Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο! Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ οδηγός κατανόησης Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Advertisements

Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Δημιουργία παρουσίασης:
Δημιουργία παρουσίασης:
Μια ομάδα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
…από μικρούς συγγραφείς
Δημιουργία παρουσίασης:
Η Μπουρμπουλήθρες ΑΕ με υπερηφάνεια σας παρουσιάζει το Επικό Αριστούργημα των 32,5 Όσκαρ !!!
1 Δορυφορικό 3 ης Ομάδας. 2 ΕΜΕΙΣ πώς βλέπουμε το Λόγο του Θεού;
Δημιουργία παρουσίασης:
POKEMON ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΙ ΦΑΙΔΩΝΑΣ.
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
Δημιουργία παρουσίασης:
ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΡΙΜΗΝΟΥ Κ ΕΊΜΕΝΑ Ν ΕΟΕΛΛΗΝΙΚΉΣ Λ ΟΓΟΤΕΧΝΊΑΣ Μ ΑΡΊΑ Μ ΟΥΡΚΟΚΏΣΤΑ Τ ΜΉΜΑ Α'2 Το σοφό σπουργίτι.
Ο λύκος που ήταν χορτοφάγος
Δρόμος αρετής και δύναμης
Δημιουργία παρουσίασης:
Όνομα:______________________________Τάξη:Β΄
Μέσα Συγκοινωνίας ΑΙΜΙΛΙΑ ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ.
Δημιουργία παρουσίασης:
Μια παρέα από άντρες κάθονται στη σάουνα και συζητούν για δουλειές και μετοχές, όταν ξαφνικά χτυπάει ένα κινητό...
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
Μαθαίνω να είμαι καλό παιδί στην τραμπάλα
Δ Η Μ Η Τ Ρ Η Σ Ε Υ Σ Τ Α Θ Ι Α Δ Η Σ Τ Α Ξ Η : ΑΤ’1
Ένα λεμόνι με φτερά Νικολάου Έλενα.
Μύτη σαν σαλάμι Σελ
ωρα σκεφτομαι στιχο για να φιαξω…
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
 ΜΑΡΙΑ XATΖΗΚΑΛΛΙΑ  ΤΑΞΗ Β2  ΕΤΟΣ  ΜΑΘΗΜΑ ΙΛΙΑΔΑ –ΣΕΛΙΔΑ45, ΑΣΚΗΣΗ 2δ 1 ZAΡΚΟΓΙΑΝΝΗ ΕΥΑ.
Ο λύκος η αλεπού κι ο γάιδαρος
Καμιά φορά κάθομαι και σκέπτομαι..
Ενότητα 15: Αλληλογραφώ Διάφοροι τρόποι αλληλογραφίας
Το παραμύθι της Κοκκινοσκουφίτσας (από την πλευρά του Λύκου)
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
Ένα παραμύθι κατά του σχολικού εκφοβισμού
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού
Κελεσίδης Βαγγέλης.
Κοιτάξτε το κοντό παιδί, φοράει ένα χαζό καπέλο! ΧΑ ΤΙ ΑΣΤΕΊΟ! ΧΑ.
Ξυπνάς το πρωί. Μια μέρα ξεκινάει….
Varoufakis Eurogroup Show! 11/2/2015
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΕΣ ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΠΑΡΑΜΥΘΟΣΑΛΑΤΑ Δήμητρα Γαλάνη Αθηνά Κυριάκου.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 : ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΜΟΥ;
Σύμβουλος Ελληνικών: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου
Παρουσίαση: Ευρυδίκη Παπαγεωργίου (Σύμβουλος Ελληνικών)
Το εικονογραφημένο βιβλίο στην προσχολική εκπαίδευση ΣΥΝ-αισθηματα 6 Μαρτίου 2014 Μαρία-Πηγή Ευταξιοπούλου Μάθε πώς τον φόβο να μειώσεις... κι εσύ κεφάλι.
Εκφράσεις για μέρη του σώματος
ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΗΝ Α΄ΛΥΚΕΙΟΥ ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ ΤΑΞΗ κ. ΝΑΚΗ ΧΡΗΣΤΟΥ.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα σημεία στίξης Β΄τάξη.
Προετοιμασία της Βιβλικής
Γεια! Καλώς ήρθες! Πώς σε λένε;
Το ενδιαφέρον των παιδιών για εκείνο το οποίο "καλούνται" να λάβουν ως νέα πληροφορία είναι αυτό που αποτελεί το ισχυρότερο κίνητρό τους στην ανακάλυψη.
Μίλα Στο cyber bulling ! STOP
Η ημέρα που σε πήρα αγκαλιά <3 Σε ποιον πιστεύετε ότι αναφέρομαι;
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Ενότητα 2:Η παρέα Μάθημα:Τάσος το σαλιγκάρι Ι ΄Δημοτικό Λεμεσού (ΚΑ) Θεοδούλου Αφροδίτη Θεοδούλου Αφροδίτη Χατζηκυπρή Εύα Χατζηκυπρή Εύα.
Θρησκευτικά Έτος: Τμήμα: Β’2 Μαρασλίδου Δανάη Μαρία
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Τι σημαίνει φιλία για μένα;
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Τάσος, το σαλιγκάρι Ένα σαλιγκάρι μέσα στη σακούλα!
για να σχηματίσω τη λέξη
Δηλαδή θα συνεχίσουμε αυτή τη δουλειά και μετά τα 65 μας;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Δυο δυο, στο θρανίο δυο δυο!

