Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παράδοσις Δρώμενα

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΗΝΕΛΟΠΗ GANDHI ΜΙΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΦΑΝΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ.
Advertisements

1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Θίασος Σκιών Τάσου Γεωργίου Οργανωμένες παραστάσεις Καραγκιόζη
Τα δευτεράκια του 7ου Δημοτικού Σχολείου Ιλίου
ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 4 ο.
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Σκοπός Σκοπός της εισαγωγής της Πληροφορικής στο Νηπιαγωγείο και στο Δημοτικό Σχολείο είναι να εξοικειωθούν οι μαθητές και οι μαθήτριες με τις βασικές.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ ΧΟΡΟΙ ΧΟΡΟΣ ΤΣΑΜΙΚΟΣ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Απ’ το βυζαντινό πάπυρο
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παίζοντας & ζωγραφίζοντας
14ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών Τάξη ΣΤ’
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα ειδώματα του πανηγυριού» Σχ. έτος
Χοροί Κώστας κ. – Γιάννης Φ..
Πρόγραμμα Αγωγής υγείας «περπατάω δεν τρέχω και ασφάλεια έχω»
Η πόλη της Κερύνειας – εισαγωγικά Θέση Ονομασία Ιστορία
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Η ενδυμασία στο πέρασμα του χρόνου» Σχ
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
“Μια μέρα στη ζωή του μικρού Ιάσονα” Ο Μυκηναϊκός κόσμος μέσα από τα μάτια ενός παιδιού. Συνδέσεις στο σήμερα. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Επιμέλεια:
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ονειρεύομαι σαν τον Καραγκιόζη…» Σχ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Καραγκιόζης Από την Ειδική Μονάδα Γυμνάσιο Γερίου στο Comenius
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
Φιλοτελισμός, ένα πρόγραμμα πολιτιστικών θεμάτων που δουλέψαμε στο 14ο Νηπιαγωγείο Δράμας κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους ΟΙ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ Γεωργιαδου.
Δ1Δ1.  Γεννήθηκε το 1842 στη Τήνο  Παιδί φτωχής οικογένειας ξυλουργού  Το 1850 η οικογένειά του έρχεται στην Αθήνα  17 ετών φοιτά στη Σχολή Καλών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «…Ελιά και Λάδι ……»
Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Τούλιου Ευτυχια Τάξη: Β΄, ΣΤ΄
ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΚΙΩΝ
Διδακτική Πληροφορικής
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
<< Το σποράκι πηγή ζωής >>
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Σεμιναριο 9 σεπτεμβριου 2014
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
Προγράμματα Σχολικών Δραστηριοτήτων Διεύθυνσης Π.Ε. Χανίων Αγωγή Υγείας: « Ο Ευτύχης ταξιδεύει» 2/ΘΕΣΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΒΑΜΟΥ σχ. έτος
Τότε και τώρα. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η επιλογή του θέματος του Project έγινε από εμάς τους μαθητές, που επικράτησε ανάμεσα σε 3 θέματα. Οι λόγοι που επιλέξαμε το θέμα.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΜΠΕΛΙ: ΑΠΟ ΤΟN ΔΙΟΝΥΣΟ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ!!! ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΚΚΙΟΥ ΛΕΡΟΥ ΤΜΗΜΑ Δ2 Υπεύθυνη προγράμματος :
Παραδοσιακοί Χοροί. Περιεχόμενα Εισαγωγικά Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)Ελληνικοί παραδοσιακοί χοροί (καλαματιανός,τσάμικος,μπάλος)
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
Κρυστα ρακαλλιδου.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τι σήμερα, τι αύριο, τι τώρα…
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Δημιουργική αξιοποίηση του ελεύθερου χρόνου»
Κώστας κ. – Γιάννης Φ. Χοροί. Καλαματιανό Δημοφιλέστατος δημοτικός χορός ( που λέγεται και ίσος ή συρτός ) με πανάρχαιες ελληνικές ρίζες. Άγνωστος είναι.
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
73 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
4 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
1/θ Νηπιαγωγείο Ριόλου
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Φαρρών
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο Κεφ. 12 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Παράδοσις Δρώμενα Οι Μουσικές του Μπερντέ» Σχ. έτος 2013-2014 Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός: Κουτσογιάννη Αλεξάνδρα Συνεργαζόμενοι: Γιαννοπούλου Γεωργία Τάξη: 2ο Νηπιαγωγείο Πατρών Ολοήμερο Τμήμα

