Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΟΜΑΔΑ: ΚΡΙΝΟΣ ΧΡΩΜΑ: ΛΕΥΚΟ
Advertisements

«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
«O αλυσοδεμένος ελέφαντας.» Του Χόρχε Μπουκάι.
Το ακριβό λουλούδι της ειλικρίνειας
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Το μυστικό του μουσείου
Ο ΓΑΤΟΣ ΣΙΑΜ & ΤΟ ΜΑΓΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ
Μια ιστορία για δύο βότσαλα με φόντο φωτογραφίες από την Κίνα!
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας! A Story about two pebbles Over photos of China!
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Ο Μάνος Χατζιδάκις για το νησί των συναισθημάτων
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Η ΠΟΝΤΙΚΟΠΑΓΙΔΑ.
Δασκάλες: Βούλα Τζιαούρη
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Έχεις δύο επιλογές! από το
Δυσνόητα Ένα πρωί στη λίμνη, ο σύζυγος επιστρέφει μετά από πολλές ώρες ψαρέματος και παίρνει έναν υπνάκο στο φορτηγάκι. Η σύζυγος, αν και δεν.
Οι ρόλος σχετίζονται με το είδος της συμπεριφοράς που υπαγορεύονται από κάποιες θέσεις και έχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Έχουν ρίζες: Από τα μηνύματα.
Εργαστήρι παραγωγής λεβέ!!
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΗΝ 5 ΧΡΟΝΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΝΑ ΠΟΛΥΤΙΜΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ! ΗΤΑΝ ΦΤΩΧΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.
Το Τουβλο.
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Οι μαθήτριες Ε΄ Δημοτικού Σταυρίνα Άννα. Μια φορά και έναν καιρό στο σχολείο των κοντοπόδαρων καθώς παίζανε μπάλα εμφανίστηκε ένας μακροπόδαρος που τον.
Το πρώτο κεφάλαιο αναφέρεται στον Ρόμπι, το πρώτο ρομπότ το οποίο πουλήθηκε σε μια οικογένεια σαν κουβερνάτα της κόρης τους. Το κορίτσι αγαπά πολύ το ρομπότ.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Καλή διασκέδαση. Η πάπια που ψήθηκε Κάποτε, σε μία μακρινή λίμνη, υπήρχε μία πάπια που αποφάσισε να βρει την τύχη της μακριά από το σπίτι της και τους.
Ο ΓεωργΟς και τα ΠαιδιΑ του
Ο Γεωργός και τα Παιδιά του
Ο σοκολατένιος κατακλυσμός. Μια φορά κι έναν καιρό, κάπου σε ένα μακρινό δάσος, ζούσαν κάποιοι χωριανοί, που δεν έρχονταν, ποτέ σε επαφή με τον υπόλοιπο.
Σεμπάστιαν Πίλαρτζικ Θάνος Κανέλλος Τζαβέλας Νέστορας
Ευαγγελία Στυλιανού Α’4
ΠΡΩΤΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ … Μπορείς να σκεφτείς αν υπάρχει τίποτα άλλο που να μας δίνει χαρτί, φρούτα, καρπούς, ξυλεία, φωλιές για τα πουλιά και τα άλλα ζώα,
Μια βόλτα στο θέατρο Σπύρος Ρουμελιώτης Α’3.
Μια φορά κι έναν καιρό, υπήρχε ένα νησί στο οποίο ζούσαν όλα τα συναισθήματα. Εκεί ζούσαν η Ευτυχία, η Λύπη, η Γνώση, η Αγάπη και όλα τα άλλα συναισθήματα.
Σε λίγες στιγμές από τώρα θα μπεις μέσα σ΄ έναν μαγικό κόσμο.
O ΓΑΪΔΑΡΟΣ ΚΑΙ Ο ΧΩΡΙΚΟΣ
Το μαύρο πρόβατο Γυμνάσιο Λουτρακίου Σχ. Έτος ΜΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΚΩΤΣΗ ΕΙΡΗΝΗ ΚΩΤΣΗ ΕΛΕΝΑ ΜΙΧΑΣ ΘΟΔΩΡΗΣ ΜΠΕΚΙΑΡΗ ΜΑΡΙΑΝΝΑ.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
ΤΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΞΑΕΡΩΣΗΣ, ΤΗΣ ΥΓΡΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΞΑΤΜΙΣΗΣ. Πανεπιστήμιο Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Προετοιμασία της Βιβλικής
Μεγαλώνω ένα κλάσμα, το μικραίνω ή φτιάχνω ισοδύναμό του.
Το Τουβλο.
Το Τουβλο.
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Πώς να κάνουμε σωστές επιλογές, σύμφωνα με τη χριστιανική πίστη
Η δύναμη της εικόνας Και φέτος στις 7 Φεβρουαρίου γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Κάνε κλικ στη σωστή απάντηση
Επειδή έπρεπε να περιμένει πολλές ώρες, αποφάσισε να αγοράσει ένα βιβλίο για να περάσει η ώρα. Αγόρασε επίσης κι ένα πακέτο μπισκότα.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Τα τρία μικρά λυκάκια. Μια φορά κι έναν καιρό ζούσαν τρία μικρά λυκάκια. Το πρώτο ήταν άσπρο, το δεύτερο μαύρο και το τρίτο γκρίζο με πράσινη ουρά.
Πείθουμε τους εαυτούς μας ότι η ζωή μας θα είναι καλύτερη όταν θα παντρευτούμε, θα αποκτήσουμε ένα μωρό, μετά ένα ακόμα. Μετά αγχωνόμαστε διότι τα παιδιά.
Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω στις φωτογραφίες της Κίνας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια ιστορία για δύο βότσαλα Πάνω σε φωτογραφίες της Κίνας!

