1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Advertisements

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Εκπαιδευτικό υλικό προγράμματος αντιμετώπισης της παιδικής επιθετικότητας για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ … ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ! Ευθύνες Σχολείου και Οικογένειας στην πρόληψη Παραβατικής Συμπεριφοράς των παιδιών μας … Δ. Μικελλίδης.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Τα όρια στη συμπεριφορά των παιδιών
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Δημοτικό Σχολείο Βραχναιίκων Σχολικό Έτος
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΕΙΣ
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
1.2 Οικογενειακή αγωγή Σκοπός της οικογενειακής αγωγής
1.1 Τίτλος Διδακτικής Πρακτικής «Ψυχική Υγεία – Διαπροσωπικές σχέσεις»
Το αγαπημένο μου μάθημα
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΓΡΑΦΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός School Bullying.
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Το παιχνίδι αποτελεί τη φυσική γλώσσα των παιδιών, το πιο ισχυρό μέσο έκφρασής τους και αναπόσπαστη δραστηριότητα της καθημερινότητάς.
SCHOOL MEDIATION ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ 2ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΖΕΦΥΡΙΟΥ
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Bertrand Russel Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική: Μαθαίνει να κατακρίνει. Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα: Μαθαίνει να καυγαδίζει. Αν ένα παιδί ζει.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Grundtvig Learning Partnership Parents-School-Children: Learning by doing together Γονείς – Σχολείο – Παιδιά: Μαθαίνουμε μέσα από κοινές δραστηριότητες.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
Μια εργασία από τις μαθήτριες του Β’2 Γυμνασίου: Ελένη Αγγελοπούλου, Άννα Συριοπούλου, Δανάη Τροκούδη, Εβίνα Μαρτινάκου.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
«Ελπίδα Ζωής» Αγγελική Μπαβέλλα- Επιστημονικά Υπεύθυνη-ψυχολόγος
ΕΓΩ - ΕΝΑΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
ΑΝΤΩΝΙΑ ΠΑΠΑΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΩΣ ΚΟΙΝΟΝΙΚΟΠΟΙΗΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
«Παιδιά με Σωματικές Αναπηρίες & Δυσκολίες Προσαρμογής»
Ο κοινωνικός περίγυρος - Μορφές διαπροσωπικών σχέσεων.
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
«ΞΕΡΩ ΤΙ ΖΗΤΑΩ» ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ-
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ 1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2010-11 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ‘‘ ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΣΥΖΗΤΗΣΟΥΜΕ’’

ΣΚΟΠΟΣ του προγράμματος είναι ΣΚΟΠΟΣ του προγράμματος είναι η ελεύθερη έκφραση των μαθητών-μελών της ομάδας για θέματα που τους απασχολούν και τους προβληματίζουν

ΣΤΟΧΟΣ του προγράμματος είναι: οι μαθητές ν’αναγνωρίσουν και να εκφράσουν πιθανά προβλήματα που αντιμετωπίζουν να συνειδητοποιήσουν ότι χρειάζεται ν’αλλάξουν στάση και συμπεριφορά σχετικά με την αντιμετώπιση διαφόρων προβλημάτων ή καταστάσεων της καθημερινότητας να ευαισθητοποιηθούν , να προβληματισθούν και να προτείνουν πιθανές λύσεις για θέματα που του απασχολούν στο οικογενειακό και σχολικό τους περιβάλλον

Μέσα στην ομάδα λέγαμε τη γνώμη μας και εκφραζόμασταν πάνω απ’ όλα ελεύθερα χωρίς να ντρεπόμαστε Υπήρχε μία συμφωνία μεταξύ μας(το συμβόλαιο της ομάδας) να σεβόμαστε ό,τι μοιράζεται ο άλλος μαζί μας και να μην το διαδίδουμε εκτός ομάδας Μας δόθηκε η ευκαιρία να μιλήσουμε για δικά μας προβλήματα αλλά και για προβλήματα των συνανθρώπων μας Καταφέραμε να γίνουμε ομάδα με άλλα παιδιά της ηλικίας και να ακούσουμε ο ένας τον άλλον

