εκφοβισμός (bullying)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
Advertisements

ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ (BULLYING)
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
Εκφοβισμός στο σχολείο
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Ημέρα κατά της Ενδοσχολικής Βίας
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
Εργασία της μαθήτριας Γ’ τάξης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
OXI στην Ενδοσχολική Βία!!! Μίλα μη φοβάσαι..
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
BULLYING Τελευταία γίνεται μεγάλη αναφορά στην ενδοσχολική βία μεταξύ των μαθητών και η πολιτεία με διαφημιστικά της μηνύματα, ξεκίνησε την ενημέρωση του.
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
«Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό»
Ενδοσχολική Βία Η ενδοσχολική βία είναι μια κατάσταση κατά την οποία ασκείται εσκεμμένη , απρόκλητη, συστηματική και επιθετική συμπεριφορά που έχει ως.
ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Ορισμός εκφοβισμού Πότε εμφανίστηκε;
Βασιλική Παλαπέρη Μαριέττα Ματζαβέλα
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ Βαλεντίνα Μιχαήλ Στ’1.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία Το προφίλ και τα χαρακτηριστικά του, τα αίτια που τον ωθούν και οι συνέπειες των πράξεών του.
Ο ρόλος του θύτη στην ενδοσχολική βία
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ.
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ. ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ;  Αντικείμενο προσοχής  Εσκεμμένη η απρόκλητη  Κοινωνικό πρόβλημα  Ομαδικό φαινόμενο  Συχνό φαινόμενο.
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
Με τον όρο βία στο σχολείο αποδίδεται στα ελληνικά ο αγγλικός school bullying, που αναφέρεται στην χρήση βίας, σκόπιμη και επαναλαμβανόμενη, που ασκείται.
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Βασιλική Μουγκού Γεωργία Παπαθεοδώρου
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
 Τα περιστατικά σχολικού εκφοβισμού έχουν γίνει μέρος της καθημερινότητας μας.  Οι επιθέσεις τις περισσότερες φορές αναίτιες πληθαίνουν.  Οι υποστηριχτές.
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
Ενδοσχολική βία και εκφοβισμός
Θέμα project : Cyberbullying
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
Θέμα : « Ενδοσχολική Βία ».  A βραάμκια Ελεονώρα  Καραλή Σοφία  Σπυριδώνου Ειρήνη  Σωτηρίου Μαρία.
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
“ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ” ΜΕΤΑΞΙΑ ΜΕΡΙΑΝΟΥ ΓΙΟΒΑΝΑ ΠΑΝΟΥΣΟΠΟΥΛΟΥ.
Λέμε όχι στο σχολικό εκφοβισμό «Επίλυση διαφορών» Αλέξανδρος Θεοφιλόπουλος - Γιώργος Ιωάννου Γυμνάσιο ΩΘΗΣΗ - Α’ Γυμνασίου - τμήμα Α1 - 1 Δεκεμβρίου 2015.
Ενδοσχολική Βία (Bullying). Διαστάσεις του φαινομένου Η ενδοσχολική βία και ο εκφοβισμός μεταξύ των μαθητών έχει αρχίσει να γίνεται αντικείμενο προσοχής,
Βία στα σχολεία. Τι είναι ο εκφοβισμός; O σχολικός εκφοβισμός συμβαίνει όταν κάποιος μαθητής ή μαθήτρια χρησιμοποιεί επανειλημμένα τη δύναμη του/της,
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΟΧΙ ΒΙΑ. Εκφοβισμός: επιθετική, σκόπιμη πράξη ή συμπεριφορά που εκδηλώνεται από ένα άτομο ή ομάδα ατόμων επαναλαμβανόμενα,
Ο σχολικός εκφοβισμός Ομάδα κατά του bullying Ο σχολικός εκφοβισμός στον κόσμο!!! Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμό.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΒΙΑ, ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ, BULLYING (εκφοβισμός).
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Βία και μορφές βίας Χρυσάνθη Χ..
Εκφοβισμός στα σχολεία
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Πανελλήνια Ημέρα Κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
Μεταγράφημα παρουσίασης:

εκφοβισμός (bullying) Δημοφιλείς στο σχολείο μέσω βίας εκφοβισμός (bullying)

Ποιοι είναι οι λόγοι που ωθούν έναν άνθρωπο στη βία; Ποιοι είναι οι λόγοι που ωθούν έναν άνθρωπο στη βία; χαμηλό πνευματικό επίπεδο-ελλιπής παιδεία έλλειψη επιχειρημάτων λανθασμένη αγωγή οικογένειας-κακό πρότυπο προβολή της βίας απ’ τα ΜΜΕ-εξοικείωση του δέκτη στρες και άγχος κατάθλιψη

Είδη βίας Λεκτική. Σωματική. Συναισθηματική. Ψυχολογική. Σεξουαλική.

