Δοκιμαστικό μοτίβο ευρείας οθόνης (16:9) Δοκιμή αναλογιών εικόνας ( Πρέπει να εμφανίζεται κυκλικό ) 16x9 4x3.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ “Σύνθεση πληροφοριών αισθητήρων για την ασφαλή πλοήγηση έντροχου ρομποτικού οχήματος” Αθανάσιος.
Advertisements

Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Γραφικά με Η/Υ Αποκοπή.
Εργαστήριο Ψηφιακής Επεξεργασίας Εικόνας
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Παραστάσεις Καμπυλών και Επιφανειών 23 Οκτώβρη 2002.
ΥΠΟΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΜΗΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Ανακτηση Πληροφοριασ σε νεφη Υπολογιστων
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Επίλυση Εξισώσεων Νοέμβρη 2002.
Robustness in Geometric Computations Christoph M. Hoffmann.
Tομέας Γεωδαισίας και Τοπογραφίας – ΤΑΤΜ - ΑΠΘ A. ΔερμάνηςΣυστήματα αναφοράς και χρόνου A. Δερμάνης Συστήματα αναφοράς και χρόνου Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν.
Φύλλο εργασίας Ευθύγραμμες κινήσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2 ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΗ ΚΙΝΗΣΗ
Tομέας Γεωδαισίας και Τοπογραφίας – ΤΑΤΜ - ΑΠΘ A. ΔερμάνηςΣυστήματα αναφοράς και χρόνου A. Δερμάνης Συστήματα αναφοράς και χρόνου Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν.
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
Εισαγωγικές Έννοιες Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών Προσαρμοστικό σχήμα συμπίεσης δεδομένων.
Χειρισμος αντικειμενου απο δυο ανθρωπομορφα ρομποτικα δαχτυλα
Μικροσυστοιχίες και ανάλυση δεδομένων
Αναγνώριση Προτύπων.
Ταχύτητα: το πηλίκο της μετατόπισης δια τη χρονική διάρκεια υ=Δχ/Δt
Ταχύτητα Νίκος Αναστασάκης 2010.
Computational Imaging Laboratory Υπολογιστική Όραση ΤΜΗΥΠ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ.
Κεφάλαιο 11 Στροφορμή This skater is doing a spin. When her arms are spread outward horizontally, she spins less fast than when her arms are held close.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ ΕΚΤΟΠΩΝ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Μελέτη κίνησης με εξισώσεις
Κεφάλαιο 5 Εφαρμογές των Νόμων του Νεύτωνα: Τριβή, Κυκλική Κίνηση, Ελκτικές Δυνάμεις Chapter Opener. Caption: Newton’s laws are fundamental in physics.
ANAKOINWSH H 2η Ενδιάμεση Εξέταση μεταφέρεται στις αντί για , την 24 Νοεμβρίου στις αίθουσες ΧΩΔ και 110 λόγω μη-διαθεσιμότητας.
Προσεγγιστικοί Αλγόριθμοι για NP-Δύσκολα Προβλήματα
Ουρά Προτεραιότητας: Heap
Υπολογιστική Μοντελοποίηση στη Βιοϊατρική Τεχνολογία
3D Space Invader Πετράκης Γιάννης. Περιγραφή παιχνιδιού Αποτελείται από Ένα όχημα που βρίσκεται στο έδαφος, κινείται στις δύο διαστάσεις και πυροβολεί.
Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
1 Γραφική με Υπολογιστές Β. Λούμος. 2 Περιεχόμενα Εισαγωγή στη Γραφική Περιφερειακά Γραφικής και οδήγηση Αρχές σχεδίασης εικόνων Δημιουργία και σχεδίαση.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Εισηγητής: Δρ. Αθανάσιος Νικολαΐδης.
Τμήμα Πληροφορικής Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Στέλιος Κρηνίδης, Χριστόφορος Νίκου και Ιωάννης Πήτας 3D Volume Reconstruction by Serially Acquired.
3 Σ υ σ τ ή μ α τ α α ν α φ ο ρ ά ς κ α ι χ ρ ό ν ο υ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές Κεφάλαιο 4: Συνδεσμικότητα Data Engineering Lab 1.
Ερωτήσεις Πολλαπλής Επιλογής
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Λεξικό, Union – Find Διδάσκοντες: Σ. Ζάχος, Δ. Φωτάκης Επιμέλεια διαφανειών: Δ. Φωτάκης Σχολή Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Εθνικό Μετσόβιο.
Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη
Computational Imaging Laboratory ΤΜΗΥΠ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΗΜΑΤΩΝ & ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Υπολογιστική Όραση.
Ασυμπτωτικός Συμβολισμός
Πρόβλεψη Θέσης Χρήστη σε Κινητά Δίκτυα - Ταξινομητής Βέλτιστης Παύσης Σπύρος Γεωργάκης Διπλωματική Εργασία.
ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ1 Μάθημα 8 ο Ανίχνευση Ακμών. ΤΜΗΥΠ / ΕΕΣΤ2 Εισαγωγή (1)  Οι ακμές είναι βασικά χαρακτηριστικά της εικόνας Προς το παρόν δεν υπάρχει ακόμα.
Εύρεση Ακμών σε Ψηφιακές Εικόνες αποχρώσεων του γκρι
Advanced Data Indexing (Προηγμένη ευρετηρίαση δεδομένων) Ροές Δεδομένων (3 ο Μέρος)
ΚΙΝΗΜΑΤΙΚΗ ΤΩΝ ΡΕΥΣΤΩΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ Σκοπός της κινηματικής είναι η περιγραφή της κίνησης του ρευστού Τα αίτια που δημιούργησαν την κίνηση και η αναζήτηση των.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός 1 Η έννοια της ταχύτητας.
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
Περιστροφή στερεού σώματος γύρω από σταθερό άξονα
Ψηφιακή Επεξεργασία Εικόνας
Independent Component Analysis (ICA)
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, διαλ. 5
Μέθοδος ελαχίστων τετραγώνων – Μεθοδολογία παλινδρόμησης
Περιστροφή στερεού σώματος γύρω από σταθερό άξονα
Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής και Πολυμέσων
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ της σπουδάστριας ΝΙΚΟΛΕΤΑΣ ΣΟΥΣΩΝΗ
ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ, διαλ. 7
Εξορθολογισμός της ύλης Μαθηματικά Α και Β Λυκείου
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Γραφική με Υπολογιστές Γραφικά τριών διαστάσεων
Μερκ. Παναγιωτόπουλος-Φυσικός
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Γεώργιος Τζούμας (ΑΕΜ:45)  
Μη Γραμμικός Προγραμματισμός
Παρουσίαση 3η: Αρχές εκτίμησης παραμέτρων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δοκιμαστικό μοτίβο ευρείας οθόνης (16:9) Δοκιμή αναλογιών εικόνας ( Πρέπει να εμφανίζεται κυκλικό ) 16x9 4x3

Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Εύρωστες Τεχνικές για την Κίνηση Αρθρωτών Αντικειμένων Βασισμένες στην Εξαγωγή Προσεγγιστικών Σκελετών Βασιλάκης Ανδρέας - Αλέξανδρος Επιβλέπων καθηγητής : Ιωάννης Φούντος Ιουλιος 2008

Εισαγωγή

Εισαγωγή [1]  Skeletal Animation - Κινηματική με χρήση σκελετού  Επίπεδα μοντέλου : Skin - Επιφάνεια Skeleton - Σκελετός Άλλα – Μύς  Κίνηση σκελετού αντί επιφάνειας  Άλλες τεχνικές κινηματικής – Vertex Animation Μορφών (Morph target) Πόζων (Pose Target)  Εφαρμογές

Εισαγωγή [2]  Επίπεδα τεχνικής : 1. Σκελετοποίηση 2. Keyframing animation Εμπρόσθια κινηματική (FK) Ανάστροφη κινηματική (IK) 3. Παραμόρφωση επιφάνειας (Skinning) Rigid - Άκαμπτη Smooth - Ομαλή

Σκελετοποίηση

Σκελετοποίηση [1]  Σκελετός - Σκελετοποίηση. Τι είναι ;  Πλεόνεκτημα  Εφαρμογές  Σκελετοποίηση τμηματοποιημένου μοντέλου  Περιορισμοί  Στερεά και star-shaped μοντέλα.  Τα σημεία πρέπει να βρίσκονται σε κάποια επιφάνεια.  Δενδρική αναπαράσταση - BVH.

