ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλγόριθμοι σχεδίασης βασικών 2D σχημάτων (ευθεία)
Advertisements

Συμβολισμός ομογενούς μαγνητικού πεδίου
Κλάσματα- κλασματικές μονάδες- κλασματικοί αριθμοί
ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ.
Παιχνίδι γνώσεων γεωμετρία στη.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Φυσική Β’ Λυκείου Κατεύθυνσης
Συνήθως, η συνισταμένη δύο δυνάμεων βρίσκεται υπολογιστικά
Εισαγωγή στο Προγραμματισμό
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΟΣ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΣ Β2 α
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Π λ ύ γ ω ν α Γρηγόρης Τάσιου.
Copyright © 2009 Pearson Education, Inc. Κεφάλαιο 7 Έργο και Ενέργεια.
Το πειραμα του Ερατοςθενη- Το δικο μας πειραμα
Εισαγωγή στις ανισώσεις
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
3.3 ΣΥΝΘΕΣΗ & ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΥΝΑΜΕΩΝ
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΟΥ
ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΑΝΙΑ ΤΙ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΣΟΦ ΤΖΑ.
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ από την Κλ.Μπ..
ΒΡΕΣ ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ Συμπλήρωσε τις σχέσεις ώστε να ισχύει η ισότητα: x ….. + ….. =
7.3 ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΕΙΔΩΛΟΥ ΣΕ ΚΟΙΛΟΥΣ & ΚΥΡΤΟΥΣ ΚΑΘΡΕΦΤΕΣ
2ο ΠΡΟΤΥΠΟ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2.1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.
Άσκηση 5 Το τρίγωνο με πλευρές 3,4,5 είναι ορθογώνιο. Αν πολλαπλασιάσουμε τα μήκη των πλευρών του με έναν οποιοδήποτε φυσικό αριθμό λ ( ), το τρίγωνο που.
ΤΡΙΓΩΝΑ. ΤΡΙΓΩΝΑ Το σχήμα που προκύπτει είναι το τρίγωνο ΑΒΓ Το τρίγωνο Α Β Γ Ορίζουμε τρία σημεία Α, Β, Γ πάνω στο επίπεδο 2. Ενώνουμε τα σημεία.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ & ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Ανάλυση Πολλαπλής Παλινδρόμησης
ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΙΣ ΑΚΡΙ.
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
ΑΝΑΚΛΑΣΗ - ΔΙΑΘΛΑΣΗ Φυσική Γ λυκείου Θετική & τεχνολογική κατεύθυνση
Κεφάλαιο 2 Κίνηση σε μία διάσταση
2.2 Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ.
1. Ευθύγραμμη κίνηση. Ένα σώμα κινείται πάνω σε μια ευθεία.
Άσκηση 7 Οι πλευρές του ορθογωνίου τριγώνου ΑΒC είναι x-14, x, x+4 και η περίμετρος του είναι 80m. Να υπολογίσετε την τιμή του x και στη συνέχεια να επαληθεύσετε.
Αφαίρεση δύο ρητών αριθμών
σχεδιάζει το τρίγωνο των ισχύων σε σύνθετα κυκλώματα Ε.Ρ .
5.1 ΕΡΓΟ & ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
ΠΟΛΥΓΩΝΑ ΚΑΝΟΝΙΚΑ Τα πολύγωνα που έχουν πλευρές και τις γωνίες τους ίσες λέγονται πολύγωνα κανονικά.
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Γεωμετρικές έννοιες και μετρήσεις μεγεθών
ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Πόση είναι η μετατόπιση του καθενός;
start  ΤΟ ΑΘΡΟΙΣΜΑ ΤΩΝ ΓΩΝΙΩΝ ΚΑΘΕ ΤΡΙΓΩΝΟΥ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟ ΜΕ 180 ΜΟΙΡΕΣ  ΟΙ ΟΞΕΙΕΣ ΓΩΝΙΕΣ ΜΕ ΠΛΕΥΡΕΣ ΠΑΡΑΛΛΗΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΓΩΝΙΕΣ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ  ΟΙ.
Φυσική για Επιστήμονες και Μηχανικούς Εισαγωγή – Φυσική και μετρήσεις.
Τεστ στα Μαθηματικά δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί δεκαδικά κλάσματα δεκαδικοί αριθμοί.
Αριθμομηχανή των Windows
ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΜΕΝΩΝ ΜΕΓΕΘΩΝ
Επαλήθευση κάνω, όταν θέλω να σιγουρευτώ ότι έκανα σωστά μια πράξη.
Άθροισμα ρητών αριθμών.
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Συνισταμένη δύναμη Το πλοίο το τραβάνε με δύο
Ακτίνα κύκλου R = 1 Άξονας συνεφαπτομένης σφφ 2ο τεταρτημόριο
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΕΜΒΑΔΟΝ ΕΠΙΠΕΔΗΣ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑΣ
Εργασία 2η: Δραστηριότητα από την Α΄ Λυκείου (Γεωμετρία)
ΦΑΣΗ φ ΤΗΣ ΑΠΛΗΣ ΑΡΜΟΝΙΚΗΣ ΤΑΛΑΝΤΩΣΗΣ
ΠΥΘΑΓΟΡΑΣ Ο ΣΑΜΙΟΣ ( πΧ)
Ποια είναι η προπαίδεια;
Λύση προβλήματος με την βοήθεια εξίσωσης. Λεκτικές προτάσεις Σκέφτομαι ένα αριθμό Το διπλάσιο ενός αριθμού Το μισό ενός αριθμού Τρία περισσότερα από κάποιο.
ΣΤΟΧΟΙ: ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Μετατροπές μονάδων Σε πολλά μεγέθη, πολλές μονάδες τους, φτιάχνονται ξεκινώντας από μία που τη λέω βασική. π.χ. για το μέγεθος μήκος: Βασική μονάδα είναι.
Έργο δύναμης (W) Στην εικόνα ο αθλητής ανυψώνει την μπάρα ασκώντας σ' αυτή δύναμη (F) F Όσο η μπάρα ανεβαίνει, λέμε ότι η δύναμη F παράγει έργο. Όταν ο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ

Πώς προσθέτω θετικούς αριθμούς; Πώς προσθέτω αρνητικούς αριθμούς; Στόχοι μαθήματος Πώς προσθέτω θετικούς αριθμούς; Πώς προσθέτω αρνητικούς αριθμούς; Πώς προσθέτω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς; Πώς βγάζω αριθμούς έξω από παρενθέσεις; Πώς δουλεύω με τις δυνάμεις; Πως κάνω μετατροπές μονάδων; Πώς λύνω εξισώσεις; Πώς διαχειρίζομαι μεικτά κλάσματα; Τί είναι παράλληλες και τί κάθετες μεταξύ τους ευθείες ; Τι είναι το ημίτονο, το συνημίτονο και η εφαπτομένη;

Πώς προσθέτω θετικούς αριθμούς; Πώς προσθέτω αρνητικούς αριθμούς;

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3 4 – 7 – 5 + 2 – 3 + 6 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3 4 – 7 – 5 + 2 – 3 + 6 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3 4 – 7 – 5 + 2 – 3 + 6 = 4 + 2 + 6 – 7 – 5 – 3 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3 4 – 7 – 5 + 2 – 3 + 6 = 4 + 2 + 6 – 7 – 5 – 3 = 12 – 15 =

Α. Διαδοχικοί θετικοί αριθμοί απλά προστίθενται: 2 + 5 + 6 + 1 = 14   Διαδοχικοί αρνητικοί αριθμοί επίσης απλά προστίθενται αλλά το αποτέλεσμα είναι τώρα αρνητικό: – 2 – 5 – 6 – 1 = – 14 Όταν έχω ένα θετικό και έναν αρνητικό αριθμό τότε αφαιρώ από τον μεγαλύτερο τον μικρότερο και βάζω το πρόσημο του μεγαλύτερου: 4 – 1 = 3 , – 4 + 1 = – 3 4 – 7 – 5 + 2 – 3 + 6 = 4 + 2 + 6 – 7 – 5 – 3 = 12 – 15 = -3

Ασκήσεις α) 6 – 9 + 2 – 3 + 6 – 12 + 14   β) – 2 + 5 – 7 – 9 + 15 – 4

Β. Για να αφαιρέσω τις παρενθέσεις πρέπει να πολλαπλασιάσω τα πρόσημα: Τα πρόσημα πολλαπλασιάζονται ως εξής: (+) (+) = + (+) (–) = – (–) (–) = + (–) (+) = – Ή Το – μπροστά από παρένθεση αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση Το + μπροστά από παρένθεση δεν αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση  

Β. Για να αφαιρέσω τις παρενθέσεις πρέπει να πολλαπλασιάσω τα πρόσημα: Τα πρόσημα πολλαπλασιάζονται ως εξής: (+) (+) = + (+) (–) = – (–) (–) = + (–) (+) = – Ή Το – μπροστά από παρένθεση αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση Το + μπροστά από παρένθεση δεν αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση  Έτσι -(+6) = - 6 , +(-7) = -7 , -(-4) = 4 , +(+8) = 8  

