Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Ενότητα 1 Ο φίλος μας το περιβάλλον
Στο διάλειμμα.
ΤΟΜΑΣ ΤΟ ΤΡΕΝΑΚΙ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΑΞΙΔΙ
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
‘Aπιστος Σύντροφος ?.
Μετάφραση – Προσαρμογή στο Power Point: Μαρία Κασαπίδη
Ο ΔΟΥΛΕΥΤΑΡΑΣ ΚΑΙ Ο ΤΕΜΠΕΛΗΣ
ΤΑ ΠΑΠΟΥΤΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ
Ποίημα στον Φίλο Jorge Luis Borges Κλικ για το επόμενο.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
27 ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών Το Απέραντο Γαλάζιο.
Τα τέσσερα κεριά….
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Πάσχα!.
Το κοριτσάκι με σπίρτα.
Η σωστή αντιμετώπιση των Πανελληνίων εξετάσεων
Ο γέρο χρόνος ο στριμμένος
ΑΓΧΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΥ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ ΠΕΤΣΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ ΠΟΛΥΖΟΣ.
Βρεφική Ηλικία E- portofolio. Εν δράση Είμαι η φοιτήτρια Βαιοπούλου Ευαγγελία- Ευσταθία και πραγματοποίησα την πρακτική μου άσκηση στον χώρο του παιδικού.
ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΦΕΤΟΣ..
27o Δημοτικό Σχολείο Αθηνών
O γέρος και τα τρία αδέλφια
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
Το ζώο που αγαπώ! Ο Τζάκ.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Τις διακοπές τις πέρασα…
21 Μαρτίου Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης
Σ ΄ αγαπώ Είσαι για μένα το πιο τρελό μου όνειρο.
ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΑΝ ΤΑ ΣΤΑΦΥΛΙΑ
Μαρία Μιχαήλ Β’3 25/04/2012 Χάνσελ και Γκρέτελ (…μια σύγχρονη εκδοχή)
Αφηγηματικό κείμενο Ο χώρος όπου συμβαίνουν τα γεγονότα
ΕΙΜΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΕΙΜΑΙ;
ΠΛΑΓΙΕΣ ΕΡΩΤΗΜΑΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ
Ο Δουλευτάρης και ο Ακαμάτης
Ο ΛΥΚΟΣ ΚΑΙ ΤΑ 7 ΚΑΤΣΙΚΑΚΙΑ
Καθαριότητα «Φροντίζω τον εαυτό μου!»
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ - ΧΡΟΝΙΚΑ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΑ
ΦΙΛΙΑ Σε μια αληθινή φιλία, βρίσκομαι μαζί με τον άλλο άνθρωπο για να μοιραστούμε την ίδια τη ζωή, τις χαρές και τις λύπες της. Ο αληθινός φίλος είναι.
Από την Παρασκευή Σιδερά
Ο καλύτερος φίλος είναι αυτός
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΩΝ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ
Στο νησί του Αιόλου Γλώσσα Γ΄ δημοτικού «Τα απίθανα μολύβια»
Ας ελέγξω το γραπτό μου!.
Μια φορά πήγαινα από το σπίτι στην γιαγιά μου και δεν έβλεπα κάτω στο πεζοδρόμιο. Του παγωτατζή χάλασε το φορτηγό του, είχα λίγα λεφτά και αγόρασα ένα.
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΓΕΡΑΚΙΝΗ. ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΟΙ ΕΠΙΡΡΗΜΑΤΙΚΟΙ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΜΟΙ  Απλά επιρρήματα: Εγώ φεύγω σήμερα.  Απλές άναρθρες πτώσεις: Ώρες.
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Πανεπιστήμια Πατρών Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική ηλικία Μάθημα: Δραστηριότητες από τον κόσμο.
«DIFRIENDS» Κατερίνα Μαρία-Αγγελική Βασιλική Ανδριάνα Σενάριο για το μάθημα της Γλώσσας Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Κ. Κατερίνα Νικολοπούλου.
ΤΟ ΑΣΧΗΜΟΠΑΠΟ σε νέες περιπέτειες
Μια φορά ήταν ένα κοριτσάκι….
ΧΡΟΝΟΙ-ΧΡΟΝΙΚΕΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ- ΠΟΙΟΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Φιλοσοφία για τα γερατειά.
Από την Παρασκευή Σιδερά
ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ –ΖΩ-ΥΠΑΡΧΩ
Η δύναμη της εικόνας Σήμερα γιορτάζουμε την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου με θέμα «Γίνε η αλλαγή: Όλοι μαζί για ένα καλύτερο διαδίκτυο»
Η Άλωση της Κωνσταντινούπολης από τους Τούρκους
ΣΤΑΥΡΟΣ Τεμπελησ 17/9/2015 ΣΤ΄2.
At a restaurant Talking about future plans
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚ.ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Δραστηριότητα: η ιστορία του αστεριού
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΣ ΚΕΙΜΕΝΟΥ ΠΓΕΣΣ ΝΙΚΟΛΑΣ ΜΠΟΘΟΣ-ΒΟΥΤΕΡΑΚΟΣ Γ2
Ένα σύντομο κόμικ με θέμα τις ταινίες
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
Γιατί δε μετράς προβατάκια!
Θεατρικές δραστηριότητες και τεχνικές
2 ο Νηπιαγωγείο Δεμενίκων
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το μεγάλο μυστικό Η δική μου περιπέτεια

