Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ - 2014.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΟΛΟΣΣΙΟΥ
Advertisements

Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
 Η ομάδα μας (ΚΟΚΚΙΝΗ) αποτελείται από τους : Αλεξάνδρα Ψ. Όλγα Σ. Κωνσταντίνο Γ. Γιώργο Β.  Οι επιβλέποντες καθηγητές : Ελισάβετ Καραΐσκου Βασίλης Πιτσιλαδής.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Μια πόλη για τους πεζούς
Πώς μετράμε με το παχύμετρο;
Πού είναι η μοτοσικλέτα;. Ο οδηγός της μοτοσικλέτας οδηγούσε με μεγάλη ταχύτητα, τόσο που δεν μπόρεσε να αποφύγει το ατύχημα. Η τροχαία υπολόγισε.
Ποιός κάνει λάθος;.
Εργονομία και φυσιοθεραπευτική παρέμβαση σε οδηγούς ταξί
Μια παρουσίαση από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
 H λέξη νοοτροπία είναι ντεμοντέ- όταν, όμως, αυτή χρησιμοποιείται δίπλα στο επίθετο «κακή» (για να περιγράψει τον τρόπο που οδηγούν οι Ελληνες), τότε.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
Σήματα οδηγών. Τα διάφορα σημεία όπου κυκλοφορούμε Δρόμος Πινακίδες κυκλοφορίας Διαγραμμίσεις Πεζοδρόμιο Ποδηλατόδρομος Φωτεινοί Σηματοδότες.
Η άσκηση του μυαλού είναι εξίσου σημαντική, όσο και η άσκηση των μυών. Καθώς μεγαλώνουμε, είναι σημαντικό να παραμένουμε πνευματικά σε εγρήγορση. Το ρητό:
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Η μαθητική μετακίνηση του 1ου ΕΠΑΛ Ν.Ιωνίας
- Επικινδυνοτητα απο ερευνεσ - μετατροπεσ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
ΣΑΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΩ ΜΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ»
Αν θέλουμε να περιγράψουμε με ακρίβεια τις κινήσεις χρειαζόμαστε και άλλα μεγέθη. Κατά τη διάρκεια κάθε κίνησης ένα άλλο μέγεθος που αλλάζει συνεχώς.
Μεταβαλλόμενη Κίνηση σε μία διάσταση
Τροχοί κ΄ υγεία Εργασία: Οικιακής Οικονομίας Από τον μαθητή: Παναγιώτη Κάρκουλα.
Διάβαση με φωτεινό σηματοδότη Πλησιάζω στο κράσπεδο του πεζοδρομίου και περιμένω. Όταν ανάψει πράσινο το ανθρωπάκι του σηματοδότη και βεβαιωθώ ότι σταμάτησαν.
2ο Δημοτικό Σχολείο Σιάτιστας
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Κυκλοφορώ με ασφάλεια Από τα παιδιά της Δ΄ τάξης
Πώς να αποφύγουμε τα τροχαία ατυχήματα στη ζωή μας!
Ερευνητική εργασία Α’ Λυκείου Β’ Τετράμηνο.  Με αυτήν την Ερευνητική Εργασία θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε το πώς οδηγούν οι Έλληνες δηλαδή, αν τηρούν.
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
ΘΕΜΑ 2ο Τροχαία ατυχήματα –κυκλοφοριακή αγωγή
ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Η γενεσιουργός αιτία της παραβατικότητας των Ελλήνων οδηγών είναι οι πινακίδες σήμανσης.  Οι πινακίδες σήμανσης που υπάρχουν σε δρόμους.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εργασία Οικιακής Οικονομίας Κυκλοφοριακή Αγωγή – Οδική Συμπεριφορά
ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΤΟ TMHMA ΣΤ2
ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΑ ΣΗΜΑΤΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ
Φως και χρώματα (α).
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Δημήτρης Σκέντζας Αντώνης Σταμάτης Στρατής Βαλάντης Υπερβολική ταχύτητα.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΠΑΙΧΝΙΔΙ 1)ΣΩΣΤΟ-ΛΑΘΟΣ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΣΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ –ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΑΚΙ. 2) ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΑΚΙ ΣΤΗ ΣΩΣΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΕΙΣ.
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
Πραγματοποιήθηκε από τους μαθητές του Στ1
Σχολικό έτος ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΩΝ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ
2ο Λύκειο Αγίας Βαρβάρας Στιγμιαία ταχύτητα 0 10m 20m 30m 40m 50m 60m Τρεις κύριοι,εφοδιασμένοι με χρονόμετρα, παρατηρούν την διέλευση ενός αυτοκινήτου.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΜΑΣ Να αναγνωρίσουν οι μαθητές την σημαντικότητα του κοινωνικού προβλήματος: «τροχαία ατυχήματα». Να γίνει αντιληπτό σε όλους ότι η κύρια αιτία.
Δημ. Σχολείο Αγιού Αντωνίου
Αποτελέσματα έρευνας Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στις 14/2, 20/3, 27/3 του 2012 επί της Οδού Κων. Παλαιολόγου στην Σπάρτη. Στηρίχθηκε στην παρατήρηση της.
Η δική μας έρευνα για την κυκλοφοριακή αγωγή ξέρω Τι ξέρω Τι εφαρμόζω Γ –Δ τάξη.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΛΛΗΝΑ ΟΔΗΓΟΥ
Ερευνητική εργασία των μαθητών του Α1 του 3ου ΓΕΛ. Γλυφάδας
Μάθημα : project Θέμα : Πρόληψη ατυχημάτων στο σχολείο
ΟΜΑΔΑ Β΄ Βουντουράκης Γιώργος Αλευράκης Γιώργος Αλιφιεράκης Κωνσταντίνος Γκογκολάουρι Αλέξανδρος Καλαϊτζιδάκης Γιώργος Η Γλώσσα των νέων.
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
ΖΩ(Ν)Η ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΖΑΧΟΠΟΥΛΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΡΑΝΙΚΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Γυμνάσιο Χαβαρίου Σχ. έτος:
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Ασφάλεια στο διαδίκτυο
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Ποιός κάνει λάθος;.
Θεμα: Τροχαια ατυχηματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Συνήθειες των Ελλήνων οδηγών Ο Έλληνας οδηγός:  Σταματάει πάνω στις διαβάσεις  Βλέπει το πορτοκαλί φανάρι, σαν να είναι πράσινο  Κάνει προσπέραση απ’ το αντίθετο ρεύμα  Πατάει την κόρνα σε κλάσματα δευτερολέπτου στον μπροστινό του, αφού έχει ανάψει πράσινο  Όταν οδηγεί μηχανή, φοράει το κράνος στον αγκώνα  Δεν επηρεάζεται από τα όρια ταχύτητας  Θα βρίσει αμέσως κάποιον που σύμφωνα με εκείνον, έκανε κάτι λάθος

