Πώς δουλεύει το αυτί μας;

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Βασικές έννοιες της κυματικής
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες ΕΚΦΕ ΜΑΓΝΗΣΙΑΣ
Μηχανικά κύματα.
Ψυχοακουστική Διαταραχές επικοινωνίας
Ήχος Τι είναι; Πως δημιουργείται; Πως διαδίδεται;
Εκπαίδευση Παιδιών με Απώλεια Ακοής Α’
Τι χαρακτηριστικά έχουν τα Υλικά Σώματα;
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Μαθήματα Management - 1 Ξαφνικά, εμφανλιστηκε μια τίγρις,
ΗΧΟΣ… Διάδοση στον αέρα, στα στερεά και στα υγρά σώματα!
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ήχος Πέτρος Γεωργιάδης Σύμβουλος Επιστήμης, Υ.Π.Π.
2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2.2.
Εισαγωγικές έννοιες στην Κυματική Φυσική
Α΄Λυκείου, Πειραματικό Λύκειο Πατρών
ΉΧΟΣ.
Ο ΗΧΟΣ.
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Η φωνή μας Το βασικό όργανο ομιλίας του ανθρώπου είναι ο λάρυγγας. Στον λάρυγγα βρίσκονται οι φωνητικές χορδές. Όταν αναπνέουμε και δεν μιλάμε οι φωνητικές.
Ήχος Γρηγόρης Δρακόπουλος.
Αντικειμενικά – Υποκειμενικά – Αρμονικά /
5.1 MΗΧΑΝΙΚΑ ΚΥΜΑΤΑ 5.2 ΚΥΜΑ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ 2. Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ 2.3. ΣΤΟΧΟΙ 1.Τι είναι ο στατικός ηλεκτρισμός. 2.Παραδείγματα όπου συναντούμε το στατικό ηλεκτρισμό. 3.Πώς να.
5.5 ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΗΧΟΥ
Παρατηρώ, Πληροφορούμαι, Ενδιαφέρομαι
Ακοή - Αυτί 1. Ποια είναι τα μέρη του αφτιού; Ακουστικό νεύρο
Προσαρμογή των ζώων στο περιβάλλον
Βασικες Εννοιες Φυσικης Συνέχεια της Μηχανικής. Την προηγουμενη φορα (1/2) Κάναμε την πρώτη επαφή μας με τη μηχανική στο Πανεπιστήμιο Η κατανόηση της.
Βασικες Εννοιες Φυσικης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 6 η -7 η Συνάντηση Οκτώβριος 2013.
Εαρινό εξάμηνο 2015 Διαταραχές Φωνής & Ακοής στις Ερμηνευτικές Τέχνες και τη Μουσική 1 Ακουστική ανάλυση φωνής Αθανάσιος Πρωτόπαπας Τμήμα Μεθοδολογίας,
Ήχος και ομιλία Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής Π. Παπαγιάννης
Τροπικοί κυκλώνες. Χαρακτηριστικά Πολύ μεγαλύτερη ένταση και μικρότερη έκταση από εξωτροπικούς κυκλώνες. Πολύ μεγαλύτερη ένταση και μικρότερη έκταση από.
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΙΕΣΗ ΦΥΣΙΚΗ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.
Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας
ΑΥΤΙ Τα μέρη του αυτιού Λειτουργίες.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΑΤΙΚΟΣ ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ.
ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΙΚΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
(ΔΑΣΚΑΛΑ – ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΧ.Τ.)
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Θέμα: Επιστήμη στο πιάτο
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΦΥΣΙΚΗ ΠΡΟΚΟΠΙΟΥ ΕΙΡΗΝΗ ο κύκλος του νερού.
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
Πληροφορική και νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση
Ο κύκλος του νερού Πετρίδου Έφη Ο κύκλος του νερού.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΘΑΛΑΣΣΙΑ ΖΩΗ.
Ο κύκλος του νερού Γεωργία Μπάρπα Ο κύκλος του νερού.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 Παρασκευή 13 Οκτωβρίου 2017.
επιπλέει στον κουβά με το νερό.
Ο κύκλος του νερού Φυσική
Που ειμαστε... Ο γαλαξίας μας, milky way...
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΗΧΟΣ: Το αυτί μας.
Ηχητικά Συστήματα Ι Μάθημα 2 13/10/ 2018.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πώς δουλεύει το αυτί μας; Τι είναι ο ήχος; Πώς δουλεύει το αυτί μας;

Τι ακούμε και τι δεν ακούμε; Κλείνουμε τα μάτια. Δεν κάνουμε κανέναν θόρυβο για ένα λεπτό. Προσπαθούμε να ακούσουμε.