Ο Μάρκος διηγείται στην αδερφή του την περιπέτειά του. Τι παρατηρείτε; Όταν φτάσαμε εκεί, θελήσαμε να μπούμε μέσα. Ύστερα από έντονη συζήτηση, καταλάβαμε πως κανένας δεν τολμούσε να μπει μόνος του. Όλοι φοβόμασταν. Στο τέλος, κρατήσαμε ο ένας το χέρι του άλλου και μπήκαμε ακόμα πιο μέσα σιωπηλοί και φοβισμένοι. Καθώς προχωρούσαμε μέσα διακρίναμε τους σταλαχτίτες που κρέμονταν από ψηλά. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό. Σήμερα το απόγευμα, οι φίλοι μου και εγώ πήγαμε να μαζέψουμε αχινούς στην είσοδο μιας σπηλιάς. Τότε, ο Νικολής εισηγήθηκε να μπούμε όλοι μαζί και αυτό κάναμε.

Περίληψη κειμένου Σήμερα το απόγευμα, οι φίλοι μου και εγώ πήγαμε να μαζέψουμε αχινούς στην είσοδο μιας σπηλιάς. Όταν φτάσαμε εκεί, θελήσαμε να μπούμε μέσα. Ύστερα από έντονη συζήτηση, καταλάβαμε πως κανένας δεν τολμούσε να μπει μόνος του. Όλοι φοβόμασταν. Τότε, ο Νικολής εισηγήθηκε να μπούμε όλοι μαζί και αυτό κάναμε. Καθώς προχωρούσαμε μέσα διακρίναμε τους σταλαχτίτες που κρέμονταν από ψηλά. Το θέαμα ήταν εντυπωσιακό. Στο τέλος, κρατήσαμε ο ένας το χέρι του άλλου και μπήκαμε ακόμα πιο μέσα σιωπηλοί και φοβισμένοι.

Σκεφτείτε και καταγράψτε κι άλλες λέξεις ή φράσεις που δείχνουν χρόνο: πέρυσι αργότερα νωρίτερα το βράδυ κατά το απόγευμα μόλις φύγαμε πριν φτάσουμε σε λίγο

Δομικά Στοιχεία Αφήγησης

Δείχνω με το σώμα και το πρόσωπο συναισθήματα φόβου και αγωνίας Δείχνω με το σώμα και το πρόσωπο συναισθήματα φόβου και αγωνίας

Φράσεις ή λέξεις που φανερώνουν αγωνία και φόβο προχωρήσαμε αργά και φοβισμένα πάγωσα πάγωσα από το φόβο μου έγινα στήλη άλατος έμεινα ακίνητος κοιτάζω γύρω μου φοβισμένα/απελπισμένα/απεγνωσμένα η ώρα δεν έλεγε να περάσει τα λεπτά δεν κυλούσαν μετρούσα τα λεπτά

Φράσεις ή λέξεις που φανερώνουν αγωνία και φόβο η ανάσα μου κόπηκε άκουγα την ανάσα μου η καρδιά μου χτυπούσε σαν τρελή η καρδιά μου πήγαινε να σπάσει τα χέρια μου ίδρωσαν τα δόντια μου έτρεμαν κρύος ιδρώτας έλουσε το κορμί μου το στομάχι μου δέθηκε κόμπος ανατρίχιασα σηκώθηκαν οι τρίχες της κεφαλής μου ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι μου έφαγα τα νύχια μου

Δομικά Στοιχεία Αφήγησης

Πριν γράψετε την αφήγησή σας, διηγηθείτε την στο διπλανό σας Πριν γράψετε την αφήγησή σας, διηγηθείτε την στο διπλανό σας Αφού ακούσετε προσεκτικά τη διήγηση του διπλανού σας κάνετε τα εξής: Πείτε του αν ακολούθησε τη σωστή χρονική σειρά των γεγονότων. Επισημάνετε το σημείο της αφήγησης που σας άρεσε περισσότερο. Εισηγηθείτε ένα δυο προτάσεις για το πώς θα μπορούσε να βελτιώσει την αφήγησή του.