HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Παρουσίαση αποτελεσμάτων έργου Ε*CARE Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, 7 Ιουνίου
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
1 ΤΑ ΝΕΑ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ. 2 - Από τον Ιούλιο ψηφίστηκαν τρεις νόμοι που περιέχουν σημαντικές αλλαγές στην φορολογική νομοθεσία και επιβάλλουν νέους φόρους.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΜΟΝΤΕΡΝΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ & ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΚΕΡΔΟΦΟΡΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Τηλέμαχος Πέντζος Ιούνιος 2012
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
ΤΡΑΠΕΖΑ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΕΣΕΕ ΓΣΕΒΕΕ ΕΣΤΕ Κοινή Συνέντευξη Τύπου Αθήνα, 24/4/2013.
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
Εξελικτική πορεία της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας (ΔΟΠ)
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Κεφ. 7: Χρήμα – πληθωρισμός
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Μαρία Κούνδουρου PROFESSIONS ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
1. Πιστεύετε ότι υπάρχουν διακρίσεις σε σχέση με:.
Έρευνα για το Εθνικό Φορολογικό Σύστημα Αθήνα 9 Νοεμβρίου ο Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Ι.Ο.Φο.Μ. Ι.Ο.Φο.Μ. – Π.Μ.Σ. Φορολογία και Ελεγκτική.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Αναγνώριση Προτύπων.
Αβιοτικό περιβάλλον οργανισμοί.
ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΤΟΥ ΑΥΡΙΟ – ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ – ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ - ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΔΗΣ – ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα
Page 1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΩΝ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΕΛΕΧΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΓΟΡΑΣ Εμείς δεν βλέπουμε ένα απλό σχεδιάγραμμα. Βλέπουμε τον τρόπο.
1 Θεματική Ενότητα Γραφήματα & Επίπεδα Γραφήματα.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΕΞΟΔΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΚΡΙΣΗ Γεώργιος Α. Δαουτόπουλος Καθηγητής Γεωπονίας Α.Π.Θ.
ΙΣΧΥΣ Η χρονική συνάρτηση της στιγμιαίας ισχύος προκύπτει από τη σχέση
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Διάγραμμα 2.2: Η επίδραση των Logistics και της εξυπηρέτησης πελατών στο μάρκετινγκ Πηγή: Martin Christopher «Δικαιόχρηση» καταναλωτή «Δικαιόχρηση» πελάτη.
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Νεοχώρι, Τ.Κ , Πήλιο, Μαγνησία
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ ΑΡΙΘΜΟΔΕΙΚΤΕΣ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Διαδικασία τοποθέτησης υποστιβάδων κατά σειρά αυξανόμενης ενέργειας
 Σμίκρυνση της αγοράς σε αξίες και όγκο  Προβλήματα Ρευστότητας  Μείωση Περιθωρίων  Μακροχρόνιες Συνθήκες.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Travel Salesman. ABDCA, ABCDA, ACBDA, ACDBA, ADBCA, ADCBA … (3!) 3 σταθμοί και 1 βάση (3! διαδρομές) 4 σταθμοί και 1 βάση (4! = 24) 5 σταθμοί και 1 βάση.
Διάγραμμα 1 Φεβρουάριος 2012 αποτελέσματα παγκύπριας τηλεφωνικής έρευνας, χρήσης του διαδικτύου στην Κύπρο για οικονομική πληροφόρηση © συντάχθηκε για.
Δημιουργικό Marketing συνθέσεις...με χρωματιστούς όγκους παιδικές.
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Συνολική Ζήτηση Εθνικό Εισόδημα Εθνικό Προϊόν Εθνική Δαπάνη
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Κόμβος δευτερογενούς επεξεργασίας και διαχείρισης κοινωνικών δεδομένων και δεικτών Υποέργο 1 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ.
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Γενικοί Παράγοντες Αγοράς Μέγεθος Αγοράς: € στο τέλος του 2013 Ανάπτυξη Αγοράς: Μειούμενο ετήσιο ρυθμό (2013/2012: -0,5%, 2012/2011:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

HELLAS PHARM 2012 Συνεργισμός: Αναγκαία και ικανή συνθήκη στη γεωγραφία της νέας φαρμακευτικής αγοράς. 1

2 Συνεργασία είναι η ικανότητα να εργάζεσαι μαζί με τους άλλους για ένα κοινό όραμα. Η συνεργασία αποτελεί την κινητήρια δύναμη που κάνει τους συνηθισμένους ανθρώπους να επιτυγχάνουν ασυνήθιστα αποτελέσματα. Andrew Carnegie.

