Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
© 2002 Thomson / South-Western Slide 2-1 Κεφάλαιο 2 Διαγράμματα και Γραφήματα Περιγράφικής Στατιστικής.
Δρ. Σάλτας Βασίλειος Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών ΣΔΟ – ΤΕΙ Καβάλας
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Μαρία Βαρένα, Μαρία Σαρπότα Δρ. Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Πληροφορικής & Επικοινωνιών ΣΤΕΦ, ΤΕΙ Σερρών
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ <ΕΔΣΠΥ>
της Μαρίας-Ζωής Φουντοπούλου
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
ΠΕΤΡΟΓΕΦΥΡΑ Δημου ΚΑΡΠΕΝΗΣΙΟΥ
Παρουσίαση Έρευνας Κοινής Γνώμης «Ο λόγος στον Πολίτη» Θεσσαλονίκη, Ιανουάριος 2010.
Ρωτήθηκαν 67 άτομα μιας σχολής χορού και έδωσαν τις εξής απαντήσεις: Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,Μ,L,L,L,L,L,L, L,L,L,L,T,T,T,T,T,T,T,M,M,M,M,M,M,M,M,M,M,L,L,L,L,L,L,L,T,T,T,T,T,M,M,
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 5 Δεκεμβρίου 2009 © Κυπριακό Βαρόμετρο Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Η χρήση των Τ.Π.Ε. κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών Α΄ Λυκείου
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Αποτελέσματα μετρήσεων σύστασης σώματος
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Μάρτιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ TVXS.GR Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 Τοπικές βλάβες από δήγματα όφεων Κουτσουμπού Γεωργία Ειδικευόμενη Γενικής Ιατρικής ΓΚΑ Αθήνα, 18 η Ιουλίου 2002.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1 Α. Βαφειάδης Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Προηγμένες Αρχιτεκτονικές Υπολογιστών Κεφαλαίο Τρίτο Συστήματα.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Διάγραμμα 1: Φύλο. ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΥΠΡΟΥ (ΔΡ ΑΝΔΡΕΑΣ ΧΡΥΣΑΝΘΟΥ) ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΝΕΟΛΑΙΑΣ ΚΥΠΡΟΥ.
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ενιαίο Πλαίσιο Προγράμματος Σπουδών Πληροφορικής.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Έργο SECSTACON της Δράσης ΑΡΙΣΤΕΙΑ
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΜΑΘΗΜΑ AIMATΟΛΟΓΙΑ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΤΟΜΕΑΣ ΥΓΕΙΑΣ - ΠΡΟΝΟΙΑΣ Γ’ ΤΑΞΗ ΕΠΑ. Λ
1 Ανατολική Μακεδονία - Θράκη Τμήμα Γεωλογίας Α.Π.Θ., Ασκήσεις Υπαίθρου Β’ έτους.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΜΑΘΗΜΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΜΕΤΑΓΓΙΣΗ ΑΙΜΑΤΟΣ - ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 23  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 9 (39%) και Μη Ικανοποιητικά 14 (61%)  Μη Συμμορφώσεις : 290  Διορθωτικές.
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Αγγελική Γεωργιάδου- Αναστασία Πεκτέσογλου Δράμα 2006
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας E-mail: coin_kav@otenet.gr

Ορισμός της «σχολικής τάξης» Η τάξη, με την έννοια της αίθουσας όπου γίνεται η διδασκαλία, είναι πρώτα από όλα ένας χώρος Ένας χώρος ως υποσύνολο που ανήκει σε ένα μεγαλύτερο χώρο, το σχολείο Είναι το σύνολο των δραστηριοτήτων που λαμβάνουν χώρα μέσα σ’ αυτή Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Μελέτη της σχολικής τάξης Ο χώρος που στεγάζει και καθορίζει τη διαδικασία της διδασκαλίας Η σχολική βαθμίδα ή ομάδα Σύστημα παραμέτρων απαραιτήτων για τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ των μαθητών και των εκπαιδευτικών αμφότερα Σύστημα παραμέτρων που συμβάλλει στην επιτυχή διεξαγωγή μεταλαμπάδευσης γνώσεων Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Διεξαχθείσα έρευνα

