Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Δ ι κ τ ύ ω σ η. Ορισμός Δικτύωσης  Η δικτύωση είναι μια διαδικασία που γεννιέται, αναπαράγεται και εξελίσσεται συνεχώς και περιλαμβάνει υπηρεσίες –
Όταν έχω περίοδο οι εικόνες είναι από το
Μικρός οδηγός •Γενική συνέλευση τμήματος •3μελής εφορευτική επιτροπή Ψηφοδέλτια Υποψήφιοι •Μυστική ψήφος Ψηφοφορία: Καταμέτρηση ψήφων •Πρόεδρος-
24ο ΑΤΟΜΙΚΟ & 10ο ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΕΣΣΠ 17 & 18 Μαρτίου 2012 Χώρος διεξαγωγής «Αρχοντικό της Ευτυχίας»
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ Μαρια Κουτάτζη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012.
H ΦΙΛΙΑ ΣΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΖΩΗ
ΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
ΤΑ ΚΥΤΑΡΡΑ ΜΟΥ. ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΩΝ ΑΙΣΘΗΣΕΩΝ Η ΖΩΗ ΒΙΩΝΕΤΑΙ ΣΕ 2 ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΥΤΑΡΡΩΝ ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΟΥ ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΥΤΑΡΡΩΝ.
Για μια ελκυστικότερη Χημεία στα σχολεία μας Ούτε Σκύλα, ούτε Χάρυβδη Απλά Χημεία.
Η Φ ι λ ί α.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Η ομάδα στις ερευνητικές εργασίες. Τι είναι μια ομάδα; Πως μπορούμε να την προσδιορίσουμε; Η ομάδα έχει τουλάχιστον δυο στόχους α) Πραγματοποίηση ενός.
Συνάντηση με γονείς Τετάρτη
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
ΟΠΩΣ ΝΙΩΘΩ ΜΗ ΝΙΩΣΕΙΣ Ομάδα εργασίας: Ζησιμόπουλος Άγγελος
Ενότητα 6 Γράφω το δικό μου άρθρο Δασκάλα: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου.
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «NAI στη Ζωή ΌΧΙ στο τσιγάρο!»
Δεν ξεχνώ ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΜΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΟΧΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΕΓΩ ΝΑ ΠΩ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΩ.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΟΙ ΝΕΟΙ ΚΑΙ Η ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΑ ΙΔΕΩΔΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΩΣΗΣ ΚΑΠΕΤΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΙΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΝΤΑΜΤΣΙΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ ΒΟΥΛΤΣΙΝΟΣ.
Ο φτωχοσ και τα γροσια . ..
Πανελληνιοσ διαγωνισμοσ
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
α) ονόματα ουσιαστικά, β) ονόματα επίθετα γ) αντωνυμίες 
Μερικές φορές νιώθω πολύ θυμωμένη!!
ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ (1)
Εκλογικό σώμα Στο εκλογικό σώμα ανήκουν οι πολίτες που έχουν εκλογικό δικαίωμα. Ποιοι όμως έχουν εκλογικό δικαίωμα; Όσοι έχουν ελληνική ιθαγένεια ανεξάρτητα.
Πινόκιο, πρέπει να μελετήσουμε και λίγο. Εντάξει μπαμπά.
O Παπανδρέου σε συνάντηση του με τον Obama κατά την διάρκεια του επίσημου δείπνου που του παρέθεσε βρήκε ευκαιρία και τον ρωτά: - Πώς τα καταφέρνεις και.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΝΑΡΞΗΣ – ΛΗΞΗΣ σε μαθητές Γυμνασίου του Δήμου Παύλου Μελά.
Δεν γράφουμε προγράμματα δίνουμε λύσεις… ΙΤ as a Service.
Επισκέψεις τα Χριστούγεννα προσαρμογή από: Χριστίνα Γκριτζιώτη
Χαρταετοί ο και 1 ο Δημοτικό Σχολείο Νάουσας Τμήματα: Α 1, Α 2 του 9ου δημοτικού σχολείου, Α 2, Β του 1ου δημοτικού σχολείου Νάουσας, Εκπαιδευτικός:
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Β΄ τάξη Θεωρητική κατεύθυνση Συμπεράσματα και Εντυπώσεις Υπεύθυνη καθηγήτρια: Φ. Κυριλλίδου ΠΕ 13.
Δημιουργία διδακτικού συμβολαίου- συμβολαίου τάξης Κανείς -ούτε οι ενήλικες, ούτε τα παιδιά- δεν επιθυμεί να διατάσσεται. Σε κανένα δεν αρέσει η υποταγή,
 Το βιβλίο αυτό μιλάει για ένα παιδί τον ντεντέκτιβ Κλούζ που ανακαλύπτει ενα φάντασμα που στοιχειώνει τον επιστάτη του σχολείου.  Τι γίνεται στο.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Στρογγυλοποίηση φυσικών και δεκαδικών αριθμών Πρόχειροι λογαριασμοί.
OASIS PALACE.
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Παράθυρο Johari.       Ψυχοδυναμική των σχέσεων βοήθειας και ανάπτυξης οικογενειακών σχέσεων (Παράθυρο Johari)
ΒΙΒΛΙΑ ΜΕ ΣΧΕΣΗ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Μίλα Στο cyber bulling ! STOP
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Πώς λέμε ΟΧΙ; Βιβλίο σελ.58-61
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
At a restaurant Talking about future plans
Ο ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΣΚΙΩΝ
Βιωματικές Δράσεις Α΄ Γυμνασίου
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
Κοκκινομηλιώτη Ελένη Μαθητές Γ΄ τάξης Γυμνασίου Κασσιώπης
Ι΄ ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΙΟΝΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΚΕΡΚΥΡΑ 3η Συνάντηση Οκτώβριος 2013
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
Βδομάδα 9_10/3/16 Στόχοι The weather.
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
Το σχολείο των ονείρων μας 1 ο Νηπιαγωγείο Ωραιοκάστρου.
Θεατρική ομάδα 6ου Γυμνασίου Κέρκυρας
Η «ΚΙΒΩΤΟΣ» Μυτιλήνης πάει Σχολείο
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΙΩΑΝΝΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η αρνητική κριτική μας αναγκάζει να βελτιωνόμαστε! Όσοι διαφωνούν μόνο προβλήματα δημιουργούν…

Λέω στον καθένα ό,τι θέλει να ακούσει, λίγη κολακεία λίγη γοητεία… Λέω τη γνώμη μου κι ακούω και τους άλλους. Υπόσχομαι να το ψάχνουμε μαζί.

Είσαι πρόεδρος! Λίγο το΄ χεις; Σε ξέρουν όλοι! Πρόεδρος είσαι! Δηλαδή, και στα εύκολα και στα δύσκολα μπαίνεις μπροστά!

Μετά τις εκλογές θα δούμε τι θα κάνουμε… Καλές οι συζητήσεις αλλά μετά τις εκλογές πρέπει να περάσουμε σε δράση!

Το 15μελές είναι υπόθεση κυρίως της Γ΄ Γυμνασίου. Η εμπειρία βλέπεις… Το 15μελές είναι υπόθεση όλου του σχολείου. Μικροί –μεγάλοι, όλοι!