Β. Για να αφαιρέσω τις παρενθέσεις πρέπει να πολλαπλασιάσω τα πρόσημα: Τα πρόσημα πολλαπλασιάζονται ως εξής: (+) (+) = + (+) (–) = – (–) (–) = + (–) (+) = – Ή Το – μπροστά από παρένθεση αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση Το + μπροστά από παρένθεση δεν αλλάζει τα πρόσημα μέσα στην παρένθεση  Έτσι -(+6) = - 6 , +(-7) = -7 , -(-4) = 4 , +(+8) = 8  

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)=

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)= – 3 – 6 + 4 + 10 – 9 + 2 =

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)= – 3 – 6 + 4 + 10 – 9 + 2 =

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)= – 3 – 6 + 4 + 10 – 9 + 2 = – 3 – 6 – 9 + 4 + 10 + 2 =

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)= – 3 – 6 + 4 + 10 – 9 + 2 = – 3 – 6 – 9 + 4 + 10 + 2 = – 18 + 16 =

Γ. Για να προσθέσω θετικούς και αρνητικούς αριθμούς : α) Βγάζω τις παρενθέσεις β) Προσθέτω τους θετικούς μεταξύ τους και τους αρνητικούς μεταξύ τους γ) Προσθέτω (ή μάλλον αφαιρώ) τον συνολικό θετικό και τον συνολικό αρνητικό αριθμό.   -(+3)+(-6)-(-4)+(+10)-(+9)-(-2)= – 3 – 6 + 4 + 10 – 9 + 2 = – 3 – 6 – 9 + 4 + 10 + 2 = – 18 + 16 = – 2

Ασκήσεις: 1) -(-4)+(-5)-(+3)+(-2)-(+19)-(-12)= 2) -3+(-1)+(-4)-(+5)+(+6)-(+1)-(-9)= 3) 6 -(-4)+(+2)+(-9)-(-15)+(+11)-(+4)+(-2)= 4) -1+4+(+6)+(-5)-12-(+16)-(-14)+(+12)=

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες: 1000 = 103 100=102 10=101

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες: 1000 = 103 10.000=104 100=102 100.000=105 10=101 1=100

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες: 1000 = 103 10.000=104 100=102 100.000=105 10=101 1=100

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες:

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες: 1) 22·32 = 2)

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες:

Δ. Οι πράξεις μεταξύ δυνάμεων ακολουθούν τους εξής κανόνες: 1) 2) 3) 4)

Ασκήσεις: 1) -(-5)-(-1)+(+7)-2+(-12)-(+6)= 2) -4+(-6)-(-3)+5+(-7)-(+2)-(+2)= 3) 102·103·10-4= 4)

Μετατροπή μονάδων μέτρησης α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

α) Θέλω να βρω πόσα cm2 είναι τα 20 m2. Το μόνο που έχω να κάνω είναι να αντικαταστήσω το σύμβολο m με τον αριθμό των cm με τον οποιό ισούται και μετά να κάνω τις πράξεις. Αφού   Άρα β) Πόσα m3 είναι τα 30 mm3;

γ) Πόσα g/cm3 είναι τα 2 kg/dm3;

γ) Πόσα g/cm3 είναι τα 2 kg/dm3;

γ) Πόσα g/cm3 είναι τα 2 kg/dm3;

γ) Πόσα g/cm3 είναι τα 2 kg/dm3;

γ) Πόσα g/cm3 είναι τα 2 kg/dm3;

Ερωτήσεις Επανάληψης: Α) Πόσα cm είναι 0,5 Km; Β) Πόσα s είναι οι 2 ώρες και ένα τέταρτο; Γ) Ασκώ δύναμη 5 N σε επιφάνεια 20 cm2. Πόση είναι η πίεση που δέχεται η επιφάνια; Δ) Κινούμαι 8 Km/h. Σε πόσα μέτρα ανά s αντιστοιχεί αυτό;

Α. Επίλυση εξισώσεων 1)Το πιό βασικό τμήμα μιας εξίσωσης είναι το (=) 2) Σε κάθε εξίσωση υπάρχει ένα νούμερο που αν το βάλω στη θέση του αγνώστου, τότε η εξίσωση ισχύει

Α. Επίλυση εξισώσεων 3)Για την επίλυση εξισώσεων πρέπει να μπορώ να μεταφέρω αριθμούς από τη μία μεριά της εξίσωσης στην άλλη. Ισχύει ότι α) ό,τι προστίθεται, αφαιρείται β) ό,τι αφαιρείται, προστίθεται γ) ό,τι πολλαπλασιάζεται, διαιρείται και δ) ό,τι διαιρείται, πολλαπλασιάζεται.

