχοι της Εκπαίδευσης του Ασθενή Πρόληψη της ασθένειας Προαγωγή της υγείας Προαγωγή γνώσεων που αφορούν την ασθένεια, τη διατροφή,
Σχεσιοδυναμική και προσωποκεντρική συμβουλευτική Στέφανος Φ. Βασιλόπουλος Πανεπιστήμιο Πατρών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕΡΟΣ ΠΡΩΤΟ
Διάλεξη : είναι η μετάδοση γνώσεων από τον δάσκαλο στο μαθητή με το λόγο, την επίδειξη αντικειμένων, την υποδειγματική εκτέλεση δεξιοτήτων ( πνευματικών.
Θεωρία επικοινωνίας Υπεύθυνη σεμιναρίου Δρ. Γεωργία Ψαρρά.
ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ Ph.D.
Μιλήστε τη γλώσσα του ασθενή σας
Μέθοδολογία έρευνας 3ο εξάμηνο
Αποτελεσματικότητα ομιλητή
Μη λεκτική επικοινωνία (ως στοιχείο του μαθησιακού περιβάλλοντος)
«Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία!»
Σύγχρονες Τάσεις Συμβουλευτικής
Κριτική Σκέψη.
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
Πρόσληψη μελών οικογένειας
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΜΙΛΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
Ετυμολογία Το άγχος προέρχεται ετυμολογικά από το ρήμα «άγχω» που σημαίνει αισθάνομαι πνιγμό. Πρόκειται για: Μια φυσιολογική αντίδραση σε έναν επικείμενο.
Εισηγητής: Μιχάλης Χρυσός
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Η μη-λεκτική επικοινωνία
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ
Μη λεκτική επικοινωνία
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ 1ου ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όλες οι παρατηρήσεις για κάποιο άτομο περιλαμβάνουν και θετικά και αρνητικά σημεία. Σχολιάστε τη συμπεριφορά του ατόμου, όχι την εντύπωσή σας για το άτομο ( π. χ. “ Η χροιά της φωνής σου ήταν λίγο σκληρή ”, παρά “ Είσαι πολύ σκληρός / ή ”) Περιγράψτε αυτό που βλέπετε ή αισθάνεστε, παρά να κάνετε μια κρίση ή να πείτε γιατί αυτό συμβαίνει ( π. χ. “ Η φωνή σου με τρόμαξε ” παρά “ Το να φωνάζεις είναι απαίσιο πράγμα, το κάνεις γιατί είσαι αδέξιος ”)

Μιλήστε για τον εαυτό σας, όχι για τους άλλους ( π. χ. “ Εγώ νομίζω …, εγώ νιώθω …” παρά “ Όλοι πιστεύουν …, είναι ξεκάθαρο σε όλους …”) Δώστε ανατροφοδότηση για συγκεκριμένες περιστάσεις και συμπεριφορές, παρά γενικεύσεις ( π. χ. “ Όταν έκανες αυτό … ταράχτηκα ” παρά “ Με ταράζεις …” )

- Τι δεν είναι Προσεκτική Παρακολούθηση Role Play → Συμπεριφορά Προσεκτικής Παρακολούθησης: (Πολιτισμικά-Κοινωνικά αρμόζουσα λεκτική και μη-λεκτική συμπεριφορά κατά την συνέντευξη)

1. Οπτική Επαφή (Διαλείμματα οπτικής επαφής). 2. Σωματική Γλώσσα (85% επικοινωνίας, στάση σώματος, σημασία απόκτησης Προσωπικού Στυλ). 3. Φωνητικό Ύφος (Ρυθμός ομιλίας, ένταση, τόνος). 4. Λεκτική Ακολουθία (Παραμονή στο θέμα συζήτησης, μη διακοπή).