Η συμπεριφορά του «νταή» οφείλεται στην προσπάθεια να γίνει αποδεκτός από τους συμμαθητές του Κάποτε τα περιστατικά βίας και παραβατικότητας των ανηλίκων αποτελούσαν κάτι τελείως άγνωστο για την ελληνική πραγματικότητα. Συγκλονιστήκαμε όλοι μας στο άκουσμα τις απίστευτης αγριότητας που επέδειξε ο νεαρός σπουδαστής στη σχολή του ΟΑΕΔ στο Ρέντη, που γεμάτος οργή επεχείρησε να δολοφονήσει τους συμμαθητές του και μετά με ασύλληπτη αποφασιστικότητα αφαίρεσε με όπλο τη ζωή του σαν να μην την άντεχε άλλο. Για πολλούς εφήβους, κάθε ημέρα είναι ένας αγώνας για να γίνουν αποδεκτοί στις πιο δημοφιλείς παρέες του γυμνασίου.

Η συμπεριφορά του «νταή» οφείλεται στην προσπάθεια να γίνει αποδεκτός από τους συμμαθητές του Τα τελευταία χρόνια παρουσιάζονται όλο και πιο συχνά περιστατικά βίας σε Γυμνάσια, Λύκεια αλλά πλέον και σε Δημοτικά σχολεία. Τα αίτια που τα άτομα εκφοβίζονται είναι επειδή έχουν κάποια χαρακτηριστικά (γυαλιά, σιδεράκια) οι θύτες έχουν οικονομικά προβλήματα ή οι γονείς τους έχουν χωρίσει.

Η επιθετική συμπεριφορά ενός εφήβου μπορεί να προκαλείται από χαμηλή αυτοεκτίμηση και ανασφάλεια. Άλλο είναι η πνευματική και σωματική ανάπτυξη που είναι συνεχής στην περίοδο της εφηβείας. Αυτή η συνεχής όμως ανάπτυξη δε δικαιολογεί την απαράδεκτα βίαια συμπεριφορά που μπορεί να προέρχεται από εξωγενείς παράγοντες όπως οικογενειακά προβλήματα και ψυχολογικές διαταράξεις. Η το πρόβλημα μπορεί να βρίσκεται απλώς στο άτομο,που είτε ο χαρακτήρας του είναι τέτοιος γεμάτος υπεροψία είτε έτσι διαμορφώθηκε από εκβιασμούς που εκλάμβανε στο παρελθόν. Υπάρχει και η περίπτωση που ο θύτης συμπεριφέρεται έτσι γιατί θέλει να δίχνει ισχυρός και αυτό ίσως να τον βοηθά να προστατεύεται για να μην βρεθεί και ο ίδιος στην θέσει του θύματος. Η απλά θέλει να τραβίξει την προσοχή.

Μια μορφή επιθετικής συμπεριφοράς, που εκδηλώνεται συχνά στο σχολικό περιβάλλον, είναι ο εκφοβισμός (bullying). Η σωματική βία . Η λεκτική βία Η κοροϊδία . Η κλοπή ή καταστροφή των αντικειμένων του παιδιού. Ο αποκλεισμός από ομαδικές δραστηριότητες η προσπάθεια επιβολής στο παιδί - θύμα .

Bία και επιθετικότητα Η επιθετικότητα στο χώρο του σχολείου επηρεάζει αρνητικά τους ευαίσθητους μαθητές και τους προκαλεί αισθήματα μοναξιάς, δυσαρέσκειας ανασφάλειας και φόβου. Αισθάνονται προβληματικοί, μειώνεται η αυτοπεποίθησή τους . Μερικά παιδιά γίνονται θύματα γιατί είναι διαφορετικά σε κάποιο χαρακτηριστικό σημείο όπως: σωματική ιδιαιτερότητα, συμπεριφορά που προδίδει ανασφάλεια, γλωσσικό ιδίωμα, διαφορετική εθνικότητα .

