Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
Advertisements

16ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Ε.Γ.Β.Ε ΑΠΡΙΛΙΟΥ
Κινησιολογικές Μελέτες
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Η Κίνηση στη Φυσικοθεραπεία
Εβδομάδα 8 Γ. Κρεκούκιας MSc
Κλινική Αξιολόγηση ΝΜΣ 1 ΟΜΣΣ Γ. Κρεκούκιας MSc.
MCQ’s FPP Επανάληψη week 5
Ο φυσικοθεραπευτησ ωσ εκπαιδευτικοσ
Νευρολογική Εξέταση & Νευροδυναμική
Χρυσοστόμου Χρυσόστομος (MSc)
NeΥΡΑ & ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ Ισχιακό Νεύρο Γ. Κρεκούκιας MSc.
Αναλύοντας το Άνω και Κάτω Άκρο
ΕΡΓΟΜΕΤΡΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
Θεοχαροπούλου Φανή Φυσιοθεραπεύτρια NDT
ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 2Ο
Ο σωματότυπος των αθλητών
Διάλεξη 3η Ψυχοκινητική Ανάπτυξη
2010/11 IST/UH ΚΜ  Αναγνώριση των ανατομικών και φυσιολογικών παραγόντων που συμβάλλουν στη φυσιολογική κίνηση  Σκιαγράφηση του πως αυτά.
Movement Studies 2011 Verveniotis P.
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
Foundations for Physiotherapy Practice Ανάλυση της Στάσης
Μύες: τεστ δύναμης και ελαστικότητας
Ικανότητες και δεξιότητες.
Διάλεξη 13η Πολιομυελίτιδα - Ακρωτηριασμοί
Ορισμός – Ιστορικά στοιχεία Μάθημα 1ο
Nευρολογικα & νευροδυναμικα τεςτ
Κεντρικό Νευρικό Σύστημα και Περιφερειακό Νευρικό Σύστημα
Σωστές θέσεις και στάσεις του σώματος Χατζηνικολάου Αλκιβιάδης
ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΑΙ ΑLZHEIMER
Άρθρωση Ισχίου: Αξιολόγηση
Θεμελίωση της πρακτικής φυσικοθεραπείας
ΟΣΦΥΑΛΓΙΑ-ΙΣΧΙΑΛΓΙΑ ΜΙΛΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.
Movement Studies Week 3 Verveniotis P
ΑΠΟΔΟΣΗ σε ΚΡΥΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
Άσκηση και Διατροφή. Η άσκηση ωφελεί κάνει όμορφο κορμί Αρκεί να σκεφτείς τα θαύματα που κάνει για σένα : Βοηθά στην ανάπτυξη του μυοσκελετικού συστήματος:φτιάχνει.
PTY Τεχνικές για το χειρισμό των αρρώστων.
Ανατομία ΟΜΣΣ: Μύες Τετράγωνος οσφυικός Πολυσχιδής
ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΑΣΚΗΣΗ Εργαλείο για τη ζωή μας.
KM Διάλεξη 4 Η συνεισφορά των αισθήσεων στην καλύτερη απόδοση Eλιζάνα Πολλάτου επικ.καθ. Τ.Ε.Φ.Α.Α Π.Θ.
ΜΥΟΣΚΕΛΕΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης στις μεγαλύτερες ηλικίες
Επιπτώσεις στην Ψυχολογία  Μειώνει το στρες  Ενισχύει την ευεξία  Συντελεί στην ενίσχυση της αυτοπεποίθησης  Οδηγεί πιο κοντά στη φύση  Αυξάνει.
KINHTIKH ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΞΕΛΙΞΗ
ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΙ ΤΡΙΒΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΑΕΡΑ-ΝΕΡΟΥ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΙ ΜΥΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ.
ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΣΧΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ Εργαστήριο Προσαρμοσμένης Κινητικής Δραστηριότητας/ Αναπτυξιακών.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΙΑ ΚΙΝΗΣΙΟΛΟΓΙΑ – ΜΑΘΗΜΑ 2
Είναι η κινητική ικανότητα του ατόμου να αντιδρά γρήγορα σε ένα ερέθισμα και να εκτελεί κυκλικές ή άκυκλες κινήσεις με τη μεγαλύτερη δυνατή κινητική ταχύτητα.
ΡΕΥΜΑΤΟΕΙΔΗΣ ΑΡΘΡΙΤΙΔΑ
ΑΣΚΗΣΗ & ΨΥΧΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ Ενότητα 2: Φυσιολογικές μεταβολές, απόδοση και fitness κατά την αύξηση της ηλικίας Βασιλική Ζήση, Ph D Τμήμα Επιστήμης.
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΤΥΠΩΝ ΤΗΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗΣ ΠΑΡΑΛΥΣΗΣ Κ. Ασωνίτου.
 Εγκυμοσύνη είναι η διαδικασία κατά την οποία μία γυναίκα φέρει ένα γονιμοποιημένο ωάριο, το οποίο αναπτύσσεται κι εξελίσσεται μέσα της και διαρκεί.
Χρήσιμα στοιχεία Ανατομίας για το μάθημα της Βασικής Νοσηλευτικής ΒΑΣΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι 2012.
ΙΕΚ ΑΙΓΕΑΣ – ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΑΘΛΗΜΑΤΩΝ Μουστάκα Φρίντα Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής MSc, Med, PhD.
ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ 5: Κινητικός έλεγχος –Αισθητηριακές πληροφορίες
ΜΥΪΚΗ ΔΥΣΤΡΟΦΙΑ.
ΜΠΕΜΠΕΤΣΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ Ph.D.
Βιοχημικές Προσαρμογές στο μυ από την προπόνηση
ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Χαλαρή Θέση 1/2 Η ικανή και αναγκαία συνθήκη για να χαρακτηριστεί κάποια θέση ως θέση χαλάρωσης είναι η ελάχιστη έως μηδενική (εάν γίνεται) κατανάλωση.
Έλεγχος Λεκάνης 1/2 Ο έλεγχος της λεκάνης, έλεγχος του πυρήνα του σώματος, εξασφαλίζεται με: Εξάσκηση των μυϊκών συστημάτων, που ευθύνονται για την κίνηση.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα στο ΤΕΙ Αθήνας
Χρήσιμα στοιχεία Ανατομίας για το μάθημα της Βασικής Νοσηλευτικής
Μυοσκελετικά προβλήματα Φυσικοθεραπεία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Φυσιολογική Κίνηση: Εισαγωγή IST/UH KM 2010-2011

