ΘΕΜΑΤΑ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό
Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Παρουσίαση από τους μαθητές της 5Α Τάξης Anna Thomas Οι απόψεις των παιδιών και των δασκάλων για τη σχολική στολή.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Η ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ως Μάθημα Επιλογής στο Λύκειο απόψεις και συμπεριφορές των μαθητών.
Η αξιολόγηση των σχολικών βιβλίων Κοινωνικών Επιστημών της Πέμπτη τάξης Akdoğan Dr. Fazıl Küçük Τάξη 5 Rabiya Mentes.
Project Β’ Τετραμήνου Ομάδας Αθλητισμού και Εφήβων
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Χοιροκοιτίας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΑΣ ΚΑΡΒΑΛΗΣ Δ2΄ ΤΑΞΗ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Το αγαπημένο μου μάθημα
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της Αγωγής,
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΩΝ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
O ταν κάποιος σκέφτεται χωρίς να θέτει απαραβίαστα σύνορα σε θέματα που αφορούν τους ρόλους των δύο φύλων, μπορεί πιο εύκολα να φανταστεί έναν άνδρα να.
Οι μαθητές της Ε’ δημοτικού εργάστηκαν ….. για το καλό του πλανήτη μας! Ο πλανήτης κινδυνεύει… πρέπει να δράσουμε!!!
Δρ. Χατζηπαντελή Αθανασία
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
1 3/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΛΕΟΥΣΑΣ ΑΡΤΑΣ. 2 Nα υιοθετήσετε θετική στάση απέναντι στη διαφορετικότητα (στα παιδιά με ειδικές ανάγκες). Στο τέλος της παρουσίασης.
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
«Σχολική Αυλή – Διάλειμμα» 20 Μαΐου Είμαστε οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ2 τάξης του 4 ου Δημοτικού Σχολείου Πτολεμαΐδας. Ήρθαμε εδώ για να.
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης. Παράγοντες επιλογής Ένα βασικός παράγοντας, για να επιλέξω να γίνω εκπαιδευτικός ήταν ότι και οι δύο μεγαλύτερες αδελφές.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ
ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΚΩΦΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΛΕΥΚΩΣΙΑΣ Χριστίνα Γιασεμή Ειδική.
Σακελλαρίου Μαρία, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Παραδείγματα εκπαιδευτικών ερευνών δράσης
«Αυτοαντίληψη, επικοινωνία και συνεργατικότητα στο σχολικό περιβάλλον»
Στα πλαίσια της ενότητας της Γλώσσας «Ατυχήματα» και της θεματικής ενότητας των Μαθηματικών «Συλλογή και επεξεργασία δεδομένων», αποφασίσαμε να εκπονήσουμε.
Μαρία Μπατσίλη Εκπαιδευτικός, Μ.Α Ιστορίας
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ 24Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΒΑΛΑΣ Ε
Αφήγηση Παράδειγμα ανάλυσης.
Το Σχολειό μου.
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
«Πως συμπεριφέρομαι στην κυρία μου»
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Συνέντευξη σε εκπαιδευτικούς για ΑΠ
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΘΕΜΑΤΑ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΥΚΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΕΡΕΥΝΑΣ ΘΕΜΑΤΑ: ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Εισαγωγή Πορεία Εργασίας Δείγμα Ερωτηματολογίου Σύγκριση Αποτελεσμάτων Ανάλυση δεδομένων Γενικά Συμπεράσματα

ΕΙΣΑΓΩΓΗ Το Δημοτικό Σχολείο Πεύκιος Γεωργιάδης λειτούργησε για πρώτη χρονιά πέρσι (2007-2008). Εκτός από τα παιδιά της Α΄τάξης, τα παιδιά των υπόλοιπων τάξεων προέρχονταν από πολλά και διαφορετικά σχολεία της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας.

Γνωρίζαμε λοιπόν όλοι από την αρχή, πόσο σημαντική θα ήταν για την καλύτερη λειτουργία του Σχολείου μας, η προσαρμογή των παιδιών στο καινούριο σχολικό περιβάλλον. Γνωρίζαμε επίσης, πόσο εξίσου σημαντική θα ήταν για την αρμονική τους συνύπαρξη και ευημερία, η αποδοχή της διαφορετικότητάς τους.

Μέσα σε αυτά λοιπόν τα πλαίσια προγραμματισμού των στόχων Είχαμε πάντα κατά νουν, ότι το κάθε παιδί κουβαλά μαζί του την κουλτούρα του προηγούμενού του σχολείου, την οποία θα έπρεπε να αξιοποιήσουμε εποικοδομητικά. Μέσα σε αυτά λοιπόν τα πλαίσια προγραμματισμού των στόχων της Σχολικής μας Μονάδας, ενταχθήκαμε στο Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας.