Πολλές φορές αντιμετωπίζουμε καταστάσεις ή προβλήματα που φαίνονται αξεπέραστα. Παρόλα αυτά μια δεύτερη, καθαρότερη και ψυχρεμότερη σκέψη, μπορεί να μας οδηγήσει στη λύση τους. Η ιστορία που ακολουθεί αποτελεί έναν τέτοιο παράδειγμα ….

Υπήρχε μια φορά σ' ένα μικρό χωριό ένας γεωργός που χρωστούσε ένα σημαντικό χρηματικό ποσό σ’ έναν άσχημο γέρο και έφθανε ο καιρός να τα επιστρέψει.

Ο αγρότης είχε μια πολύ όμορφη κόρη την οποία λιγουρευόταν ο γέρο κατεργάρης και έτσι του πρότεινε μια συμφωνία …

Του είπε ότι θα διαγράψει το χρέος αν θα μπορούσε να παντρευτεί την κόρη του.

Ο αγρότης και η κόρη του ένοιωσαν αηδία για την πρόταση αυτή.

Ο γέρο κατεργάρης τους είπε τότε, πως η τύχη θα έπρεπε να αποφασίσει για το αποτέλεσμα.

Έτσι τους είπε: Θα βάλω δύο βότσαλα σ’ ένα άδειο πουγκί, ένα μαύρο και ένα λευκό …

…και η κόρη θα πρέπει να βάλει το χέρι της στο πουγκί, χωρίς να κοιτάζει και να τραβήξει …

… ένα από τα δύο βότσαλα.

1)Αν αυτή βγάλει το μαύρο, τότε θα πρέπει να με παντρευτεί, και το χρέος του πατέρα της σβήνεται.

2) Αν βγάλει το άσπρο βότσαλο, τότε δεν θα με παντρευτεί και το χρέος θα διαγραφεί !

3) Αν αρνηθεί να επιλέξει βότσαλο, τότε ο πατέρας της θα πάει στη φυλακή.

