Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

Ζαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελιβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
Ομάδες Γονιών από τις Σ.Υ. ΠΡΟΤΑΣΗ. Ομάδες που λειτουργούν • Γονείς παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες (μαθησιακά προβλήματα, αναπηρίες, αναπτυξιακές διαταραχές,
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
Η Ψυχολογία της άθλησης μελετά τον άνθρωπο και τη συμπεριφορά του σε σχέση με την άθληση. Εφαρμόζεται σε συμβουλευτικό επίπεδο (σε αθλητικούς ομίλους ή.
«Εξαρτήσεις…τις χρειάζομαι;»
Aναπαραστάσεις ασθένειας
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
Προσωποκεντρική Θεωρία (Client-centered theory)
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
Η επικοινωνία στις κοινωνικές ομάδες και στην εκπαίδευση
Ζιαγκλιαβός Κωνσταντίνος, Πελοβανίδης Ηλίας, Πολυχρονίδης Ιάκωβος
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
Μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία
ΑΓΧΟΣ, ΜΟΝΑΞΙΑ, ΠΕΡΙΘΕΡΙΟΠΟΙΗΣΗ
Τα συναισθήματα :.
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ
ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
Μια δυναμική προσέγγιση όσον αφορά τη διαχείριση του χρόνου και η βελτίωση της αποτελεσματικότητας μας. Παρουσίαση από Γιώργο Δημητριάδη MBA FBIM.
Ψυχολογικά προβλήματα στη μονάδα τεχνητού νεφρού Αγγελική Κοντόλια, Ασκούμενη κοινωνική λειτουργός.
Ψυχολογία έφηβων Είμαι όμορφος; Είμαι άσχημος;
Πανελλήνιες, Άγχος και Οικογένεια
ΘΕΜΑ : Υπάρχουν εξαρτημένοι χρήστες του διαδικτύου ; Ποιοι μπορούν να θεωρηθούν εξαρτημένοι από το διαδίκτυο, ποια είναι τα συμπτώματα, ποιες οι αιτίες.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
Άγχος και burnout: Παράγοντες άγχους και εξουθένωσης
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΑΝΝΑ ΓΑΛΟΥΠΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΤΑΠΑΝΑ ΣΤΑΜΑΤΙΑ.
Διεπιστημονική Προσέγγιση της Παιδικής Σεξουαλικής Κακοποίησης Αθηνά Σπανάκη – Κοχιαδάκη Ιατρός, Βιοπαθολόγος Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής Δήμου Ηρακλείου.
3o ΛΥΚΕΙΟ ΓΛΥΦΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΙΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ-Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΘΕΜΑ:Η ΒΙΑ ΣΤΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΘΕΜΑ ΟΜΑΔΑΣ:ΕΝΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΒΙΑ ΟΜΑΔΑ: ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΙΧΑΛΗΣ ΙΩΣΗΦ.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Τα 5 στάδια του πένθους Το 1969 η ψυχίατρος Kübler-Ross εισήγαγε για πρώτη φορά «τα 5 στάδια του πένθους». Τα στάδια αυτά αποτελούν τις υγιείς ψυχικές.
ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ. Στόχοι Συμβουλευτικής Ψυχολογίας Διαφορές μεταξύ θεωρητικών προσεγγίσεων (Ψυχανάλυση, Υπαρξισμός, Συμπεριφορισμός,
O ΌΡΟΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΉΘΗΚΕ ΑΡΧΙΚΆ, ΓΙΑ ΆΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΠΑΣΧΟΛΟΎΝΤΑΝ ΣΤΟ ΧΏΡΟ ΤΗΣ ΨΥΧΙΚΉΣ ΥΓΕΊΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΥΝΈΧΕΙΑ ΣΥΝΔΈΘΗΚΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΆΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΎ,
Σκοποί αγωγής υγείας-συμβουλευτικής  Διατήρηση σωματικής ισορροπίας ατόμου: υγιεινή, διατροφή, άσκηση  Διατήρηση ψυχικής-κοινωνικής ισορροπίας ατόμου-
Πρωτογενείς φορείς Κοινωνικοποίησης
ΠΡΩΤΟΓΕΝΕΙΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗΣ.  Η λέξη «κοινωνικοποίηση» εμφανίζεται στις αρχές του 20ου αιώνα από τον Εμίλ Ντιρκέμ, θεμελιωτή της σύγχρονης κοινωνιολογίας.
Εθισμός στο Διαδίκτυο.
Κατάθλιψη «Η κατάθλιψη είναι σαν ένα πένθος για κάτι αγαπημένο που έχει χαθεί. Είτε είναι πρόσωπο είτε είναι ιδέα είτε πρόκειται για μια κατάσταση» Σίγκμουντ.
Διαχείριση Κρίσεων στη Σχολική Κοινότητα
ΕΠΙΒΑΡΥΝΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ
Παίρνω τον Έλεγχο: Βρίσκω το δρόμο μου αντιμετωπίζοντας την ανεργία
«Διαχείριση απώλειας και πένθους στο σχολείο» Συμβουλευτική ψυχολόγος
Παίρνω τον έλεγχο: Βρίσκω τον δρόμο αντιμετωπίζοντας την ανεργία
Μάθημα 1ο ΥΓΕΙΑ - ΑΣΘΕΝΕΙΑ
Το ερωτηματολόγιο για το σχολικό εκφοβισμό ως μέσο ευαισθητοποίησης και κινητοποίησης όλου του σχολείου 1ο Γυμνάσιο Πεύκης Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαρία.
Κοινωνική Εργασία με Παιδιά και Εφήβους
Ενθαρρύνοντας την ανταπόκριση στη Βιβλική Αλήθεια
Εργασία: Συμβουλευτική σε οικογένεια με ανοϊκό μέλος
“Εφηβεία, διαπροσωπικές σχέσεις, συγκρούσεις και συνθέσεις.”
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
«Παιδιά με Μαθησιακές Δυσκολίες & Διαταραχές Λόγου»
Παχυσαρκία.
AITIA Τα αίτια της νευρικής ανορεξίας φαίνεται να είναι πολυπαραγοντικά. Ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της κοινωνίας, του τρόπου σκέψης, του συναισθήματος αλλά.
Η ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ως οπλο επικοινωνιας
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ-ΓΟΝΕΩΝ Γιαλυράκη Πόπη Σύμβουλος Ψυχικής Υγείας(Msc), Play Therapist Θεραπεύτρια ζευγαριών (ICEEFT), Εκπαιδεύτρια ομάδων γονέων(Gordon-Fillial)
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ & ΑΝΑΠΗΡΙΑ.
Γονείς και Πανελλήνιες Εξετάσεις
ΑΓΧΟΣ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΗ
Κλεαρχοσ σταματουλακησ Ψυχολογοσ- Life coach
ΜΝΗΜΗ: ΣΥΓΚΡΑΤΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΛΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Αποσυνδετικές διαταραχές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τα συναισθήματα των περιθαλπόντων των ασθενών με νόσο Alzheimer και η αντιμετώπισή τους