Τα μικρόβια την τανάλια τη φοβούνται!

-ξέρεις πώς να το γράψουμε; -θα δούμε, δεν ξέρω… άμα δυσκολευτούμε θα μας βοηθήσει η κυρία -με το «τα» ξεκινάμε πρώτα -μετά; -δεν έβαλες το «α»! -Το έβαλα, δες - «τα»-, αλλά τώρα τι γράμμα πρέπει να βάλουμε; -γράψαμε «τα»; -ΝΑΙ! -ε, μετά δε λέμε Μμμμμμμικρόβια; -ναι, το «Μ» θα βάλουμε, όπως λέμε Μελίνα -και το πρώτο του Μανόλη - τώρα ξέρω…το «κ» και μετά το «ρ» -θέλει μόνο το «ρ» -τι λες ρε; Αφού λέμε «μι Κ Κ Κ ρρρόβια»

Λίγο αργότερα… -Πού φτάνουμε ρε Ειρήνη; καλά, δε βλέπεις; (διαβάζει…) «τη (ν)τανάλια …» -Το «φοβούνται» πρέπει να γράψουμε τώρα -Σιγά τ’αυγά! Το πρώτο του Φραγκιού! -Αφού στο Φραγκιό λέμε Φρρρρ! Εμείς θέλουμε το «Φο» -Θα βάλουμε το ένα μόνο, χωρίς το «ρ» -Ναι, γιατί άμα τα βάλουμε και τα δυο θα λέει Φραντζέσκος, όχι «φοβούνται» -Έγραψες το «β»; -Ναι, κοίτα! (διαβάζει…) «φοβούννννννν» -Χρειάζεται και το «ν», δεν το έγραψες! -Δεν το είχαμε σκεφτεί ακόμη,τώρα θα το γράψω! -Του Νικόλα το γράμμα είναι! _Στο τέλος θα βάλουμε το «ε» γιατί λέμε φοβούντΑΙΑΙΑΙΑΙ

Όταν το κίνητρο είναι ισχυρό…

Κυρία, καλώς ήρθες!

Μ: Θέλουμε να πούμε «κυρία, καλώς ήρθες». Αρχίζει με «κα» Θ: Ποιανού το γράμμα είναι; Μ: Χμμμ, δεν ξέρω, πάμε στο παρουσιολόγιο να δούμε; (στο παρουσιολόγιο διαβάζουν τα ονόματα δυνατά και συμφωνούν ότι κανένα δεν αρχίζει από «κα» Μ:Κυρία, ποιο είναι το «κα»; Κανένα όνομα δεν αρχίζει από «κα»! Ν: Ωχ! Αλήθεια; Και τώρα, πού θα το βρούμε; Θ: Αφού το ξέρεις, πες μας ποιο είναι, βρε κυρία! Προσπαθούσα, φανερά σκεφτική,να θυμηθώ το… «κα» όταν αναπάντεχα… Μ: Να δεις, κυρία, που θα σου το έκλεψε ο Τζακ από το λαιμό! Όλο ζαβολιές είναι αυτός! Χα χα!!! Πάω να φέρω το κουτί με τα γράμματα (βρήκαν το «κα» από την καρτέλα που απεικόνιζε μια κότα) Μ: Το «α» τώρα ε; Θ: όχι, το «Λ» του Λούκας! Μ: το «α» πρώτα, αφού λέμε Καααααααααααλώς ήρθες Θ: εντάξει το «α» με τον ίδιο τρόπο έγραψαν μέχρι «τέλους» τη λέξη «καλώς»

Θ: Τώρα το «ήρθες». Πρώτα το «ι», όπως «Ειρήνη» Μ: Ναι, αλλά γιατί το «ι» γράφεται με «ε»; Θ: Ωχ! Τώρα τι θα κάνουμε; Ειρήνηηηηη (έρχεται η Ειρήνη) Θ: Το όνομά σου αρχίζει με «Ε»! Το ξέρεις; ΕΙΡ: Με «ι» αρχίζει! Θ: Θα το πω στην κυρία (έρχεται και η κυρία…) Μ: κυρία, θέλουμε το «ι», αλλά η Ειρήνη αρχίζει με «ε»! Ειρ: ΔΕΝ ΑΡΧΙΖΩ ΜΕ «Ε»! (η Θεοδώρα φέρνει μια καρτέλα που απεικονίζει ένα ελικόπτερο κα βεβαίως το γράμμα Έψιλον!) -Να δες! Εεεεελικόπτερο… το ίδιο δεν έχεις κι εσύ; (Εξήγησα τι συμβαίνει με το «ει» και πρότεινα να σκεφτούν πού αλλού μπορούν να το βρουν) Μ: Την αδελφή μου τη λένε «Ιφιγένεια», κάνει αυτό; Ιιιιιιιιφιγένεια! ΚΑΝΕΙ! Ξέρω να το γράψω! (Συνέχισαν ώσπου έφτασαν στο «ε» της λέξης «ήρθες», οπότε και συμφώνησαν ότι είχαν τελειώσει!) Μ: Χμμμ, Ντόρα, δεν τελειώσαμε! Δε γράψαμε το «Σ» Θ: Θέλει «Σ»; Μ: Αφού λέμε «ήρθεςςςςςςςςςςςςςςς»

Ακολουθεί πρωταπριλιάτικο αστείο!

«Από τον ουρανό πέφτει μια αράχνη πάνω στα κεφάλια σας!»

Γιωργία Καλύβα