Σκελετοποίηση [2]  Μέθοδοι εξαγωγής σκελετού  Opening – Ανοιγμάτων  Centroid – Κέντρων  Principal Axis – Κύριο άξονα  Πλεονεκτήματα  Αναλλοίωτος σε μετασχηματισμούς, θόρυβο, παραμορφώσεις  Καμία επεξεργασία πριν και μετά την εξαγωγή  Ανεξάρτητοι από το μέγεθος και δομή του μοντέλου

Μέθοδος ανοιγμάτων  Άνοιγμα ; Κέντρο ανοιγμάτος ( ΚΑ );  Πολύ γρήγορη - Αναποτελεσματική

Μέθοδος κέντρων [1]  Κέντρο μάζας ή πυρήνα ;  Υπολογισμός πυρήνα : Ο (m)  Υπολογισμός κυρτού περιβλήματος : Ο (rlogr)  Υπολογισμός κέντρου πυρήνα : O(p)  Πιο αργή  Αποτελεσματική στις περισσότερες περιπτώσεις

Μέθοδος κέντρων [2]

Μέθοδος κύριου άξονα  Κύριος άξονας ( ΡΑ );  Αλγόριθμος : Τοπική ευθυγράμμιση ΡΑ A. Διαμέριση ΡΑ B. Ομαδοποίηση ΚΑ C. Ένωση ΚΑ με ΡΑ Γονική ευθυγράμμιση PD  Λίγο πιο αργή από την μέθοδο κέντρων  Τοπολογικά ακριβής σκελετική αναπαράσταση

Προσέγγιση κύριου άξονα  Principal Component Analysis  Ιδιοδιάνυσμα μεγαλύτερης ιδιοτιμής  Χρήση Singular Value Decomposition  Gottschalk:  Covariance 3x3 πίνακα του κυρτού περιβλήματος:

Διαμέριση κύριου άξονα  Τεχνικές  Επιλογή k ισαπέχοντων σημείων  Επιλογή m μη ισαπέχοντων σημείων, m = |KA|

Extra κέντρα ανοιγμάτων  Χρήση και των άλλων 2 κύριων κατευθύνσεων

Ομαδοποίηση [1]  Εύρεση ταιριάσματος των ΚΑ με σημεία στον ΡΑ :  Παρατήρηση : Δύο ΚΑ θα είναι στην ίδια ομάδα αν η απόσταση των προβολών τους είναι μικρή.  Λύση : Κάθε ΚΑ να ανήκει σε μία ομάδα. Κάθε ομάδα να ενώνεται σε ένα σημείο.  Σκοπός : Ελαχιστοποιήση των σημείων στο ΡΑ (joints). Ελαχιστοποιήση των αποστάσεων ΚΑ – ΡΑ. Μεγιστοποιήση του χρησιμοποιούμενου κομματιού του ΡΑ.  Δυναμικός προγραμματισμός. ( Ταξινόμηση ΚΑ )

Ομαδοποίηση [2]  Συνάρτηση κόστους ομαδοποίησης ΚΑ:  Εύρεση σημείου ένωσης στον ΡΑ  Κόστος: Πόσο μεγάλωσαν οι αποστάσεις ΚΑ – ΡΑ ; Πόσο κομμάτι ΡΑ χάσαμε; Μικρός συνολικός σκελετός = Πρόβλημα

Ομαδοποίηση [3]  Συνάρτηση κόστους μη συνένωσης 2 υπερoμάδων:  Κόστος: Κανονικοποιημένες μεταβολές αποστάσεων ομάδων (Δυναμικός Προγραμματισμός) Πόσο κομμάτι ΡΑ κερδίζουμε;

Ομαδοποίηση [4]

Ένωση  Κατασκεύη σκελετικών τμημάτων από ομαδοποίηση  Κατασκεύη επιπλέον τμημάτων PA  Ομάδες = 1 Αριστερά Κέντρο Δεξιά  Ομάδες > 1 Αριστερότερη ομάδα - δεξιά Αριστερότερη ομάδα και Δεξιότερη ομάδα - κέντρο Δεξιότερη ομάδα - αριστερά

Τοπική ευθυγράμμιση [1]  Μικρές βελτίωσεις προσανατολισμού PD βάση τοπικών χαρακτηριστικών.  Χρήση σκελετικής γνώσης χαμηλότερης ποιότητας : 1. Ανοιγμάτων – Αναποτελεσματική. 2. Κέντρων – Συχνά ακριβής : Σκελετικά τμήματα από κέντρο πυρήνα προς τα ΚΑ  Χαρακτηριστικά = 1: Ευθυγράμμιση του κοντινότερου PD με αυτό το διάνυσμα.  Χαρακτηριστικά > 1: Για κάθε ένα, μερική ευθυγράμμιση με το κοντινότερο PD.  Μερική ευθυγράμμιση : περιστροφή επιλεγμένου PD με γωνία ίση με την γωνία ευθυγράμμισης δια το πλήθος των χαρακτηριστικών.