Από το ερωτηματολόγιο παρατηρήθηκε ότι: Το 90% των οδηγών παραβιάζει τον Κ.Ο.Κ. Το 70% των οδηγών μιλάει στο κινητό ενώ οδηγεί Το 100% παραβιάζει το όριο ταχύτητας

Από έρευνα – παρακολούθηση παρατηρήθηκε ότι σε μια ώρα: 45 δίκυκλα (65%) πέρασαν με κόκκινο Σε 49 δίκυκλα (72%) ο οδηγός δεν φορούσε κράνος 8 αυτοκίνητα (17%) πέρασαν με κόκκινο Το 60% δεν φορούσε ζώνη

Συμπεράσματα Παράγοντες: Μη επαρκή ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων Νοοτροπία Ελλήνων Κακές υποδομές

Προτάσεις Συχνότεροι έλεγχοι τροχαίας και σε περισσότερα σημεία Αυστηρότερα πρόστιμα Περαιτέρω ευαισθητοποίηση μέσα από διάφορες καμπάνιες Επισκευές δρόμων, πινακίδων και φαναριών, όπου χρειάζεται

Η ομάδα Λευτέρης Βαρβεράκης Γιώργος Μασέλης Μάνος Σφυράκης Θωμάς Ταμιωλάκης Δημήτρης Τρικαλιώτης