Συναισθήματα περιθαλπόντων 1. Άγχος: για την κάθε αλλαγή που βιώνει ή θα βιώσει στο μέλλον. Το άγχος αυτό συχνά μπορεί να τους πανικοβάλλει και να εμποδίζει τη δημιουργική προσαρμογή τους στις καινούριες συνθήκες που η ασθένεια έχει επιφέρει.

Συναισθήματα περιθαλπόντων 2. Αντιδράσεις θυμού: είτε γιατί αυτοί έχουν την ευθύνη της περίθαλψης, είτε γιατί τα άλλα μέλη της οικογένειας δεν δείχνουν προθυμία να βοηθήσουν, είτε γιατί ο ασθενής τους δυσκολεύει με τη συμπεριφορά του, είτε γιατί γεγονότα που έγιναν στο παρελθόν (ανέκφραστα συναισθήματα – μισοτελειωμένες υποθέσεις) εμμένουν και στο παρόν, είτε γιατί βλέπουν το μέλλον τους και τα σχέδια-όνειρα που κάνανε να καταστρέφονται.

Συναισθήματα περιθαλπόντων 3.Ενοχή: για τον τρόπο που σκέφτονται και φέρονται, για τον θυμό ή την αγανάκτηση που νιώθουν με την συμπεριφορά του ασθενή, για το ότι χάνουν τον αυτοέλεγχό τους, για το ότι μπορεί μερικές φορές να ασχολούνται με τις δικές τους ανάγκες, για το πώς είχαν συμπεριφερθεί στον ασθενή κατά το παρελθόν…

Συναισθήματα περιθαλπόντων 4.Θλίψη: για την απώλεια που βιώνει. Η απώλεια αφορά τη συντροφικότητα, την επικοινωνία, την αμοιβαιότητα, την ανταπόκριση, την υποστήριξη και σε πιο προχωρημένα στάδια την λεκτική επικοινωνία.

Συναισθήματα περιθαλπόντων 5. Εξάντληση: σωματική και ψυχική καθώς μυαλό και σώμα καταπονούνται προκειμένου να ανταποκριθούν στην περίθαλψη του ασθενή τους.

Συναισθήματα περιθαλπόντων 6.Μοναξιά: αποσύρονται κοινωνικά, περιορίζονται οι επαφές με τους φίλους του, είτε γιατί οι τελευταίοι παύουν να τους επισκέπτονται, είτε λόγω του πολύ χρόνου που αφιερώνουν στην φροντίδα του ασθενή τους αλλά και της διάθεσής τους που συχνά δεν τους επιτρέπει να κάνουν πράγματα για τον εαυτό τους.

Συναισθήματα περιθαλπόντων Όλα τα παραπάνω οδηγούν σε απότομες αλλαγές διάθεσης και απρόβλεπτες συναισθηματικές αντιδράσεις (κλάμα, εκνευρισμό, ματαίωση, φόβο, απάθεια..) ενώ πολύ συχνά εμφανίζουν προβλήματα υγείας και διαταραχές διατροφής.

Αντιμετώπιση των συναισθημάτων των περιθαλπόντων Ανακαλύψτε τα όρια σας και θέστε ρεαλιστικούς στόχους Μοιραστείτε την ευθύνη και με άλλα πρόσωπα- Ζητήστε βοήθεια Προσέξτε για προειδοποιητικά σημάδια που θα μαρτυρούν την ύπαρξη ενός δικού σας προβλήματος υγείας Μη δίνετε μεγάλη σημασία σε τυχών επικρίσεις

Αντιμετώπιση των συναισθημάτων των περιθαλπόντων Αναζητήστε την ανθρώπινη επαφή για να τερματίσετε την απομόνωσή σας Αναζητήστε πληροφορίες και συμβουλές από ειδικούς ώστε να δείτε το πρόβλημα στην πραγματική του διάσταση Βρείτε έστω και λίγο χρόνο την ημέρα για τον εαυτό σας.

Αντιμετώπιση των συναισθημάτων των περιθαλπόντων Ψυχολογική υποστήριξη: με στόχο την ενημέρωση, την εξήγηση της συμπεριφοράς τους, την διαχείριση του στρες, την αύξηση της επίγνωσης και την ικανοποίηση. Τα άτομα πρέπει να βοηθηθούν ώστε να εντοπίσουν και να εκτιμήσουν την εσωτερική δύναμη και τα αποθέματα που διαθέτουν.

Αντιμετώπιση των συναισθημάτων των περιθαλπόντων Συμμετοχή σε ομάδες: όπου θα μοιράζονται εμπειρίες σκέψεις συναισθήματα με ανθρώπους που αντιμετωπίζουν παρόμοιες καταστάσεις ανταλλάσσοντας ακόμα και πρακτικές συμβουλές για τη διαχείριση διαφόρων καταστάσεων που χαρακτηρίζουν την καθημερινότητά τους.