Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
Advertisements

Από τον Ηλεκτρισμό στο Μαγνητισμό Ένας Ηλεκτρικός (ιδιο-)Κινητήρας
5 σημαντικοί τρόποι για την εξοικονόμηση καυσίμων Κοκολάκης Μάνος.
Μηχανές Εσωτερικής Καύσης
ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΑΦΟΡΔΑΚΟΣ
Φαινόμενο θερμοκηπίου
6ο ΕΠΑ.Λ ΑΘΗΝΩΝ Αυτοκίνητο, η ιστορική του εξέλιξη, οι εφαρμογές και χρήσεις του σήμερα Οι διδάσκοντες: Σακερλής Δημοσθένης Γιαννακουδάκης Ζαχαρίας Λαγουδάκος.
Παπαδόπουλος, ποτηρίδης, βέις. Η αιολική ενέργεια χρησιμοποιεί την ενέργεια του ανέμου για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα αιολικής ενέργειας.
4Ο ΕΠΑΛ ΑΘΗΝΩΝ ΤΑΞΗ : ΑΤ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΠΡΙΝΤΕΖΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ : 22/01/2014 ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ : ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΟΥΡΟΥΠΗΣ.
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ & ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Υβριδικό Αυτοκίνητο 1ο ΕΠΑΛ. Αγ. Παρασκευής
ΗΛΙΑΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ –ΦΩΤΟΒΟΛΤΑΪΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ
Ηλεκτρικό- Υβριδικό αυτοκίνητο
ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΟΔΗΓΗΣΗ ECODRIVING. Έξυπνος τρόπος οδήγησης ο οποίος συμβάλλει: –στη μείωση της κατανάλωσης καυσίμου –στη μείωση των εκπομπών ρύπων και αερίων.
ΈΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΛΕΤΗΣ. Πιθανά σημεία προβληματισμού: Πώς μετέφερε αρχικά την τροφή του ο προϊστορικός άνθρωπος και ποιες δυσκολίες.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Μάθημα: Κοινωνικά Ζητήματα και Επιχειρηματικές Πρακτικές Διδάσκουσα: Μπέττυ Τσακαρέστου Βουδούρης Γιώργος Γκιμούση Πανωραία Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής και.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑΣ Ι
Παρουσίαση Εργασιών Υπεύθυνοι Καθηγητές Κακουλιδου Γεωργακοπουλος Δ.Παπαδημητρίου Μ.Κορκούτι.
1ο ΓΕΛ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ   2η Ερευνητική Εργασία σχολικού έτους     ΘΕΜΑ: ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ    
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
Αξιολόγηση στο Ηλεκτρικό Σύστημα Αυτοκινήτου (Θ+Ε)
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑΣ ΣΤΟΙΧΕΙΟΚΕΡΑΙΩΝ ΠΙΝΑΚΑ BUTLER N×N ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ ΛΑΖΑΡΟΥ ΑΜ :714 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ : Δρ. ΓΚΟΤΣΗΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ.
Mάριος Ζέπης Παναγιώτης Ζέπης. BMW M3 e92 BMW x5 Θα ολοκληρώνουν τη διαδικασία επιτάχυνσης από 0 στα 100km/h σε μόλις 5,3sec η X5 Μ και 5,4 η Χ6 Μ με.
Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Εργαστήριο
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΤΡΙΦΑΣΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ.
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
 Νέες τεχνολογίες παρουσιάζονται σε καθημερινή βάση, δυστυχώς δε μαθαίνουμε ποτέ για τις περισσότερες από αυτές, καθώς είτε «θάβονται» σε κάποιο συρτάρι,
Αλήθειες και ψέματα για τα υβριδικά αυτοκίνητα ΤΣΙΜΠΟΥΡΛΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ.
