Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
Ιούλιος Έρευνα Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Ιούλιος 2012.
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΙΟΥΛΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΕΣ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΕΠΙΚΑΘΟΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Η έρευνα αυτή συγχρηματοδοτήθηκε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, στα.
Ιατρική Σχολή Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Το Οικονομικό Κλίμα και οι Αγορές Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών το Νοεμβρίου 2009 Δρ. Έλλη Παγουρτζή Πρόεδρος Δ.Σ Παρατηρητήριο για την ΚτΠ 11.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Λ. Κηφισίας 3, Μαρούσι τηλ.: fax:
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 © Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Απρίλιος 2010.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN ΙΔΡΥΜΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ & ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Ιούνιος 2009.
Επιδημιολογικά Στοιχεία:
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( ) Επιθεωρήσεις : 14  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 7 (50%) και Μη Ικανοποιητικά 7 (50%) Μη Συμμορφώσεις : 160  Διορθωτικές.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ για την ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΝΕΟΛΑΙΑΣ 2014 Απρίλιος 2014.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΙΚΡΟΛΕΥΚΩΜΑΤΟΥΡΙΑΣ ΜΕΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΤΟΥ ΣΥΝΔΡΟΜΟΥ ΤΗΣ ΑΠΝΟΙΑΣ ΣΕ ΔΙΑΒΗΤΙΚΟΥΣ Ε. Δασκαλοπούλου, Β. Ορδουλίδου*, Ν. Καρτάλη, Χ. Λιάββας*,
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2011.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Οκτώβριος 2011.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Σεπτέμβριος 2009.
ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ Έρευνες Οικονομικής Συγκυρίας ΙΟΒΕ - DG ECFIN Μάιος 2012.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
Η ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΧΩΡΟ
ΑΝΕΡΓΙΑ.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Χώρες του G-8 ΑγαθάΥπηρεσίες ΕισαγΕξαγΕισαγΕξαγ 1ΗΠΑ10,71817,413,3 2Γερμανία9,57,46,39,6 3Ιαπωνία6,554,16,9 4Γαλλία5,14,95,54,4 5ΗΒ4,35,27,86,6 6Ιταλία3,93,63,84.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – Βαρόμετρο ΕΒΕΘ: Οι δείκτες Οι δείκτες του Βαρόμετρου ΕΒΕΘ είναι οι αριθμητικές διαφορές μεταξύ των συνολικών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ – Μάρτιος 2017 Αφιέρωμα στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος 2017.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Εξέλιξη Δεικτών 2009 – 2017.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος 2014

“Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”

Διεξαγωγή ανά εξάμηνο (Σεπτέμβριος, 2 ο 15ήμερο) Διερεύνηση πέντε (5) πληθυσμών ενδιαφέροντος: - Κάτοικοι – καταναλωτές Νομού Θεσ/νίκης (Consumer Survey) - Εμπορικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Retail Trade Survey) - Βιομηχανίες – Βιοτεχνίες Νομού Θεσ/νίκης (Industry Survey) - Υπηρεσίες Νομού Θεσ/νίκης (Services Industry) - Κατασκευαστικές επιχειρήσεις Νομού Θεσ/νίκης (Construction Survey) Διεξαγωγή με τηλεφωνικές συνεντεύξεις (σύστημα CATI) Συνολικό δείγμα 1,500 ατόμων (700 καταναλωτές & 800 επιχειρήσεις) Ερωτηματολόγιο κατά τα πρότυπα των οδηγιών για τις έρευνες οικονομικής συγκυρίας (DG – ECFIN)

Έρευνα Καταναλωτών Έρευνα Βιομηχανίας Έρευνα Υπηρεσιών Έρευνα Λιανικού Εμπορίου Έρευνα Κατασκευών 5

Έρευνα Καταναλωτών 1

Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης Νομός Θεσσαλονίκης: - 41 Ελλάδα: - 56 Eυρωπαϊκή Ένωση: - 8 Έρευνα Καταναλωτών 1 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Καταναλωτικής Εμπιστοσύνης (Μάρτιος 2014) Νομός Θεσσαλονίκης: -38 Ελλάδα:-60 Eυρωπαϊκή Ένωση:-7

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR: -67 EU: -14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-64 EU:-12 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-49 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR: -47 EU:-3 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -42 GR:-72 EU: -22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-63 EU:-20 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-52 EU:-2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-48 EU:-7 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+23 EU:+19 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:+7 EU:+10 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+10 EU:+13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:-5 EU:+7 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +44 GR:+62 EU:+18 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +36 GR:+50 EU:+19 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -65 GR:-56 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR: -58 EU: -10 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-65 EU:-22 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -67 GR:-63 EU:-20 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR:-70 EU:- Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -62 GR: -60 EU:- Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -63 GR:-76 EU:-5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-80 EU:-4 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Μάρτιος 2014

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -96 GR*:-90 EU*:-72 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -92 GR*:-90 EU*:-71 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Μάρτιος 2014 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -100 GR*:-95 EU*:-88 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -97 GR*:-96 EU*:-88 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 Σεπτέμβριος 2013 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14