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Σκοπός της έρευνας Μέσω της εμπειρικής ανάλυσης να εντοπιστεί το πώς επηρεάζει ο χώρος εργασίας τη μάθηση, προτείνοντας αλλαγές στο χώρο εργασίας των σχολικών τάξεων με σκοπό την καλύτερη εκπαίδευση των μαθητών. Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Υποθέσεις της έρευνας Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση Αν η διαρρύθμιση της τάξης παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια του μαθήματος Αν οι καθηγητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Μάθημα: Πληροφορική Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Δείγμα της έρευνας Ερωτηματολόγια μαθητών: 195 Γυμνάσιο Δοξάτο Δράμας: 102 Γυμνάσιο Αγ. Αθανασίου Δράμας: 93 Ερωτηματολόγια καθηγητών: 23 Γυμνάσιο Δοξάτο Δράμας: 12 Γυμνάσιο Αγ. Αθανασίου Δράμας: 11 Σχολικό Έτος: 2011 – 2012 Περίοδος: 10/2011 - 01/2012 Μάθημα: Πληροφορική Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών Δομή ερωτηματολογίων Ερωτηματολόγιο μαθητών: 25 ερωτήσεις Προσωπικά στοιχεία των μαθητών: 6 ερωτήσεις Δομή σχολικών τάξεων: 13 ερωτήσεις Προτάσεις μελλοντικής τάξης: 6 ερωτήσεις Ερωτηματολόγιο καθηγητών: 26 ερωτήσεις Προσωπικά στοιχεία των καθηγητών: 8 ερωτήσεις Σχολική τάξη και δυνατές αλλαγές: 18 ερωτήσεις Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Αποτελέσματα έρευνας (Παρουσίαση ορισμένων αποτελεσμάτων της έρευνας, αυτών που αφορούν τον έλεγχο των υποθέσεών της.)

«Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση» Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών «Αν οι τάξεις χρειάζονται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση» (τάξη) Κλίμακα Τάξη 1 2 3 4 5 Α' 10,53% 22,81% 33,33% 15,79% 17,54% Β' 5,48% 19,18% 12,33% 39,74% 23,29% Γ' 7,69% 16,92% 6,15% 47,69% 21,54% Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών «Αν η διαρρύθμιση της τάξης παίζει σημαντικό ρόλο κατά τη διάρκεια του μαθήματος» Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών «Αν οι καθηγητές θεωρούν ότι υπάρχουν ελλείψεις στον εξοπλισμό των σχολικών μονάδων» Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

«Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» «Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

«Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» (ηλικία) «Αν η εικόνα της σχολικής αίθουσας επηρεάζει τη μάθηση» (ηλικία) Κλίμακα Ηλικία 1 2 3 4 5 12 4,65% 16,28% 32,56% 27,91% 18,60% 13 12,24% 22,45% 40,82% 18,37% 6,12% 14 13,70% 28,77% 27,40% 20,55% 9,59% 15 11,11% 33,33% 22,22% 0,00% 16 66,67% Καθόλου Λίγο Μέτρια Πολύ Πάρα πολύ 1 2 3 4 5 Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Συμπεράσματα (Ερωτηματολογίου μαθητών) Συμπεράσματα (Ερωτηματολογίου μαθητών) Ο χώρος εργασίας χρειάζεται αλλαγές ως προς τη δομή και τη διακόσμηση Υπάρχουν ελλείψεις στις αίθουσες Δεν μεταδίδει η τάξη θετική εικόνα για μάθηση Δεν επηρεάζει την απόδοση των μαθητών Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Συμπεράσματα (Ερωτηματολογίου καθηγητών) Ο Η/Υ είναι σημαντικό μέσο μάθησης και επικοινωνίας Δεν υπάρχει ευελιξία στις αίθουσες Οι αλλαγές στις αίθουσες θα βοηθήσουν στην καλύτερη διεξαγωγή διδασκαλίας και στην απόδοση των μαθητών Τμήμα Διαχείρισης Πληροφοριών

Σας ευχαριστούμε! Ανατολή Μυλωνά, Δρ.Βασίλειος Σάλτας Τμήμα Διαχείρισης Πληροφορικών ΣΔΟ, TEI Καβάλας E-mail: coin_kav@otenet.gr