«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ιστορία του Πέπε.
Advertisements

ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΤΗΣ;
ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ.
1 Δορυφορικό 2 ης ομάδας. 2 Είσαι στη μέση του μαθήματος και βλέπεις...  έναν μαθητή να βγαίνει από την αίθουσα διδασκαλίας,  δύο μαθητές να μιλούν.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
Ας μιλήσουμε για την Εθελοντική Αιμοδοσία…
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Μετά από έρευνα που διενήργησε εταιρεία ερευνών, διαπιστώθηκε πως στην εταιρεία μας οι εργαζόμενοι χρησιμοποιούν μεταξύ τους ένα λεξιλόγιο κάπως ανάρμοστο.
Η ώρα είναι: 23:27 Για να δείτε την παρουσίαση κάντε κλικ σε κάθε οθόνη.
Επιμορφωτικό Σεμινάριο 23 & 24 Νοεμβρίου 2013 Θεωρητική Κατάρτιση και Πρακτική Άσκηση Aναστάσιος Νικήτας Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Υπεύθυνος Αθλήματος Κολύμβησης.
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Απόσταγμα σκέψεων (26).
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Βρείτε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το μήνυμα.
1 4 Square Questions B A D C Κοιτάξτε προσεκτικά το διάγραμμα. Θα σας κάνω 4 ερωτήσεις γι’ αυτό το τετράγωνο. ΕΤΟΙΜΟΙ;
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Ευδοξία Παναγιωτίδου Ψυχολόγος Α’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης Τρίτη,
1 AYTOΣ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΩΝ ΤΟΠΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΙΣ….
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Μην παίρνεις τίποτα ως δεδομένο… …Σκέψου πιο…προσωπικά!!!
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ.
Νέοι και Κοινωνικά Δίκτυα
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Σχολικοσ εκφοβισμοσ ...Και άλλα ερωτήματα που βασανίζουν τα παιδιά που είναι θύματα εκφοβισμού... Θα μου κάνουν κακό ή απλά το κάνουν για να περάσει η.
Λέμε ΌΧΙ Στο Σχολικό Εκφοβισμό
ΣεβΟμαστε τη διαφορετικΟτητα…
ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ!!!
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Προφορική (Απευθείας ) Επικοινωνία
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΕΦΗΒΕΙΑ.
ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΒΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ. ΣΤΟΧΟΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ! ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΈΝΑ ΧΡΩΜΑ ΑΤΟΥ, ΚΑΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΦΙΤ ΜΕ ΤΟΝ ΣΥΜΠΑΙΚΤΗ.
Επικοινωνία σχολείου-οικογένειας
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
Παρουσίαση Δ.Σ.Μελισσοκομείου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑ : ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΤΗΣ ΛΑΟΓΡΑΦΙΑΣ
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
ΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ… ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΣΚΖ.
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Γαβρά Παρασκευή 5602 Ζιώγα Στέλλα 5742 Κόλια Ηλιάνα 5650
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΦΙΛΊΑ Τα χαρακτηριστικά του καλού φίλου ◦ Τα χαρακτηριστικά ενός καλού φίλου μπορεί να είναι χρήσιμα πάντα, ακόμα και στις πιο δύσκολες στιγμές που θα.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Εκπαιδευτικές τεχνικές Π.Απόστολος. Προσχολική ηλικία Της Εύας της αρέσουν οι δραστηριότητες του νηπιαγωγείου αλλά καμιά φορά κολλάει στην αγαπημένη της.