Έρευνα Καταναλωτών 1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -84 GR*:-85 EU*:-55 *Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -85 GR*:-77 EU*:-55 Σεπτέμβριος 2014 *Στοιχεία Σεπτεμβρίου ‘14

Έρευνα Βιομηχανίας 2

2 Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -6 Ελλάδα:-4 Eυρωπαϊκή Ένωση:-3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Βιομηχανία) Νομός Θεσσαλονίκης: -11 Ελλάδα:- 5 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 4

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:+7 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -8 GR:-4 EU:+3 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -54 GR:-24 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -53 GR:-27 EU:-16 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -41 GR:-18 EU:-15 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -52 GR:-24 EU:-18 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+4 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:+0,5 EU:+6 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +22 GR:+17 EU:+11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +8 GR:+11 EU:+9 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-6 EU:-0,6 Μάρτιος 2014 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-6 EU:+0,3

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:-8 EU: -3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -4 GR:-1 EU:-3 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:*+25 EU:*+17 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +3 GR:*+22 EU:*+15 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14*Στοιχεία Ιουλίου ‘14 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +26 GR:+9 EU: +13 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +17 GR:+28 EU:+12 *Στοιχεία Ιανουαρίου ‘14 *Στοιχεία Ιουλίου ’14 Μάρτιος 2014

Έρευνα Βιομηχανίας 2 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.*Ελλάδα: ΙΟΒΕ – Ιαν *Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN – Ιαν ΘεσσαλονίκηΕλλάδα*Ευρωπαϊκή Ένωση* **Πόσοι μήνες παραγωγής είναι εξασφαλισμένοι βάσει του τρέχοντος επιπέδου παραγγελιών της επιχείρησής σας; 2,94,84,3 ***Σε ποιο επίπεδο παραγωγικής δυναμικότητας λειτουργεί αυτή τη στιγμή η επιχείρησή σας (% της πλήρους δυναμικότητας); 57,0%70,4%80,2% ** Ποσοστό όσων απάντησαν: 90% *** Ποσοστό όσων απάντησαν: 91%

Έρευνα Υπηρεσιών 3

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -20 Ελλάδα:+5 Eυρωπαϊκή Ένωση:+8 Έρευνα Υπηρεσιών 3 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα:: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Υπηρεσίες) Νομός Θεσσαλονίκης: -14 Ελλάδα:+15 Eυρωπαϊκή Ένωση:+7

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -44 GR:-1 EU:+4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -38 GR:+14 EU:+3 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-1 EU:+9 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +2 GR:+12 EU:+8 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: +6 GR:+17 EU:+12 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -5 GR:+19 EU:+12 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -10 GR:-13 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-2 EU:+6 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -3 GR:+3 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -7 GR:-1 EU:+7 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -30 GR:-12 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -31 GR:-12 EU:+1 Μάρτιος 2014

Έρευνα Υπηρεσιών 3 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -17 Ελλάδα:-10 Eυρωπαϊκή Ένωση:+0,5 Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Λιανικό Εμπόριο) Νομός Θεσσαλονίκης: -18 Ελλάδα:- 3 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 2

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -50 GR:-18 EU:+1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -49 GR: -6 EU: -0,2 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -9 GR:-4 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:+2 EU:+11 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -20 GR:-6 EU:-1 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -33 GR:-10 EU:-6 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:-15 EU:+7 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -24 GR:-0,1 EU:+6 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -15 GR:+18 EU:+2 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -11 GR:+13 EU:+0,1 Μάρτιος 2014

Έρευνα Λιανικού Εμπορίου 4 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -26 GR:-20 EU:+5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -21 GR:-12 EU:-1 Μάρτιος 2014

Έρευνα Κατασκευών 5

Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) – Μάρτιος 2014 Νομός Θεσσαλονίκης: -43 Ελλάδα:-14 Eυρωπαϊκή Ένωση:-25 Έρευνα Κατασκευές 5 Πηγή: 1.Νομός Θεσσαλονίκης: Βαρόμετρο ΕΒΕΘ 2.Ελλάδα: ΙΟΒΕ 3.Ευρωπαϊκή Ένωση: DG ECFIN Δείκτης Επιχειρηματικών Προσδοκιών (Κατασκευές) Νομός Θεσσαλονίκης: -44 Ελλάδα:- 33 Eυρωπαϊκή Ένωση:- 21

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -39 GR:-10 EU:-3 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -13 GR:-36 EU:-7 Μάρτιος 2014

Έρευνα Κατασκευές 5 Μάρτιος 2014

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -80 GR:-48 EU:-38 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -70 GR:-63 EU:-34 Μάρτιος 2014

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -6 GR:+21 EU:-11 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -18 GR:-3 EU:-9 Μάρτιος 2014

Έρευνα Κατασκευές 5 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -25 GR:-34 EU:-6 Ισοζύγια (Θετικά – Αρνητικά ) THE: -22 GR:-26 EU:-5 Μάρτιος 2014