Στόχοι Να διερευνήσουμε την φυσιολογική κίνηση Να αναγνωρίσουμε τους παράγοντες που την επηρεάζουν Να διερευνήσουμε τις απαιτήσεις των διαφορετικών τύπων κίνησης και δραστηριοτήτων. IST/UH KM 2010-2011

Μαθησιακά Αποτελέσματα Αναγνώριση των διαφορετικών τρόπων κίνησης. Αναγνώριση των σημαντικότερων παραγόντων που επηρεάζουν την κίνηση. Κατηγοριοποίηση των χαρακτηριστικών της κίνησης. IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Φυσιολογική Κίνηση Σε ζευγάρια: «Τι είναι η φυσιολογική κίνηση;» Σε αντίθεση με την μη-φυσιολογική Ποια συστήματα σχετίζονται με την κίνηση; IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Φυσιολογική Κίνηση Σκέψη/Επεξεργασία πληροφοριών Ανταπόκριση: Προηγούμενη εμπειρία; Επιλογή ανταπόκρισης Πρότυπο κίνησης Συντονισμός κίνησης Τροποποίηση όπως απαιτείται Διατήρηση ισορροπίας κατά την κίνηση Επεξεργασία πληροφοριών Μνήμη IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Κ Α Αντικείμενο Κίνηση Ο Οντότητα Π Περιβάλλον IST/UH KM 2010-2011 Τροποποιημένο από Shumway-Cook and Wollacott, 2001;pp2 IST/UH KM 2010-2011

Βάδιση Απαιτούμενα για «φυσιολογική» βάδιση στην παραλία για 1 ώρα Μυοσκελετικό Σύστημα Ώμος και χέρια, κεφαλή, σπονδυλική στήλη, ισχία, γόνατα, ποδοκνημική, άκρος πόδας Μυϊκή δύναμη Μυϊκή αντοχή Νευρολογικό σύστημα Συντονισμός Ισορροπία Απαιτείται σκέψη; Καρδιο-αναπνευστικό σύστημα Καρδιά Πνεύμονες Βαθμός φυσικής κατάστασης Σκεφθείτε τις διαφορές μεταξύ ανδρών, γυναικών και παιδιών. Πως θα μπορούσαν να επιδράσουν στην κίνηση; IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Τρέξιμο Πως διαφοροποιείται το τρέξιμο από τη βάδιση; Καρδιοαναπνευστικές απαιτήσεις; Νευροφυσιολογικές απαιτήσεις; Μυοσκελετικές απαιτήσεις; Πως διαφοροποιούνται αυτές οι δρομείς-τι είναι σημαντικό για την απόδοσή τους; IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Τι απαιτείται για τις κινήσεις Παρατηρείστε τις παρακάτω δραστηριότητες Σκεφθείτε 3 σημαντικά απαιτούμενα σωματικά/δεξιοτήτων και 3 νοητικά/ψυχολογικά απαιτούμενα για την επιτυχημένη εκτέλεση αυτών των δραστηριοτήτων Σκεφθείτε τα συστήματα που υπεισέρχονται IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου σκεφθείτε… Ποιες οι ομοιότητες σχετικά με το πώς κινούνται αυτοί οι άνθρωποι; Τι είναι διαφορετικό; Γιατί υπάρχουν ομοιότητες και διαφορές; IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Περιληπτικά Η κίνηση επηρεάζεται από Το σωματότυπο (κατασκευή και μορφή) Σε αντίθεση με IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Τη φυσιολογία – τη λειτουργία των συστημάτων του σώματος. Τις σκελετικές δομές – μήκος, πυκνότητα, προσανατολισμό Τους μύες - τόνος, δύναμη, μήκος, αντοχή Το συνδετικό ιστό- συνδεσμικές δομές Το νευρικό σύστημα – αισθητικότητα, συντονισμό, ισορροπία, ταχύτητα μυϊκής σύσπασης, σκέψη Η φυσιολογική κίνηση απαιτεί ότι αυτά τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες εργάζονται μέσα σε φυσιολογικά πλαίσια και όρια IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Εργαστήριο θυμηθείτε: ενδυμασία συμπεριφορά Αυτήν την εβδομάδα Τι χρειάζεται για την κίνηση, ονοματολογία, οστά και μύες IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire

Μαθησιακά αποτελέσματα Στο τέλος αυτού του μαθήματος θα πρέπει να μπορείτε: Να αναγνωρίσετε τη διαφοροποίηση στο πως κινούνται οι άνθρωποι Να αναγνωρίσετε τους σημαντικούς παράγοντες που επηρεάζουν την κίνηση Να κατηγοριοποιήσετε κάποια σημαντικά χαρακτηριστικά της φυσιολογικής κίνησης IST/UH KM 2010-2011 University of Hertfordshire