Γενικός μας στόχος για τη σχολική χρονιά: «Εγώ κι εσύ γινόμαστε εμείς». Η ερευνητική αυτή εργασία έγινε στα πλαίσια εφαρμογής του στόχου που θέσαμε. Μέσα από ένα πλούσιο σε περιεχόμενο ερωτηματολόγιο προσπαθήσαμε να διαπιστώσουμε:

α) την προσαρμογή των παιδιών στο νέο τους Σχολείο β) τον τρόπο διαχείρισης των μεταξύ τους συγκρούσεων γ) την αποδοχή της διαφορετικότητάς τους.

ΠΟΡΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Τα ερωτηματολόγια της έρευνας συμπληρώνονται από παιδιά των τάξεων Γ’, Δ’ ,Ε’, Στ’ .Τα παιδιά καλούνται να συμπληρώσουν τα ερωτηματολόγια σε δύο φάσεις:

α) Στις αρχές του δευτέρου τριμήνου (Φεβρουάριο), που έχουν αρχίσει να προσαρμόζονται κάπως στο καινούριο περιβάλλον. β) Στο τέλος του τρίτου τριμήνου (Μάιο), μετά που έχουμε εφαρμόσει πολλές δραστηριότητες του Προγράμματος (Ε.Δ.Σ.Π.Υ).

Σε κάθε φάση της έρευνας τα αποτελέσματα αναλύονται με τη χρήση γραφικών παραστάσεων και αξιολογούνται, ώστε να μπορούν στο τέλος της σχολικής χρονιάς να συγκριθούν μεταξύ τους για να εξαχθούν τα ανάλογα πορίσματα και συμπεράσματα.

ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ Είσαι αγόρι ή κορίτσι ; Αγόρι/ Κορίτσι  Σου αρέσει το καινούριο σου σχολείο ;  Δεν μου αρέσει τo σχολείο / Μου αρέσει το σχολείο  Θυμάσαι συχνά το προηγούμενό σου Σχολείο; Ναι/ Όχι   Διατηρείς φιλίες με περσινούς σου συμμαθητές;  Ναι/ Όχι  Έκανες νέους φίλους στο καινούριο σου Σχολείο; Ναι/ Όχι   

Νιώθεις όμορφα στη νέα σου τάξη;   Ναι/ Όχι Σου αρέσει που το Σχολείο σου είναι ενιαίο (Α΄μέχρι Στ΄);   Ναι/ Όχι  Κάνεις παρέα και με παιδιά άλλων τάξεων; Ναι/ Όχι Θα ήθελα να έχω περισσότερους φίλους. Ναι/Όχι   Το πρωί, όταν έρχομαι στοΣχολείο: α. Περιμένω απλά να χτυπήσει το κουδούνι.  β. Τρέχω να συναντήσω τους φίλους μου. Τα διαλείμματα:  α. Παίζω με συμμαθητές μου.  β. Τρώγω , πίνω και περιμένω να τελειώσει το διάλειμμα.

Άν συγκρουστώ με ένα παιδί, προτιμώ:   Όταν τσακωθώ με κάποιο συμμαθητή μου, συνήθως: α. Τον βάζω στη θέση του. β. Τον καταγγέλλω. γ. Ούτε το ένα , ούτε το άλλο.   Άν συγκρουστώ με ένα παιδί, προτιμώ: α. Να ζητήσω τη βοήθεια των δασκάλων β. Να λύσουμε μόνοι μας τις διαφορές μας. Στην τάξη α. Μου αρέσει να εργάζομαι μόνος μου. β. Προτιμώ τις συνεργατικές εργασίες. Στα ομαδικά παιχνίδια μου αρέσει: α. Να είμαι ο αρχηγός. β. Να είμαστε όλοι ίσοι.  Για να πετύχει μια εργασία ή δραστηριότητα είναι καλύτερα: α. Να εργαζόμαστε μόνοι, με τις δικές του δυνάμεις ο καθένας. β. Να εργαζόμαστε συνεργατικά.

ΣΥΓΚΡΙΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ Ευελπιστούσαμε και αναμέναμε ότι εφαρμόζοντας τις δραστηριότητες που προγραμματίσαμε σύμφωνα με το Σχέδιο Δράσης μας στο Ε.Δ.Σ.Π.Υ, θα είχαμε κάποια πρόοδο όσον αφορά τους στόχους που θέσαμε. Περιμέναμε δηλαδή ότι τα παιδιά του Σχολείου μας:

α) Θα προσαρμόζονταν καλύτερα στο καινούριο τους περιβάλλον, β) Θα διαχειρίζονταν πιο εποικοδομητικά τις μεταξύ τους συγκρούσεις, γ) Θα αποδέχονταν περισσότερο τη διαφορετικότητά τους.

