Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Έρευνα Αντιλήψεων και Στάσεων Κοινού απέναντι σε Ευάλωτες σε Κοινωνικό Στιγματισμό Ομάδες Ιούνιος 2009.
Έρευνα για την οικοδομική δραστηριότητα 2010 Επαμεινώνδας Ε. Πανάς Καθηγητής Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Πρόεδρος του Τμήματος Στατιστικής Απόψεις.
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Έρευνα Αποτελεσματικότητας των Διαφημίσεων πίσω από τις Αποδείξεις
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
© ΕΙΔΙΚΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. •Ανάθεση Ερευνας FLASH MULTIMEDIA •Τύπος έρευνας Ποσοτική έρευνα με προσωπικές συνεντεύξεις και χρήση δομημένου ερωτηματολογίου.
Ιανουάριος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of… Δεκέμβριος 2005.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2013 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
1 24/1-2/2/2004 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ 24 Ιανουαρίου – 2 Φεβρουαρίου 2004.
Περιφέρεια Αττικής – Εκλογές 2014 Μάρτιος ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Εντολέας: TVXS.GR Αντικείμενο Έρευνας:Έρευνα Εκλογικών Τάσεων στην Περιφέρεια Αττικής.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Βαρόμετρο Cypronetwork ® Μηνιαία Παγκύπρια Έρευνα Κοινής Γνώμης της εταιρείας CMR Cypronetwork Marketing Research Ltd Member of…
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Δημοσκόπηση για το Δήμο ΣΥΡΟΥ.  ΕΤΑΙΡΕΙΑ  ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ  ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ  ΠΕΡΙΟΧΗ  ΔΕΙΓΜΑ  ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ  ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΡΕΥΝΑΣ ΠΕΔΙΟΥ  ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΗ.
1 ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΠΕΙΡΑΙΑΣ Φεβρουαρίου 2004.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
© ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ Ιανουάριος 2011 Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 © ΕΚΛΟΓΙΚΟ.
Πανελλαδική Έρευνα Metron Forum Συντάχθηκε για το Ινστιτούτο Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Πόσο ικανοποιημένος/η είστε από τις απαντήσεις που έδωσε ο Πρωθυπουργός κ. Κώστας Καραμανλής στις ερωτήσεις που δέχθηκε στο σημερινό debate; ΣΥΝΟΛΟ.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ για την υγεία
ΜΑΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Μάιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Οι Ελληνικές Επιχειρήσεις απέναντι στην Κρίση Μάρτιος 2013.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Έρευνα Επιμελητηρίου Ηρακλείου για τις καταναλωτικές συνήθειες στο Νομό Ηρακλείου σε σχέση με το κρέας Παρουσίαση Αποτελεσμάτων Έρευνας Γιώργος Καραπιδάκης.
Μάρτιος 2015 Πανελλαδική Έρευνα για τα Ιδιαίτερα Μαθήματα και τα Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd Ιανουάριος 2013.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΚΩΝ/ΝΟΣ ΖΟΠΟΥΝΙΔΗΣ & ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΕΨΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ, ΧΡΗΣΤΟΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Αποτελέσματα Δημοσκόπησης Ιανουάριος 2013 Ετοιμάστηκε από την εταιρεία RAI Consultants Ltd για τη StockWatch Ιανουάριος 2013.
ΕΡΕΥΝΑ Ε.1.3 ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΤΗΣ ΜΙΣΘΩΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ alco THE PULSE OF SOCIETY.
Έρευνα για το πρόγραμμα «Καλύτερη ζωή» WWF ΕΛΛΑΣ Διαγραμματική παρουσίαση της έρευνας Ιούνιος 2014.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
Απρίλιος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ © ΕΚΛΟΓΙΚΟ
Νοέμβριος 2010 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ
Ιούλιος 2010 © Κυπριακό Βαρόμετρο
ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2014 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΕΡΓΙΑ
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΑΓΚΥΠΡΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ ΣΤΟ ΚΥΠΡΙΑΚΟ
Αποτελέσματα έρευνας πολιτικών απόψεων 18ο κύμα
ΕΡΕΥΝΑ Αποτίμηση 2013 – Εκτιμήσεις για το 2014
ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Παγκύπρια Έρευνα Πολιτικής Κουλτούρας & Εκλογικής Συμπεριφοράς Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του.
Εκλογές για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο η Παγκύπρια Έρευνα Πολιτικής Κουλτούρας & Εκλογικής Συμπεριφοράς Πραγματοποιήθηκε για λογαριασμό του.
Βαρομετρο για ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ιανουαριοσ 2019
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανάλυση αποτελεσμάτων Έρευνας Αγοράς για την Δημοσιογραφική Διάσκεψη Τετάρτη 4 Μαρτίου 2015