Με το να ΜΟΙΡΑΖΟΜΑΣΤΕ τα προβλήματά μας είναι ένα πρόβλημα ΛΙΓΟΤΕΡΟ Και όταν είναι μία ΟΜΑΔΑ είναι πολλά ΛΙΓΟΤΕΡΑ

ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ Θέματα που συζητήσαμε ήταν πολλά όπως: Συγκρούσεις γονέων - παιδιών Σχέσεις μεταξύ μαθητών καθηγητών Επαγγέλματα Προβλήματα στη ζωή του σχολείου Σχέσεις στην εφηβεία Σεξουαλικά μεταδιδόμενα νοσήματα Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου Εξάρτηση από το Διαδίκτυο Εξαρτησιογόνες ουσίες Ρατσισμός

Σχέσεις γονέων - παιδιών

Πολλές φορές οι γονείς μου παρεμβαίνουν στη ζωή μου

Σχέσεις καθηγητών - μαθητών

Επαγγέλματα

Προβλήματα στη ζωή του σχολειού

Σχέσεις των δύο φύλων στην εφηβεία

Η αυτοεκτίμηση βάση για υγιείς σχέσεις

Ασφαλής χρήση του διαδικτύου

Εξάρτηση από το διαδίκτυο

Εξαρτησιογόνες ουσίες

Ρατσισμός

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Γίναμε όλοι μία ομάδα Γνωρίσαμε ο ένας τον άλλον καλύτερα Εμπιστευτήκαμε ο ένας τον άλλον Μοιραστήκαμε γνώσεις και συναισθήματα Μοιραστήκαμε προσωπικά προβλήματα Όλοι ήμασταν ίσοι ανεξαρτήτως εθνικότητας Έτσι γίναμε πιο δυνατοί, μάθαμε να σεβόμαστε ο ένας το πρόβλημα του άλλου, αλλά και την προσωπικότητά του Μάθαμε να Αγωνιζόμαστε για τα Δικαιώματά μας, να πιστεύουμε στον εαυτό μας

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Εκτός από τις επισκέψεις, τις ομιλίες και τις συζητήσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προγράμματος, κάναμε κι άλλες δραστηριότητες. Παίξαμε ένα παιχνίδι ρόλων με θέμα: ‘’Ένα παιδί απαιτεί από τους γονείς του να πάει στο πάρτυ ενός φίλου του τον οποίο δε γνωρίζουν οι γονείς του. Οι γονείς δε συμφωνούν με το γιό τους, αλλά ούτε και μεταξύ τους. Κάναμε μία άσκηση ζωγραφικής με θέμα ‘’ο ρατσισμός’’. Αποτυπώσαμε τις σκέψεις, τις διαφωνίες μας ,τα ερωτηματικά μας τις προτάσεις μας και τα συναισθήματά μας με σκίτσα.

Σκέψεις ,συναισθήματα των μελών της ομάδας ΤΩΡΑ Σκέφτομαι πριν ενεργήσω Μπορώ πιο ψύχραιμα ν’ αντιμετωπίσω την καθημερινότητα χωρίς φωνές Βάζω στόχους και προσπαθώ Είμαι πιο διαλλακτικός Νιώθω ανακούφιση. Είπα αυτά που με απασχολούσαν χωρίς να ντραπώ και να φοβηθώ Έμαθα πράγματα ,νιώθω πιο γεμάτος Έχει αλλάξει κάπως η συμπεριφορά μου προς τους γονείς μου και τον αδελφό μου