Η περίοδος των 5 μηνών που μεσολάβησε από την πρώτη έως τη δεύτερη επίδοση των ερωτηματολογίων δεν ήταν χρονικά επαρκής για θεαματικές αλλαγές στις στάσεις των παιδιών. Παρόλα αυτά υπήρξαν κάποιες μικρές διαφοροποιήσεις, αρκετές για να μας ενθαρρύνουν να συνεχίσουμε να εργαζόμαστε πιο δυναμικά στο μεγάλο μας στόχο: « «Εγώ κι εσύ γινόμαστε εμείς».

ΑΝΑΛΥΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Στο δεύτερο ερώτημα «Σου αρέσει το καινούριο σου Σχολείο» οι 16 αρνητικές απαντήσεις που είχαμε το Φλεβάρη μειώθηκαν κατά 6, ενώ οι θετικές αυξήθηκαν κατά 7.

Φεβρουάριος

Μάιος

Στο όγδοο ερώτημα «Κάνεις παρέα με παιδιά άλλων τάξεων» και πάλι οι αρνητικές απαντήσεις μειώθηκαν κατά 7, ενώ ανάλογα αυξήθηκαν οι θετικές.

Φεβρουάριος

Μάιος

Στο δέκατο τέταρτο θέμα του ερωτηματολογίου που εξετάζει το κατά πόσο τα παιδιά προτιμούν να εργάζονται μόνα τους στην τάξη ή προτιμούν τις συνεργατικές εργασίες, είχαμε αρκετή διαφοροποίηση. Το Φλεβάρη 29 παιδιά δήλωσαν ότι προτιμούν να εργάζονται μόνα τους και 61 ότι προτιμούν τις συνεργατικές εργασίες. Το Μάιο τα 29 έπεσαν στα 12 , ενώ τα 61 έγιναν 75.

Φεβρουάριος

Μάιος

Στο δέκατο έβδομο θέμα που διερευνά το κατά πόσο κάποια παιδιά κοροϊδεύουν και πληγώνουν έτσι κάποια άλλα παιδιά, οι 62 θετικές απαντήσεις μειώθηκαν σε 45.

Φεβρουάριος

Μάιος

Στο εικοστό δεύτερο σημείο που εξετάζει το εάν κάποια παιδιά εκφράστηκαν με αρνητικά σχόλια απέναντι σε άλλα παιδιά ως προς το χρώμα ή την καταγωγή τους, οι 18 θετικές απαντήσεις του Φλεβάρη το Μάιο μειώθηκαν σε 10, ενώ οι 69 αρνητικές αυξήθηκαν σε 77.

Φεβρουάριος

Μάιος

Στο τελευταίο ερώτημα που εξετάζει το κατά πόσο τα παιδιά κατανοούν τη φράση « Εγώ κι εσύ γινόμαστε εμείς», 25 παιδιά δήλωσαν το Φλεβάρη πως δε γνώριζαν τι πάει να πει η φράση αυτή, ενώ το Μάιο μόνο 5 παιδιά δήλωσαν πως δε γνώρίζαν το νόημα της φράσης.

Φεβρουάριος

Μάιος

ΓΕΝΙΚΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ Οι θεματικές ενότητες με τις οποίες καταπιάνονται τα Σχολεία που ενσωματώνονται στην μεγάλη οικογένεια του Ε.Δ.Σ.Π.Υ. δίνουν σε εκπαιδευτικούς, μαθητές, γονείς, κοινότητες την ευκαιρία να ασχοληθούν με θέματα σημαντικά για τη σωματική και ψυχική υγεία των παιδιών,που συχνά παραλείπονται από τα διάφορα υλοκεντρικά αναλυτικά προγράμματα.

Το θέμα που επέλεξε το δικό μας Σχολείο επιδιώκει να αποτελέσει ένα αντιστάθμισμα στις τάσεις και τις «αξίες» της σύγχρονης εποχής, τάσεις που προάγουν τον ατομικισμό, τον ανταγωνισμό ,τον αήθη καριερισμό. Πιστεύουμε λοιπόν πως οι ωφέλειες που θα αποκομίσουμε όλοι και ο καθένας ξεχωριστά από το Πρόγραμμα αυτό, θα είναι σημαντικές.

Τα παιδιά του 21ου αιώνα πρέπει να μάθουν να συνυπάρχουν ειρηνικά και αρμονικά με τους γύρω τους, πρέπει να μάθουν να σέβονται τον εαυτό τους και τους διαφορετικούς «άλλους», πρέπει να πιστέψουν πως με τη συνεργασία μπορούν να καταφέρουν περισσότερα. Μονάχα με τέτοιες προοπτικές μπορούμε να είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον του Πλανήτη μας.