Η σχολική βία είναι αναπόσπαστο κομμάτι της βίας και της παραβατικότητας που εμφανίζεται στην κοινωνία. Το θύμα και ο θύτης είναι άνθρωποι από την κοινωνία στην οποία βρίσκεται το σχολείο. Πριν ή παράλληλα με το σχεδιασμό πολιτικών για τον έλεγχο της σχολικής βίας χρειάζεται να σχεδιαστούν και να λειτουργήσουν μέτρα και πολιτικές για την πρόληψη της βίας στην κοινωνία. Το κινητό τηλέφωνο αποτελεί πλέον απαραίτητο αξεσουάρ των μαθητών, το οποίο αποτελεί και το μέσο εκβιασμού παιδιών, που τις περισσότερες φορές δεν γνωρίζουν καν ότι πρωταγωνιστούν σε φωτογραφίες και βιντεάκια, μέχρι που ενημερώνονται ότι κυκλοφορούν στο διαδίκτυο.

Οι συνέπειες που μπορεί να υποστεί ένας θύτης όταν ασκήσει βία μπορεί να είναι: η αντιμετώπιση των νομικών ποινών της χώρας που διαμένει η περιθωριοποίηση του από το κοινωνικό σύνολο η συναισθηματική απομόνωση να προκληθεί στον ίδιο ψυχική ανισορροπία

Τι να κάνεις για να βοηθήσεις τον εαυτό σου αν σε παρενοχλούν; Αν σου συμβεί να είσαι το θύμα, γνώριζε ότι δεν φταις εσύ Μίλησε σε κάποιον που εμπιστεύεσαι: δάσκαλο, γονιό, συγγενή ή μεγαλύτερο φίλο Είναι απαραίτητο να κάνεις κάτι για να αμυνθείς, διότι δεν μπορείς να ξέρεις πόσο θα κρατήσει αυτή η ενοχλητική κατάσταση που δημιουργείται εις βάρος σου. Μην προσπαθήσεις να βγάλεις πέρα μόνο σου. Οποιοσδήποτε άλλος στη θέση σου θα ζητούσε βοήθεια για να αντιμετωπίσει μια ανάλογη δυσκολία. Μην χτυπήσεις αυτόν που σε παρενοχλεί διότι μπορεί να χειροτερέψει η συμπεριφορά του ή να κατηγορήσει εσένα για παρενόχληση.

Τι θα μπορούσε να γίνει για ν’ ανατραπεί αυτή η ξέφρενη πορεία και να επέλθει ισορροπία στα σχολεία; Αρχικά θα μπορούσαν να γίνουν οργανωμένα επιμορφωτικά σεμινάρια σε γονείς, δασκάλους, καθηγητές  και γενικότερα σε όσους σχετίζονται με τα παιδιά, για την πρόληψη και αντιμετώπιση φαινομένων τέτοιου είδους. Αποφεύγουμε βίαιες αντιδράσεις και συμπεριφορές, γιατί η βία γεννάει συνήθως βία, που μακροπρόθεσμα είναι δυνατόν να αναπαραχθεί στο σχολικό χώρο. Πρέπει να θέτουμε όρια στα παιδιά μας για το τι μπορούν και τι δεν επιτρέπεται να κάνουν. Τι είναι θεμιτό και τι όχι. Τι είναι σωστό και σεβαστό και τι επικριτικό. Διδάσκοντας τα παιδιά μας με το σταθερό παράδειγμά μας ως πρότυπα και θετικοί ενισχυτές, με ειλικρίνεια, υπευθυνότητα, κατανόηση πολλή αγάπη και συναισθηματική θαλπωρή, θεωρώ ότι έχουμε λειάνει  το έδαφος, ώστε σε δεδομένη στιγμή να μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε οποιαδήποτε δυσκολία προκύψει με τα παιδιά μας και να βγούμε νικητές.

ΕΡΕΥΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ. ΔΕΙΓΜΑ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟ 50 ΑΤΟΜΩΝ. ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΤΩΝ ΕΥΡΗΜΑΤΩΝ.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις) ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις)

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ (ενδεικτικές ερωτήσεις)

Η ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΘΕΜΑ <<ΒΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ>> ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ VIDEO

ΤΕΛΟΣ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!!!! ΤΕΛΟΣ!!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ!!!!!!