ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Advertisements

Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΜΕΣΩΝ Γνωριμία με τα πολυμέσα στα πλαίσια της διδασκαλίας και της μάθησης.
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ: ΧΡΗΣΗ ΦΟΡΗΤΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ.
Εισαγωγή στις βασικές έννοιες Δικτύου και Διαδικτύου
ΠΜΣ ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Κατεύθυνση ΤΕΔΑ Τεχνολογίες Διαχείρισης Ασφάλειας Security Management Engineering Τμήμα Πληροφορικής ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
«Καινοτομικά Διαδικτυακά Περιβάλλοντα στην Εκμάθηση της Λογιστικής»
Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο
Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Β΄ Επιπέδου Ειδικό Μέρος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης (κλάδοι ΠΕ60-70) ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ.
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΚΑΙ ΜΟΡΦΟΤΥΠΑ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΚΜΗΡΙΩΝ ΒΟΥΛΓΑΡΗΣ ΣΠΥΡΟΣ ΚΕΡΚΥΡΑ 2006.
Αρχειοθέτηση του Ιστού Nordic Web Archive Toolset Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες : Σ. Καπιδάκης, Μ. Γεργατσούλης Μαρίνα Κομπολύτη Εαρινό εξάμηνο 2003/2004.
Εποπτεύων καθηγητής: Κος Σαράντος Καπιδάκης
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΈΝΑ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑΣ (A SPECTUM OF INTEROPERABILITY) Βαρειά Βασιλική (Β ) Βαρειά Βασιλική (Β )
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Θέμα εργασίας: Υπηρεσίες Ψηφιακών Βιβλιοθηκών προς τους χρήστες (Συγκριτική προσέγγιση) Ασκητή Βασιλική Αθήνα, 12/12/2005.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
Θεωρίες Μάθησης και Εκπαιδευτικά Λογισμικά
Ψηφιακή Βιβλιοθήκη ΤΕΕ
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ» ΘΕΜΑ «ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΕΚΜΗΡΙΩΣΗΣ» ΚΑΝΤΑΡΕΛΗ ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ.
Η ένταξη των ψηφιακών βιβλιοθηκών στον χώρο της εκπαίδευσης Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου Β Ανδρομάχη Νοτοπούλου Β
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Αναζητώντας πρότυπα αλληλεπίδρασης χρηστών για ψηφιακές βιβλιοθήκες Εργασία στο Μάθημα: Ψηφιακές.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. OI “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ Τι είναι τα πολυμέσα? Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας.
…………………………………………………………. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ Το κλειδί για τη δια βίου μάθηση 14 – 16 Ιουνίου 2006 Goethe-Institut Athen Μαθαίνοντας δια βίου Βιβλιοθήκες.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΣΗΜΑΣΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΙΣΤΟΣ.
Το πρότυπο MPEG7 Επιβλέπων καθηγητής: Σαράντος Καπιδάκης ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Επιστήμη της Πληροφορίας - Διοίκηση και.
NewsML - News Markup Language Ζούτσου Κυριακή Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας» «Ψηφιακός.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
STANFORD DIGITAL LIBRARY TECHNOLOGIES Ανταβάλογλου Δέσποινα Βλισίδου Εύα Γόντικα Ειρήνη.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας Εργασία Μαθήματος Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας – Βιβλιοθηκονομίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Η επιστήμη του Web.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΒΑΛΟΝ» ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ & ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
Μελέτη για την Επίδραση των Προγραμμάτων Ψηφιοποίησης στη Διαχείριση και στη Σταθερότητα των Συλλογών με Ιστορικές Φωτογραφίες. Φοιτήτρια: Παγώνη Αποστολία.
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ «Επιστήμη της Πληροφορίας-Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» Τμήμα Αρχειονομίας-Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο.
ΣΥΓΚΟΜΙΔΗ ΜΕΤΑΔΕΔΟΜΕΝΩΝ (METADATA HARVESTING) ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ "Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Η γέφυρα TIP/Greenstone: Μία υπηρεσία για κινητή τοπικά προσδιορισμένη πρόσβαση σε ψηφιακές.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
Πολυμέσα Οι “multi-διαστάσεις’’ των multimedia. Περιγραφή Ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών.
"ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ" ΟΛΓΑ ΚΟΛΟΒΙΣΤΕΑ 1 Αξιολόγηση προτύπων μεταδεδομένων στο πλαίσιο ψηφιακών βιβλιοθηκών οπτικοακουστικού υλικού Παρουσίαση της εργασίας.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ Υπεύθυνος καθηγητής: κος. Σ. Καπιδάκης Επιμελήτρια: Παπαγιάννη Ανδρονίκη.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑ2004.
ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΑΒ 322: ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Πλιατσικούρας Ιωάννης - Β * Κατούνα.
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΜΣ «ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ» ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΓΕΡΓΑΤΣΟΥΛΗΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ Το DSpace ως ένα Ανοικτό.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ “ USING MILOS TO BUILD A MULTIMEDIA.
Μάθημα: «Ψηφιακές Βιβλιοθήκες» Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Κωνσταντόπουλος Παναγιώτης
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Εργασία στο υποχρεωτικό μάθημα του ΣΤ’εξαμήνου Θέμα: Oxford Digital Library.
Διδάσκων: Σαράντος Καπιδάκης «Ασφάλεια Ψηφιακά Διαδεδομένων Πληροφοριών στην Ηλεκτρονική Διδασκαλία» ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ.
Κριτήρια επιλογής και αξιολόγησης ψηφιακού υλικού Ενότητα «Δημιουργία και διαχείριση ψηφιακών συλλογών»
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Η επεξεργασία του υλικού στην υβριδική υπηρεσία πληροφόρησης: παράλληλη χρήση των εργαλείων Κόκκινος Διονύσης, Ε.Μ.Π. - Κεντρική Βιβλιοθήκη Τσώλη Θεοδώρα,
Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στην Επιστήμη της Πληροφορίας Ψηφιακές Βιβλιοθήκες Διδάσκων: Σαράντος.
ΤΑ ΠΟΛΥΜΕΣΑ.
Κατηγορίες και είδη Λογισμικού Αυτοματισμού Γραφείου
Τεχνολογίες προστασίας πνευματικών δικαιωμάτων στον ψηφιακό κόσμο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ –ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ : ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΚΕΡΚΥΡΑ 12 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2006