3 Μόνοι μπορούμε να κάνουμε τόσα λίγα. Μαζί μπορούμε να πετύχουμε τόσα πολλά Helen Keller

8 Η συνολική δύναμη μιας ομάδας είναι κάτι περισσότερο από το άθροισμα της δύναμης των μελών της.

9 Όταν μία ομάδα ανθρώπων ενώσει δυνάμεις, οι πιθανότητες είναι απεριόριστες!

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Η εταιρεία έχει πλέον οργανωτική δομή. Τον Ιανουάριο του 2011 ολοκληρώθηκε η μετεγκατάσταση και πλέον η ΠΑΝΣΥΦΑ λειτουργεί σε μοντέρνους, λειτουργικούς χώρους που πληρούν όλες τις προδιαγραφές και μπορούν να στηρίξουν την ανάπτυξη της εταιρείας. Η ολοκλήρωση κεντρικών συμφωνιών με μεγάλες εταιρείες δίνει πλέον προνομιακή εμπορική πολιτική προς τους μετόχους μας. Αποκλειστικές συνεργασίες. Η ανάπτυξη του Τμήματος Πωλήσεων σε συνάρτηση με τις συγκυρίες της αγοράς δείχνει να είναι ένα πολυεργαλείο που θα δώσει προστιθέμενη αξία στις υπηρεσίες που μπορούμε να προσφέρουμε, είτε έχουν να κάνουν με φαρμακευτικά ή παραφαρμακευτικά προϊόντα. 10

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ Σήμερα πλέον η εταιρεία έχει ταυτότητα Η ανάπτυξη νέου Brand name και Logo (Real Care) των παλαιών προϊόντων (ΠΑΝΣΥΦΑ) σε συνάρτηση με τον εμπλουτισμό της γκάμας με νέα προϊόντα ανοίγει έναν μεγάλο δρόμο για μία σειρά ιδιωτικής ετικέτας στα συνεταιρισμένα φαρμακεία με πλεονεκτήματα για όλους. 11

REALCARE 12

REALCARE 13

ΑΛΚΟΟΛΟΥΧΟΣ ΛΟΤΙΟΝ-ΑΣΕΤΟΝ 14 ΝΕΟ

ΟΡΘΟΠΑΙΔΙΚΑ 15 ΝΕΟ

ΓΑΝΤΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ & LATEX 16 ΝΕΟ

ΜΑΣΚΕΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 17 ΝΕΟ

ΑΝΑΛΟΓΙΚΟ ΠΙΕΣΟΜΕΤΡΟ 18 ΝΕΟ

GREENCARE Premium & Regular line 19

GREENCARE (PREMIUM LINE) ΕΝΥΔΑΤΙΚΗ ΠΡΟΣΩΠΟΥ 24 ΩΡΗ ΚΡΕΜΑ ΜΑΤΙΩΝ 3 ΣΕ 1 ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΛΙΠΑΡΟ ΔΕΡΜΑ ΕΝΥΔΑΤΙΚΟ ΓΑΛΑΚΤΩΜΑ ΚΡΕΜΑ ΧΕΡΙΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΥΓΡΟ ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΣΑΜΠΟΥΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΞΗΡΟΔΕΡΜΙΑ ΑΝΤΙΗΛΙΑΚΗ ΣΕΙΡΑ 20

E-COMMERCE B2C ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΝΕΟΥ SITE. ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΜΕΣΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΜΕ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΦΟΔΙΑΣΤΙΚΗΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ (ΠΑΝΣΥΦΑ- ΣΥΦΑ-ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ-ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ). 21

22 Με την αλλαγή του site μας η εταιρεία μας έχει πλέον ένα εργαλείο για την βελτίωση του προφίλ της στην αγορά και την ανάπτυξη της εμπορικής της δραστηριότητας. E-COMMERCE B2C

23 Η δύναμη βρίσκεται στις διαφορές μας και όχι στις ομοιότητες μας. Stephen Covey

24 Green Pharmacy-Green & Real Products- E-Commerce- Sales Force Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΑΣ GREENCARE Premium & Regular line