Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές
TEXNIKEΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ- ΔΕΙΓΜΑ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ-REPORTING ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ WEB ID C΄ WAVE 2004 ΕΞΕΛΙΞΗ ΧΡΗΣΗΣ PC/ INTERNET ΠΡΟΦΙΛ ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET ΧΩΡΟΣ ΧΡΗΣΗΣ INTENET ΛΟΓΟΙ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET Δομή Παρουσίασης
Σκοπός της Έρευνας Η έρευνα γίνεται με στόχο να σκιαγραφήσει το περιβάλλον της αγοράς του Internet στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένα να… …διερευνήσει τη συμπεριφορά του Έλληνα απέναντι στο Διαδίκτυο …περιγράψει την ταυτότητα του τωρινού και potential χρήστη
Εκτίμηση καλυπτόμενου πληθυσμού άτομα (Απογραφή ΕΣΥΕ 2001) Τεχνικές Προδιαγραφές ΚΑΛΥΠΤΟΜΕΝΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΔΕΙΓΜΑ Άντρες – Γυναίκες, ετών Αθήνα Θεσσαλονίκη Αστικές Περιοχές ( ) Ημιαστικές / Αγροτικές Περιοχές Ετήσιο άτομα Τριμηνιαίο άτομα
Τεχνικές Προδιαγραφές ΤΕΧΝΙΚΗ ΔΕΙΓΜΑΤΟΛΗΨΙΑΣ ΣτρωματοποιημένηΣτρωματοποιημένη Με quotas Φύλου & Ηλικίας Τυχαία Επιλογή Σημείων Εκκίνησης Πλήρης και αναλογική εκπροσώπηση του καλυπτόμενου πληθυσμού ως προς φύλο- ηλικία- περιοχή
Η στρωματοποίηση Ως ξεχωριστά υπο-στρώματα διακρίνονται τα ακόλουθα: Αθήνα: 5 ευρύτερες περιοχές, με βάση τη γεωγραφική τους τοποθέτηση Θεσσαλονίκη: 7 ευρύτερες περιοχές Υπόλοιπη Ελλάδα: Σε καθέναν από τους 36 καλυπτόμενους Νομούς διακρίνονται 2 υπο-στρώματα: Αστικά κέντρα των κατοίκων και πάνω Ημιαστικές/ Αγροτικές περιοχές Επιλογή Σημείων Εκκίνησης: Σε κάθε αστική περιοχή (συμπεριλαμβανομένης της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης) ως σημεία εκκίνησης ορίζονται οι συμβολές δυο δρόμων με βάση τους επίσημους χάρτες κάθε περιοχής. Όλα τα σημεία εκκίνησης έχουν αριθμηθεί και η επιλογή τους γίνεται με τυχαίο σημείο έναρξης και σταθερό βήμα ανάλογα με τον τελικό στόχο δείγματος σε κάθε περιοχή- στρώμα.
Τεχνικές Προδιαγραφές ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ Καθημερινά, για 336 ημέρες το χρόνο (Εξαιρούνται: Αύγουστος, Εορταστικές Περίοδοι Πάσχα και Χριστουγέννων Προσωπικές/ ατομικές συνεντεύξεις στα σπίτια των ερωτώμενων με βάση προκαθορισμένο ερωτηματολόγιο
Τεχνικές Προδιαγραφές REPORTING 3 φορές/ χρόνο, 15 ημέρες μετά την ολοκλήρωση του fieldwork Φεβρουάριος Ιούνιος Οκτώβριος Σε μορφή ηλεκτρονικού report (περιβάλλον Acrobat) Σε ειδικό στατιστικό πρόγραμμα (software BARI/ WEB ID)
Τεχνικές Προδιαγραφές ΣΗΜΕΙΑ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΑΓΟΡΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διείσδυση και προφίλ χρηστών Χώρος χρήσης (εργασία- σπίτι- σχολή) Πρόθεση αγοράς ΑΓΟΡΑ INTERNET Διείσδυση και προφίλ χρηστών/potential χρηστών Συνήθειες χρήσης (χώρος-συχνότητα- διάρκεια παραμονής-service provider) Λόγοι χρήσης Επισκεψιμότητα Ελληνικών + Ξένων Portal/Sites Αλλαγή συνηθειών προς άλλα Μέσα λόγω Internet Lifestyle/ Καταναλωτικές Συνήθειες Χρηστών
Η διερεύνηση των sites… Γίνεται με επίδειξη λογοτύπων και καταγράφονται όσα: Επισκέπτονται συνήθως Επισκέφθηκαν χθες Επισκέφθηκαν την τελευταία εβδομάδα Επισκέφθηκαν τον τελευταίο μήνα Συνήθης Επισκεψιμότητα Μέση Ημερήσια Επισκεψιμότητα Μέση Εβδομαδιαία Επισκεψιμότητα Μέση Μηνιαία Επισκεψιμότητα Συνολικά εξετάζονται 89 ελληνικά και 16 ξένα sites.