ΜΙΑ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ MPEG MPEG-1:ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΥΨΗΛΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΜΕ ΥΨΗΛΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ MPEG-2:ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΤΗΛΕΟΡΑΣΕΙΣ ΚΑΙ DVD ΚΑΘΕ ΕΙΚΟΝΑ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΑΡΑΛΗΠΤΗ, ΕΧΕΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ MPEG-2

ΜΙΑ ΑΝΑΣΚΟΠΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ MPEG ( ΣΥΝΕΧΕΙΑ ) MPEG-7:ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ MPEG-21: Η ΒΑΣΙΚΗ ΙΔΕΑ ΕΙΝΑΙ Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ Σ’ΑΥΤΟ

ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΤΟΥ MPEG-4 1η ΕΚΔΟΣΗ η ΕΚΔΟΣΗ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕ ΤΟ 1999 ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ ΤΟ 2000 ΟΙ ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΤΙΘΕΝΤΑΙ ΝΕΑ ΠΡΟΦΙΛ

ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 (ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΣΧΕΔΙΑΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ MPEG (MOVING PICTURE EXPERT GROUP) Η ΕΠΙΣΗΜΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ISO/IEC 14496

ΠΡΟΤΥΠΟ MPEG-4 ΣΤΟΧΟΣ ΕΊΝΑΙ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΕΙ ΤΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΒΙΝΤΕΟ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΤΗΝ ΕΥΚΟΛΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΜΒΑΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΑΛΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ ΠΕΡΙΤΕΧΝΕΣ ΕΠΙΛΕΓΕΤΑΙ Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΧΩΡΟΥ.

IETF ΚΑΙ ISMA IETF(INTERNET ENGINEERING TASK FORCE):ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΔΙΕΘΝΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΜΕΝΗ ΑΠΌ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗΣ ΤΟΥ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ISMA(INTERNET STREAMING MEDIA ALLIANCE):ΕΧΕΙ ΕΠΙΛΕΞΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ MPEG-4 ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ IETF ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΔΙΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ

ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ MPEG-4 ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΤΥΠΟ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ MEDIA PLAYER, QUICKTIME

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ MPEG4 ΤΟ MPEG-4 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ (ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΒΙΝΤΕΟ) ΓΛΩΣΣΑ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗΣ ΣΚΗΝΩΝ BIFS (Binary Format for Scenes). ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ

ΠΡΟΦΙΛ ΚΑΙ ΕΠΙΠΕΔΑ ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΘΩΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟ MPEG-4 ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΚΆΘΕ ΦΟΡΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΠΡΟΦΙΛ ΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΟΥΣ

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ MPEG-4 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΟΠΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΗΧΟΣ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ DMIF:ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΗ ΕΝΟΣ ΒΕΛΤΙΩΜΕΝΟΥ ΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΤΗ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ MPEG-4

DELIVERY MULTIMEDIA INTEGRATION FRAMEWORK ΤΟ DMIF ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Η ΑΡΧΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΙΑ ΜΕ ΤΟΥ FTP Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ FTP ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΔΕΔΟΜΕΝΑ, ΕΝΩ ΤΟ DMIF ΕΠΙΣΤΡΕΦΕΙ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΟΥΝ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ

DELIVERY MULTIMEDIA INTEGRATION FRAMEWORK(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΠΛΑΙΣΙΟ ΚΑΙ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΔΥΟΛΟΓΙΣΜΙΚΑ: DMIF-Application Interface (DAI) ΚΑΙ DMIF-Network Interface (DNI)

OPEN VIDEO DIGITAL LIBRARY ΘΕΩΡΗΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΡΗΣΤΕΣ ΝΑ ΑΝΑΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΤΙΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ. ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΣΤΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΔΙΕΠΑΦΩΝ ΣΤΙΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ

OPEN VIDEO DIGITAL LIBRARY(ΣΥΝΕΧΕΙΑ) ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ:ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΛΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΩΝ ΧΡΗΣΤΩΝ ΜΕΣΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Η ΔΙΕΠΑΦΗ ΤΗΣ OPEN VIDEO DIGITAL LIBRARY

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΊΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ; ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