Τι άκουσα; Το πλυντήριο. Τον ανεμιστήρα. Την αναπνοή μου. Ένα σκυλί να γαυγίζει. Αμάξια να περνούν. Πουλάκια. Κυριαρχούν οι υψηλές εντάσεις και οι υψηλές συχνότητες……..

Τι δεν άκουσα; Καμπάνες. Μωρά να κλαιν. Μια μέλισσα να πετάει στον Παντοκράτορα. Βουδιστές μοναχούς να ψέλνουν στα Ιμαλάια. Έναν ζητιάνο να εκλιπαρεί για λεφτά.

ποιες είναι οι προϋποθέσεις για να ακούσω; Να είμαι κοντά στην πηγή του ήχου. Ο ήχος να είναι δυνατός για να με φτάνει, ακόμη κι αν έρχεται από μακριά. Να μπορώ να ακούω καλά, να έχω οξυμένη την αίσθηση της ακοής και το αυτί μου να είναι υγειές. Να μην αποσπάται η προσοχή μου, κυρίως για τους λεπτούς ήχους.

Πώς δουλεύει το αυτί; Δονήσεις από το περιβάλλον, υγρό, στερεό ή αέριο, δονούν το τύμπανο κι αυτό μεταφέρει τις δονήσεις στον κοχλία, τον γεμάτο με υγρό, όπου τα 30.000 τριχοειδή νεύρα λαμβάνουν τις δονήσεις και τις μεταφράζουν σε ηλεκτρικές κενώσεις προς τον φλοιό του εγκεφάλου, ο οποίος τις αποκωδικοποιεί σε ήχους ακριβούς συχνότητας (ύψους) και έντασης.

Εκπαιδευτικά video

Ήχος = δονήσεις Αναφέρουμε κάποιυς ήχους της καθημερινότητας: αμάξια μοτοσυκλέτες παιδιά που παίζουν μωρά που καλίνε βροχή και αστραπές - βροντές κύματα της θάλασσας.

Ήχος = δονήσεις (2) Αν το αμάξι μείνει ανενεργό, ακούγεται; Αν η μοτοσυκλέτα δεν μπει μπρος ακούγεται; Αν τα παιδιά δεν κινούνται και δεν μιλάν ή δεν βγάζουν ήχους με το λάρυγγα ή με το σώμα, ακούγονται; Αν το μωρό δεν ενεργοποιήσει ενστικτωδώς τις φωνητικές του χορδές, κλαίει; Αν δεν πέσει η βροχή στο χώμα και σε άλλους όγκους, ακούγεται; Αν δυο σύννεφα δεν συγκρουστούν, παράγεται βροντή και αστραπή; Αν η θάλασσα δεν κινείται, ή αν εμείς είμαστε μακριά της ακούμε τα κύματα;

εκπαιδευτικό video

Εκπαιδευτικά video

Ήχος = δονήσεις (3) Στο φυσικό περιβάλλον, όλα περιβάλλονται από: αέρα νερό στερεά.

Ήχος = δονήσεις (4) Τα οχήματα, τα παιδιά που παίζουν, η βροντή, το μωρό που κλαίει, βρίσκονται σε ένα περιβάλλον που γεμίζει με ατμοσφαιρικό αέρα. Οι κινήσεις τους δονούν τα μόρια του αέρα και παράγεται ο κάθε ήχος.

Ήχος = δονήσεις (5) Όταν τραγουδούν οι φάλαινες ή τα δελφίνια, τα οποία είναι θηλαστικά της θάλασσας και έχουν αυτιά όπως τα θηλαστικά, ακούν και μιλάνε μέσα στο θαλασσινό νερό.

Ήχος = δονήσεις (6) Όταν ακούμε τoυς ήχους (ομιλίες, θορύβους κλπ) που παράγονται στο διπλανό δωμάτιο τα μόρια του αέρα που δονούνται από τις ομιλίες και άλλες κινήσεις στο διπλανό δωμάτιο έρχονται σ’ επαφή με τον τοίχο, τα μόρια του οποίου κινούνται παρόμοια αλλά σε μικρότερη ταχύτητα και αυτά κινούν τα μόρια του αέρα από την άλλη μεριά του τοίχου, στο δωμάτιο που βρισκόμαστε.