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ- ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΡΑΒΑΝΗΣ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
Κατανοώντας τους φίλους Carol Grey The sixth sense II
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
Μεταγράφημα παρουσίασης:

«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε» Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Όταν το ΕΓΩ συναντά το ΕΜΕΙΣ

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (1/27) Δεν ξεχνώ – αμελώ να επισκέπτομαι την σελίδα….. http://schoolinclouds.webs.com/ Δεν διστάζω να έρχομαι σε επικοινωνία με τα άλλα μέλη του φόρουμ! Επιδιώκω να παίρνω μέρος στις διάφορες e-activities  / και παράλληλες δράσεις. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (2/27) Στην προηγούμενη συνάντηση , συμπληρώσαμε τις κάρτες συναισθημάτων… Βρισκόμαστε στην καρδιά του προγράμματος, σιγά – σιγά καλό θα ήταν μετά από τις συναντήσεις να ξεκινούμε να ανταλλάσσουμε ιδέες σχετικές με το τραγούδι (στίχους και ρυθμό) που θα μπορούσε να εκφράζει τους νέους της εποχής μας! Το Σαββατοκύριακο εάν έχετε χρόνο, πάρτε τις φωτογραφικές μηχανές σας και «ακινητοποιήστε» τα σύννεφα.. «Γραπώστε» τις στιγμές που θα ντύσουν το τραγούδι μας και θα αποτελέσουν το βίντεο – κλιπ. Καλό είναι να τραβάτε νέους – νέες που θα έχουν πλάτη στο φακό, για λόγους δεοντολογίας ας αποφύγουμε να εκθέσουμε τους ανήλικους εαυτούς μας. Ό,τι σας εντυπωσιάζει, όποια ώρα της ημέρας και αν είναι, εστιάστε και πατήστε το κουμπί. Δώστε το υλικό στους συντονιστές σας και… το τραγούδι / βίντεο κλιπ μας θα έρθει στο φως! . Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (3/27) Το θέμα της 9ης Συνάντησης είναι η επικοινωνία! «Επι – κοινωνώ άρα πολλαπλασιάζομαι», Οι ιδιαιτερότητες και τα χαρακτηριστικά της ανθρώπινης επικοινωνίας Μετά θα «παίξουμε κρυφτό» προκειμένου να εντοπίσουμε τις δυσκολίες της ανθρώπινης επικοινωνίας Έτοιμοι; Πάμε! Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9η Συνάντηση (4/27) Σχηματίστε ζευγάρια με το διπλανό σας Ο καθένας να πει στον άλλον ένα σημαντικό γεγονός, Ευχάριστο ή δυσάρεστο, που του συνέβη πρόσφατα. Καλό θα είναι να αποτελεί ένα περιστατικό από την καθημερινότητα. Καθώς ο ένας διηγείται, ο άλλος προσπαθεί να καταλάβει Τους λόγους για τους οποίους το περιστατικό είναι σημαντικό για τον άλλο (10 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (5/27) Θέματα για συζήτηση: Πόσο δύσκολο ή εύκολο ήταν για εσάς να μπείτε στη θέση του άλλου; Νιώσατε ότι ο συνομιλητής σας, σας πρόσεχε; Σας καταλάβαινε; Μήπως αδιαφορούσε; Ή ήταν ουδέτερος; Πότε νιώθουμε ότι οι άλλοι μας ακούνε και μας κατανοούν; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (6/27) Στην καθημερινότητά μας δεν είναι πάντα εύκολο να ακούσουμε, να μας ακούσουν, να νιώσουμε ότι επικοινωνούμε ουσιαστικά. Και αν συμβεί κάτι τέτοιο, μπορεί να νιώσουμε Θυμό, απογοήτευση ή ακόμη και μοναξιά. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (7/27) Παιχνίδι ρόλων (φυλλάδιο 1 = ρόλος Α΄) (φυλλάδιο 2 = ρόλος Β΄) Χρειαζόμαστε ένα αγόρι κι ένα κορίτσι για να παίξουν αυτό το παιχνίδι. Ο καθένας θα αναλάβει το ρόλο του – απομακρυνθείτε σε μία γωνία για να ετοιμαστείτε για μερικά λεπτά Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (8/27) Παιχνίδι ρόλων Α΄ - ο σύζυγος κ. Γιάννης Επιστρέφετε από το γραφείο στο σπίτι σας. Σήμερα είχατε μία δύσκολη μέρα. Όλα πήγαν στραβά. Μέχρι και το λάστιχο του αυτοκινήτου έσκασε, καθώς πηγαίνατε στη δουλειά και φτάσατε καθυστερημένος. Επιπλέον ο προϊστάμενός σας, σας έσπασε τα νεύρα! Επιτέλους η μέρα τελείωσε και το μόνο που θέλετε είναι να γυρίσετε στο σπίτι σας, ν’ αράξετε στην πολυθρόνα σας και ν’ ακούσετε λίγη μουσική. Νιώθετε εξουθενωμένος. (10 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (9/27) Παιχνίδι ρόλων Β΄ - η σύζυγος κ. Μαρία Σήμερα από το πρωί έχετε τα κέφια σας. Στη δουλειά τα καταφέρατε να τελειώσετε τα σχέδια που τόσο καιρό σας ταλαιπωρούσαν. Σας έφυγε ένα μεγάλο βάρος. Ευτυχώς γιατί σήμερα είναι τα γενέθλιά σας. Αναρωτιέστε εάν ο σύζυγος το θυμήθηκε. Μάλλον ναι, δεν θέλετε να σας χαλάσει η διάθεση. (10 λεπτά) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (10/21) Πώς νιώσατε παίζοντας τους συγκεκριμένους ρόλους; Τι σκέφτηκε ο σύζυγος; Πώς ένιωσε ; Τι σκέφτηκε η σύζυγος; Πως ένιωσε; Πώς θα νιώσει ο Μίλτος όταν επιστρέψει από το σχολείο; Εσείς που παρακολουθήσατε τη σκηνή, πώς νιώσατε; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (11/27) Πώς θα σχολιάζατε την επικοινωνία στο συγκεκριμένο ζευγάρι; Τι κατάλαβε ο καθένας από τη συμπεριφορά του άλλου; Έδωσαν ο ένας στον άλλο τη δυνατότητα να συζητήσουν γι’ αυτό που τους συμβαίνει; (Ανοικτή επικοινωνία – «ανοικτό κανάλι») Παιχνίδι Ρόλων 2ο : Να δραματοποιήσετε το προηγούμενο περιστατικό, με τρόπο ώστε να κρατηθεί η επικοινωνία «ανοικτή». (Ακούω, κατανοώ, μπαίνω στη θέση του άλλου, παράλληλα εκφράζω εκείνο που νιώθω). Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (12/27) Τι είναι εκείνο τελικά που δυσκολεύει – μπλοκάρει την επικοινωνία; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (13/27) Καθίστε αναπαυτικά Χαλαρώστε Φέρτε στο νου σας μία οικογενειακή στιγμή (μεσημεριανό τραπέζι, κάποια έξοδος κλπ) Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (14/27) Τι παρατηρείτε στην επικοινωνία των μελών της οικογένειάς σας; Υπάρχουν πράγματα που λέγονται και άλλα δεν λέγονται; Υπάρχουν πράγματα ου σκέφτεστε ότι μπορεί να «κλείσουν» τη δυνατότητα ουσιαστικής επικοινωνίας; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (15/27) Παιχνίδι Ρόλων 2ο Χρειαζόμαστε τέσσερεις εθελοντές Το κάθε ζευγάρι προετοιμάζεται για τον ρόλο του. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (16/27) Παιχνίδι Ρόλων 2 – ζευγάρι 1ο Η μητέρα ασχολείται με τις δουλειές του σπιτιού. Ο γιος της 11 ετών επιστρέφει από το σχολείο και θέλει να της πει κάτι δυσάρεστο που του συνέβη. Οδηγία για τον ρόλο της μητέρας: Να διατηρήσει μία στάση αδιαφορίας, απέναντι σ’ εκείνο ου λέει το παιδί της. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (17/27) Πώς ένιωσε η μητέρα; Τι φαντάζεστε ότι σκέφτηκε η μητέρα; Γιατί απάντησε έτσι; Πώς ένιωσε το παιδί; Τι σκέφτηκε; Μπόρεσε η μητέρα να μπει στη θέση του παιδιού της; Τι σημαίνει αυτό για τη σχέση τους ; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (18/27) Παιχνίδι Ρόλων 2 – ζευγάρι 2ο Η Λένα γυρίζει στο σπίτι από το σχολείο και φαίνεται ότι κάτι την απασχολεί. Η μητέρα της την ρωτά τι συμβαίνει και εκείνη της λέει πως σήμερα έμαθε ότι οι γονείς της φίλης της χωρίζουν. Η Λένα θα ήθελε πολύ να βοηθήσει τη φίλη της, αλλά δεν ξέρει με ποιο τρόπο. Οδηγία: Η Λένα θα εκφράσει τι νιώθει για την φίλη της και την κατάσταση που περνά. Η μητέρα χωρίς να μιλά, δείχνει ότι ακούει και κατανοεί όσα αυτά που νιώθει η κόρη της. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Δεν προάγουμε την επικοινωνία 9η Συνάντηση (19/27) Κάθε φορά που: Διατάζουμε Προειδοποιούμε ή απειλούμε Ηθικολογούμε Κάνουμε επίδειξη, Κατηγορούμε Γελοιοποιούμε – ντροπιάζουμε Δεν προάγουμε την επικοινωνία Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (20/27) Ενεργητική ακρόαση Είναι η προσπάθεια να ανακαλύψουμε τι κρύβεται πίσω από τις δηλώσεις ενός ατόμου και να του δείξουμε ότι καταλάβαμε το πραγματικό νόημα του μηνύματός του. Για να τα καταφέρουμε πρέπει να μπορούμε να «μπαίνουμε» στη θέση του άλλου. Τότε ο συνομιλητής αισθάνεται ασφαλής για να εκφράσει τη γνώμη του και να μιλήσει για τα προβλήματά του. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9η Συνάντηση (21/27) Πολλές φορές όταν κάποιος δικός μας (συγγενής, φίλος), μας μιλά για μια δυσκολία του, νιώθουμε αμήχανα και δεν ξέρουμε πώς να του απαντήσουμε. Θα θέλαμε να πούμε κάτι να τον κάνουμε πάλι χαρούμενο[…] Έτσι δεν είναι λίγες φορές που καταφεύγουμε στο «μην στενοχωριέσαι», «θα περάσουν όλα», όμως με αυτόν τον τρόπο «αφήνουμε μόνο» τον φίλο μας. Εκείνο που εισπράττει εκείνος είναι ότι δεν τον καταλαβαίνουμε. Δεν είναι ανάγκη να κάνουμε κάτι. Αρκεί να ακούσουμε τον άλλο. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9η Συνάντηση (22/27) Άλλοτε πάλι εμείς οι ίδιοι έχουμε δυσκολία να εκφράσουμε μία δυσκολία ή έναν φόβο μας. Ανησυχούμε ότι δεν θα μας καταλάβουν ή ότι θα μας κοροϊδέψουν. Έτσι όμως δεν δίνουμε την ευκαιρία στους φίλους μας να βρεθούν κοντά μας και να επικοινωνήσουμε. Ακόμη και στις σχέσεις μεταξύ αγοριών – κοριτσιών, κάνουμε ότι δεν μας ενδιαφέρει καθόλου αυτός ή αυτή που μας αρέσει περισσότερο. Άλλο νιώθουμε και άλλο δείχνουμε […] Εν ολίγοις…. «παίζουμε κρυφτό»….. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

9η Συνάντηση (23/27) Χωριζόμαστε σε τρεις (03) ομάδες: Ομάδα 1η: Η Ιστορία της Άννας (φυλλάδιο 3) Ομάδα 2η: Η Ιστορία του Χρήστου (φυλλάδιο 4) Ομάδα 3η: Η Ιστορία της Ζωής (φυλλάδιο 5) Διαβάζουμε ή δραματοποιούμε τις Ιστορίες και απαντούμε στις παρακάτω ερωτήσεις: Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (24/27) Πώς ένιωσε η Μαρία; Τι σκέφτηκε; Γιατί απάντησε κατ’ αυτόν τον τρόπο στη φίλη της; Η Άννα πώς ένιωσε; Ένιωσε ότι η φίλη της την κατάλαβε; Η Μαρία κατάφερε να κάνει τη φίλη της να νιώσει καλύτερα; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (25/27) Τι συμβαίνει στο Χρήστο; Πώς νιώθει ο Χρήστος με τους φίλους του, πώς με τον εαυτό του; Τι σκέφτεται η παρέα του Χρήστου; Πώς νιώθει ο Γιώργος που ο Χρήστος δεν είναι πια μαζί τους; Ο Χρήστος δίνει την ευκαιρία στους φίλους του να καταλάβουν; Γιατί φέρεται έτσι ο Χρήστος ; Γιατί φέρεται έτσι ο Γιώργος; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (26/27) Πώς ένιωσε η Ζωή; Ποια εικόνα φαίνεται να έχει για τον εαυτό της; Τι νομίζετε ότι σκέφτηκε ο Γιώργος; Πώς νομίζετε ότι ένιωσε ο Γιώργος; Τι άραγε σκέφτηκαν οι φίλες της Ζωής; Τι είναι εκείνο που δυσκολεύει τη Ζωή στην επικοινωνία της με τις φίλες της και το Γιώργο; Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση

Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση 9η Συνάντηση (27/27) Ποια η άποψη / εντύπωσή σας για την αποψινή συνάντηση; Στην επόμενη 10η συνάντηση το θέμα μας είναι …. Οι ενήλικες!! Μείνετε συντονισμένοι…. Διασχολικό Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας - Αυτοέκφραση