Α. Επίλυση εξισώσεων 3)Για την επίλυση εξισώσεων πρέπει να μπορώ να μεταφέρω αριθμούς από τη μία μεριά της εξίσωσης στην άλλη. Ισχύει ότι α) ό,τι προστίθεται, αφαιρείται β) ό,τι αφαιρείται, προστίθεται γ) ό,τι πολλαπλασιάζεται, διαιρείται και δ) ό,τι διαιρείται, πολλαπλασιάζεται. 4) Για την επίλυση εξισώσεων ακολουθώ τα παρακάτω βήματα: α) διώχνω τους παρονομαστές, β) διώχνω τις παρενθέσεις, γ) χωρίζω γνωστούς από αγνώστους και δ) κάνω τις τελευταίες πράξεις.    

 άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2

 άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2

 άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2  άρα -9x + 12 = 10 – 4x  

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x

άρα –5x = –2 άρα -9x + 12 = 10 – 4x άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x    άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2  άρα -9x + 12 = 10 – 4x   άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x  άρα – 12 + 4x – 9x + 12 = 10 – 12  άρα 4x – 9x = 10 – 12

άρα –5x = –2   άρα  άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2  άρα -9x + 12 = 10 – 4x   άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x  άρα – 12 + 4x – 9x + 12 = 10 – 12  άρα 4x – 9x = 10 – 12

άρα –5x = –2   άρα  άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2  άρα -9x + 12 = 10 – 4x   άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x  άρα – 12 + 4x – 9x + 12 = 10 – 12  άρα 4x – 9x = 10 – 12

άρα –5x = –2 άρα άρα x= = 0,4 άρα -9x + 12 = 10 – 4x   άρα άρα x= = 0,4  άρα (-3)(3x-4) = (5 -2x) 2  άρα -9x + 12 = 10 – 4x   άρα +4x – 9x + 12 = 10 – 4x + 4x  άρα – 12 + 4x – 9x + 12 = 10 – 12  άρα 4x – 9x = 10 – 12

Ασκήσεις: 1) 2) 3) 4) 5)

Μεικτά κλάσματα  1) Τα μεικτά κλάσματα μετατρέπονται σε απλά ως εξής:  

Μεικτά κλάσματα  1) Τα μεικτά κλάσματα μετατρέπονται σε απλά ως εξής:   π.χ.

Μεικτά κλάσματα  1) Τα μεικτά κλάσματα μετατρέπονται σε απλά ως εξής:   π.χ. Ασκήσεις

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 1) Δύο ευθείες είναι παράλληλες αν όσο και αν τις επεκτείνουμε δεν συναντώνται.

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 2) Δύο ευθείες είναι κάθετες όταν οι γωνίες που σχηματίζονται μεταξύ τους είναι 90 μοίρες (ορθή).

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 2) Δύο ευθείες είναι κάθετες όταν οι γωνίες που σχηματίζονται μεταξύ τους είναι 90 μοίρες (ορθή).

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 2) Δύο ευθείες είναι κάθετες όταν οι γωνίες που σχηματίζονται μεταξύ τους είναι 90 μοίρες (ορθή). Ποιές είναι μεταξύ τους κάθετες;

Βασικές γνώσεις Γεωμετρίας 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς.(Πυθαγόρειο θεώρημα) Ισχύει ότι : γ α β

Γεωμετρία 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς. Ισχύει ότι : γ α β

Γεωμετρία 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς. Ισχύει ότι : γ α=3m β=4m

Γεωμετρία 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς. Ισχύει ότι : γ α=3m β=4m

Γεωμετρία 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς. Ισχύει ότι : γ α=3m β=4m

Γεωμετρία 3) Σε ένα ορθογώνιο τρίγωνο (ένα τρίγωνο που έχει μια ορθή γωνία) το άθροισμα των τετραγώνων του μήκους των δύο κάθετων πλευρών του είναι ίσο με το τετράγωνο του μήκους της μεγάλης πλευράς. Ισχύει ότι : γ α=3m β=4m

Ερωτήσεις Επανάληψης: Α) Β) Γ)

β β γ α φ φ β φ α α γ γ

β β γ α φ φ β φ α α γ γ

β β γ α φ φ β φ α α γ γ

β β γ α φ φ β φ α α γ γ

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Γιατί χρειάζομαι τις εφαπτομένες, τα ημίτονα και τα συνημίτονα; Γιατί αν γνωρίζω τη γωνία φ και μια πλευρά του τριγώνου μπορώ να βρώ και τις υπόλοιπες. Γωνία 30° εφ ημ συν ζ δ = 3m φ= 30° ε

Ερωτήσεις Επανάληψης: Α) Ποιά είναι η εφαπτομένη, το ημίτονο και το συνημίτονο στο παρακάτω τρίγωνο; Β) Αν το συνφ = 0,5 και το ημφ = και μια κάθετη πλευρά είναι 9 m πόσο είναι οι άλλες; φ ζ = 8m δ = 3m ε = 6m φ α γ β = 9 m