Μέλος… Του ομίλου εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Cypronetwork Του ΣΕΔΕΑΚ και της ESOMAR

Ταυτότητα Έρευνας Εταιρεία CMR – Cypronetwork Marketing Research Ltd (μέλος του Ομίλου των εταιρειών παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών Cypronetwork, του ΣΕΔΕΑΚ και της ESOMAR) Ημερομηνία διεξαγωγής Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την περίοδο Ιανουαρίου 2015 Κάλυψη Παγκύπρια, αστικές και αγροτικές περιοχές, γυναίκες και άντρες ηλικίας 18 χρονών και άνω Μέγεθος δείγματος1000 άτομα Επιλογή δείγματος Ακολουθήθηκε η μέθοδος της τυχαίας πολυσταδιακής στρωματοποιημένης δειγματοληψίας. Το δείγμα είναι αντιπροσωπευτικό του πληθυσμού Συλλογή στοιχείωνΗ συλλογή των στοιχείων έγινε με προσωπικές συνεντεύξεις στα νοικοκυριά χρησιμοποιώντας ένα δομημένο ερωτηματολόγιο

(Βάση: Σύνολο δείγματος) Πλευρές της οικονομικής κρίσης που έχουν επηρεάσει τα Κυπριακά Νοικοκυριά

(Βάση: Σύνολο δείγματος) Μεταβολή την οποία έχει υποστεί το οικογενειακό τους εισόδημα τον τελευταίο χρόνο

(Βάση: Όσους το εισόδημα τους έχει μειωθεί) Ποσοστιαία μείωση του οικογενειακού τους εισοδήματος

Κατάσταση των Κυπριακών Νοικοκυριών σήμερα (Βάση: Σύνολο δείγματος)

Τομείς στους οποίους έχουν μειώσει τις αγορές τους (Βάση: Σύνολο δείγματος )

Ποσοστό περικοπής που έχουν αναγκαστεί να κάνουν σε κάθε τομέα Μ.Ο: 24,9 (Βάση: Όσοι έχουν κάνει περικοπές σε κάθε τομέα) Μ.Ο: 47,4Μ.Ο: 55,0Μ.Ο: 62,9Μ.Ο: 60,5Μ.Ο: 71,0 N=149N=603N=614N=469N=474N=498

Μ.Ο: 58,9Μ.Ο: 27,8Μ.Ο: 23,7Μ.Ο: 27,9Μ.Ο: 34,3 Ποσοστό περικοπής που έχουν αναγκαστεί να κάνουν σε κάθε τομέα (Βάση: Όσοι έχουν κάνει περικοπές σε κάθε τομέα) N=141N=420N=304N=291N=94

Προσδοκίες για την οικονομική κατάσταση του Νοικοκυριού τους τον επόμενο χρόνο (Βάση: Σύνολο δείγματος)

Τοποθετήσεις για τις τιμές των Προϊόντων

Διαφοροποιήσει των αγορών τους (Βάση: Σύνολο δείγματος)

Συχνότητα με την οποία διαβάζουν τις οδηγίες ασφαλούς χρήσης των προϊόντων πριν προβούν στην οποιαδήποτε αγορά (Βάση: Σύνολο δείγματος)

Κατά πόσο έχουν εντοπίσει αλλοιωμένα προϊόντα στα ράφια καταστημάτων (Βάση: Σύνολο δείγματος)

(Βάση: Όσοι έχουν εντοπίσει αλλοιωμένα προϊόντα) Ενέργειες που έχουν κάνει μετά τον εντοπισμό των αλλοιωμένων προϊόντων

Βαθμός γνώσης για το έργο και την προσφορά της Παγκύπριας Ένωσης Καταναλωτών και Ποιότητας Ζωής (Βάση: Σύνολο δείγματος) Μέσος Όρος: 2,2