Ηλεκτρικό αυτοκίνητο υποβοηθούμενο από κινητήρα LPG Μιχάλης Κοντός Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. Άσκηση 1 η Ένας κινητήρας συνεχούς ρεύματος έχει ονομαστική ισχύ, ρεύμα και τάση 30hp, 110 A και 240V αντίστοιχα. Η ονομαστική.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
Εναλλακτικά αυτοκίνητα. Αυτοκίνητα με αέρια καύσιμα Τα καύσιμα που χρησιμοποιούν τα αυτοκίνητα αυτού του τύπου –υγραέριο, που είναι μίγμα προπανίου (30%)
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
Θεωρητικοί κύκλοι αέρα-Γενικά Θερμοδυναμικός κύκλος: Εργαζόμενο μέσο σταθερό, με μόνιμη (σταθερή) παροχή σε κλειστό κύκλωμα. Μηχανικός κύκλος σε εμβολοφόρο.
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΣΥΝΕΧΟΥΣ ΡΕΥΜΑΤΟΣ
Η Συνολική Τάση εξ’ επαγωγής (Ηλεκτρεγερτική Δύναμη) του συνόλου των τυλιγμάτων μιας μηχανής συνεχούς ρεύματος ισούται με: C – Μια σταθερά διαφορετική.
Γενικά για τα τρανζίστορ ισχύος IGBT Τα τρανζίστορ (transistors) ισχύος είναι ημιαγωγικά στοιχεία, τα οποία διαχειρίζονται μεγάλη ισχύ (μεγάλη τάση και.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ ΙI. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΜΗΧΑΝΙΚΗ.
Γεννήτρια συνεχούς ρεύματος Σ.Ρ. 100 V, 10 kW, διέγερσης σειράς, έχει αντίσταση τυμπάνου ίση με R α = 0,1 Ω και αντίσταση πεδίου ίση με R f = 0,05 Ω. Η.
ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ: ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ AΣΚΗΣΗ ΣΤΟΥΣ ΜΕΤΑΛΛΑΚΤΕΣ Ονοματεπώνυμο: Βλάχος Δημήτριος Α/Μ: Παρουσίαση Ροομέτρου Τύπου VORTEX.
ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Βασικές πληροφορίες Πλεονεκτήματα Μειονεκτήματα Ιστορική αναδρομή Χάρτης εννοιών Σχετικό βίντεο EXCEL Ερωτήσεις.
Λεωφορείο χωρίς οδηγο- Τεχνολογία Λεωφορείου Είμαστε οι : Κατσικάρη Αθανασία Παπαποστόλου Ξένια Καντζούρα Κατερίνα Γκαραγκούνη Έλενα.
ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΣΧΟΛΗ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΤΟΜΕΑΣ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗΣ ΥΠΟΔΟΜΗΣ Ρομποτής Δ. Νικόλαος Επιβλέπουσα : Ε. Βλαχογιάννη, Επίκουρος.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΩΝ Σ.Ρ. Πέτρος Μανουσαρίδης Επιβλέπων: Δρ. Δημήτριος Καλπακτσόγλου.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Πειραιά Τεχνολογικού Τομέα Ηλεκτρικές Μηχανές ΙΙ Ενότητα 9: Μέθοδοι Εκκίνησης Μονοφασικών Κινητήρων Ηρακλής.
ΣΤΟΧΟΣ : Ο μαθητής να μπορεί να
Νέος κινητήρας πετρελαίου
Εκκίνηση με ομαλό εκκινητή
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
ΔΟΜΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Οδυσσέας Μανωλιάδης.
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
Υδροηλεκτρική Ενέργεια
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΝΙΚΟΣ ΜΠΟΥΚΛΑΣ.
ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΕΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΕΩΝ
Σύνδεση Αντιστάσεων.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ 2.2 ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΚΥΚΛΩΜΑ
ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ
ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΕΣ.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ Ι.
Ηλεκτρονικός Έλεγχος και Αυτοματισμοί σε Σύγχρονα Κιβώτια Ταχυτήτων
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
«Ηλεκτρικά Αυτοκίνητα και Διασπαρμένη Παραγωγή –
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας

ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Τοποθέτηση δυο ηλεκτροκινητήρων για αυτοκίνητα με τετρακίνηση

Γρήγορα υβριδικά αυτοκίνητα

ΑΚΟΜΑ Οικολογικά ταξί θα κυκλοφορούν μέχρι το 2012 στους δρόμους της Νέας Υόρκης.

Τα «ήπια» υβριδικά οχήματα «στάσης - εκκίνησης» Τα «ήπια» υβριδικά οχήματα «στάσης - εκκίνησης»

Το πώς θα κινηθεί το υβριδικό αυτοκίνητο εξαρτάται από: ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ Το πώς θα κινηθεί το υβριδικό αυτοκίνητο εξαρτάται από: α) Τις συνθήκες κίνησης, δηλαδή εάν κινείται στην εθνική οδό θέλουμε μεγάλες ταχύτητες, ενώ εάν κινείται στην πόλη θέλουμε καθαρότερο περιβάλλον. β) Το κόστος των συμβατικών καυσίμων και της ηλεκτρικής ενέργειας.

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: α) Τα εν σειρά υβριδικά αυτοκίνητα β) Τα παράλληλα υβριδικά αυτοκίνητα γ) Τα υβριδικά αυτοκίνητα με μικτή συνδεσμολογίας

ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ

ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ

ΜΙΚΤΗ ΣΥΝΔΕΣΜΟΛΟΓΙΑ

Υπάρχουν πέντε εναλλακτικά σενάρια ροής ισχύος: 1) Εκκίνηση και χαμηλή ταχύτητα 2) Οδήγηση υπό ομαλές συνθήκες 3) Έντονη επιτάχυνση 4) Επιβράδυνση 5) Επαναφόρτιση μπαταρίας

Λειτουργίες κατά την οδήγηση

"EV Drive Mode" Ο τρόπος κίνησης EV ακυρώνεται αυτόματα εάν οποιοσδήποτε από τους ακόλουθους όρους εμφανίζεται: - Πτώσεις μπαταριών κάτω από το διευκρινισμένο επίπεδο, - Η διακινούμενη ταχύτητα οχημάτων υπερβαίνει περίπου τα 55 km/h, - Όταν τον πετάλι επιταχύνσεως (γκάζι), υπερβαίνει συγκεκριμένη γωνία. Φυσικά οι όροι αυτοί διαφέρουν από μοντέλο σε μοντέλο.

Εκκίνηση και χαμηλή ταχύτητα

Οδήγηση υπό ομαλές συνθήκες

Έντονη επιτάχυνση

Επιβράδυνση

Επαναφόρτιση μπαταρίας

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ: α) Βελτιωμένη οικονομία καυσίμου. β) Χαμηλότερες εκπομπές ρύπων.

ΗΛΕΚΤΡΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΕΡΟΣ THS

TOYOTA PRIUS THS

PRIUS THS II

Σύγκριση των Τεχνικών Χαρακτηριστικών THS και THS II

Διάγραμματα Ισχύος και Ροπής του Ηλεκτροκινητήρα σε THS και THS II

Σχηματική Απεικόνιση Ηλεκτρικού Μέρους του Συστήματος THS

Σύγκριση σε Επιτάχυνση από Στάση και σε Επιτάχυνση εν Κινήσει

Αθροιστική Ισχύς Βενζινοκινητήρα και Ηλεκτροκινητήρα του PRIUS THS II σε Σύγκριση με το PRIUS THS

ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ TOYOTA PRIUS THS ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΓΕΝΝΗΤΡΙΑ ΜΠΑΤΑΡΙΑ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΤΗΣ ΕΠΙΚΥΚΛΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ (POWER SPLIT)

ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Σύγκριση Ανάμεσα στον Κύκλο Λειτουργίας Otto και στον Κύκλο Atkinson

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

ΕΠΙΚΥΚΛΙΚΟ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ (POWER – SPLIT)

Επικυκλικό Διαφορικό σε Τομή

Μηχανικά Μέρη THS I