Ποιοι είμαστε… Στο 2ο Νηπιαγωγείο Πατρών , στο Ολοήμερο τμήμα φοιτούν συνολικά 19 παιδιά : 11 νήπια και 8 προνήπια. Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος τα παιδιά δουλεύουν κυρίως σε 4 ομάδες των 5 ατόμων, οι οποίες όμως δεν είναι σταθερές αλλά διαφοροποιούνται με κριτήριο τις προτιμήσεις τους , ενώ κάποιες δραστηριότητες δουλεύονται στην ολομέλεια της τάξης. Και οι 4 ομάδες περιλαμβάνουν και νήπια και προνήπια. Έτσι έχουν συνηθίσει να απασχολούνται καθημερινά την ώρα του ελεύθερου παιχνιδιού στις γωνιές και προτιμήσαμε να το συνεχίσουμε κατά την υλοποίηση του πολιτιστικού προγράμματος.

Πώς ξεκίνησαν όλα… Κατά την επιστροφή μας στο σχολείο από τις διακοπές των Χριστουγέννων , συζητήσαμε για το πώς περάσαμε, τι φάγαμε, τι τραγουδήσαμε, τι δώρα πήραμε τι παιχνίδια παίξαμε. Κατά την εξέλιξη της συζήτησης και συγκεκριμένα κατά την αναφορά στην γιορτή των Θεοφανείων, ένα νήπιο ανέφερε τη λέξη – κλειδί : «παράδοση». Αρπάξαμε την ευκαιρία και με ερωτήσεις μας αρχίσαμε την εξερεύνηση – κατάκτηση της νέας και άγνωστης λέξης. Το ένα ερώτημα έφερε το άλλο : Τι είναι παράδοση; Τι μας φέρνει στο νου; Που την έχουμε ακούσει;

…Πώς ξεκίνησαν όλα… Ποιος μπορεί να μας μιλήσει για αυτήν; Ακολουθήσαμε την προσφιλή μας τακτική: πληκτρολογήσαμε λέξεις – κλειδιά στον υπολογιστή και είδαμε το πρώτο μας βίντεο για το πανηγύρι των Θεοφανείων ΄΄Τα Μπαμπούγερα της Καλής Βρύσης Δράμας΄΄ . Με αυτό τον τρόπο ξεκίνησε η περιήγησή μας στα Ελληνικά Πανηγύρια.

Ποιους στόχους βάλαμε; Τι είναι τα πανηγύρια; Ποιες ανάγκες καλύπτουν; Είναι όλα τα πανηγύρια ίδια ή διαφέρουν από τόπο σε τόπο και από εποχή σε εποχή; Πως χορεύουν στα πανηγύρια; Τι φοράνε; Ποιους παραδοσιακούς χορούς γνωρίζουμε; Τι είναι το Θέατρο Σκιών; Πως ξεκίνησε και πως εξελίχθηκε ως σήμερα; Πως είναι ντυμένες οι φιγούρες του Καραγκιόζη; Πως μιλάνε; Ποιους χορούς χορεύουν;

…Ποιους στόχους βάλαμε; Μπορούμε εμείς να φτιάξουμε τις δικές μας φιγούρες; Μπορούμε να γίνουμε καραγκιοζοπαίχτες και να παίξουμε δικά μας έργα παραστάσεων σε δικό μας αυτοσχέδιο μπερντέ; Μπορούμε τέλος, να εργαστούμε συλλογικά για να επιτύχουμε τα παραπάνω;

Το ταξίδι μας… Τι γνωρίζουμε για τα πανηγύρια: Κάνουμε το ιστόγραμμα

Πως φανταζόμαστε ένα πανηγύρι: «Χορεύουμε και τραγουδάμε και τρώμε σουβλάκια!» Ζωγραφίζουμε το πανηγύρι.

Ποια πανηγύρια γνωρίζουμε; Εμβαθύνουμε στα θρησκευτικά πανηγύρια που είναι τα πολυπληθέστερα –σε αντιδιαστολή με τα πανηγύρια για καθαρά εμπορικούς λόγους. Κάνουμε αναζήτηση στο διαδίκτυο και παρακολουθούμε στιγμιότυπα από τα «Πανηγύρια του Δεκαπενταύγουστου». Ταξιδεύουμε με το φανταστικό μας αεροπλάνο σε όλη την Ελλάδα. Βλέπουμε τις ομώνυμες εκκλησίες με τις εικόνες της Παναγίας , τους παραδοσιακούς χορούς και τα τραγούδια, τα μουσικά όργανα του τόπου , τις παραδοσιακές φορεσιές , τα ήθη και έθιμα του κάθε τόπου που υπαγορεύουν τα πανηγύρια. Σημειώνουμε πάνω στον χάρτη τις περιοχές που ταξιδεύουμε. Οι Παναγιές του Αιγαίου , της Βόρειας Ελλάδας, της Ηπείρου , του Ιονίου της Κρήτης , οι