Τοπική ευθυγράμμιση [2]

Γονική ευθυγράμμιση  Σκελετική ομοιομορφία  Ευθυγράμμιση γονικών και παιδικών PD 1. Εύρεση του κοντινότερου γονικού PD με το παιδικό ΡΑ και ευθυγράμμιση αυτών περιστρέφοντας τον γονέα 2. Εύρεση του κοντινότερου από τους υπόλοιπους γονικούς PD με τους άλλους παιδικούς PD και ευθυγράμμιση αυτών περιστρέφοντας τον παιδί

Κινηματική

Προτεινόμενη Αρχιτεκτονική  Υποσυστήματα : 1. Keyframming animation 2. FK Rigid Skinning 3. Κατασκευή μπαλώματος-patch

Keyframming animation [1]  Προσεχτική σχεδίαση μιας σειράς σχετιζόμενων αραιών καρέ και υπολογισμός υπόλοιπων καρέ από τον Υ / Η.  Βαθμοί ελευθερίας ( DOF ).  Διάνυσμα πόζας ( Pose vector ): Φ = ( φ 1,…, φ n )  Κίνηση : nΔ σταθερή καμπύλη στο χώρο πόζας Φ = Φ ( t ).  Διάσπαση nΔ καμπύλης σε :  Κανάλια ( Channels ): n 2 Δ καμπύλες φ i = φ i ( t ). Κλειδιά καρέ ( Key frames ): ( t k, f k )

Keyframming animation[2]  Προσαρμογή καμπύλης (Curve Fitting)  Συνέχεια C 1 – όχι C 2.  Καμπύλες Hermite Εφαπτομένες – Κανόνες: Επίπεδος Γραμμικός Ομαλός Υπολογισμός συντελεστών  Extrapolation επιλογές Διατήρηση τιμών Γραμμική Κυκλική

Keyframming animation[3]

Keyframming animation[4]  Διαδικασία αναπαραγωγής καναλιού 1. Εύρεση σωστού τμήματος Αποθήκευση τελευταίας κατάστασης 2. Υπολογισμός τιμής χρονικής στιγμής t: 1. t < Πρώτου key frame. 2. t > Τελευταίου key frame. 3. t = key frame. 4. t = ανάμεσα σε 2 key frame.

FK Rigid Skinning [1]  Υποσυστήματα : 1. Έλεγχος οριών άρθρωσης 2. Ανίχνευση σύγκρουσης 3. FK Rigid Skinning

FK Rigid Skinning [2]  Με ποια μπορεί να συγκρουστεί;  Ανίχνευση σύγκρουσης τμημάτων :  Τμήμα με τμήμα / Κυρτά περιβλήματα  Κουτιά ορίων (BB)  Ευθυγραμμισμένα με τους άξονες (ΑΑΒΒ)  Προσανατολισμένα (ΟΒΒ)  Separating axis θεώρημα  Σφαίρες ορίων (BS):

FK Rigid Skinning [2]  Πίνακα μετασχηματισμού vs Quaternion 1. Euler angles - Gimbal Lock: 2. Απόδοση λειτουργιών: ΑναπαράστασηΜνήμηΣύνθεσηΑποσύνθεσηΠεριστροφή Περιστροφή n διανυσμάτων Πίνακας 9 floats 18 Α + 27 Μ 6 Α + 9 Μ 6 nΑ + 9 nΜ Quaternion4 floats 12 Α + 16 Μ 5 Α + 4 Μ + 4D + 2F18 Α + 21 Μ (12+6 n)Α + (12+9 n)M

FK Rigid Skinning [3]  Forward Kinematics:  Ιεραρχική αποτίμηση μετασχηματισμού QT αρθρώσεων Local QT L = (L q,L t ) T joint (φ 1,φ 2,φ 3 ) World QT W: W parent * L  Rigid Skinning:  v' = W matrix v  n' = Rn

Patch Construction  Μη αποδεκτή ομαλότητα επιφάνειας  Εισαγωγή τμήματος στον πατέρα  Δημιουργία τρύπας  Αλγόριθμος : 1. Αφαίρεση κορυφών 2. Εύρεση νέων κορυφών 3. Τριγωνοποιήση νέων κορυφών 4. Υπολογισμός κάθετων διανυσμάτων

Αφαίρεση κορυφών [1]  Χρήση ΟΒΒ + Opening Planes  Αλγόριθμος: 1. Ο = (op 1,…, op n ) 2. Για κάθε op i έλεγχος αν βρίσκεται μέσα 1. Αν όχι είναι τελικό σημείο 2. Αν ναι τότε βάλε όλους τους γείτονες του στο Ο και αφαίρεσε το. 3. Αν Ο είναι άδεια, επέστρεψε.