Καθώς μιλούσε ο γέρο κατεργάρης έσκυψε και πήρε δυο βότσαλα από κάτω και τα έβαλε μέσα στο πουγκί …

Η κόρη όμως, που είχε κοφτερή ματιά, είδε πως ο γέρος πήρε δυο μαύρα βότσαλα …

…και σηκώνοντας τα, τα έβαλε μέσα στο πουγκί …

… αλλά, δεν είπε τίποτα.

Ο παλιοδανειστής τότε ζήτησε απ’ την κόρη να επιλέξει ένα από τα δύο βότσαλο μέσα από το πουγκί.

Η συζήτηση γινόταν στο δρόμο μπροστά από το σπίτι του γεωργού και ο δρόμος ήταν όλος στρωμένος με βότσαλα, άλλα μαύρα και άλλα άσπρα …

Φαντάσου για μια στιγμή τι θα έκανες εσύ …

Τι θα προτείνεις στη κόρη να κάνει;

Ας αναλύσουμε όμως την κατάσταση. Υπάρχουν 3 δυνατότητες:

1)Η κόρη αρνείται να πάρει ένα βότσαλο, δεν παντρεύεται τον γέρο, αλλά ο πατέρας της πηγαίνει φυλακή.

2) Η κόρη βγάζει και τα δυο βότσαλα αποκαλύπτοντας ότι ο παλιοδανειστής τους εξαπάτησε και φυσικά ο πατέρας της πηγαίνει φυλακή.

3) Η κόρη διαλέγει ένα από τα δύο μαύρα βότσαλα και θυσιάζεται, παντρεύεται τον γέρο κάνοντας πως δεν κατάλαβε και σώζει τον πατέρα της απ’ τη φυλακή.

Σκέψου για μια στιγμή την όλη κατάσταση.

Αυτή η ιστορία θέλει να τονίσει ένα σημείο...

Τη διαφορά μεταξύ μια πρώτης λογικής σκέψης και της λεγόμενης δεύτερης (πλάγιας) σκέψης.

Το δίλημμα της κόρη δείχνει να μη μπορεί να επιλυθεί με δίκαιο τρόπο …

…με τη παραδοσιακή λογική.

Σκεφτείτε τις συνέπειες καθεμιάς από τις τρεις πιθανές επιλογές …

Λοιπόν, τι θα κάνατε;

Και ιδού τι έκανε η νεαρή γυναίκα:

Έβαλε το χέρι της στη σακούλα, διάλεξε ένα βότσαλο και δήθεν αδέξια, της έπεσε στο έδαφος …

Προτού να μπορέσει να δει κανείς αν ήταν μαύρο ή άσπρο, αναμειγνύεται με τ’ άλλα βότσαλα στο έδαφος !

Αχ! Αμάν! Είμαι σίγουρα πολύ αδέξια, είπε η νεαρή γυναίκα....

Αλλά δεν έχει σημασία: Θα βγάλουμε το άλλο βότσαλο που έμεινε στο πουγκί...

… και έτσι θα βρούμε ποιο από τα δυο βότσαλα είχα πάρει, δεν νομίζετε;

Δεδομένου ότι το δεύτερο βότσαλο μέσα στο πουγκί ήταν μαύρο,

το πρώτο, που διάλεξε, θα έπρεπε να είναι το λευκό !

Ο παλιοδανειστής δεν τόλμησε να φανερώσει την απάτη του,...

Η νεαρή γυναίκα μεταμόρφωσε μια φαινομενικά αδιέξοδη κατάσταση …

σ’ ένα ευτυχές τέλος !

Ηθικό Δίδαγμα:

Υπάρχει λύση για τα περισσότερα προβλήματα, είναι απλώς ότι ….

δεν ξέρουμε πάντα, πώς να εξετάζουμε όλες τις πλευρές ενός προβλήματος.

ΤΕΛΟΣ