κοντοχωριανές μας της Πελοποννήσου. Δεν μας χωράει άλλο η Ελλάδα κοντοχωριανές μας της Πελοποννήσου. Δεν μας χωράει άλλο η Ελλάδα. Με το αεροπλάνο μας ταξιδεύουμε στην Παναγία Σουμελά , σύμβολο της πίστης των Ποντίων και στα ερείπια της ιστορικής ομώνυμης Μονής στην Τραπεζούντα και στην Παναγία του Κύκκου στην Κύπρο.

Χορεύουμε και εμείς τους παραδοσιακούς χορούς τους Χορεύουμε και εμείς τους παραδοσιακούς χορούς τους. Τελευταίος σταθμός μας τα Ελληνόφωνα χωριά της Κάτω Ιταλίας. Μαθαίνουμε για τους θαλασσοκράτορες προγόνους μας , ακούμε τα Γκρίκο – την έως σήμερα σωζόμενη με πολλές δυσκολίες αρχαιοελληνική διάλεκτό τους – και χορεύουμε την περίφημη Ταραντέλα στο πανηγύρι των Αποστόλων Πέτρου και Παύλου. Παίρνουμε μέρος σε ελληνικά πανηγύρια ακόμη και εκτός Ελλάδας!

Χορεύουμε παραδοσιακούς χορούς : κυκλικούς, σε ζευγάρια , με σταυρωτά χέρια, κ.ά.

Παρακολουθούμε στην Αγορά Αργύρη την θεατρική παράσταση : «Το γέλιο που δεν χάθηκε», η οποία συνδέει το Θέατρο Σκιών με τις Απόκριες. Πολλά τα ήθη και έθιμα της Αποκριάς. Επιλέξαμε να δούμε βίντεο από τον Βλάχικο Γάμο της Θήβας και το μεγάλο πανηγύρι που κρατάει από την Τσικνοπέμπτη έως την εορτή των Αγίων Θεοδώρων. Χορεύουμε τον τσάμικο χορό (η ιστορία του πρίγκηπα και της κατσαρίδας μας βοήθησε πολύ στην εκμάθηση των βημάτων!) Συνειρμικά τα παιδιά θυμούνται τον ΜπαρμπαΓιώργο του Θεάτρου Σκιών και τον τσάμικο χορό που εισάγει τη φιγούρα του. Ντυνόμαστε με παραδοσιακές στολές , μιλάμε τα «βλάχικα» , χορεύουμε τη «Δημητρούλα μ΄».

Φτιάχνουμε με ζελατίνες τις δικές μας φιγούρες: ΜπαρμπαΓιώργος τα αγόρια και Μπουμπουλίνες τα κορίτσια (ενόψει της εθνικής επετείου). Πειραματιζόμαστε με το φως και την σκιά.

Παρακολουθούμε σε βίντεο την παράσταση Καραγκιόζη «Ο Αθανάσιος Διάκος».

Μαθαίνουμε για την ζωή και το έργο του λαϊκού ζωγράφου Θεόφιλου.

Διαβάζουμε βιβλία για την ιστορία και την εξέλιξη του Θεάτρου Σκιών Διαβάζουμε βιβλία για την ιστορία και την εξέλιξη του Θεάτρου Σκιών. Εμπλουτίζουμε τις γνώσεις μας για την μακρινή απαρχή του Θεάτρου Σκιών στην Κίνα, την εξάπλωσή του στην Ανατολή και την Τουρκία, το πέρασμά του στην Ελλάδα από τους πρώτους θρυλικούς καραγκιοζοπαίχτες έως σήμερα. Βλέπουμε σχετικά βίντεο.

Η επικαιρότητα μας ταξιδεύει σε διαφορετικά πανηγύρια : συνειδητοποιούμε ότι όλος ο χρόνος είναι γεμάτος με πανηγύρια. Τα κορίτσια ντύνονται Λαζαρίνες και χορεύουν λέγοντας τα κάλαντα στο πανηγύρι του Λαζάρου που γίνεται σε διάφορα μέρη της Ελλάδας.

Παρακολουθούμε στην αίθουσα τελετών του σχολείου μας την παράσταση Καραγκιόζη: «Ο Καραγκιόζης Ειρηνιστής» . Μπαίνουμε στα παρασκήνια και μαθαίνουμε την δουλειά του καραγκιοζοπαίχτη.