Αφαίρεση κορυφών [2]  Κλάσεις κορυφών 1. Circle group 2. Bezier group 3. Extra group 4. Removed group 5. Middle group

Εύρεση νέων σημείων [1]  2 Τρύπες - 2 διαδικασίες 1. Circle group κινούμενου τμήματος. 2. Bezier group κινούμενου και γονέα + Middle group κινούμενου.

Εύρεση νέων σημείων [2]  Περιστροφή – Κυκλική τροχιά  Εύρεση και παρεμβολή εξίσωσης κύκλου  Παραμετρική μορφή με 3 σημεία :  Εύρεση 3 ου σημείου - Διάσπαση QT δομής  Quaternion  Διάνυσμα μετατόπισης

Εύρεση νέων σημείων [3]  Bezier – Middle groups  Αλγόριθμος: 1. Εύρεση καλύτερης τριάδας. Πιο μικρή γωνίας μεταξύ των επιπέδων. 2. Εύρεση εξίσωσης Rational Bezier. Εφαπτομένες Σημείο τομής Βαρυκεντρικές 3. Παρεμβολή Έλεγχος με όλα τα νέα σημεία.

Τριγωνοποίηση  Tight Cocone  Διόρθωση κατεύθυνσης κάθετων διανύσματων  Αφαίρεση άχρηστων τριγώνων  Όλων με όλες τις κορυφές Extra  Κάποια με όλες τις κορυφές Extra ή End

Υπολογισμός κάθετων διανυσμάτων  Νέο σημείο :  Μέσος όρος των κάθετων διανυσμάτων patch τριγώνων που ανήκει.  Τελικό σημείο :  Μέσος όρος των κάθετων διανυσμάτων των patch τριγώνων που ανήκει και των κάθετων διανυσμάτων των τριγώνων στην επιφάνεια που δεν έχουν αφαιρεθεί.

Παράδειγμα κατασκευής

Πειράματα

Βάση πειραμάτων

Απόδοση μεθόδων Σκελετοποίησης Μέθοδος Πολυπλοκότητα Opening Centroid Principal Axis

Cow Model [1] Opening MethodCentroid Method

Cow Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Cow Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Homer Model [1] Opening MethodCentroid Method

Homer Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Homer Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Dilo Model [1] Opening MethodCentroid Method

Dilo Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Dilo Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Camel Model [1] Opening MethodCentroid Method

Camel Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Camel Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Horse Model [1] Opening MethodCentroid Method

Horse Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Horse Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Dino Model [1] Opening MethodCentroid Method

Dino Model [2] Principal Axis Method – using only PAPrincipal Axis Method – Local refinement

Dino Model [3] Principal Axis Method – using all PAPrincipal Axis Method – Parent refinement

Συμπεράσματα αποτελεσμάτων μεθόδου Κινηματικής  Πλεονεκτήματα  Λύνει το πρόβλημα εξομάλυνσης στις αρθρώσεις.  Ακριβείς και έυρωστες πόζες.  Απλός και γρήγορος έλεγχος συγκρούσεων.  Μειονεκτήματα  Ευαίσθητη  Αργή : 1. Προσθήκη σημείων : 2. Τριγωνοποίηση :

Απόδοση μεθόδου Κινηματικής [1] --- Cow Model Homer Model ---

Απόδοση μεθόδου Κινηματικής [2] --- Dilo Model Camel Model ---

Cow Model

Homer Model

Dilo Model

Camel Model

Μελλοντική δουλειά

 Σκελετοποίηση Επιλογή καλύτερων σημείων πάνω στον Κύριο άξονα. Εύρεση καλύτερων μετρικών συναρτήσεων ομαδοποίησης. Εύρεση ευφυής μεθόδου Τοπικής ευθυγράμμισης των κύριων αξόνων.  Κατασκευή μπαλώματος-patch Αντιμετώπιση του υψηλού χρόνου εκτέλεσης: Ταξινόμηση των 'end' και ‘middle’ συνόλων σημείων. Χρήση της CGAL τριγωνοποίησης. Χρήση αλγορίθμου εξομάλυνσης επιφάνειας.

Απορίες – Ερωτήσεις ?? Τέλος Παρουσίασης