Απέκτησα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση και υπευθυνότητα Νιώθω πιο ώριμη Έμαθα ν ’ακούω τους άλλους και να δέχομαι τις απόψεις τους Έμαθα να εμπιστεύομαι τους άλλους και να μπαίνω στη θέση τους αν χρειαστεί Το σημαντικό για μένα είναι ότι μπορώ να μπω στη θέση των γονιών, αλλά και των δασκάλων και να μη σκέφτομαι ασπρόμαυρα Μπορώ και μόνος μου να διαχειριστώ ένα πρόβλημα που με απασχολεί Κατάλαβα πόσο άσχημα νιώθουν τα παιδιά που έχουν πρόβλημα και τους φέρονται ρατσιστικά

Σ’αυτό το πρόγραμμα είδαμε το σχολείο με άλλα μάτια Σ’αυτό το πρόγραμμα είδαμε το σχολείο με άλλα μάτια .Μας φάνηκε πιο οικείο, πιο φιλικό. Μπορέσαμε και κάναμε πράγματα πολύ ενδιαφέροντα εκτός των μαθημάτων. Πιστεύουμε πως στο σχολείο πρέπει να υλοποιούνται τέτοια εκπαιδευτικά προγράμματα όπου τα παιδιά μπορούν να εκφράζονται ελεύθερα, να επικοινωνούν μεταξύ τους και να βρίσκουν κάποια λύση ή βοήθεια σε θέματα που τους απασχολούν.

Όλη η ομάδα σας προτείνει να συμμετάσχετε σ’αυτό το πρόγραμμα και ν’αποκομίσετε όσα καλά πράγματα αποκομίσαμε κι εμείς. Ελάτε έστω και μια φορά στην ομάδα μας και θα δείτε πόσο άνετα θα νιώσετε. Ακόμα και να μη μιλήσετε οι ίδιοι, μπορείτε να ηρεμήσετε και να μάθετε από το πρόβλημα του άλλου.

Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κριτική: Μαθαίνει να κατακρίνει Μαθαίνει να κατακρίνει Αν ένα παιδί ζει μέσα στην έχθρα: Μαθαίνει να καυγαδίζει Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ειρωνεία: Μαθαίνει να είναι ντροπαλό Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ντροπή: Μαθαίνει να είναι ένοχο Αν ένα παιδί ζει μέσα στην κατανόηση: Μαθαίνει να είναι υπομονετικό Αν ένα παιδί ζει μέσα στον έπαινο: Μαθαίνει να εκτιμά

Αν ένα παιδί ζει μέσα στη δικαιοσύνη: Μαθαίνει να είναι δίκαιο Αν ένα παιδί ζει μέσα στην ασφάλεια: Μαθαίνει να πιστεύει Αν ένα παιδί ζει στην επιδοκιμασία: Μαθαίνει να έχει αυτοεκτίμηση Αν ένα παιδί ζει μέσα στην παραδοχή και στη φιλία: Μαθαίνει να βρίσκει την αγάπη μέσα στον κόσμο.

ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΒΕΡΓΑΚΗΣ ΠΕΤΡΟΣ Β1 ΒΛΟΥΤΗΣ ΣΤΡΑΤΟΣ Β1 ΠΑΥΛΑΚΗ ΑΝΝΑ Β3 ΣΤΟΥΠΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ Β4 ΤΖΕΜΑΝΑΚΗ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Β4 ΥΜΕΡΑΙ ΑΝΤΖΕΛΑ Β4 ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΔΙΑΓΓΕΛΑΚΗ ΣΟΦΙΑ Γ4 ΖΩΤΟΥ ΚΥΒΕΛΗ Γ2 ΚΑΤΣΑΡΛΙΝΟΥ ΚΥΡΙΑΚΗ Γ2 ΛΕΒΕΝΤΗ ΑΝΘΟΥΛΑ ΚΟΝΤΕΣΟΠΟΥΛΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ Γ2 ΚΟΪΔΕΛΗΣ ΚΛΕΑΝΘΗΣ Γ2 ΛΑΖΑΡΑΚΗ ΜΑΙΡΗ Γ3 ΝΤΟΪ ΓΙΑΝΝΗΣ Γ4 ΡΑΠΟ ΚΛΕΟ Γ4 ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ Γ5