Παρακολουθούμε στην διπλανή τάξη παράσταση Καραγκιόζη από ένα νήπιο που γνωρίζει καλά την τέχνη λόγω της διετούς ενασχόλησής του θητεύοντας δίπλα σε έναν καραγκιοζοπαίχτη! Το έργο γράφτηκε από όλα τα παιδιά της τάξης καιείχε τον τίτλο: «Ο Καραγκιόζης Μπουρλοτιέρης». Εμείς συνεισφέραμε με τις δικές μας φιγούρες. Το μεράκι του μας συνεπαίρνει. Φτιάχνουμε τον δικό μας αυτοσχέδιο μπερντέ με απλά υλικά: σεντόνι περασμένο στις δύο του άκρες σε ράβδους και στερεωμένο σε τουβλάκια. Γινόμαστε και εμείς καραγκιοζοπαίχτες και ανεβάζουμε αυτοσχέδιες παραστάσεις.

Μας συνεπαίρνει ο Μάης με τις ομορφιές του και τα λουλούδια Μας συνεπαίρνει ο Μάης με τις ομορφιές του και τα λουλούδια. Λόγω της συνήθειάς μας να ζούμε τον χρόνο μέσα από τα πανηγύρια , αβίαστο έρχεται το ερώτημα από τα παιδιά: «Το Μάη δεν έχουμε πανηγύρια;» Πως δεν έχουμε! Παρακολουθούμε τους «Μάηδες» της Μακρυνίτσας Πηλίου , ένα τοπικό έθιμο αιώνων για την ανοιξιάτικη νεκρανάσταση της φύσης.

Ζωγραφίζουμε τους δικούς μας μπερντέδες.

Αποφασίζουμε να φτιάξουμε και άλλες φιγούρες μόνο που αυτή την φορά αλλάζουμε λίγο την τεχνική μας: τρίβουμε πρώτα με γυαλόχαρτο όπως οι αληθινοί καραγκιοζοπαίχτες τις σχεδιασμένες φιγούρες στις ζελατίνες μας και ύστερα τις ζωγραφίζουμε. Έτσι τα χρώματά τους γίνονται πιο ανθεκτικά στη χρήση και δεν ξεθωριάζουν.

Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για την παράσταση του Δικτύου μας Έχουμε μπει στην τελική ευθεία για την παράσταση του Δικτύου μας. Οι πρόβες είναι καθημερινές.

Παρακολουθούμε τις πρόβες του Δημοτικού Σχολείου.

Η παράστασή μας στο Συνεδριακό Κέντρο του ΑΤΕΙ Πατρών

Συνθέτουμε τις εργασίες μας για τα Παραδοσιακά Δρώμενα φτιάχνοντας βιβλία: γινόμαστε συγγραφείς , εικονογράφοι , βιβλιοδέτες.

Τι πετύχαμε; Οι στόχοι που θέσαμε κατά την έναρξη του πολιτιστικού προγράμματος εκπληρώθηκαν σε ικανοποιητικό βαθμό. Οι ομάδες των παιδιών της τάξης δραστηριοποιήθηκαν με ενδιαφέρον , απέκτησαν καινούριες γνώσεις και εμπειρίες τόσο για τα πανηγύρια ως ψυχαγωγική συνιστώσα της παράδοσης και τρόπος έκφρασης τοπικών ή εθνικής εμβέλειας εθίμων , όσο και για το Θέατρο Σκιών ως δρώμενο των πανηγυριών. Παράλληλα τα παιδιά συνεργάστηκαν και αλληλοβοηθήθηκαν κατά την υλοποίηση των δραστηριοτήτων. Μάθανε να χορεύουν παραδοσιακούς χορούς , να εντοπίζουν στον χάρτη τον τόπο προέλευσής τους , να διακρίνουν τα μουσικά όργανα που κυριαρχούν σε βασι-

κούς παραδοσιακούς χορούς καθώς και τις τοπικές ενδυμασίες κούς παραδοσιακούς χορούς καθώς και τις τοπικές ενδυμασίες. Κατασκεύασαν τις δικές τους φιγούρες και παίξανε αυτοσχέδια πρωτότυπα έργα της στιγμής στον δικό τους μπερντέ. Τέλος , ευαισθητοποιήθηκαν για την σημασία που έχει η παράδοση, στην καθημερινή μας ζωή και για τη συνέχιση και διαφύλαξη της πολιτιστικής μας κληρονομιάς.